quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies, de uitstraling, blik in de ogen, kleur van de ogen, gitzwart liever niet. Hazelof bruinig. Maar heel cliche, de uitstraling doet het hem.
Ex vertelde meerdere malen dat ze eigenlijk niet veel mooi vond aan mij behalve mijn ogen.
En tja of dat nu zo alles bevredigend was, nee.. niet echt eigenlijk
Gewoon hollandse keuken, met een oud date ... lang niet meer gesproken hoop dat het als vanouds gezellig wordtquote:
quote:
Hier is het op dit moment aan het stortregenen, en het waait keihard!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Druk aan het werk denk ik, of naar buiten om roze/wijn en bier, want de zon schijnt(althans hier dan!)
Van der Sar?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:57 schreef Tegan het volgende:
Maar de mannen(/beroemdheden) waar ik over zou fantaseren zijn meestal wel blond.
Van der Sar enzo.
Deze reden is biologisch onderbouwd..quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
wat een reden
dan zou ik ook op blond moeten vallen
Ah, vandaar mijn voorkeurquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Deze reden is biologisch onderbouwd..
Van der Sar is toch leuk? Jan Joost van Gangelen, nog zoeen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van der Sar?![]()
Mm... qua Nederlands Elftal is er niet zoveel leuks te zien naar mijn idee, maar ik verlekker me vooral als vanouds aan Christiano Ronaldo..
Maar uiteraard niet zaligmakend. Anders zouden dames met cup A (om maar een willekeurig voor de hand liggend voorbeeld te kiezen) ook continu de laatsten met een date.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dus moet ik eigenlijk geen 100% nederlandse vrouw zoeken, want de kans dat die op blond valt is relatief gezien groter dan bij een 100% nederlandse?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee, ik heb het ooit bij biologie gehadquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar uiteraard niet zaligmakend. Anders zouden dames met cup A (om maar een willekeurig voor de hand liggend voorbeeld te kiezen) ook continu de laatsten met een date.
Wtf!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
En borsten zijn eigenlijk gewoon billen van voren
Dat klopt wel hoor, alleen hebben billen geen tepels. Tenzij er een enorme steenpuist op zit ofzoquote:
En ik allemaal maar op subtiele signalen letten terwijl het grootste signaal recht voor m'n neus was!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat klopt wel hoor, alleen hebben billen geen tepels. Tenzij er een enorme steenpuist op zit ofzo
Net als dat lippen van de mond de lippen van de vagina weergeven. Glanzende, rode lippen betekent: Ik ben beschikbaar voor copulatie. Of "ik ben een enorme aandachtshoer"
Dat van die borsten/billen gelijkenis komt omdat de mens op een gegeven moment rechtop is gaan lopen waardoor de billen niet meer zo duidelijk in beeld waren. Om toch te laten zien dat ze sexueel aantrekkelijk/beschikbaar zijn, nemen de vrouwen van tegenwoordig decolleté's/push-ups/siliconen.
Dat geeft dus het signaal dat ze bereidt zijn tot paring. Gaat het om een timmermansdochter (van voren platgehamerd en van achter afgeschaafd) dan zit ze met een probleem. Tegenwoordig zijn daar allerlei kunstgrepen voor te vinden, dat scheelt weer.
Er zijn nog wel subtiele hints die je kan waarnemen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:39 schreef Nexie het volgende:
[..]
En ik allemaal maar op subtiele signalen letten terwijl het grootste signaal recht voor m'n neus was!
Aaah wat duurt wachten op sms altijd lang, pfff. 'Tis echt zo'n sms-Nexie-niet dag
Dat van die benen is echt onzin, als ik daar een avond op let dan is dat helemaal willekeurig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Er zijn nog wel subtiele hints die je kan waarnemen.
Bijvoorbeeld wijder opengesperde ogen/pupillen, zit ze aan d'r haar, als ze haar benen over elkaar heeft geslagen, is dat naar jou toe of van je af etc.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:01 schreef Liquidootje het volgende:
We weten onderhand wel dat je op lang, blond, mager, smalle gezicht en vflapoormannen valt.
Als ik dat nu al doorspeel kan ik het niet later wanneer het beter uitkomt gebruiken!quote:
Volgens mij vallen de meeste vrouwen op mannen die in ieder geval langer dan henzelf zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:57 schreef Tegan het volgende:
Ik val trouwens op lang, zegt dat nog iets?
Nee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:03 schreef Liquidootje het volgende:
Nu is de vraag of dit geval hier onder er een is
[..]
Ik zou ook nooit op een langere vrouw kunnen vallen. Nu heb ik het geluk dat ik 1.90 ben.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij vallen de meeste vrouwen op mannen die in ieder geval langer dan henzelf zijn.
Heeft volgens mij ook iets met het beschermende gevoel wat je dan hebt te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |