abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:09:23 #91
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59541934
Idd fijne berichten

20 juni is inderdaad een mooie dag en ik ben benieuwd of je gelijk hebt.
Make love, not war ☮
pi_59541950
Ik gok voor Bla op maandag, haar vriend had de hele week van de KS vrij genomen, dus ik gok op maandag

Hier heerlijk geslapen, merk helemaal niets nog, dus ben benieuwd

Jammer dat het strippen niet geholpen lijkt te hebben KD! Maar misschien zet het nu gewoon alsnog gewoon door..

Fijn dat het beter lijkt te gaan Diaan! Is toch lekker als je weer wat meer kunt doen..
pi_59542082
Op de 23e worden ook hele leuk en lieve kindjes geboren hoor
pi_59542226
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:10 schreef mrien het volgende:
Ik gok voor Bla op maandag, haar vriend had de hele week van de KS vrij genomen, dus ik gok op maandag
Hmm kan idd ook nog, ze zei op pagina 1 dat ze zaterdag nog wel even met vriendlief de stad in wilde... weet niet of ze ook KS doen in het weekend.
Maar op zich vandaag een extra dagje vrij zo net voor het weekend is ook niet verkeerd. Zo blijven we gokken.....
Maakt ook weinig uit als beebje maar gezond is en dat blabla maar snel mag herstellen
pi_59542257
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:54 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Ben nu wel een stuk opgeluchter dat ik nu weet dat het nu goed zit en dat ik over 2 1/2 week weer mag komen gluren!
Heb er absoluut vertrouwen in dat het goed gaat komen maar volledig blij zijn durf ik nog niet, ik sta mezelf dat pas toe na de volgende echo denk ik....

Ik heb precies hetzelfde, na twee echo's heb ik nog steeds niet dat ik volledig blij kan zijn. Dat viel me ook wel een beetje tegen na de vorige echo, ik dacht nou zal ik wel lekker blij kunnen zijn. Maar dat gevoel is er (nog) niet, denk dat ik het mezelf ook gewoon niet toe sta op de een of andere manier terwijl er eigenlijk geen reden voor is.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:38:43 #96
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59542560
Goedemorgend

weer lekker geslapen... ook minder last van mijn bekken en schaambot, zou dit komen omdat beebje helemaal goed licht???

Owlet een meisje leuk

Kd, mrien???

ik denk dat blabla de 23ste binnen moet....

Hier zit Luna de hele tijd tegen mijn buik (tegen baby dus) te zeggen dat baby nu mag komen... want anders kan ze geen suikerboontjes uitdelen in school. Hier in belgië is volgende week de laatste schoolweek... en ze wilt echt graag iets uitdelen... en na 8 weken vakantie en een nieuw klasje is dat niet meer zo leuk hé
pi_59542576
Vandaag helaas nog geen kindje hoor dames...de gyn heeft geprobeerd me in te plannen voor vandaag, maar helaas geen OK vrij op de tijden dat hij nog beschikbaar was.

Helaas, want ik ben er wel klaar voor. Gisteravond ook alweer een huilbui omdat vriendje een spel aan t spelen was op de pc en ik mezelf ozo zielig vond...bah bah ben blij als ik weer normaal kan doen
Ook vandaag zit ik niet zo lekker in mijn vel...ben al veel te lang wakker en tranen zitten me alweer hoog zonder reden
Maar eey, ik mag niet klagen, komende week is t zover...ik heb een super makkelijke zwangerschap gehad, heb van elk moment kunnen genieten en ga straks vast nog veel meer genieten
ow en hint...t is een even datum
pi_59542629
hahaha dan is het dinsdag

Valt het op of ligt het echt aan mij dat er meer meisjes binnen het forum geboren worden?

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2008 09:44:52 ]
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:46:48 #99
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59542756
idd laatste tijd zijn het meer meisjes.. alhoewel op een ander forum waar ik kom zijn het bijna allemaal jongens

blabla beter een keertje huilen dan het opkroppen meid.. is nog slechter... en wij vrouwen zijn toch beter in huilen en zielig doen dan de mannen
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:48:21 #100
114177 Diaan73
pi_59542792
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
hahaha dan is het dinsdag

Valt het op of ligt het echt aan mij dat er meer meisjes binnen het forum geboren worden?
Inderdaad!!

Ik was ook de lijst aan het doorkijken en zag dat er meer meisjes dan jongens geboren gaan worden. Apart....

Bla sterkte nog even met die laatste loodjes... binnen een weekje is het zover!!! Ik heb geleerd op Reiki dat huilen heel goed is, dus gewoon lekker laten gaan die tranen.
Make love, not war ☮
pi_59543286
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Owlet een meid gefeliciteerd!!

En even een vraagje, waarom geen pethidine?
Ik heb namelijk bij mijn vorige zwangerschap pethidine toegediend gekregen nadat ik er zelf om vroeg. Ook omdat het allemaal al erg lang duurde (was al zo'n 19 uur bezig). Ik heb er in iedergeval geen nare ervaringen/bijwerkingen aan overgehouden, zelfde geldt voor mijn zoontje.
Omdat ik niets wil waarbij er een kans is dat ik zelf een beetje van de wereld ben. Ik heb net even te veel verhalen gehoord (en hier gelezen) over vrouwen die wel half in slaap vielen maar nog dondersgoed de pijn voelden of vrouwen die het gevoel hadden dat ze gingen hallucineren.
Het zal vast ook wel heel vaak goed gaan hoor, maar ik wil puur iets tegen de pijn, niet iets waar ik suf van wordt. Een ruggenprik dus, of anders niets
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:17:18 #102
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59545211
Een meisje owlet, ik vind het zo leuk. Zo raar ook, de vorige keer waren we samen zwanger, dus het is vreemd om dit te lezen, maar zo leuk. Ronja krijgt een echt zusje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59545290
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vandaag helaas nog geen kindje hoor dames...de gyn heeft geprobeerd me in te plannen voor vandaag, maar helaas geen OK vrij op de tijden dat hij nog beschikbaar was.

Helaas, want ik ben er wel klaar voor. Gisteravond ook alweer een huilbui omdat vriendje een spel aan t spelen was op de pc en ik mezelf ozo zielig vond...bah bah ben blij als ik weer normaal kan doen
Ook vandaag zit ik niet zo lekker in mijn vel...ben al veel te lang wakker en tranen zitten me alweer hoog zonder reden
Maar eey, ik mag niet klagen, komende week is t zover...ik heb een super makkelijke zwangerschap gehad, heb van elk moment kunnen genieten en ga straks vast nog veel meer genieten
ow en hint...t is een even datum
nog meer mensen op de 24e jarig
(zag laatst op mijn hyves dat er gewoon 6(!!!!) mensen in mijn lijst dinsdag jarig zijn!)

Leuk een zusje voor Ronja
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 juni 2008 @ 11:22:50 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59545384
de 26e soms bla?? ja dan ben ik jarig wel jammer vor je dat je vandaag nog niet terecht kan.. ik kan me voorstellen dat je je beeb nu wel eens vast wil kunnen houden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59545494
Ook hier net even de tranen, vind dit afwachten nu even niet zo leuk meer

KD
pi_59545626
Ik kan het me voorstellen Mrien. Veel zwangere vrouwen (waaronder ik een paar maanden geleden) zitten al vanaf week 37 hoopvol naar beneden te kijken. Kom er dan uit! Ik ben zo benieuwd! En als je het al vanaf dan van dag tot dag bekijkt duurt het nog langgg tot je uitgerekende datum en is het helemaal frustrerend als je dan ook nog eens over tijd gaat lopen... Nog even volhouden en dan word je zo vreselijk dubbel en dwars beloond voor je geduld!
Hardloper.
IG @webkim
pi_59545731
Owlet, wat leuk! Een zusje voor Ronja! Ben nu al benieuwd naar de naam
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:38:32 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59545821
Owlet, wat leuk!
En een beetje uit eigen belang een extra . Ik droomde toevallig vannacht dat je een jongetje zou krijgen en dat die de naam kreeg die bij ons momenteel bovenaan staat.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:41:53 #109
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59545944
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:31 schreef Webkim het volgende:
Ik kan het me voorstellen Mrien. Veel zwangere vrouwen (waaronder ik een paar maanden geleden) zitten al vanaf week 37 hoopvol naar beneden te kijken. Kom er dan uit! Ik ben zo benieuwd! En als je het al vanaf dan van dag tot dag bekijkt duurt het nog langgg tot je uitgerekende datum en is het helemaal frustrerend als je dan ook nog eens over tijd gaat lopen... Nog even volhouden en dan word je zo vreselijk dubbel en dwars beloond voor je geduld!
Ik zal er tegen die tijd vast anders over denken, maar op dit moment heb ik liever dat het kindje twee weken later dan de uitgerekende datum komt. Als het eerder komt komt de verjaardag namelijk erg dicht bij de verjaardag van mijn man in de buurt, komt het op tijd komt de verjaardag erg dicht in de buurt van de verjaardag van mijn vader...
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:46:11 #110
114177 Diaan73
pi_59546087
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:41 schreef DolleMina het volgende:

[..]

Ik zal er tegen die tijd vast anders over denken, maar op dit moment heb ik liever dat het kindje twee weken later dan de uitgerekende datum komt. Als het eerder komt komt de verjaardag namelijk erg dicht bij de verjaardag van mijn man in de buurt, komt het op tijd komt de verjaardag erg dicht in de buurt van de verjaardag van mijn vader...
zo wil ik niet graag op 1 of 2 januari bevallen maar bij Twan was ik 2 weken overtijd en ingeleid, dus ga er deze keer maar weer van uit dat ik 2 weken overtijd zal lopen. Dan valt alles wat eerder is mee.

Mrien even een hart onder de riem!!
Make love, not war ☮
pi_59546189
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:27 schreef mrien het volgende:
Ook hier net even de tranen, vind dit afwachten nu even niet zo leuk meer

KD
Mrien Kan me voorstellen dat t helemaal niet fijn is om maar af te moeten wachten...
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:49:46 #112
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59546201
Zo, ik ben de hele week aan het werk geweest en 's avonds niet zo'n puf meer om de laptop aan te zetten, wat nu dus inhield dat ik zo'n beetje 2 hele topics van Z&G moest doorlezen
(en de andere dingen die ik wilde doen gewoon maar voor me uitgeschoven heb)

Releaze en Mefke, veel sterkte!
Mefke, voor vandaag nog heel veel succes in het ziekenhuis!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_59546478
Ik vind alles best zolang het niet later is dan de uitgerekende datum.
En ik wil niet op de verjaardag van mijn zoontje bevallen (die is van 09-07)
Maarja je hebt het niet voor het zeggen.

Mrien zo is er niets aan de hand en zo begint het.... dus je weet maar nooit. Maar het is inderdaad gewoon kut, dat wachten. (sorry voor het taalgebruik maar heb net ook zitten janken dat ik er weer eens klaar mee ben)
9 maanden is gewoon te lang
pi_59546713
Zo is mijn schoonmoeder morgen jarig...
Maar morgen wil ik voetbal kijken en bbq-en, dus moet de baby maar zondag komen (zoals mijn man al maanden zegt..)

Ik kan het wel goed hebben hoor, maar had het daarstraks gewoon ff moeilijk
Soms is het gewoon even niet zo leuk
En eigenlijk heb ik niets te klagen, ik heb een hele goede zwangerschap tot nu toe, bijna geen klachten (alleen nu aan het einde), de baby doet het goed..
Maar ik ben gewoon benieuwd naar m'n kleintje!
pi_59546748
Owlet, wat leuk, gefeliciteerd!

Alle mama's die het nodig hebben,
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:38:05 #116
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59547454
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:08 schreef owlet het volgende:

[..]

Omdat ik niets wil waarbij er een kans is dat ik zelf een beetje van de wereld ben. Ik heb net even te veel verhalen gehoord (en hier gelezen) over vrouwen die wel half in slaap vielen maar nog dondersgoed de pijn voelden of vrouwen die het gevoel hadden dat ze gingen hallucineren.
Het zal vast ook wel heel vaak goed gaan hoor, maar ik wil puur iets tegen de pijn, niet iets waar ik suf van wordt. Een ruggenprik dus, of anders niets
fijn een medestander, ik dacht al dat ik de enige was.

Twee meiden Ik begin ook steeds meer aan het idee te wennen dat twee meiden ook wel heel erg leuk is
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_59547490
De wens van m'n ouders is dat de kleine met een voetbalwedstrijd komt; zodat zij voetbal kunnen kijken als ik lig te puffen
Leuk feitje; ten tijde van de geboorte van m'n vriend was er ook voetbal

Toen het over datums ging begon m'n vader al over het feit dat ik pas met bijna 42 weken kwam, gek genoeg voelt de bevalling nog steeds redelijk ver weg voor me, dus zou er niet gek van staan te kijken.

Morgen 39 weken, dus binnen 3 weken moet ik er toch echt aan geloven gok ik
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59547512
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Owlet, wat leuk!
En een beetje uit eigen belang een extra . Ik droomde toevallig vannacht dat je een jongetje zou krijgen en dat die de naam kreeg die bij ons momenteel bovenaan staat.
pi_59547549
Ik heb echt geen idee wat het is, onze baby. Ik denk vaak aan een dochter, maar ergens achter in mijn hoofd blijft er maar een stemmetje zeggen dat het een jongentje is. Iedereen in mijn omgeving zegt dat het een meisje is...

Heeft iemand dit ook gehad? En wat was het uiteindelijk?
pi_59547901
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:41 schreef DolleMina het volgende:

[..]

ik ben uitgeteld 4 dagen na de verjaardag van mijn moeder en 4 dagen voor de verjaardag van mijn vriend en 1 dag voor de verhaardag van het nichtje van mijn vriend en op de verjaardag van de beste vriend van mijn vriend dus ach ze zal waarschijnlijk wel op een verjaardag geboren worden.

Had me beter een andere tijd kunnen uitzoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')