abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59518177
Hallo iedereen,

Ik heb een 12Mbit-verbinding bij @Home (Ziggo). Nu is de verbinding gewoon op normale snelheid bij dingen als uTorrent, WLM etc. Alleen het browsen gaat zo traag als het maar kan, zowel in FF3 als in IE7, terwijl Speedtest zegt dat mijn downloadsnelheid gewoon 750KB/s is. Windows Firewall staat altijd uit bij mij, ik heb al een spyware/virusscan gedaan zonder resultaat, wireless router en modem heb ik al gereset ook zonder resultaat, dus ik begrijp niet meer waar het nog aan kan liggen. Iemand nog ideeën?
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:15:46 #2
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_59518215
Is het bij alle websites zo? Meestal test ik het bij Google, die hoort binnen een seconden helemaal geladen te zijn. Als die ook sloom laat kan je even proberen je computer rechtstreeks op het modem aan te sluiten, dus zonder router ertussen, dan kan je die iig uitsluiten of juist niet.
pi_59518334
hmm ik heb vergelijkbaar probleem op 1 van mijn pc`s in mijn netwerk
andere pc gaan allemaal goed dus mijn router is goed

en alleen pagina`s laden op die pc gaat traag rest werkt wel normaal snel
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:19:38 #4
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59518358
Virusscanner ? langzame DNS-lookup ?
zzz
pi_59518373
dat is raar , heb precies hetzelfde alleen heb ik xs4all adsl...
pi_59518467
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef L.Denninger het volgende:
Dit.
Lambo of Rekt
pi_59518535
Heb je je torrent programma aanstaan tijdens het browsen?
pi_59518662
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:15 schreef Sanderrrr het volgende:
Is het bij alle websites zo? Meestal test ik het bij Google, die hoort binnen een seconden helemaal geladen te zijn. Als die ook sloom laat kan je even proberen je computer rechtstreeks op het modem aan te sluiten, dus zonder router ertussen, dan kan je die iig uitsluiten of juist niet.
Ja bij alle websites
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef L.Denninger het volgende:
snap ik niet?
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:24 schreef Devrim_ het volgende:
Heb je je torrent programma aanstaan tijdens het browsen?
Ja, maar die is het probleem niet. Die gaat met 150KB/s en als ie afgesloten is blijft het browsen nog traag gaan.
pi_59518756
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef CG het volgende:

[..]

Ja bij alle websites
[..]

snap ik niet?
[..]

Ja, maar die is het probleem niet. Die gaat met 150KB/s en als ie afgesloten is blijft het browsen nog traag gaan.
Het gaat er niet om hoe snel je torrent aan het downloaden is, maar hoeveel connecties er tegelijk op het moment verbonden zijn.

Doe eens via cmd het volgende;
ping www.google.nl

Wat krijg je als respons?

En doe eens
nslookup www.google.nl
nslookup www.nu.nl

Krijg je snel antwoord terug?
ne okuyon, bokmu var?
pi_59519016
browse eens op IP naar een site toe...gaat het dan wel snel?
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:38:50 #11
31101 _Led_
pi_59519092
Zie je op je netwerkkaart knipperende lampjes ??? Want dat betekent dat je gehackt bent !
In dat geval DIRECT de kabel eruit trekken !
zzz
pi_59519103
Bij de pingtest zegt ie Min 10ms, Max 13ms, Gem. 12 ms
Bij die andere krijg ik snel antwoord ja.
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:45:32 #13
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_59519333
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:38 schreef L.Denninger het volgende:
Zie je op je netwerkkaart knipperende lampjes ??? Want dat betekent dat je gehackt bent !
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef CG het volgende:

[..]

Ja bij alle websites
[..]

snap ik niet?
[..]

Is het browsen wel snel als je je torrent progje nog niet aan heb gehad?
phluphy for president!
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:54:27 #14
31101 _Led_
pi_59519646
Met de nadruk op "hebt gehad".

Dus niet hebt afgesloten, maar de pc opstarten en browsen ZONDER dat je torrent-app opgestart is geweest.
zzz
pi_59519670
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef WyriHaximus het volgende:
Is het browsen wel snel als je je torrent progje nog niet aan heb gehad?
nee, even traag
pi_59519771
quote:
!!!
Lambo of Rekt
pi_59519903
quote:

traffic is niet goed
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:10:14 #18
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_59520152
Ik had het ook!
Nadat ik nieuwste versie (8.5) Live Messenger installeerde. En vlak daarna FF 3.0

Ik zag een nieuw geheugenproces: WLLoginProxy.exe

Deze via add/remove programs verwijderd ->
http://www.technixupdate.(...)d-why-it-is-running/

Ik lijk nu de traagheid kwijt te zijn....ffe paar dagen aankijken.... (FF 3.0 gewoon gelaten)

Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:46:49 #19
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_59522629
Laat er ffe een tcp/ip optimizer langsfietsen. Kan vaak een hoop schelen.
pi_59525187
Heb mijn TEMP map geleegd en dat heeft al een hele verbetering opgeleverd. Ook die optimizer heeft z'n bijdrage gedaan, maar het is nog steeds niet helemaal optimaal. Maar we komen er wel
  donderdag 19 juni 2008 @ 18:43:23 #21
170462 Stinosss
pi_59525332
Ah, goed te horen. Wat meet je op www.speedtest.nl ?
pi_59526900
900KB/s download
pi_59611948
Even een updateje, na een kleine revival zakte de browse-snelheid toch al snel weer in. Heb de Windows Firewall standaard uitstaan, maar heb IE en FF toch maar even bij de Uitzonderingen toegevoegd en nu is de snelheid wel weer even lekker bezig. Ben benieuwd voor hoelang
pi_59612019
ik heb precies hetzelfde

alleen dan niet bij het hele internet maar voornamelijk pagina's uit Nederland en iets specifieker: de FOK website
You dream it, I live it.
pi_59613377
Zou het misschien aan XP Service pack 3 kunnen liggen ofzo?
pi_59681198
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:40 schreef CG het volgende:
Zou het misschien aan XP Service pack 3 kunnen liggen ofzo?
Ik denk niet dat het daar aan ligt, ik heb SP3 geinstalleerd gehad en weer eraf gehaald.
Daarna de computer geformatteerd (veel programmas/drivers werkten niet meer erna). Voordat mijn pc geformatteerd was, was het al vrij traag en nu is het nog erger. vlak na het formatteren was het snel maar na 30 minuten was dat alweer voorbij.
Ik heb geen idee wat het kan zijn maar het is behoorlijk irritant. Net zoals hier is mijn verbinding well gewoon snel (500down/100 up).
Het downloaden bij uTorrent en andere programmas gaat ook gewoon goed.
Google loaden duurt ongeveer 10-15 seconden

Er zijn al veel dingen die ik geprobeerd heb:

Modem/Router resetten
Spyware/Virus scan
Formatteren
Temp Files verwijderd

Geen idee wat ik nog meer kan doen
Het ligt ook echt aan mijn pc want mijn vriend heeft gewoon normaal internet.
pi_59682207
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:28 schreef Ashira het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het daar aan ligt, ik heb SP3 geinstalleerd gehad en weer eraf gehaald.
Daarna de computer geformatteerd (veel programmas/drivers werkten niet meer erna). Voordat mijn pc geformatteerd was, was het al vrij traag en nu is het nog erger. vlak na het formatteren was het snel maar na 30 minuten was dat alweer voorbij.
Ik heb geen idee wat het kan zijn maar het is behoorlijk irritant. Net zoals hier is mijn verbinding well gewoon snel (500down/100 up).
Het downloaden bij uTorrent en andere programmas gaat ook gewoon goed.
Google loaden duurt ongeveer 10-15 seconden

Er zijn al veel dingen die ik geprobeerd heb:

Modem/Router resetten
Spyware/Virus scan
Formatteren
Temp Files verwijderd

Geen idee wat ik nog meer kan doen
Het ligt ook echt aan mijn pc want mijn vriend heeft gewoon normaal internet.
Controleer even of jullie dezelfde DNS-instellingen hebben. En probeer even een pagina via IP-adres ipv via naam te laden. (www.google.nl = 66.249.93.147)
Als dat ook traag gaat kun je DNS in ieder geval uitsluiten als boosdoener.
Het lijkt me namelijk dat op dit moment je pc kijkt naar een "andere" DNS-server...die probeert het IP van de door jou gevraagde pagina te resolven, dat lukt niet, en uiteindelijk gaat dan toch via de juiste DNS.
pi_59683661
Ik heb geprobeerd te pingen naar de website en naar het ip, dat gaat ook snel, 14ms. snap er niks meer van
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:40:13 #29
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_59684080
Wat voor PC heb je ? Kan nl. ook gewoon zijn dat je PC zo oud/traag is dat het daarom lang duurt (webpagina's renderen kan nogal cpu intensief zijn voor een oudere PC met weinig geheugen)
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_59684940
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:23 schreef Ashira het volgende:
Ik heb geprobeerd te pingen naar de website en naar het ip, dat gaat ook snel, 14ms. snap er niks meer van
en als je browst naar het IP? gaat dat snel?? of niet??
dan weten we of we het misschien in IE moeten zoeken
  woensdag 25 juni 2008 @ 20:09:49 #31
194015 kaakaa
Met godverdomme dubbel K
pi_59684953
even dit doen:

Start -> Uitvoeren -> cmd [ENTER] -> ipconfig /flushdns [ENTER]

Is het nu sneller?
I'm going to become rich and famous after I invent a device that allows you to stab people in the face over the internet!
pi_59685382
Browsen naar het ip gaat net zo traag en flush dns heb ik ook al geprobeerd.
Mijn computer is ook niet oud, heb een dual core processor erin zitten en als browsen traag gaat door de snelheid van je pc moet je toch wel een heel oud kutding hebben
pi_59686394
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 20:22 schreef Ashira het volgende:
Browsen naar het ip gaat net zo traag en flush dns heb ik ook al geprobeerd.
Mijn computer is ook niet oud, heb een dual core processor erin zitten en als browsen traag gaat door de snelheid van je pc moet je toch wel een heel oud kutding hebben
En als je IE7 eraf mikt en IE6 weer gaat draaien?? loopt het dan sneller??
Andere optie is even alle tijdelijke bestanden weggooien en kijken wat ie dan doet.
Zit er nog een router tussen?? of hang je direct aan 't internet?
  woensdag 25 juni 2008 @ 21:26:53 #34
170462 Stinosss
pi_59687685
Kijk eens op www.speedtest.nl wat meet je daar?

Laat eens een tcp/ip optimizer langs je pc fietsen.
pi_59689356
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 20:52 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

En als je IE7 eraf mikt en IE6 weer gaat draaien?? loopt het dan sneller??
Andere optie is even alle tijdelijke bestanden weggooien en kijken wat ie dan doet.
Zit er nog een router tussen?? of hang je direct aan 't internet?
IE6 heb ik nog niet geprobeerd maar ik heb wel FF3 geprobeerd, ik neem aan dat het daar niet aan ligt dan?
Temp files zijn al weg, werkt wel een klein beetje maar het is nog steeds traag.
Er zit een router tussen, maar mijn vriend heeft het probleem niet en die zit natuurlijk aangesloten op dezelfde router. Voor de zekerheid zal ik eens proberen hoe de verbinding is als het direct aangesloten is.
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:26 schreef Stinosss het volgende:
Kijk eens op www.speedtest.nl wat meet je daar?

Laat eens een tcp/ip optimizer langs je pc fietsen.
op speedtest.nl krijg ik 499.5 down/89.1 up, dat lijkt me wel normaal.
waar kan ik een goeie optimizer vinden? heb dat nog nooit gebruikt dus weet niet welke goed is, wil geen troep op mijn pc installeren. En werkt dat ook als ik een router ertussen heb staan?
pi_59694046
Ik heb sinds het toevoegen van IE en FF aan de Uitzonderingen van Windows Firewall geen problemen meer gehad tot nu toe
  donderdag 26 juni 2008 @ 00:21:03 #37
170462 Stinosss
pi_59694229
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:08 schreef Ashira het volgende:

[..]

IE6 heb ik nog niet geprobeerd maar ik heb wel FF3 geprobeerd, ik neem aan dat het daar niet aan ligt dan?
Temp files zijn al weg, werkt wel een klein beetje maar het is nog steeds traag.
Er zit een router tussen, maar mijn vriend heeft het probleem niet en die zit natuurlijk aangesloten op dezelfde router. Voor de zekerheid zal ik eens proberen hoe de verbinding is als het direct aangesloten is.
[..]

waar kan ik een goeie optimizer vinden? heb dat nog nooit gebruikt dus weet niet welke goed is, wil geen troep op mijn pc installeren. En werkt dat ook als ik een router ertussen heb staan?
http://www.speedguide.net/downloads.php
pi_59695466
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:08 schreef Ashira het volgende:

[..]

[..]

Toch zou de router het probleem kunnen geven. Niet alle merken NIC's en switches/routers willen altijd even goed met elkaar samenwerken, zeker als speed/duplex op autonegotiate staat.
Even in 't kort wat er gebeurd:
Je zet je pc aan. De Nic springt aan en kijkt wat er aan de andere kant van het kabeltje zit. Daar komt het als 't goed is de router / switch tegen. Op dat moment is er nog geen "afspraak" gemaakt tussen de NIC en de router over op welke snelheid en duplex-mode dat moet zijn (even ter info: Duplex kan full of half zijn. Bij full kan er zowel tegelijkertijd data worden verzonden als ontvangen; bij half kan er of alleen worden verstuurd, of worden ontvangen, maar niet tegelijkertijd). Op dat moment maken de NIC en de router een afspraak, beter bekend als de handshake. In principe zullen de NIC en de router op de hoogst mogelijke snelheid dan gaan werken, waarbij de traagste van de 2 bepalend is (dus is je NIC 100/full en je router 10/full zal er op 10/full worden gecommuniceert tussen de twee). Soms gebeurt het wel eens dat er maar geen "overeenstemming" bereikt kan worden tussen de twee devices. Gevolg is dat ze bij elke keer dat er communicatie gemaakt gaat worden om data te versturen weer opnieuw die handshake gemaakt moet gaan worden. Dat duurt even waardoor je een verschrikkelijk trage verbinding zal krijgen, en soms zelfs helemaal geen verbinding.
Om te testen of dit inderdaad het probleem is kun je even kijken of je naar een andere pc binnen het netwerk (dus niet via internet) een communicatie opzetten. Bijvoorbeeld door even te browsen naar een share op de andere pc. Als dat goed gaat kun je als 2e test even een web-server op de andere pc proppen en kijken of je via de browser daar ook snelle connectie naar krijgt. Als dat allemaal goed werkt is de handshake niet het probleem.
Werkt dat ook traag, dan is de kans groot dat je probleem dus in de handshake zit. De makkelijkste manier om dit op te lossen is om even je speed/duplex van je NIC "vast" te zetten in de properties van je NIC, en (als je de mogelijkheid hebt) op de poort van je router waar je pc op geconnect zit. Helaas is dat laatste op de meeste routers voor thuis-gebruik niet als optie, maar kun je dat soort dingen vaak alleen op managed switches uitvoeren (en gezien de prijs, afmeting, geluidsproductie en stroomverbruik van die dingen vaak niet interessant voor thuis-gebruik) en kun je dat dus alleen op de NIC "vast" zetten en hopen dat het voldoende is. Overigens is dit een probleem wat je niet vaak (meer) tegenkomt, en meestal bij wat oudere NIC's voorkomt (voornamelijk de 3com-nics hadden hier last van, maar heb het ook bij geintegreerde nics voorbij zien komen en op de oude populaire NE2000's )
pi_60400608
ik heb net hetzlvde probleem snel internet maar traag tot niet laden van google afbeeldingen en msn .be homepage de .com werkt perfect van msn.
blijkbaar heb ik problemen met be eb nl site(denk ik)
router kan het niet zijn want heb het probleem ook als ik de kabel rechtstreeks er in steek.
spywere kan ook niet heb de pc al 3-4 keer geformateerd.
na format werkt alles perfect tot ik een update moest doen om windows live te kunne instaleren(mircosoft update)
dze pc had niet altijd dit probleem en men andere pc heeft het niet :s
heb de flush dns al geprobeert en dat werkt ook niet
ben echt ten einde raad
pi_60401483
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 01:35 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Toch zou de router het probleem kunnen geven. Niet alle merken NIC's en switches/routers willen altijd even goed met elkaar samenwerken, zeker als speed/duplex op autonegotiate staat.
Even in 't kort wat er gebeurd:
Je zet je pc aan. De Nic springt aan en kijkt wat er aan de andere kant van het kabeltje zit. Daar komt het als 't goed is de router / switch tegen. Op dat moment is er nog geen "afspraak" gemaakt tussen de NIC en de router over op welke snelheid en duplex-mode dat moet zijn (even ter info: Duplex kan full of half zijn. Bij full kan er zowel tegelijkertijd data worden verzonden als ontvangen; bij half kan er of alleen worden verstuurd, of worden ontvangen, maar niet tegelijkertijd). Op dat moment maken de NIC en de router een afspraak, beter bekend als de handshake. In principe zullen de NIC en de router op de hoogst mogelijke snelheid dan gaan werken, waarbij de traagste van de 2 bepalend is (dus is je NIC 100/full en je router 10/full zal er op 10/full worden gecommuniceert tussen de twee). Soms gebeurt het wel eens dat er maar geen "overeenstemming" bereikt kan worden tussen de twee devices. Gevolg is dat ze bij elke keer dat er communicatie gemaakt gaat worden om data te versturen weer opnieuw die handshake gemaakt moet gaan worden. Dat duurt even waardoor je een verschrikkelijk trage verbinding zal krijgen, en soms zelfs helemaal geen verbinding.
Om te testen of dit inderdaad het probleem is kun je even kijken of je naar een andere pc binnen het netwerk (dus niet via internet) een communicatie opzetten. Bijvoorbeeld door even te browsen naar een share op de andere pc. Als dat goed gaat kun je als 2e test even een web-server op de andere pc proppen en kijken of je via de browser daar ook snelle connectie naar krijgt. Als dat allemaal goed werkt is de handshake niet het probleem.
Werkt dat ook traag, dan is de kans groot dat je probleem dus in de handshake zit. De makkelijkste manier om dit op te lossen is om even je speed/duplex van je NIC "vast" te zetten in de properties van je NIC, en (als je de mogelijkheid hebt) op de poort van je router waar je pc op geconnect zit. Helaas is dat laatste op de meeste routers voor thuis-gebruik niet als optie, maar kun je dat soort dingen vaak alleen op managed switches uitvoeren (en gezien de prijs, afmeting, geluidsproductie en stroomverbruik van die dingen vaak niet interessant voor thuis-gebruik) en kun je dat dus alleen op de NIC "vast" zetten en hopen dat het voldoende is. Overigens is dit een probleem wat je niet vaak (meer) tegenkomt, en meestal bij wat oudere NIC's voorkomt (voornamelijk de 3com-nics hadden hier last van, maar heb het ook bij geintegreerde nics voorbij zien komen en op de oude populaire NE2000's )
Dat kan inderdaad.

Je kan eventueel ook een simpel Realtek 8139 PCI netwerkkaartje (5-10 euro) in je PC drukken om dat uit te sluiten.
pi_60402069
Verhoog het aantal gelijktijdige connecties eens.

Zie hier:
http://www.pctipsbox.com/(...)e-connections-limit/
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_60404944
het verhogen van connectie werkt dus ook niet btw heb msn.be zitte pingen 100% verlies maar de google images site kan ik niet echt pingen omdat hij http://image.google.com niet vind www.google.be kan ik pingen maar daar heb ik dan geen last van verliest heb btw ipconfig/all gedaan op bide pc en bijde pc hebben zelvde info buiten ip uiteraard maar toch heeft deze pc last met msn starpagina/google images en de andere niet :s
pi_60408551
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:25 schreef mushymushy het volgende:
het verhogen van connectie werkt dus ook niet btw heb msn.be zitte pingen 100% verlies maar de google images site kan ik niet echt pingen omdat hij http://image.google.com niet vind www.google.be kan ik pingen maar daar heb ik dan geen last van verliest heb btw ipconfig/all gedaan op bide pc en bijde pc hebben zelvde info buiten ip uiteraard maar toch heeft deze pc last met msn starpagina/google images en de andere niet :s
dat klinkt als een DNS-probleem... ping eens op nummer naar de sites die je op naam niet kan bereiken;
een flush van je dns kan ook al je probleem verhelpen (ipconfig /flushdns)
pi_60412503
Hmm.. Ziggo...DNS....

Tijd om een andere DNS server te proberen:
http://www.troublesathome.nl/index.php?section=faq&page=dnslist
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_60413022
Waarom linkt iedereen toch voortdurend naar speedtest.nl en dergelijke websites? Daar heb je echt geen fuck aan
speedtest.nl ligt buiten het netwerk van zijn provider en buiten dat netwerk kunnen ook zwakke schakels zijn waardoor de snelheid lager is, onbetrouwbaar dus. Voor een betrouwbare speedtest kan TS beter even met zijn provider bellen.

@TS: mocht het nog een keer voorkomen -> firewall en virusscanner uitzetten en kijken of het dana nog steeds zo traag is. Als het dan nog steeds zo traag is moet je eens kijken of het ook traag is als je Windows opstart in veilige modus met netwerkmogelijkheid
pi_60421444
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:30 schreef Misanthropist het volgende:
Waarom linkt iedereen toch voortdurend naar speedtest.nl en dergelijke websites? Daar heb je echt geen fuck aan
speedtest.nl ligt buiten het netwerk van zijn provider en buiten dat netwerk kunnen ook zwakke schakels zijn waardoor de snelheid lager is, onbetrouwbaar dus. Voor een betrouwbare speedtest kan TS beter even met zijn provider bellen.

@TS: mocht het nog een keer voorkomen -> firewall en virusscanner uitzetten en kijken of het dana nog steeds zo traag is. Als het dan nog steeds zo traag is moet je eens kijken of het ook traag is als je Windows opstart in veilige modus met netwerkmogelijkheid
Dat speedtest niet (meer) betrouwbaar is ligt voornamelijk in het feit dat de data die gedownload wordt zo'n kleine grootte heeft dat het niet meer een betrouwbaar resultaat oplevert. De huidige snelheden van het internet rammen dat bestand in zo'n korte tijd binnen dat je geen fatsoenlijke meting meer kan doen.
De meeste providers hebben daarom op hun eigen site (met als reden die hierboven staat) een grote file staan van bijv. 100mb die een veel betrouwbaarder beeld geeft van je snelheid.
pi_60423822
heb flushdns al geprobeert en dit werkt niet heb men dns zelf al handmatig ingesteld.had een paar dns nr gevonden van men provider(telenet) op een forum en wel dit werkt ook niet. btw heb zitten pingen naar de ip nr van msn.be zelvde prob
pi_60424101
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad.

Je kan eventueel ook een simpel Realtek 8139 PCI netwerkkaartje (5-10 euro) in je PC drukken om dat uit te sluiten.
Al geprobeerd?
pi_60424304
Misschien laat je modem/router te weinig connecties tegelijkertijd toe, of Torrent client gebruikt te veel bronnen.
pi_60424498
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:14 schreef F04 het volgende:
Misschien laat je modem/router te weinig connecties tegelijkertijd toe, of Torrent client gebruikt te veel bronnen.
Is het niet.
TS maakt duidelijk dat het ook gebeurt op een schone PC en op andere PC's gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')