Ik zou eigenlijk ook dénken van niet. Zouden anders niet heel veel vrouwen bij voorbaat al willen bevallen met een keizersnede?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:42 schreef Neetochzeker het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar mag je zelf "vragen" om een keizersnede?
Hmm kan idd ook nog, ze zei op pagina 1 dat ze zaterdag nog wel even met vriendlief de stad in wilde... weet niet of ze ook KS doen in het weekend.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:10 schreef mrien het volgende:
Ik gok voor Bla op maandag, haar vriend had de hele week van de KS vrij genomen, dus ik gok op maandag
Ik heb precies hetzelfde, na twee echo's heb ik nog steeds niet dat ik volledig blij kan zijn. Dat viel me ook wel een beetje tegen na de vorige echo, ik dacht nou zal ik wel lekker blij kunnen zijn. Maar dat gevoel is er (nog) niet, denk dat ik het mezelf ook gewoon niet toe sta op de een of andere manier terwijl er eigenlijk geen reden voor is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:54 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ben nu wel een stuk opgeluchter dat ik nu weet dat het nu goed zit en dat ik over 2 1/2 week weer mag komen gluren!
Heb er absoluut vertrouwen in dat het goed gaat komen maar volledig blij zijn durf ik nog niet, ik sta mezelf dat pas toe na de volgende echo denk ik....
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
hahaha dan is het dinsdag
Valt het op of ligt het echt aan mij dat er meer meisjes binnen het forum geboren worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |