quote:Oranjefans spoor bijster
Uitgegeven: 19 juni 2008 14:02
BERN - Tientallen supporters van Oranje zijn tijdens de groepsfase van het EK voetbal tijdelijk verdwaald op hun wandelroute naar het stadion in Bern.
De Nederlandse fans werden door de geheel in oranje geklede Zwitserse spoorwegwerkers op het verkeerde been gezet, zo liet de Zwitserse NS donderdag weten.
De arbeiders liepen soms nietsvermoedend in groepjes langs de spoorbaan op weg naar hun werkplek. Ze kregen dan een stoet voetbalsupporters achter zich aan.
De Nederlandse fans dachten dat het om landgenoten ging en liepen zingend achter hen aan, in de veronderstelling gezamenlijk richting stadion te lopen. Dat leidde tot de nodige verwarring, ook op verbaal gebied.
De Zwitserse NS hebben al hun baanmedewerkers voorlopig opgedragen gele petten en vesten te dragen om het onderscheid met de Oranjesupporters te benadrukken.
Iddquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef Naamah het volgende:
Hilarisch!
Maar 'de Zwitserse NS' is wel een heule rare uitdrukking...
De NS van Zwitserland bedoelen ze daar natuurlijk meequote:
Lachen toch. En niemand die zich afvraagt of ze de goede kant op lopen...only the Dutch...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef DANILXL het volgende:
1000 mensen die langs het spoor lopen in een stoet met allemaal spandoeken en trom-petten
It is not the destination that counts. It is the journey!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef Adidah het volgende:
[..]
Lachen toch. En niemand die zich afvraagt of ze de goede kant op lopen...only the Dutch...
KOM VAN DAT DAK AF! NEENEENEENEENEE VAN DAT DAK AF! IK WAARSCHUW NIET MEER!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:47 schreef Silenus het volgende:
Hahaha schitterend, ik heb het zelf ook een beetje meegemaakt. Stond één of andere arbeider in een oranje hesje op het dak van het busstation in Bern waardoor ik schreeuwde 'Hee, moet je die mafkees zien, die is op het dak geklommen!'. Iedereen naar 'm zingen, totdat iemand zei: 'euh, volgens mij is het gewoon een Zwitserse dakdekker'.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:47 schreef Silenus het volgende:
Hahaha schitterend, ik heb het zelf ook een beetje meegemaakt. Stond één of andere arbeider in een oranje hesje op het dak van het busstation in Bern waardoor ik schreeuwde 'Hee, moet je die mafkees zien, die is op het dak geklommen!'. Iedereen naar 'm zingen, totdat iemand zei: 'euh, volgens mij is het gewoon een Zwitserse dakdekker'.
Iddquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:24 schreef Karrs het volgende:
Dit is gewoon toch voer voor een "Even Apeldoorn bellen"-spotje
Idd jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:24 schreef Karrs het volgende:
Dit is gewoon toch voer voor een "Even Apeldoorn bellen"-spotje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |