Dit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef L.Denninger het volgende:
Virusscanner ? langzame DNS-lookup ?
Ja bij alle websitesquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:15 schreef Sanderrrr het volgende:
Is het bij alle websites zo? Meestal test ik het bij Google, die hoort binnen een seconden helemaal geladen te zijn. Als die ook sloom laat kan je even proberen je computer rechtstreeks op het modem aan te sluiten, dus zonder router ertussen, dan kan je die iig uitsluiten of juist niet.
snap ik niet?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef L.Denninger het volgende:
Virusscanner ? langzame DNS-lookup ?
Ja, maar die is het probleem niet. Die gaat met 150KB/s en als ie afgesloten is blijft het browsen nog traag gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:24 schreef Devrim_ het volgende:
Heb je je torrent programma aanstaan tijdens het browsen?
Het gaat er niet om hoe snel je torrent aan het downloaden is, maar hoeveel connecties er tegelijk op het moment verbonden zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef CG het volgende:
[..]
Ja bij alle websites
[..]
snap ik niet?
[..]
Ja, maar die is het probleem niet. Die gaat met 150KB/s en als ie afgesloten is blijft het browsen nog traag gaan.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:38 schreef L.Denninger het volgende:
Zie je op je netwerkkaart knipperende lampjes ??? Want dat betekent dat je gehackt bent !
In dat geval DIRECT de kabel eruit trekken !
Is het browsen wel snel als je je torrent progje nog niet aan heb gehad?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef CG het volgende:
[..]
Ja bij alle websites
[..]
snap ik niet?
[..]
Ja, maar die is het probleem niet. Die gaat met 150KB/s en als ie afgesloten is blijft het browsen nog traag gaan.
nee, even traagquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef WyriHaximus het volgende:
Is het browsen wel snel als je je torrent progje nog niet aan heb gehad?
Zie je op je netwerkkaart knipperende lampjes ??? Want dat betekent dat je gehackt bent !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |