quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies, de uitstraling, blik in de ogen, kleur van de ogen, gitzwart liever niet. Hazelof bruinig. Maar heel cliche, de uitstraling doet het hem.
Ex vertelde meerdere malen dat ze eigenlijk niet veel mooi vond aan mij behalve mijn ogen.
En tja of dat nu zo alles bevredigend was, nee.. niet echt eigenlijk
Gewoon hollandse keuken, met een oud date ... lang niet meer gesproken hoop dat het als vanouds gezellig wordtquote:
quote:
Hier is het op dit moment aan het stortregenen, en het waait keihard!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Druk aan het werk denk ik, of naar buiten om roze/wijn en bier, want de zon schijnt(althans hier dan!)
Van der Sar?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:57 schreef Tegan het volgende:
Maar de mannen(/beroemdheden) waar ik over zou fantaseren zijn meestal wel blond.
Van der Sar enzo.
Deze reden is biologisch onderbouwd..quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
wat een reden
dan zou ik ook op blond moeten vallen
Ah, vandaar mijn voorkeurquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Deze reden is biologisch onderbouwd..
Van der Sar is toch leuk? Jan Joost van Gangelen, nog zoeen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van der Sar?![]()
Mm... qua Nederlands Elftal is er niet zoveel leuks te zien naar mijn idee, maar ik verlekker me vooral als vanouds aan Christiano Ronaldo..
Maar uiteraard niet zaligmakend. Anders zouden dames met cup A (om maar een willekeurig voor de hand liggend voorbeeld te kiezen) ook continu de laatsten met een date.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dus moet ik eigenlijk geen 100% nederlandse vrouw zoeken, want de kans dat die op blond valt is relatief gezien groter dan bij een 100% nederlandse?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee, ik heb het ooit bij biologie gehadquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar uiteraard niet zaligmakend. Anders zouden dames met cup A (om maar een willekeurig voor de hand liggend voorbeeld te kiezen) ook continu de laatsten met een date.
Wtf!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
En borsten zijn eigenlijk gewoon billen van voren
Dat klopt wel hoor, alleen hebben billen geen tepels. Tenzij er een enorme steenpuist op zit ofzoquote:
En ik allemaal maar op subtiele signalen letten terwijl het grootste signaal recht voor m'n neus was!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat klopt wel hoor, alleen hebben billen geen tepels. Tenzij er een enorme steenpuist op zit ofzo
Net als dat lippen van de mond de lippen van de vagina weergeven. Glanzende, rode lippen betekent: Ik ben beschikbaar voor copulatie. Of "ik ben een enorme aandachtshoer"
Dat van die borsten/billen gelijkenis komt omdat de mens op een gegeven moment rechtop is gaan lopen waardoor de billen niet meer zo duidelijk in beeld waren. Om toch te laten zien dat ze sexueel aantrekkelijk/beschikbaar zijn, nemen de vrouwen van tegenwoordig decolleté's/push-ups/siliconen.
Dat geeft dus het signaal dat ze bereidt zijn tot paring. Gaat het om een timmermansdochter (van voren platgehamerd en van achter afgeschaafd) dan zit ze met een probleem. Tegenwoordig zijn daar allerlei kunstgrepen voor te vinden, dat scheelt weer.
Er zijn nog wel subtiele hints die je kan waarnemen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:39 schreef Nexie het volgende:
[..]
En ik allemaal maar op subtiele signalen letten terwijl het grootste signaal recht voor m'n neus was!
Aaah wat duurt wachten op sms altijd lang, pfff. 'Tis echt zo'n sms-Nexie-niet dag
Dat van die benen is echt onzin, als ik daar een avond op let dan is dat helemaal willekeurig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Er zijn nog wel subtiele hints die je kan waarnemen.
Bijvoorbeeld wijder opengesperde ogen/pupillen, zit ze aan d'r haar, als ze haar benen over elkaar heeft geslagen, is dat naar jou toe of van je af etc.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:01 schreef Liquidootje het volgende:
We weten onderhand wel dat je op lang, blond, mager, smalle gezicht en vflapoormannen valt.
Als ik dat nu al doorspeel kan ik het niet later wanneer het beter uitkomt gebruiken!quote:
Volgens mij vallen de meeste vrouwen op mannen die in ieder geval langer dan henzelf zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:57 schreef Tegan het volgende:
Ik val trouwens op lang, zegt dat nog iets?
Nee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:03 schreef Liquidootje het volgende:
Nu is de vraag of dit geval hier onder er een is
[..]
Ik zou ook nooit op een langere vrouw kunnen vallen. Nu heb ik het geluk dat ik 1.90 ben.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij vallen de meeste vrouwen op mannen die in ieder geval langer dan henzelf zijn.
Heeft volgens mij ook iets met het beschermende gevoel wat je dan hebt te maken.
AHA, dus je begint er enkel maar over om intressant te doen en voor de rest niets?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef Nexie het volgende:
[..]
[..]
Als ik dat nu al doorspeel kan ik het niet later wanneer het beter uitkomt gebruiken!![]()
HIj heeft toch niets boeiends te vertellen over mij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef Nexie het volgende:
[..]
[..]
Als ik dat nu al doorspeel kan ik het niet later wanneer het beter uitkomt gebruiken!![]()
Ok ok, ik heb nietsquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
AHA, dus je begint er enkel maar over om intressant te doen en voor de rest niets?
Mag ik dat heel mischien een beetje kansloos vinden? Wie A roept, moet de zin ook afmaken.
Laatste zinnetje is voor of na dat je in iemands fobo had gekeken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar?
Nee, sorry. Kale mannen en/of gemillimeterd haar bij mannen is leuk bedoel ik.
Ik ga echt wel overkammen. Ziet er vet uit denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:14 schreef Kluts het volgende:
Mwah, er zijn maar weinig mannen die het echt kunnen hebben.
Tenzij je kaal wordt, als de inhammen te groot worden, afscheren die hap. Dat wanhopig ver de kale plekken heen kammen ziet er echt niet uit.
Daarom is het juist leuk. Alleen mannen die er het hoofd voor hebben zijn kaal, en dus leuk. En de kaal-omdat-het-niet-meer-groeit-mannen zijn toch te oud dus daar let ik niet opquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:14 schreef Kluts het volgende:
Tenzij je kaal wordt, als de inhammen te groot worden, afscheren die hap. Dat wanhopig ver de kale plekken heen kammen ziet er echt niet uit.
Eensch. Daarom heb ik het ook gedaan, zag een foto van mezelf van de achterkant van mn hoofd en dacht "dit kan echt niet meer". En het staat me best goed vind ik zelf en hoor ik ook van iedereen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:14 schreef Kluts het volgende:
Eerlijk? Niemand. Moest alleen mijn over-enthausiasme over kale mannen nuanceren, vond ik!quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Laatste zinnetje is voor of na dat je in iemands fobo had gekeken.
Zo uit mijn non kale hoofd:
Kwaakvaak, q, friek_ en uppie83.
Voor jou zijn ze al snel te oud.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daarom is het juist leuk. Alleen mannen die er het hoofd voor hebben zijn kaal, en dus leuk. En de kaal-omdat-het-niet-meer-groeit-mannen zijn toch te oud dus daar let ik niet op [ afbeelding ].
Nou, dat gaat niet altijd op. Kende een jongen toen ik en hij 24 waren, kende hem eigenlijk alleen met pet op.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daarom is het juist leuk. Alleen mannen die er het hoofd voor hebben zijn kaal, en dus leuk. En de kaal-omdat-het-niet-meer-groeit-mannen zijn toch te oud dus daar let ik niet op [ afbeelding ].
Ik ken er ook wel een paar, en daar heb je dan bij in de klas gezeten bijvoorbeeldquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dat gaat niet altijd op. Kende een jongen toen ik en hij 24 waren, kende hem eigenlijk alleen met pet op.
Zie ik hem een keer zonder pet, blijkt ie zo goed als kaal, en het haar wat er nog wél was, was ook wel heel dun.
Volgens wereldberoeld zoöloog Desmond Morris is de lustopwekkende functie van borsten als vervanging van billen ontstaan omdat het voor het succesvoller worden van de soort nodig was dat er een diepere band ontstond tussen de partners. Daarvoor moesten ze elkaar dus aankijken en niet meer rucksichtlos van achteren batsen, waardoor billen niet meer altijd zomaar zichtbaar waren. Al met al geen achteruitgang, trouwens.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:38 schreef Elegy het volgende:
Dat van die borsten/billen gelijkenis komt omdat de mens op een gegeven moment rechtop is gaan lopen waardoor de billen niet meer zo duidelijk in beeld waren.
Hmm niet echt, en jij dan? Nog iets leuks gepland?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:25 schreef Kluts het volgende:
Iemand nog iets leuks in de planning vanavond?
-verkapte ik wil vertellen dat ik een date heb- post-
Tip: meer tijd vragen (dus deadline uitstellen) of minder werk opleveren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:25 schreef kastanova het volgende:
Great...
Zou ik komende weken eindelijk wat meer rust krijgen... (de afgelopen 3 weken ook al. )
Doe ik het kennelijk zo goed dat we het personeelsbestand van m'n project gaan verdrie(!)voudigen...
Like wtf?! Wel ja joh, dan draai ik wel ff 180 uur in de week ofzo.
Echt waar wat doe jij?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens wereldberoeld zoöloog Desmond Morris is de lustopwekkende functie van borsten als vervanging van billen ontstaan omdat het voor het succesvoller worden van de soort nodig was dat er een diepere band ontstond tussen de partners. Daarvoor moesten ze elkaar dus aankijken en niet meer rucksichtlos van achteren batsen, waardoor billen niet meer altijd zomaar zichtbaar waren. Al met al geen achteruitgang, trouwens.
Dat mannen gemiddeld vaker op blond vallen dan enige andere haarkleur, wordt verklaard door de jeugdige aanblik van die vrouw. Mannen willen immers jonge vrouwtjes. Of het andersom ook geldt, weet ik niet - andersom geldt iig wel dat vrouwen graag een grotere man hebben: hoe groter, hoe sterker, hoe meer alpha.
Er komt een vriend langs mn bier opzuipen. Mannelijke vriend.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:25 schreef Kluts het volgende:
Iemand nog iets leuks in de planning vanavond?
Tssss. Dat doe ik toch ook niet?quote:-verkapte ik wil vertellen dat ik een date heb- post-
Zegt degene die bijhoudt wie hier welke coupe heeft en wie welke voornaam heeftquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar wat doe jij?
Elke avond lezen en discovery kijken?
Ja, bios, HIJ stelde voor om naar de film van Sex and the City te gaan..quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:26 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hmm niet echt, en jij dan? Nog iets leuks gepland?
Ja maar bij mij is het totaal nutteloze informatie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Zegt degene die bijhoudt wie hier welke coupe heeft en wie welke voornaam heeft
Aparte film keuze. Ken je 'm wel al een beetje dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, bios, HIJ stelde voor om naar de film van Sex and the City te gaan..![]()
Heb niet echt het idee dat het helemaal mijn type is, maar misschien is ie wel heel gezellig, je weet het niet.
Ik heb dan iig vanavond de eerste date sinds ik single ben achter de rug.
Ga naar de stadquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:31 schreef Tegan het volgende:
Ik moet vr-ma werken. Vrijdagavond naar mijn stamkroeg, denk ik. Zaterdagavond, voetbal kijken en daarna uit, weet nog niet zeker waar. Of hier in het dorp, of in de stad. Vanavond naar een vriendin.
Hoe lang ben je nu al single? Dat heb ik even gemist.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb niet echt het idee dat het helemaal mijn type is, maar misschien is ie wel heel gezellig, je weet het niet.
In het date/loverboy leven gaat nu een gerucht rond dat SatC de ideale film is voor een date en dat het meteen veel intieme gesprekstof na de film teweeg brengt. = possibilities.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mm.. een beetje, heb 'm laatst op een verjaardag van een vriendin ontmoet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:32 schreef Nexie het volgende:
[..]
Aparte film keuze. Ken je 'm wel al een beetje dan?
Ja, ik twijfel, want ik moet zondag opstarten. Maar grote kans dat ik er niet onderuit kan omdat ik het al semi-beloofd had een week geleden...quote:
Dat is vrij bekrompen, maar goed stiekem dacht ik het ook een klein beetje. Alleen ik mag dat niet hardop zeggen want ik kijk zelf genoeg van dat soort filmsquote:
Ongeveer een maandje.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu al single? Dat heb ik even gemist.
Ik heb volgens mij alle SatC-afleveringen wel gezien maar stiekem moet ik zelf ook nog uit de kast komen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:36 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat is vrij bekrompen, maar goed stiekem dacht ik het ook een klein beetje. Alleen ik mag dat niet hardop zeggen want ik kijk zelf genoeg van dat soort films
Hoe lang was het aan? Beetje snel om weer te gaan daten maar zo te zien steek je er niet al te serieus in.quote:
Kans is groot dat ie lievig is als ik dat zo hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mm.. een beetje, heb 'm laatst op een verjaardag van een vriendin ontmoet.
Er werd een beetje gezegd dat hij mij wel leuk vond, en dan heb ik zo'n 'fijne' vriendin, die in het kader van;
Jij bent net single, dus ik zal je wel even aan zoooo'n lieve jongen koppelen.
Hij is volgens mij wel lief, maar ik zit ten eerste nu echt niet op een relatie te wachten, en ten tweede, ik val niet op te lievige mannen. Heb af en toe een schop onder m'n kont nodig, ipv iemand die me naar de mond praat.
Opstarten op werk? Da's waarschijnlijk wel erg vroeg danquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel, want ik moet zondag opstarten. Maar grote kans dat ik er niet onderuit kan omdat ik het al semi-beloofd had een week geleden...
Ruim 4 jaar, bijna 4 jaar samengewoond.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe lang was het aan? Beetje snel om weer te gaan daten maar zo te zien steek je er niet al te serieus in.
Wordt over mij ook vaak genoeg gezegdquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alle SatC-afleveringen wel gezien maar stiekem moet ik zelf ook nog uit de kast komen.
Goede instelling.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ruim 4 jaar, bijna 4 jaar samengewoond.
Ja, is snel, maar ik was er echt klaar mee toen ik de relatie verbrak. Ex is er wel wat anders in dan ik eigenlijk. Ik wil nu gewoon ff lol maken en ik zie wel wat er gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |