abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59563982
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 22:32 schreef right_turn het volgende:
We hebben het dus over midden in de nacht en na een avondje uit wordt er nog even een drankje gedaan bij iemand thuis. Midden in de nacht, en de muziek staat zodanig hard dat het geschreeuw van een vrouw die bruut verkracht wordt en vecht voor haar eerbaarheid niet gehoord wordt. Ongeloofwaardig verhaal, niemand zet midden in de nacht de stereo voluit. -1
Dus omdat jij dat niet doet, doet niemand dat?
pi_59564023
Dit is geen CSI topic dames, dit subforum is om te praten over problemen, niet om te kijken of deze problemen wel echt zijn.
pi_59564369
Oke, ik geloof 't wel en leef met je mee!
Zijn er ondertussen nog verwikkelingen?
pi_59564980
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:11 schreef milagro het volgende:

[..]

dat zegt ze, ja, maar ik heb het niet over evt foto's, ik heb het over de avond zelf...

het is best een gedetailleerd verhaal, maar sort of met de verkeerde details... en ja, natuurlijk, dat zal de verwarring zijn, maar dat is nu precies wat ik niet lees, geen woede, geen angst, geen verwarring, een kalme conversatie de dag erna met voislagen onbekenden, op iedere vraag een antwoord, ik weet het niet, er klopt gewoon iets niet, en dan heb ik het niet eens over dat vriendje, die in het ongewisse moet blijven voorlopig, maar de vriendin die a priori al roept niet te willen getuigen, de ouders van die vriendin die hun dochter op het hart drukken zich erbuiten te houden, alles lijkt op indekking, indekking van wat? geen idee, slachtofferrol, niet hoeven handelen, omdat er ms niets te handelen valt.

Inderdaad het gebeurde staat haaks op het feit dat ze er zo rustig met wildvreemden over kan "chatten"
Uit haar openingspost blijkt totaal geen verwarring of wat dan ook te zitten, terwijl het toch binnen een tijdsbestek van ongeveer 12 uur moet hebben plaatsgevonden. ( verkrachting en haar openingspost )

Alleen jammer dat het met zo`n serieus onderwerp moet gebeuren.

Maar nogmaals mocht het echt waar zijn dan mijn oprechte excuses, alleen als je de algemene psychologie van de mens bekijkt, dan zwijgen ze er in het begin over om het eerst zelf deels te snappen voordat ze het van de daken schreeuwen.

Het komt nu ook een beetje over van:
Nog nooit sex gehad, ze wilde dat tenslotte bewaren voor haar vriendje.
Maar heeft die avond misschien iets teveel gedronken, niet dronken maar wel wat losser.
In eerste instantie vond ze de aandacht misschien wel fijn en verlangde ze er toch wel een beetje naar, alleen toen ze eenmaal bezig was kreeg ze toch spijt of ontnuchterde ze razendsnel en toen liet ie zich niet zo makkelijk meer wegsturen.
pi_59566224
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:22 schreef klipper het volgende:
alleen toen ze eenmaal bezig was kreeg ze toch spijt of ontnuchterde ze razendsnel en toen liet ie zich niet zo makkelijk meer wegsturen.
Dan lijkt het me nog steeds verkrachting.
Als het echter een gevalletje "toen ik stomdronken was leek het me fun, maar na de daad realiseerde ik me dat ik een vriendje heb" was, dan natuurlijk niet.
pi_59566494
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Als het echter een gevalletje "toen ik stomdronken was leek het me fun, maar na de daad realiseerde ik me dat ik een vriendje heb" was, dan natuurlijk niet.
Jawel, maar dat zou wel verklaren waarom ze er zo "nuchter" over reageert.
En de begrijpelijke reactie dat niet iedereen het als "verkrachting" ziet, maar eerder als een uitlokking die verkeerd uitpakte.
pi_59567218
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef milagro het volgende:
in het bijzijn van anderen, ja, een muurtje ertussen, meer niet... hij nam nogal een risico dan, iedereen in die ruimte kent hem.

Ik denk niet dat je daaraan denkt, op zo'n moment.
Lambo of Rekt
pi_59567761
quote:
Het komt nu ook een beetje over van:
Nog nooit sex gehad, ze wilde dat tenslotte bewaren voor haar vriendje.
Ze heeft aangegeven niet door haar verkrachter te zijn ontmaagd hoor
pi_59568634
quote:

[..]

Inderdaad het gebeurde staat haaks op het feit dat ze er zo rustig met wildvreemden over kan "chatten"
Uit haar openingspost blijkt totaal geen verwarring of wat dan ook te zitten, terwijl het toch binnen een tijdsbestek van ongeveer 12 uur moet hebben plaatsgevonden. ( verkrachting en haar openingspost )

Alleen jammer dat het met zo`n serieus onderwerp moet gebeuren.

Maar nogmaals mocht het echt waar zijn dan mijn oprechte excuses, alleen als je de algemene psychologie van de mens bekijkt, dan zwijgen ze er in het begin over om het eerst zelf deels te snappen voordat ze het van de daken schreeuwen.
Films hebben niet altijd gelijk.
pi_59568698
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:38 schreef Xith het volgende:

[..]

Films hebben niet altijd gelijk.

Gelukkig niet, maar gelukkig worden dat soort onderzoeken dan ook niet door scriptschrijvers geschreven.
pi_59569013
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ze heeft aangegeven niet door haar verkrachter te zijn ontmaagd hoor
Over de posting in dit topic had ik heen gelezen, ging er eigenlijk vanuit vanwege haar openingspost uit het eerste topic waarin ze onderstaande zin had gemeld.
Maar inderdaad stom van me om aan te nemen dat ze maagd was, alleen kan ik dan onderstaande zin er niet mee rijmen.
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:17 schreef IIDMLB het volgende:

Ik moest heel erg janken, niet eens zozeer om mijzelf maar omdat ik een soort vriendje heb/had voor wie ik deze dingen heb gelaten,
pi_59569589
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:51 schreef klipper het volgende:

Maar inderdaad stom van me om aan te nemen dat ze maagd was, alleen kan ik dan onderstaande zin er niet mee rijmen.
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze de andere mannen heeft gelaten
pi_59570119
Sorry, maar wat een misselijke reakties staan hier. Ok, haar reaktie op wat er gebeurd is, is misschien niet zoals je 'mag verwachten'. Maar bestaat er een algemene regel hoe je zou moeten reageren als zoiets je overkomt?!? Natuurlijk niet! Een heel goede vriendin van mij is iets dergelijks ook overkomen, uiteindelijk geen verkrachting maar het scheelde niet veel. Iedereen reageert anders in zo'n situatie, maar uiteindelijk is het toch echt de (bijna) verkrachter die veeeeeeel te ver gegaan is! Zoals ik IIDMLB ook al via PM gezegd heb, hoop ik dat ze de aangifte doorzet, al was het alleen al om er voor te zorgen dat die vent zoiets nooit meer bij iemand anders kan flikken! Ik kan me zo ontzettend boos maken over dit soort dingen.

IIDMLB heel veel sterkte!!!
pi_59571471
Veruit de meeste verkrachtingen gebeuren door bekenden. Dat zijn geen gevallen van iemand die uit de bosjes springt en een vrouw bruut overmeesterd. Zo'n bosjesverkrachter is simpel: je schrikt je lam en blijft lam of je vecht met leeuwenkracht oid.

Maar de huis- tuin- en keukenverkrachting gebeurt ergens thuis, door iemand van wie de vrouw dat niet verwacht was, ook niet voor in de aanvalsstand stond, en eerst gaat het gewoon een beetje ver (niet zo leuk), en omdat 99 van de 100 keer dat het 'niet zo leuk een beetje ver gaat' wel daarbij blijft, ga je dan als vrouw nog niet een scene van hier tot Tokio schoppen, dus die doodenkele keer dat de vent in kwestie nog veel verder gaat ben je *altijd* te laat met flink verzet.

En sta je dus tijdens en achteraf je af te vragen of je dit nu zelf hebt uitgelokt, niet hebt tegengehouden, ben je nou zo'n domme troel? Het is niet voor niks dat de meeste verkrachte vrouwen zichzelf deels de schuld geven, dat is geen vrouwelijke afwijking, dat is omdat de meeste verkrachtingen op zo'n manier plaatsvinden dat dat een heel legitieme vraag is.

En het is ook niet voor niks dat er heel veel geen aangifte gedaan wordt - het idee van 'ja meneer agent, ik ken die meneer al jaren, ja hij maakt wel vaak getinte grapjes, ja, ik was zelf even met hem meegegaan, nee, ik heb niet bij de eerste kneep in m'n kont de buren van zolder geschreeuwd en achteraf heb ik maar even gedaan of alles normaal was, kon ik ten minste gewoon wegkomen, maar het was echt verkrachting hoor', tsja, dat is wel verkrachting en wel de meeste voorkomende, maar niet wat we willen horen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_59571502
!

Ik heb me juist enorm verzet. M'n lichaam toont dat genoeg aan. Ik had het gevoel me niet genoeg verzet te hebben, omdat het niet gelukt was.

Kanker.
pi_59571507
Je hoort het, en je zegt het zelf: je hebt je niet genoeg verzet, want je hebt 'm niet tegengehouden. Had je je maar eerder of meer moeten verzetten.
Je had z'n piemel af moeten bijten, of had je je tanden ingeslkt?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_59571513
Goed. Ik voel absoluut wel woede. Is ook het enige wat ik hierover voel, als ik eraan denk. Verder zit ik er niet mee, ik ben alleen kwaad. Kan later best eens terugkomen ja, maar ik ga er nu lekker zakelijk mee om en het boeit me eigenlijk fuck all wat anderen vinden. Als 'jullie' denken dat iedereen hetzelfde reageert, prima. Ik weet wat er gebeurt is, ik weet dat ik me verzet heb naar hoe ik kan, ik weet dat de 'vriendin' geen echte is en ik alleen plezier met haar heb beleeft in de 'vriendschap', ik weet dat haar ouders zo doen omdat hij een vriend van de familie is en 'hij zoiets nóóóóit zal doen ', ik weet dat ik niet eens trouw aan dat 'vriendje' hoef te zijn om diverse redenen maar daar zelf voor koos en het dus echt wel had verteld als ik naast de pot had gepist en ik weet dat ik niets over die coke had moeten vertellen !

Ik had gewoon wat steun nodig, van anonieme mensen. Wilde horen wat zij zouden vinden en heb nu steun van sommige mensen, een paar IRL en een paar van FOK!. Ik zal ook geen derde topic openen. Ik was in de war, wat me wel logisch lijkt voor een meisje dat net verkracht is en ja, het is eerste dat ìk dan doe ik een topic op FOK! openen. Ja, ik heb klotevrienden. En ja, aan mijn goede vrienden ga ik het niet vertellen op een paar na. Soit.
pi_59571516
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 05:01 schreef sigme het volgende:
Je hoort het, en je zegt het zelf: je hebt je niet genoeg verzet, want je hebt 'm niet tegengehouden. Had je je maar eerder of meer moeten verzetten.
Je had z'n piemel af moeten bijten, of had je je tanden ingeslkt?
Dat wordt geïnsinueerd, maar weet je, dan zouden alle verkrachte vrouwen die zich niet goed genoeg hebben kunnen verzetten dus 'vreemdgegaan' zijn of het gewild hebben? .
pi_59571526
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef milagro het volgende:
wat ik begrijp is dat je je niet echt verzet hebt.
en nee, dat betekent niet dat je het dus wilde.

maar... het is , ook voor een sterke man, verdomde moeilijk om een vrouw die zich hevig verzet, gilt, krabt, slaat, worstelt etc etc én de handen vast te houden én de broek uit te krijgen, én de benen uit elkaar te douwen en dan ook nog eens te penetreren.

heeft hij je bedreigd, had hij ms een wapen, mes, ben je geslagen in je gezicht, was je daarom angstig, dusdanig dat je "maar met de genade hebt meegewerkt"?

verder snap ik het orale gedeelte ook niet, dat is net zo lastig, iemand die zoals jij schreef ergens, tegen de muur gedrukt wordt, tegenstribbelt, krijst, slaat, krabt, op de knieen te dwingen... heeft hij je aan je haren vast gehad en zo op de knieen gekregen?

ik snap het niet, met de genade meewerken snap ik wel, als er sprake is van doodsangst (want grof geweld gebruikt, dreigen met) , willen dat het over is, bang zijn het niet te overleven, maar dat lees ik niet uit je posts... je mekkert wat over een vriendje dat je niet kwijt wil.... maar niet over je doodsangst, die er toch geweest moet zijn, dat die vent zo ver kon gaan, in het bijzijn van anderen, ja, een muurtje ertussen, meer niet... hij nam nogal een risico dan, iedereen in die ruimte kent hem.

Pappie culo zei het ook al, geloof ik, iemand die heftig tegenstribbelt is echt lastig te overmeesteren, daarvoor moet je toch echt op een bepaald moment een flinke dreun uitdelen en dreigen met meer, of een wapen hebben om mee te dreigen, mes of zo.
Dat orale heeft amper tot niet noemenswaardig plaatsgevonden . Ik werd binnen no time tegen de muur gedrukt met mijn gezicht en hij hield mijn armen vast! Verzetten is dan moeilijk, ik dacht van niet voor dit me overkwam maar nu weet ik wel beter. Je wordt niet meteen WonderWoman als je verkracht wordt.
pi_59571529
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelt dat ze de andere mannen heeft gelaten
.
pi_59571533
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 05:06 schreef IIDMLB het volgende:
Goed. Ik voel absoluut wel woede. Is ook het enige wat ik hierover voel, als ik eraan denk. Verder zit ik er niet mee, ik ben alleen kwaad. Kan later best eens terugkomen ja, maar ik ga er nu lekker zakelijk mee om en het boeit me eigenlijk fuck all wat anderen vinden. Als 'jullie' denken dat iedereen hetzelfde reageert, prima. Ik weet wat er gebeurt is, ik weet dat ik me verzet heb naar hoe ik kan, ik weet dat de 'vriendin' geen echte is en ik alleen plezier met haar heb beleeft in de 'vriendschap', ik weet dat haar ouders zo doen omdat hij een vriend van de familie is en 'hij zoiets nóóóóit zal doen ', ik weet dat ik niet eens trouw aan dat 'vriendje' hoef te zijn om diverse redenen maar daar zelf voor koos en het dus echt wel had verteld als ik naast de pot had gepist en ik weet dat ik niets over die coke had moeten vertellen !

Ik had gewoon wat steun nodig, van anonieme mensen. Wilde horen wat zij zouden vinden en heb nu steun van sommige mensen, een paar IRL en een paar van FOK!. Ik zal ook geen derde topic openen. Ik was in de war, wat me wel logisch lijkt voor een meisje dat net verkracht is en ja, het is eerste dat ìk dan doe ik een topic op FOK! openen. Ja, ik heb klotevrienden. En ja, aan mijn goede vrienden ga ik het niet vertellen op een paar na. Soit.
Ik vind het tamelijk normaal, eigenlijk. Je reactie(s).

Ik hoop dat je er toch wat aan gehad hebt, aan het op fok zetten, ik denk het eigenlijk ook wel. Het is toch een goeie manier om de zaken op een rijtje te zetten, om je eigen antwoorden te formuleren, om je zaken af te vragen.
En de meesten reageerden serieus meelevend - het is niet jouw schuld en pak die lul aan.

Ik wens je in elk geval heel veel sterkte. Oh- en het is ook niet verplicht om zoals sommigen hier zeggen om er nog tientallen jaren enorme problemen aan over te houden. Het kan, maar het hoeft niet. Jij hoeft niks. En als iemand de broek van je kont scheurt en je dingen aandoet hoef jij nog steeds niks.
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 05:07 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Dat wordt geïnsinueerd, maar weet je, dan zouden alle verkrachte vrouwen die zich niet goed genoeg hebben kunnen verzetten dus 'vreemdgegaan' zijn of het gewild hebben? .
Nou ja, sommigen denken dat inderdaad bijna ja, denk ik wel eens. Met dan een uitzondering voor de hollywood-bosjesverkrachters.
pi_59571553
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 05:18 schreef sigme het volgende:

...

Ik heb er absoluut iets aan gehad. Dit soort reacties zijn vervelend, maar ik wist dat ik die kon verwachten als ik alles zo eerlijk op FOK! zou plaatsen. Ik had dat van de coke weg kunnen laten, ik had weg kunnen laten dat het vriendje me meer boeit dan mijzelf, maar ik wilde eerlijke meningen en die heb ik gehad. Ik hoop alleen dat als er nog een keer een soortgelijk topic komt mensen toch een beetje nadenken over wat ze typen, want ik kan me indenken dat een labieler meisje zich het enorm zou aantrekken en wel aan zichzelf zou gaan twijfelen. Het is verkrachting, geen winkeldiefstal of ruzie met ouders.

En inderdaad, het is 'grappig' om te zien hoe mensen reageren op verkrachtingen in films, want die zijn wel sneu en ook als het meisje zich niet genoeg verzet(ten kan) is het nog steeds verschrikkelijk.

[/off quote .] Het is misschien wel een idee dat iedereen het topic door zou lezen voor ze reageren. Naar de politie ben ik immers allang geweest de volgende dag. Verder wil ik zeggen dat ik juist géén slachtofferrol heb aangenomen. Vandaar dus dat ik er IRL niet tot amper over praat en doorga met mijn leven.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 08:13:15 #248
107521 Furia
snoopy weer
pi_59571812
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 05:35 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Ik heb er absoluut iets aan gehad. Dit soort reacties zijn vervelend, maar ik wist dat ik die kon verwachten als ik alles zo eerlijk op FOK! zou plaatsen. Ik had dat van de coke weg kunnen laten, ik had weg kunnen laten dat het vriendje me meer boeit dan mijzelf, maar ik wilde eerlijke meningen en die heb ik gehad. Ik hoop alleen dat als er nog een keer een soortgelijk topic komt mensen toch een beetje nadenken over wat ze typen, want ik kan me indenken dat een labieler meisje zich het enorm zou aantrekken en wel aan zichzelf zou gaan twijfelen. Het is verkrachting, geen winkeldiefstal of ruzie met ouders.

En inderdaad, het is 'grappig' om te zien hoe mensen reageren op verkrachtingen in films, want die zijn wel sneu en ook als het meisje zich niet genoeg verzet(ten kan) is het nog steeds verschrikkelijk.

[/off quote .] Het is misschien wel een idee dat iedereen het topic door zou lezen voor ze reageren. Naar de politie ben ik immers allang geweest de volgende dag. Verder wil ik zeggen dat ik juist géén slachtofferrol heb aangenomen. Vandaar dus dat ik er IRL niet tot amper over praat en doorga met mijn leven.
Toch zou ik wel aangifte doen, hij zal minimaal worden opgepakt voor verhoor en dan geef je al een waarschuwingssignaal af voor bijvoorbeeld andere meiden die er niet zo mee om kunnen gaan als jij. Ik denk namelijk dat de manier waarop jij het kan handlen behoorlijk uitzonderlijk is en het lijkt erop alsof de barman zich misschien wel wat vaker opdringt bij meiden.
pi_59573790
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

En dit gebeurd maar al te vaak zoals ik reeds eerder heb aangegeven. Dronken vinden ze het leuk en de volgende dag krijgen ze spijt en zijn ze bang om als 'slet' te worden gezien. Wat is dan makkelijker dan zeggen dat je het niet wou? Voeg daarbij dat ze eigenlijk geen aangifte wou doen én zelf twijfelde over het hele gebeuren,..tja nogmaals,..dan is j 1+1 bij mij 3.
quote:
en het boeit me eigenlijk fuck all wat anderen vinden
Dan zou ik 2x een topic openen op FOK....
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:18:01 #250
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59574302
Je toont je nu iig wel erg sterk, IIDLMB. Petje af!
Gaat het nog steeds goed met je?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:52:47 #251
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_59574927
succes TS. Het is altijd moeilijk voor mensen die er niet bij waren om te beoordelen of het nou vrijwillig was of niet ( of in hoeverre). Ik ga bij twijfel maar uit van het ergste. twijfels post ik wel in deel 3 of miss een apart topic?
je oogst wat je zaait
pi_59581918
Ik denk niet dat er een derde topique komt. Heel misschien om nog eens te vertellen wat ik allemaal heb gedaan uiteindelijk qua aangifte maar ik denk het niet.

En de reden waarom ik twee topics opende op FOK!: de eerste was omdat ik meningen wilde peilen omdat ik niet goed wist wat ik moest doen. De tweede omdat het eerste topic al vrijwel dicht was toen ik er eindelijk weer was en die twijfels wilde wegnemen. Toen boeide dat me wel, ja. Nu niet meer, want ik weet zelf toch wat er gebeurt is?
pi_59582190
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:01 schreef IIDMLB het volgende:
Ik denk niet dat er een derde topique komt. Heel misschien om nog eens te vertellen wat ik allemaal heb gedaan uiteindelijk qua aangifte maar ik denk het niet.

En de reden waarom ik twee topics opende op FOK!: de eerste was omdat ik meningen wilde peilen omdat ik niet goed wist wat ik moest doen. De tweede omdat het eerste topic al vrijwel dicht was toen ik er eindelijk weer was en die twijfels wilde wegnemen. Toen boeide dat me wel, ja. Nu niet meer, want ik weet zelf toch wat er gebeurt is?
Ik ben toch wel benieuwd hoe en wanneer je het je vriendje gaat vertellen. Verder ben ik erg benieuwd of je uiteindelijk besluit aangifte te doen of niet. Ook vraag ik me af hoe die barman ermee wegkomt, of niet, als jij aangifte gedaan hebt. Een derde topic of een nieuw topic tegen de tijd dat het zover is lijkt me zo gek nog niet. Al kan het jou natuurlijk weinig schelen of wij hier ook op de hoogte van gehouden moeten worden. Begrijpelijk.

Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad. Voor zover ik kan beoordelen heb je goed gehandeld nadat het gebeurt was en heb je gedaan wat je kon doen. Jammer dat veel mensen je tegen proberen te werken. Je weet nu in ieder geval wel wie je vrienden zijn.

Nu maar hopen dat je het snel naast je neer weet te leggen en verder kan gaan met je leven. Daarvoor moet je het eerst verwerken anders komt het weer terug. In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd !
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59583676
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:16 schreef Karammel het volgende:

[..]

Ik ben toch wel benieuwd hoe en wanneer je het je vriendje gaat vertellen. Verder ben ik erg benieuwd of je uiteindelijk besluit aangifte te doen of niet. Ook vraag ik me af hoe die barman ermee wegkomt, of niet, als jij aangifte gedaan hebt. Een derde topic of een nieuw topic tegen de tijd dat het zover is lijkt me zo gek nog niet. Al kan het jou natuurlijk weinig schelen of wij hier ook op de hoogte van gehouden moeten worden. Begrijpelijk.

Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad. Voor zover ik kan beoordelen heb je goed gehandeld nadat het gebeurt was en heb je gedaan wat je kon doen. Jammer dat veel mensen je tegen proberen te werken. Je weet nu in ieder geval wel wie je vrienden zijn.

Nu maar hopen dat je het snel naast je neer weet te leggen en verder kan gaan met je leven. Daarvoor moet je het eerst verwerken anders komt het weer terug. In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd !
Het is meer dat ik niet als een aandachtshoer wil overkomen .

Mocht het niet tot een derde topic komen (wat het in ieder geval tot die twee weken om zijn niet gaat komen) PM ik je wel hoe het is gelopen, goed? Ik kan me wel voorstellen dat iemand die het vanaf het begin gevolgd heeft daar benieuwd naar is.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:31:08 #255
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59583861
ja hey! daar zijn wel meer mensen benieuwd naar heur!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59587238
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:31 schreef Garisson72 het volgende:
ja hey! daar zijn wel meer mensen benieuwd naar heur!
Inderdaad, dus of een topic openen of iedereen een pm`tje sturen.

Ben je trouwens nog van plan om nog weleens naar die kroeg terug te gaan, of zoek je een andere uitgaansgelegenheid?
Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat je zo`n persoon nooit meer onder ogen wilt komen.
pi_59600427
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 22:09 schreef klipper het volgende:

[..]

Inderdaad, dus of een topic openen of iedereen een pm`tje sturen.

Ben je trouwens nog van plan om nog weleens naar die kroeg terug te gaan, of zoek je een andere uitgaansgelegenheid?
Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat je zo`n persoon nooit meer onder ogen wilt komen.
Ik zou de naam van die kroeg gewoon online gooien,.........dan weet iedereen iig voor welke barman men moet uitkijken
  zondag 22 juni 2008 @ 12:27:06 #258
210501 right_turn
It's my turn
pi_59600513
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik zou de naam van die kroeg gewoon online gooien,.........dan weet iedereen iig voor welke barman men moet uitkijken
En even linken naar zijn hyves natuurlijk!
Acht Cola, Acht Bier!
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 16:06:13 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_59604924
Tvp
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_59607156
Inmiddels moet het een en ander wel bezonken zijn denk ik . Ik neem aan dat je nu wel aan het nadenken bent over wat je wil en of je het aan je vriendje gaat vertellen ? Heb je die al gezien?
Heb je nog wat gehoord van de barman? of van de jongen bij wie het in huis is gebeurd?
Is hij niet gehoord door de politie? Of heb ik hier allemaal overheen gelezen?
pi_59625756
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:27 schreef right_turn het volgende:

[..]

En even linken naar zijn hyves natuurlijk!
Precies , openheid van zaken, dat werkt het makkelijkst
pi_59629615
Dat is ook een grotere straf , naamsbekendheid onder dit soort omstandigheden wil je echt niet volgens mij!
pi_59632009
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja, handig. Want haar vriendje heeft natuurlijk geen idee in welke tent ze uitgaat..
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  maandag 23 juni 2008 @ 18:55:09 #264
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_59632136
Het is vaak zo dat verkrachtte meisjes er zeer irrationele gedachtes op na houden, dit is normaal bij deze groep. Echter kunnen deze gedachtes totaal anders overkomen bij andere mensen die niet zulk iets hebben meegemaakt.

Daarom moeten deze irrationele gedachtes worden verholpen en kijken wat er in de toekomst voor positievere dingen kan worden gedaan, jeweetz
pi_59648071
We zijn hier toch nog niet klaar mee, wel?
pi_59648899
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:49 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Ja, handig. Want haar vriendje heeft natuurlijk geen idee in welke tent ze uitgaat..

Die weet het inmiddels toch wel, mits hij kan nadenken natuurlijk ......
pi_59649099
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:01 schreef Anniie het volgende:
We zijn hier toch nog niet klaar mee, wel?
Ja, wel.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  dinsdag 24 juni 2008 @ 14:06:30 #268
779 WaStEd
Hellaluha
pi_59651197
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:52 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Kan ik niet zeggen, dan is het meteen duidelijk dat ik het ben voor sommige mensen .
Ja schiet mij nu maar lek.
Anonimiteit ?
too much is not enough....
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:04:23 #269
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_59652653
Heel deep down kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat ze het toch wel onbewust spannend en lekker vond, om zo volgeschoten te worden door zo'n stoere boy. Haar toon is gewoon TE rationeel soms IMHO. No offense.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_59654222
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Heel deep down kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat ze het toch wel onbewust spannend en lekker vond, om zo volgeschoten te worden door zo'n stoere boy. Haar toon is gewoon TE rationeel soms IMHO. No offense.
Dit ROEPT om een reactie
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:03:01 #271
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_59662322
tvp
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')