quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies, de uitstraling, blik in de ogen, kleur van de ogen, gitzwart liever niet. Hazelof bruinig. Maar heel cliche, de uitstraling doet het hem.
Ex vertelde meerdere malen dat ze eigenlijk niet veel mooi vond aan mij behalve mijn ogen.
En tja of dat nu zo alles bevredigend was, nee.. niet echt eigenlijk
Gewoon hollandse keuken, met een oud date ... lang niet meer gesproken hoop dat het als vanouds gezellig wordtquote:
quote:
Hier is het op dit moment aan het stortregenen, en het waait keihard!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Druk aan het werk denk ik, of naar buiten om roze/wijn en bier, want de zon schijnt(althans hier dan!)
Van der Sar?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:57 schreef Tegan het volgende:
Maar de mannen(/beroemdheden) waar ik over zou fantaseren zijn meestal wel blond.
Van der Sar enzo.
Deze reden is biologisch onderbouwd..quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
wat een reden
dan zou ik ook op blond moeten vallen
Ah, vandaar mijn voorkeurquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Deze reden is biologisch onderbouwd..
Van der Sar is toch leuk? Jan Joost van Gangelen, nog zoeen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van der Sar?![]()
Mm... qua Nederlands Elftal is er niet zoveel leuks te zien naar mijn idee, maar ik verlekker me vooral als vanouds aan Christiano Ronaldo..
Maar uiteraard niet zaligmakend. Anders zouden dames met cup A (om maar een willekeurig voor de hand liggend voorbeeld te kiezen) ook continu de laatsten met een date.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dus moet ik eigenlijk geen 100% nederlandse vrouw zoeken, want de kans dat die op blond valt is relatief gezien groter dan bij een 100% nederlandse?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee, ik heb het ooit bij biologie gehadquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar uiteraard niet zaligmakend. Anders zouden dames met cup A (om maar een willekeurig voor de hand liggend voorbeeld te kiezen) ook continu de laatsten met een date.
Wtf!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
En borsten zijn eigenlijk gewoon billen van voren
Dat klopt wel hoor, alleen hebben billen geen tepels. Tenzij er een enorme steenpuist op zit ofzoquote:
En ik allemaal maar op subtiele signalen letten terwijl het grootste signaal recht voor m'n neus was!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat klopt wel hoor, alleen hebben billen geen tepels. Tenzij er een enorme steenpuist op zit ofzo
Net als dat lippen van de mond de lippen van de vagina weergeven. Glanzende, rode lippen betekent: Ik ben beschikbaar voor copulatie. Of "ik ben een enorme aandachtshoer"
Dat van die borsten/billen gelijkenis komt omdat de mens op een gegeven moment rechtop is gaan lopen waardoor de billen niet meer zo duidelijk in beeld waren. Om toch te laten zien dat ze sexueel aantrekkelijk/beschikbaar zijn, nemen de vrouwen van tegenwoordig decolleté's/push-ups/siliconen.
Dat geeft dus het signaal dat ze bereidt zijn tot paring. Gaat het om een timmermansdochter (van voren platgehamerd en van achter afgeschaafd) dan zit ze met een probleem. Tegenwoordig zijn daar allerlei kunstgrepen voor te vinden, dat scheelt weer.
Er zijn nog wel subtiele hints die je kan waarnemen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:39 schreef Nexie het volgende:
[..]
En ik allemaal maar op subtiele signalen letten terwijl het grootste signaal recht voor m'n neus was!
Aaah wat duurt wachten op sms altijd lang, pfff. 'Tis echt zo'n sms-Nexie-niet dag
Dat van die benen is echt onzin, als ik daar een avond op let dan is dat helemaal willekeurig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Er zijn nog wel subtiele hints die je kan waarnemen.
Bijvoorbeeld wijder opengesperde ogen/pupillen, zit ze aan d'r haar, als ze haar benen over elkaar heeft geslagen, is dat naar jou toe of van je af etc.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:01 schreef Liquidootje het volgende:
We weten onderhand wel dat je op lang, blond, mager, smalle gezicht en vflapoormannen valt.
Als ik dat nu al doorspeel kan ik het niet later wanneer het beter uitkomt gebruiken!quote:
Volgens mij vallen de meeste vrouwen op mannen die in ieder geval langer dan henzelf zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:57 schreef Tegan het volgende:
Ik val trouwens op lang, zegt dat nog iets?
Nee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:03 schreef Liquidootje het volgende:
Nu is de vraag of dit geval hier onder er een is
[..]
Ik zou ook nooit op een langere vrouw kunnen vallen. Nu heb ik het geluk dat ik 1.90 ben.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij vallen de meeste vrouwen op mannen die in ieder geval langer dan henzelf zijn.
Heeft volgens mij ook iets met het beschermende gevoel wat je dan hebt te maken.
AHA, dus je begint er enkel maar over om intressant te doen en voor de rest niets?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef Nexie het volgende:
[..]
[..]
Als ik dat nu al doorspeel kan ik het niet later wanneer het beter uitkomt gebruiken!![]()
HIj heeft toch niets boeiends te vertellen over mij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef Nexie het volgende:
[..]
[..]
Als ik dat nu al doorspeel kan ik het niet later wanneer het beter uitkomt gebruiken!![]()
Ok ok, ik heb nietsquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
AHA, dus je begint er enkel maar over om intressant te doen en voor de rest niets?
Mag ik dat heel mischien een beetje kansloos vinden? Wie A roept, moet de zin ook afmaken.
Laatste zinnetje is voor of na dat je in iemands fobo had gekeken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar?
Nee, sorry. Kale mannen en/of gemillimeterd haar bij mannen is leuk bedoel ik.
Ik ga echt wel overkammen. Ziet er vet uit denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:14 schreef Kluts het volgende:
Mwah, er zijn maar weinig mannen die het echt kunnen hebben.
Tenzij je kaal wordt, als de inhammen te groot worden, afscheren die hap. Dat wanhopig ver de kale plekken heen kammen ziet er echt niet uit.
Daarom is het juist leuk. Alleen mannen die er het hoofd voor hebben zijn kaal, en dus leuk. En de kaal-omdat-het-niet-meer-groeit-mannen zijn toch te oud dus daar let ik niet opquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:14 schreef Kluts het volgende:
Tenzij je kaal wordt, als de inhammen te groot worden, afscheren die hap. Dat wanhopig ver de kale plekken heen kammen ziet er echt niet uit.
Eensch. Daarom heb ik het ook gedaan, zag een foto van mezelf van de achterkant van mn hoofd en dacht "dit kan echt niet meer". En het staat me best goed vind ik zelf en hoor ik ook van iedereen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:14 schreef Kluts het volgende:
Eerlijk? Niemand. Moest alleen mijn over-enthausiasme over kale mannen nuanceren, vond ik!quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Laatste zinnetje is voor of na dat je in iemands fobo had gekeken.
Zo uit mijn non kale hoofd:
Kwaakvaak, q, friek_ en uppie83.
Voor jou zijn ze al snel te oud.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daarom is het juist leuk. Alleen mannen die er het hoofd voor hebben zijn kaal, en dus leuk. En de kaal-omdat-het-niet-meer-groeit-mannen zijn toch te oud dus daar let ik niet op [ afbeelding ].
Nou, dat gaat niet altijd op. Kende een jongen toen ik en hij 24 waren, kende hem eigenlijk alleen met pet op.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daarom is het juist leuk. Alleen mannen die er het hoofd voor hebben zijn kaal, en dus leuk. En de kaal-omdat-het-niet-meer-groeit-mannen zijn toch te oud dus daar let ik niet op [ afbeelding ].
Ik ken er ook wel een paar, en daar heb je dan bij in de klas gezeten bijvoorbeeldquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dat gaat niet altijd op. Kende een jongen toen ik en hij 24 waren, kende hem eigenlijk alleen met pet op.
Zie ik hem een keer zonder pet, blijkt ie zo goed als kaal, en het haar wat er nog wél was, was ook wel heel dun.
Volgens wereldberoeld zoöloog Desmond Morris is de lustopwekkende functie van borsten als vervanging van billen ontstaan omdat het voor het succesvoller worden van de soort nodig was dat er een diepere band ontstond tussen de partners. Daarvoor moesten ze elkaar dus aankijken en niet meer rucksichtlos van achteren batsen, waardoor billen niet meer altijd zomaar zichtbaar waren. Al met al geen achteruitgang, trouwens.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:38 schreef Elegy het volgende:
Dat van die borsten/billen gelijkenis komt omdat de mens op een gegeven moment rechtop is gaan lopen waardoor de billen niet meer zo duidelijk in beeld waren.
Hmm niet echt, en jij dan? Nog iets leuks gepland?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:25 schreef Kluts het volgende:
Iemand nog iets leuks in de planning vanavond?
-verkapte ik wil vertellen dat ik een date heb- post-
Tip: meer tijd vragen (dus deadline uitstellen) of minder werk opleveren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:25 schreef kastanova het volgende:
Great...
Zou ik komende weken eindelijk wat meer rust krijgen... (de afgelopen 3 weken ook al. )
Doe ik het kennelijk zo goed dat we het personeelsbestand van m'n project gaan verdrie(!)voudigen...
Like wtf?! Wel ja joh, dan draai ik wel ff 180 uur in de week ofzo.
Echt waar wat doe jij?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens wereldberoeld zoöloog Desmond Morris is de lustopwekkende functie van borsten als vervanging van billen ontstaan omdat het voor het succesvoller worden van de soort nodig was dat er een diepere band ontstond tussen de partners. Daarvoor moesten ze elkaar dus aankijken en niet meer rucksichtlos van achteren batsen, waardoor billen niet meer altijd zomaar zichtbaar waren. Al met al geen achteruitgang, trouwens.
Dat mannen gemiddeld vaker op blond vallen dan enige andere haarkleur, wordt verklaard door de jeugdige aanblik van die vrouw. Mannen willen immers jonge vrouwtjes. Of het andersom ook geldt, weet ik niet - andersom geldt iig wel dat vrouwen graag een grotere man hebben: hoe groter, hoe sterker, hoe meer alpha.
Er komt een vriend langs mn bier opzuipen. Mannelijke vriend.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:25 schreef Kluts het volgende:
Iemand nog iets leuks in de planning vanavond?
Tssss. Dat doe ik toch ook niet?quote:-verkapte ik wil vertellen dat ik een date heb- post-
Zegt degene die bijhoudt wie hier welke coupe heeft en wie welke voornaam heeftquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar wat doe jij?
Elke avond lezen en discovery kijken?
Ja, bios, HIJ stelde voor om naar de film van Sex and the City te gaan..quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:26 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hmm niet echt, en jij dan? Nog iets leuks gepland?
Ja maar bij mij is het totaal nutteloze informatie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Zegt degene die bijhoudt wie hier welke coupe heeft en wie welke voornaam heeft
Aparte film keuze. Ken je 'm wel al een beetje dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, bios, HIJ stelde voor om naar de film van Sex and the City te gaan..![]()
Heb niet echt het idee dat het helemaal mijn type is, maar misschien is ie wel heel gezellig, je weet het niet.
Ik heb dan iig vanavond de eerste date sinds ik single ben achter de rug.
Ga naar de stadquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:31 schreef Tegan het volgende:
Ik moet vr-ma werken. Vrijdagavond naar mijn stamkroeg, denk ik. Zaterdagavond, voetbal kijken en daarna uit, weet nog niet zeker waar. Of hier in het dorp, of in de stad. Vanavond naar een vriendin.
Hoe lang ben je nu al single? Dat heb ik even gemist.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb niet echt het idee dat het helemaal mijn type is, maar misschien is ie wel heel gezellig, je weet het niet.
In het date/loverboy leven gaat nu een gerucht rond dat SatC de ideale film is voor een date en dat het meteen veel intieme gesprekstof na de film teweeg brengt. = possibilities.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mm.. een beetje, heb 'm laatst op een verjaardag van een vriendin ontmoet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:32 schreef Nexie het volgende:
[..]
Aparte film keuze. Ken je 'm wel al een beetje dan?
Ja, ik twijfel, want ik moet zondag opstarten. Maar grote kans dat ik er niet onderuit kan omdat ik het al semi-beloofd had een week geleden...quote:
Dat is vrij bekrompen, maar goed stiekem dacht ik het ook een klein beetje. Alleen ik mag dat niet hardop zeggen want ik kijk zelf genoeg van dat soort filmsquote:
Ongeveer een maandje.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu al single? Dat heb ik even gemist.
Ik heb volgens mij alle SatC-afleveringen wel gezien maar stiekem moet ik zelf ook nog uit de kast komen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:36 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat is vrij bekrompen, maar goed stiekem dacht ik het ook een klein beetje. Alleen ik mag dat niet hardop zeggen want ik kijk zelf genoeg van dat soort films
Hoe lang was het aan? Beetje snel om weer te gaan daten maar zo te zien steek je er niet al te serieus in.quote:
Kans is groot dat ie lievig is als ik dat zo hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mm.. een beetje, heb 'm laatst op een verjaardag van een vriendin ontmoet.
Er werd een beetje gezegd dat hij mij wel leuk vond, en dan heb ik zo'n 'fijne' vriendin, die in het kader van;
Jij bent net single, dus ik zal je wel even aan zoooo'n lieve jongen koppelen.
Hij is volgens mij wel lief, maar ik zit ten eerste nu echt niet op een relatie te wachten, en ten tweede, ik val niet op te lievige mannen. Heb af en toe een schop onder m'n kont nodig, ipv iemand die me naar de mond praat.
Opstarten op werk? Da's waarschijnlijk wel erg vroeg danquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel, want ik moet zondag opstarten. Maar grote kans dat ik er niet onderuit kan omdat ik het al semi-beloofd had een week geleden...
Ruim 4 jaar, bijna 4 jaar samengewoond.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe lang was het aan? Beetje snel om weer te gaan daten maar zo te zien steek je er niet al te serieus in.
Wordt over mij ook vaak genoeg gezegdquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alle SatC-afleveringen wel gezien maar stiekem moet ik zelf ook nog uit de kast komen.
Goede instelling.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ruim 4 jaar, bijna 4 jaar samengewoond.
Ja, is snel, maar ik was er echt klaar mee toen ik de relatie verbrak. Ex is er wel wat anders in dan ik eigenlijk. Ik wil nu gewoon ff lol maken en ik zie wel wat er gebeurd.
Maar ik weet verdomme heul níx van vrouwenkleding.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:27 schreef Liquidootje het volgende:
Echt waar wat doe jij?
Elke avond lezen en discovery kijken?
Ik weet mooi versus niet mooi maar dan houdt het ook wel een beetje opquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar ik weet verdomme heul níx van vrouwenkleding.
Vrouwenkleding is er om uit te trekken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar ik weet verdomme heul níx van vrouwenkleding.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrouwenkleding zijn er om uit te trekken.
JJ Abrams gaat de Donkere Toren-serie van Stephen King in een serie vervatten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vandaag Cloverfield weer eens gekeken[ afbeelding ]. JJ Abrams.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:50 schreef Liquidootje het volgende:
Op donderdag 19 juni 2008 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrouwenkleding zijn er om uit te rekken wonen.
Da's mooi! Nu ken ik die knakker alleen van Cloverfield maar dat vond ik wel een goede film.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
JJ Abrams gaat de Donkere Toren-serie van Stephen King in een serie vervatten.![]()
Ik moest er een beetje van ejaculeren toen ik dit nieuws vernam.![]()
Doe es linkje plaatsenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef Q. het volgende:
Nieuw record, vandaag al zo'n 10x op de Hyves van mn semi-ex gekeken..
Semi-ex?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef Q. het volgende:
Nieuw record, vandaag al zo'n 10x op de Hyves van mn semi-ex gekeken..
Ik heb er niet zo'n problemen mee. Soms verwachten ze dat zelf.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:53 schreef Nexie het volgende:
Hebben jullie ook het lef om IRL zo te doen terwijl er vrouwen bij staan, of gaat dat net iets te ver?
Hij is ook van Aliasquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's mooi! Nu ken ik die knakker alleen van Cloverfield maar dat vond ik wel een goede film.
wat bedoel je met 'zo' te doen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:53 schreef Nexie het volgende:
Hebben jullie ook het lef om IRL zo te doen terwijl er vrouwen bij staan, of gaat dat net iets te ver?
Geen probleem mee hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:53 schreef Nexie het volgende:
Dat was echt zo'n rare serie op het laatst he. hele tijd dat rode bol, maar dan elk seizoen gewoon groterquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is ook van Alias![]()
en Lost (maar dat volg ik niet).
Haha, ja iddquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat was echt zo rare serie op het laatst he. hele tijd dat rode bol, maar dan elk seizoen gewoon groter![]()
Vrouwen zijn er om uit te wonen, etcquote:
Die twee series ken ik allebei nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is ook van Alias![]()
en Lost (maar dat volg ik niet).
Maar wat doe jij dan met vrouwen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Nexie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er om uit te wonen, etc
Ik hoor dat soort dingen vaak zat om me heen, beetje irritant als ik probeer serieus ergens over te praten en dan zo'n antwoord krijg
Uhu. Het is net als met Joss Whedon. Als zijn naam eraan vast zit is het iig het proberen waardquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die twee series ken ik allebei nietMaar het zit wel goed dan neem ik aan?
Ow dat zeg ik net zo makkelijk als er genoeg vrouwen om me heen zitten, maar enkel op bepaalde momenten (drankquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik hoor dat soort dingen vaak zat om me heen, beetje irritant als ik probeer serieus ergens over te praten en dan zo'n antwoord krijg
Zo praat ik ook over mannen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Nexie het volgende:
[..]
Weinigquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar wat doe jij dan met vrouwen?
Vrouwen waar je een rol voor op moet voeren zijn de moeite nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:53 schreef Nexie het volgende:
Ik wacht wel tot de Sarah Jessica Parker-loze fanedit uitkomtquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:34 schreef Tegan het volgende:
Ik vond hem niet zo tof (de film dus), maar opzich best vermakelijk als je kijkt naar het huidige bioscoop-aanbod.
Hebberdquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:09 schreef MNR het volgende:
Redheads ftw
Ja donker haar, zo mooi, zo lekker![]()
En halfbloedjes zijn helemaal mmm mmm mmmmm! *katzwijm valt
Wat is bij jou dan de rol en wat is de "echte" jij?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vrouwen waar je een rol voor op moet voeren zijn de moeite niet.
Alhoewel, tijdelijke rollen voor de broodnodige variatie....
Afwijking in mijn persoonlijkheidquote:
En dan elkaar op de schouder rossen, veeltehard lachen en je bierglas in één teug leeggooien in je keelgat bedoel je. Hmmmja...quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Nexie het volgende:
De "echte" ik is de rol die de minste moeite kost om vol te houdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:14 schreef Nexie het volgende:
[..]
Wat is bij jou dan de rol en wat is de "echte" jij?
Dat zegt me nog steeds niet zoveel maar ik neem het wel van je aanquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Uhu. Het is net als met Joss Whedon. Als zijn naam eraan vast zit is het iig het proberen waard.
Precies! Alleen ken ik er genoeg die in bijzijn van een vrouw (of hun vriendin) opeens poeslief zijn, vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan elkaar op de schouder rossen, veeltehard lachen en je bierglas in één teug leeggooien in je keelgat bedoel je. Hmmmja...
Buffy, Angel, Firefly en andere series die mij niet aanspreken maar hele hordes kwijlende fans opleveren. Het laatste wat ik met enig plezier heb gekeken was Wynona Ryder als cyborg in Alien 4 en dat was nou niet vanwege het scriptquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zegt me nog steeds niet zoveel maar ik neem het wel van je aan
Dude... whedon.. buffy the vampire slayer... firefly.. angel... serenity... (dollhouse)...quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zegt me nog steeds niet zoveel maar ik neem het wel van je aan
Ah van tevoren ook eten, wel leuk danquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik ga met date even een hapje eten in de stad, en dan filmpje pakken.
To be continued...
Succes! Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken voor je.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik ga met date even een hapje eten in de stad, en dan filmpje pakken.
To be continued...
Ok... I'll keep an eye on you... friend...quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Buffy, Angel, Firefly en andere series die mij niet aanspreken maar hele hordes kwijlende fans opleveren. Het laatste wat ik met enig plezier heb gekeken was Wynona Ryder als cyborg in Alien 4 en dat was nou niet vanwege het script.
Als je een goede relatie met een leuke vrouw hebt kan je dat soort dingen gewoon zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Precies! Alleen ken ik er genoeg die in bijzijn van een vrouw (of hun vriendin) opeens poeslief zijn, vandaar mijn vraag
Ik kijk al bijna vijf jaar geen tv meer en series downloaden doe ik niet aan. Weet nog wel wat Buffy en Angel is maar voor de rest...quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dude... whedon.. buffy the vampire slayer... firefly.. angel... serenity... (dollhouse)...
Klopt, klopt. Maar dat durven ze dan niet, of zo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je een goede relatie met een leuke vrouw hebt kan je dat soort dingen gewoon zeggen.
Je wil zeker zijn dat ik je niet in de weg loop als je achter winkeldievegges die over hun top zijn aangaat? Of ging dit niet over Ryder?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ok... I'll keep an eye on you... friend...
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil zeker zijn dat ik je niet in de weg loop als je achter winkeldievegges die over hun top zijn aangaat? Of ging dit niet over Ryder?.
Mijn humor verzekert me van een basisplaats hierquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee is goed jong. Wuif het maar met humor weg....
Hier maak ik vrienden mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet me even een ander icon aanmeten.
Je bent een klein snorretje vergetenquote:
Oeh, geniaal!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je bent een klein snorretje vergeten
En nu niet zeggen dat je dat niet hebt geweten hè?
Genau!quote:
En terecht!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:30 schreef m-niki het volgende:
er hing vandaag een kaartje aan m'n fiets met:
doe es gek
zet je fiets in het rek
....
Ik val op zowel blonde, donkere als roodharige vrouwen. Heb wel een licht voorkeur voor donkere types; bruin haar, bruine ogen, maar mijn laatste vriendin was blond.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:30 schreef m-niki het volgende:
er hing vandaag een kaartje aan m'n fiets met:
doe es gek
zet je fiets in het rek
....
Die ex van je heeft wel een hoog Keanu Reeves en River phoenix gehalte. Van die gevoelige poezie boys.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:04 schreef m-niki het volgende:
en dit is m'n ex, hij is ook echt een type waar ik enorm op val (alleen niet meer op hem...da's wel echt voorbij)
geheel ontopic dus: ik val op donker!!
het was wel heel populistisch oranje, dat kaartje...quote:
I know....quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:34 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die ex van je heeft wel een hoog Keanu Reeves en River phoenix gehalte. Van die gevoelige poezie boys.
Die wel vrouwen bij de vleet trekken, daar niet van.
want je komt oorspronkelijk uit Rotterdam?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:39 schreef Feitosa het volgende:
Vond het trouwens wel grappig dat je dacht dat ik een Rotterdammer was.
uhmzz. kom eens naar het Rotterdam topic, dan zie je dat die vooroordelen totaal NIET waar zijn...quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef m-niki het volgende:
[..]
want je komt oorspronkelijk uit Rotterdam?
ik moet dan denken aan van die rasechte Rotterdammers...ben er nog niet zoveel tegengekomen dus het is hoogstwaarschijnlijk een enorm vooroordeel, maar dat waren wel van die aso-typjes die veel sporten, grote bek hebben (stijf van de steroiden) en in foute kleding lopen en naar party's gaan in hun vrije tijd. Jij scoorde twee van de vier dus voila: mijn vooroordeel was klaar!
-edit-
wilde eerst typen: want je komt oorspronkeljik uit die buurt?
maar koos er toen toch maar voor om de reden van mijn uitspraak uit te leggen...
Nr1 is dus sporten, maar is nr2 de grote bek of de party,s ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef m-niki het volgende:
[..]
want je komt oorspronkelijk uit Rotterdam?
ik moet dan denken aan van die rasechte Rotterdammers...ben er nog niet zoveel tegengekomen dus het is hoogstwaarschijnlijk een enorm vooroordeel, maar dat waren wel van die aso-typjes die veel sporten, grote bek hebben (stijf van de steroiden) en in foute kleding lopen en naar party's gaan in hun vrije tijd. Jij scoorde twee van de vier dus voila: mijn vooroordeel was klaar!
-edit-
wilde eerst typen: want je komt oorspronkeljik uit die buurt?
maar koos er toen toch maar voor om de reden van mijn uitspraak uit te leggen...
Het is maar net wat je nutteloos noemt. Maar idd, je hebt me gevonden op Hyves? Or how do you remember? (daar ben ik dan ook wel even geinteresseerd in).quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja maar bij mij is het totaal nutteloze informatie.
Bij hem is zowat interessant elke keer.
Trouwens ik weet nu op eens weer wie jij bent. Je had toch rood half-kort haar tot in je nek, licht golvend he.
Ik ben daar zondag heen geweest als date! (Zijn idee..)quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat houdt hij allemaal bij in zijn schriftjequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is maar net wat je nutteloos noemt. Maar idd, je hebt me gevonden op Hyves? Or how do you remember? (daar ben ik dan ook wel even geinteresseerd in).
= edit = en t is niet licht golvend, het is groffe krul, helemaal van mezelf![]()
in het centrum zit café Samson daar hebben ze volgens mij altijd voetbal...en als ze het daar niet hebben, dan zit iets verderop de Irish pub en daar staat atlijd zo'n enorme TV aan..quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:45 schreef kastanova het volgende:
Oi niki, waar in Nijmegen kan ik Portugal - Duitsland in de kroeg kijken?
Als ik na het werk naar huis tuf mis ik de gehele wedstrijd namelijk, dus ik maak even een zuip-/voetbalstop bij Nijmegen Centraal.
Hij mag dat van mijquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat houdt hij allemaal bij in zijn schriftje
Ik kan niet schrijven hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat houdt hij allemaal bij in zijn schriftje
Nr 2 waren de partysquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nr1 is dus sporten, maar is nr2 de grote bek of de party,s ?
Ik kom niet oorspronkelijk uit Rotterdam, maar uit 1 van de andere randsteden. Ik denk dat je raar zal kijken als je mij irl tegenkomt, als je dit beeld van me hebt.
Mij boeit het niet zo hoor. Ben nu eenmaal niet zo "standaard" opgevoed.
Ben een beetje een levende contradictie.
Je verwarde me? En dat terwijl ik al langer met deze nick rondloopquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik kan niet schrijven hoor
Vroeger verwarde ik jou altijd met MLI, dus ik wist niet precies meer wie wie was. Nu is MLI zo zichtbaar geweest de laatste tijd dat ik dat kon wegstrepen (in mijn gedachten). En natuurlijk omdat het eigenlijk wd is.
Jij had toch vroeger een foto waarbij je ergens tegen een bar ofzo stond te leunen met een gulzige lach. Het kwam gewoon weer even tot me. Was ook de eerste keer dat ik in singles kwam kijken ivm met lekker dansen
yeah i know. me is freak.
Er is een guldenmiddenwegquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:35 schreef Nexie het volgende:
Ik wil uitgaan verdorie! Maar nee, morgen vroeg eruit verantwoordelijkheden blablabla saaiheid.
Ik ga vanavond uitquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:35 schreef Nexie het volgende:
Ik wil uitgaan verdorie! Maar nee, morgen vroeg eruit verantwoordelijkheden blablabla saaiheid.
Die twee eerste goals waren echt super en al die fouten van de portugezenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:36 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ga vanavond uit![]()
ps: wat een kolere wedstrijd is dit zeg![]()
het eerste was idd erg mooi, en het 2e was gewoon vreselijk slecht gekeeped, gelukkig is er nog een ietsie pietsie hoop, maar vind het wel mooi bagger, vreselijk slecht gespeelt tot nu toequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Die twee eerste goals waren echt super en al die fouten van de portugezen
Whehe
PM eens. Zal ik je eerlijk zeggen wat ik ervan vindquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
Ach vroeger had ik wel wat lullige foto's maar dat kan niemand zich herinneren
Behalve eentje die het onlangs heeft gezien. Ze chanteert mij ermee![]()
Dus door haar mogen jullie nooit meer mijn prachtige, maar ook prachtige me zien.
Whaha, nee dat was een poging tot een "spontane" date!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef m-niki het volgende:
ow en Kasta, ik zag nu pas dat ik een uur te laat antwoordde... bel dan toch gewoon op kerel!
De relnichten in mijquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:39 schreef MNR het volgende:
[..]
PM eens. Zal ik je eerlijk zeggen wat ik ervan vind
Dude... dat is een filmpje van Youtube met 2 kerels die playbacken op een house nummer of zo (dat laatste meen ik me vaag te herinneren).quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
De relnichten in mij
[ afbeelding ]
Beetje jong niet?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:44 schreef Liquidootje het volgende:
Joah. Maar iemand noemde mij hier thijs. Dat zijn de twee thijsjes die sprekend op mij lijken. Echt waar.
Nou vertel jij maar over je druiper. Ik luister wel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o het enthousiasme druipt er van af
Vast wel ,echter kan ik me zo,n voorval niet voor de dag halen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef m-niki het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit, dat je je een beeld vormt van iemand en dat het achteraf totaal niet klopt?? En waar dat beeld dan op gebaseerd is..het is altijd wazig en ongefundeerd en kort door de bocht
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou vertel jij maar over je druiper. Ik luister wel.
Niks aan dus?quote:
En nu ga je alsnog? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]![]()
Hij wou een ijsje met me eten maar ik moest nog eten om half10 en nog douchen terwijl ik al om 8 uur klaar was. Oftwel.. Ik had er sowieso al geen zin in. En toen nog 10 minuten bellen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef Liquidootje het volgende:
Whahaaaaa Chantal wordt vet gepwnd nu![]()
Nee ik ga niet. I'm just not that into himquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En nu ga je alsnog? Of begrijp ik het verkeerd?
Of in de trein zittenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:06 schreef Lastpost het volgende:
"Hoe oud ben jij gozer?" * in koor *
- Te oud voor jullie jonge dames.
"Ben je seksueel niet meer actief dan?"
Tsja, leuk hoor om even een balletje te trappen in de buurt en wat jeugdige meiden die overduidelijk té bijdehand zijn.
99 euro naar rekening 192882716 en je hebt een begin. Je kunt zeker een jaar vooruit als je het rustig spreidt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:07 schreef Nexie het volgende:
En Mr. Gala? Ik kan 't allemaal niet meer bijhouden, misschien moet ik een schrift aanschaffen net als Liq
Nou, we gingen eerst eten bij zo'n tapasrestaurantje wat ik had uitgekozen. Lekker casual, een beetje eten en drinken. Gelijk toen ik hem zag had ik al zoiets van; In mijn herinnering was je een stuk leuker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
- Hij was eng
- Hij was er niet
- Onder de film ben je weggelopen
- ?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Sorry heeft er even niets mee te maken. 3-1 duitsland.
Nou, het leek me eerlijk gezegd fatsoenlijker om gelijk to the point te komen, dan een verkeerd beeld geven.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef Liquidootje het volgende:
Ik hou wel van oprechte vrouwen... maar heb wat fatsoen ...
Mja, ik weet niet wat zijn reactie was. Maar dates zijn soms best wel spannend en dan wordt het zo abrupt beeindigd... Denkt ie ook drie keer na voordat hij weer iemand durft te vragen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, het leek me eerlijk gezegd fatsoenlijker om gelijk to the point te komen, dan een verkeerd beeld geven.
En hij had niet gereserveerd voor de film, dus dat scheelde ook een beetje.
Duidelijk verhaal, het is godverdomme geen vrijwillig liefdadigheidswerk ofzo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, het leek me eerlijk gezegd fatsoenlijker om gelijk to the point te komen, dan een verkeerd beeld geven.
En hij had niet gereserveerd voor de film, dus dat scheelde ook een beetje.
Je kunt het altijd proberen natuurlijk, en anders Kluts' voorbeeld volgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik word een beetje versierd door iemand die ik van de gym ken, ze is bloedmooi maar ik twijfel ernstig of ze wel mijn type is. beetje vervelend want ik heb eerst het spel wel volop gespeeld, maarja verder niks ofzo. Zij hapt nu volop en vraagt zich af waarom ik zo "verlegen" ben, dat hoor ik dan weer van anderen.Ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet nu, ik denk dat ik haar gewoon mee uitvraag voor de lol. Ik ben wel benieuwd hoe ze is, verder. Waar ik een beetje voor vrees is dat er met haar niet echt te lachen valt.
Hij dacht natuurlijk: als ik een bioscoopkaartje voor haar koop moet ik wel zeker weten dat 't geen weggegooid geld is.quote:
Het was al zo dat de sfeer al een beetje apart was, veel stiltes, en ik gooide dan iets in de groep, maar er kwam dan niet heel veel respons. Ik heb hem verteld hoe ik erin stond, en hij was het wel met me eens dat we niet echt een match hadden, dus het viel nog best mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wat zijn reactie was. Maar dates zijn soms best wel spannend en dan wordt het zo abrupt beeindigd... Denkt ie ook drie keer na voordat hij weer iemand durft te vragen.
Vroeger vond ik het soms ook niet geweldig, maar maakte de avond toch nog gezellig af.
Ach dat zal wel ouderwets zijn ofzo... prima.
Maar jij bent ook een vieze 010'erquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal, het is godverdomme geen vrijwillig liefdadigheidswerk ofzo.![]()
Geef je volkomen gelijk, en buiten dat heb ik wel op ergere manieren duidelijk gemaakt dat ik de ander niet zag zitten waarmee ik een avondvullend programma had.
Beter eerlijk vertellen dat ie zijn relatie en kinderwens maar ergens anders moet vervuld zien te krijgen als jij daar geen trek in hebt met hem. Wat had ie dan verwacht, 5 dates en dat je hem dan verteld dat ie niks is?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu ik het zo opschrijf komt het een stuk onaardiger over.![]()
Maar goed, onderweg naar het station kwam ik nog wat vrienden tegen, ff een potje gepooled, en ik ben naar huis gegaan.
Je bent een schat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een vieze 010'er
Ja ok, op die manier. Wel bespreekbaar maken en dan pas weggaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was al zo dat de sfeer al een beetje apart was, veel stiltes, en ik gooide dan iets in de groep, maar er kwam dan niet heel veel respons. Ik heb hem verteld hoe ik erin stond, en hij was het wel met me eens dat we niet echt een match hadden, dus het viel nog best mee.
Stukken. Eerlijkheid wordt altijd gewaardeerd. Desnoods pas achterafquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou pijnlijk zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:21 schreef Liquidootje het volgende:
Ziet ie je later met vrienden poolen bij het lopen naar het station
Ja die is nog steeds leuk en zo!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:07 schreef Nexie het volgende:
En Mr. Gala? Ik kan 't allemaal niet meer bijhouden, misschien moet ik een schrift aanschaffen net als Liq
Hoe is dergelijke spontaniteit niet te rijmen met een go-with-the-flow-mode?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:27 schreef Liquidootje het volgende:
Als je iemand ontmoet en het klikt, dan gaat de go-with-the-flow mode zo uit.
Ik vind het ook een juiste actie. De enige juiste eigenlijk. Gewoon eerlijk zijn, zonder kwetsend over te komen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:27 schreef mrbox het volgende:
Wel goede actie van Kluts ! iig niet zo kansloos om een vriend(in) te laten bellen en zeggen dat je weg moet, zogezegd een SOS gebruiken. (heb ik me laten vertellen).
Mijn etentje was wel gezellig maar bij haar blijft het altijd vreemd zakelijk.
en waarom niet? Als het klikt en het voelt goed moet je er toch voor gaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:27 schreef Liquidootje het volgende:
Sure zo kennen we er nog 10 andere dames van hier in singles die we overigens niet meer zien na een kortstondige bezoek
Dit leest heel vreemd als je nog met je gedachten bij Kluts haar date zitquote:
Ik vind het een goede reactie! Wil je mr date bellen en het zelfde zeggen namens mijquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:26 schreef Kluts het volgende:
Buiten het feit dat ik hem niet leuk vond, is hij sowieso in een ander stadium als ik. Hij wil duidelijk iets opbouwen, terwijl ik op dit moment gewoon even in zo'n 'go-with-the-flow' modus, en ik heb helemaal geen zin in relatie-achtige toestanden enzo.
Inderdaad, al hou ik zelf de boot nog af.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en waarom niet? Als het klikt en het voelt goed moet je er toch voor gaan
Come on, ik ben net een maand vrijgezel. Ik ben ook niet iemand die niet tegen alleen zijn kan, sterker nog, ik vind het relaxed. Ik zie dat het komende halfjaar/jaar echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:27 schreef Liquidootje het volgende:
Sure zo kennen we er nog 10 andere dames van hier in singles die we overigens niet meer zien na een kortstondige bezoek
Ja maar dat geneuzel over ooohh nu even geen relaties hoor... ik moet even niets van jongens hebben... oooohhh en dan 2 maanden later nadat het uit is, dan maar toch een nieuwe vriendje waar ze oooozzoo verliefd op zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en waarom niet? Als het klikt en het voelt goed moet je er toch voor gaan
Ik las penetratiesquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit leest heel vreemd als je nog met je gedachten bij Kluts haar date zit.
Ja niet te persoonlijk nemen. Ik gebruikte jouw situatie om even een ietswat punt te maken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Come on, ik ben net een maand vrijgezel. Ik ben ook niet iemand die niet tegen alleen zijn kan, sterker nog, ik vind het relaxed. Ik zie dat het komende halfjaar/jaar echt niet gebeuren.
Dat is best vermoeiend te noemen, maar het zal wel deel van het 'ik ben onbereikbaar,behalve als <insert pakje randvoorwaarden en/of eisen hier>' spelletje wat ik toch als een jaartje of 15 structureel niet lijk te begrijpen,quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja maar dat geneuzel over ooohh nu even geen relaties hoor... ik moet even niets van jongens hebben... oooohhh en dan 2 maanden later nadat het uit is, dan maar toch een nieuwe vriendje waar ze oooozzoo verliefd op zijn
Ik word niet zo snel verliefd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja maar dat geneuzel over ooohh nu even geen relaties hoor... ik moet even niets van jongens hebben... oooohhh en dan 2 maanden later nadat het uit is, dan maar toch een nieuwe vriendje waar ze oooozzoo verliefd op zijn
Maar ze zijn toch wel gewoon door he?quote:
Neequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch wel gewoon door he?
Het is de schuld van Q., dat spreekt.quote:
Dat is de enige andere optie idd dat nederland ze helemaal KAPOT schietquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:39 schreef Liquidootje het volgende:
Ow... ik wilde een nederland portual zien...
maar een duitsland nederland is ook wel vet
Je post wel erg veel sinds je afmelding hier.....quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Back to the current order.
Jij staat ook al te lang droog.
Een soort 'geen sex voor de wedstrijd' - principe?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:46 schreef Liquidootje het volgende:
Ja, ik ben even afgesloten van de fountain of love. Morgen laatste tentame en dan mmmm
Ze sms't wel om de haverklap
had ik niet ooit ergens gelezen dat je kids had? (of zit ik er nu gigantisch naast!!! nee, ik verwar je niet met JB, maar misschien was jij het ook niet...)quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:36 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ga vanavond uit![]()
ps: wat een kolere wedstrijd is dit zeg![]()
Lijkt mij ook idd. Heb een paar vriendinnen die kids hebben, en het is echt afgelopen met de pret dan geloof ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:58 schreef m-niki het volgende:
[..]
had ik niet ooit ergens gelezen dat je kids had? (of zit ik er nu gigantisch naast!!! nee, ik verwar je niet met JB, maar misschien was jij het ook niet...)
maar zo ja: hoe doé je dat dan, zo vaak uitgaan? ik denk altijd: als je kids hebt, dan is je leven wb. uitgaan en tot in de ochtenduren dansen over...
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:00 schreef Liquidootje het volgende:
Whehe ze is 43. Haar kinderen rond de 20
Ik heb vaak genoeg seks. Nou ja. Ik vind het vaak genoeg en met gemak zou het vaker kunnen zijn maar dat wil ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Back to the current order.
Jij staat ook al te lang droog.
ECHT??????????quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:00 schreef Liquidootje het volgende:
Whehe ze is 43. Haar kinderen rond de 20
Hoe dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:08 schreef katerwater het volgende:
Je kan ook geestelijk droog staan[ afbeelding ]
Ik heb het met het lichamelijke gedeelte al zwaar genoeg.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:08 schreef katerwater het volgende:
Je kan ook geestelijk droog staan[ afbeelding ]
O zo! Neeeee daar heb ik zo veel teveel van gehad! M'n hoofd kon het niet meer aan en ik snapte het niet meer!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:12 schreef katerwater het volgende:
Relationeel geestelijk bedoel ik.
Sommige mensen zoeken naar een partner, hebben leuke dates en seks, maar voelen niets dieper. Goed kunnen praten over de dingen des levens lukt hen niet.
Soms kom ik een vrouw tegen die zo boeiend uit de hoek kan komen, alsof ze mijn geest verleidt![]()
Hopelijk begrijp je me
Je bent een maand single, c'mon...quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het met het lichamelijke gedeelte al zwaar genoeg.
Ja, daarom dus. Ik ben gewend om sex te kunnen hebben wanneer ik daar zin in heb.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:17 schreef katerwater het volgende:
[..]
Je bent een maand single, c'mon...
"Luxe is gedefiniëerd als datgene waar men makkelijk aan went"quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daarom dus. Ik ben gewend om sex te kunnen hebben wanneer ik daar zin in heb.
Drama dus in mijn geval.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Luxe is gedefiniëerd als datgene waar men makkelijk aan went".
daarom is het nu extra lastig... kweetnog toen ik net uit m'n relatie kwam (laat ie het niet meelezen..hij weet veel, maar niet alles) en ik echt elke week wel iemand had, soms dan bleven ze een paar weekjes hangen, soms ook niet... en toen werd ik patsboem enorm verliefd (na 3,5 maand) maar 't was niet wederzijdsquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daarom dus. Ik ben gewend om sex te kunnen hebben wanneer ik daar zin in heb.
Een half jaar, ik denk dat ik dat inderdaad ook echt niet zou kunnen nee. Ik hoef niet per definitie een ander ofzo, maar af en toe zijn dat soort dingen gewoon leuk. Ik ga nooit met zo'n plan stappen ofzo, ik zie altijd wel hoe het loopt. Als ik eens een one-night stand heb die me bevalt, dan kan het wel voorkomen dat ik hem nog eens bel bijvoorbeeld. Maar goed, soms ben je in de mood voor een zowat wildvreemde, soms voor iemand die je al kent.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:30 schreef m-niki het volgende:
[..]
daarom is het nu extra lastig... kweetnog toen ik net uit m'n relatie kwam (laat ie het niet meelezen..hij weet veel, maar niet alles) en ik echt elke week wel iemand had, soms dan bleven ze een paar weekjes hangen, soms ook niet... en toen werd ik patsboem enorm verliefd (na 3,5 maand) maar 't was niet wederzijdsik ben nog nooit zó heartbroken geweest...
![]()
![]()
ik had mijn relatie echt al afgerond, toen het uit ging, we bleven ook gewoon vrienden...ik denk achteraf wel eens dat dat liefdesverdriet wat ik over die ene jongen had eigenlijk gewoon verplaatst verdriet was.. maar misschien psychologiseer ik dat teveel. Is ook alweer lang geleden...![]()
heb sinds vorig jaar september de casual sex een beetje in een kast gedaan die heeeel af en toe nog opengaat, maar ik heb er minder moeite mee dan ik dachtvorige vriendje (periode afgelopen kerst/oud&nieuw/februari) vertelde me dat ie een half jaar geen sex had gehad...EEN HALF JAAR! Dat vind ik dan wel nog steeds wél erg lang...
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:30 schreef m-niki het volgende:
[..]
vorige vriendje (periode afgelopen kerst/oud&nieuw/februari) vertelde me dat ie een half jaar geen sex had gehad...EEN HALF JAAR! Dat vind ik dan wel nog steeds wél erg lang...
voor jongens ligt dat denk ik anders... laten we anders Kasta's theorie erbij halenquote:
Welke? Hij heeft er zoveel? Maar seks boeit me sowieso niet heel veel. Ben ik nu ongezond?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:38 schreef m-niki het volgende:
[..]
voor jongens ligt dat denk ik anders... laten we anders Kasta's theorie erbij halen
Vaak ben ik te zat om op de versiertoer te gaan en als je toch in bed beland , weet ik de volgende dag niet eens wat ik heb gedaan, dus maakt het geen reet uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:38 schreef m-niki het volgende:
[..]
voor jongens ligt dat denk ik anders... laten we anders Kasta's theorie erbij halen
Nee, vind ik ook. Neuken?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een half jaar is toch niet zo lang...... hm
Iets minder moeite hoeven doen om aan de lusten te voldoen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:41 schreef katerwater het volgende:
Het voordeel van vrouw zijn, laten we maar zeggen
Een vingerknip volstaatquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Iets minder moeite hoeven doen om aan de lusten te voldoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |