quote:
maakt niet uit, kost hem onderquote:
kijk naar de gesloten topics , maar ga door met kotsen eropquote:
Dat dusquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom niet jij in plaats van de dochter van Boulah
.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:56 schreef SunChaser het volgende:
Dit is pas mn vijnfde naamtopic in een uur, dat kan beter guys
Je weet hoe karma werkt? Kijk maar uit met het overstekenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom niet jij in plaats van de dochter van Boulah
Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:57 schreef Remzz het volgende:
Sunchaser zei wat iedereen dacht(als het tenminste over zijn reactie n.a.v. het overlijden van het dochtertje van Boulahrouz ging).
Heeft gepostquote:"Met Sunchaser van Fok!"
Kan zijn. ik mis standaard allesquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je bent zo'n beetje de enige nog die niet weet wat voor vreselijks ik heb gezegd
Propjequote:Op donderdag 19 juni 2008 15:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je weet hoe karma werkt? Kijk maar uit met het oversteken
Hij vroeg zich af wat het betekende voor de rest van het toernooi. En dat was om heel eerlijk te zijn ook mijn eerste reactie.quote:
Daar heb jij ook last van.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
In je ader ja. Je hebt wat te weinig bloed in je hersens
Ik heb wel een leven, ik drink Brouwmeester met me vrienden, ga elke dag langs het CWI en word soms afgetrokken door het meisje van de Snackbar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:01 schreef connard het volgende:![]()
![]()
Puberaal kansloos figuur zonder leven...
best zielig, als je alleen daar aan kunt denkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af wat het betekende voor de rest van het toernooi. En dat was om heel eerlijk te zijn ook mijn eerste reactie.
Tuurlijk is het sneu en verschikkelijk voor die jongen maar ergens anders in de wereld zal op dit moment ook wel iemand een miskraam hebben. Dat is net zo erg.
echt karma zou zijn, dat bij jou overlijden mensen als eerste zouden zeggen; 'oh shit! wie doet de eindredactie frontpage nu de komende tijd? snel een vervanger zoeken!'quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je weet hoe karma werkt? Kijk maar uit met het oversteken
Ik doe de eindredactie niet eensquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
echt karma zou zijn, dat bij jou overlijden mensen als eerste zouden zeggen; 'oh shit! wie doet de eindredactie frontpage nu de komende tijd? snel een vervanger zoeken!'
Kun jij niet oprotten ofzo? Al jou posts bestaan uit *smiley* -naam- *smiley*quote:
Poepenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:06 schreef Qwea het volgende:
dat kan niet want ik heb keelpijnwat moet ik dan nu doen?
Boulanrouze dacht er zelf ook aan, binnen een paar uur heeft ie laten weten zaterdag gewoon te spelen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
best zielig, als je alleen daar aan kunt denken
'oh shit ze zou op mijn katten passen! wat een timing weer van sunchaser!'quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Poepen![]()
oh wacht je bent een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |