Veel korte ritjes doet het vaak erg goed en natuurlijk lekker hard optrekken met koude motor zodat koud en warm staal lekker aan elkaar trekken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:26 schreef Hyperdude het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk een kapot uitlaatspruitstuk?
Gewoon flink op drempels knallen, of zijn er ook nog andere oorzaken mogelijk?
Als dat zo is...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Veel korte ritjes doet het vaak erg goed en natuurlijk lekker hard optrekken met koude motor zodat koud en warm staal lekker aan elkaar trekken.
is niet of erg moeilijk te zien ben ik bang.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:35 schreef Karrs het volgende:
[..]
Als dat zo is...
Dat kan ik mooi even aan de garage melden.
Ik gebruik de auto voornamelijk voor middellange tot lange ritten en ben niet zo gek om een koude motor op z'n lazer te geven. Dit moet dus gewoon al veel langer zo zijn. Vraagje: is het te zien of iets kapot is door "wear" of door iets spontaans?
Twee kleine beurten en een grote.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:14 schreef _Arthur het volgende:
Heb je in die 1.5jaar uberhaupt wel eens wat onderhoud aan die auto laten plegen?
Ja, echt korte ritjes doe ik niet. Maar wel files, zij het nooit direct in het begin.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:00 schreef Barcaconia het volgende:
Door veel korte ritjes die jij doet kan het spruitstuk ook scheuren. Dat onderdeel is direct warm na het starten, en zet dus uit terwijl je motorblok koud is. Herhaal dat vaak genoeg en bedenk wat er kan gebeuren.
Ik zou het voor goedkoop op 55 euro gokken, en duur op 90~100 euro (dure dealerprijs)quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:04 schreef Karrs het volgende:
Wie kan me trouwens vertellen wat de normale prijs voor 1 manuur is bij een garage?
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
Als je die 500 euro onderzoeks kosten gaat betalen ben je echt hardstikke gek.
PS. Die 500¤ was overdreven, hoewel het me niets zou verbazen bij deze ballentent.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
Als je die 500 euro onderzoeks kosten gaat betalen ben je echt hardstikke gek.
Theoretische jongen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:00 schreef Barcaconia het volgende:
Door veel korte ritjes die jij doet kan het spruitstuk ook scheuren. Dat onderdeel is direct warm na het starten, en zet dus uit terwijl je motorblok koud is. Herhaal dat vaak genoeg en bedenk wat er kan gebeuren.
Ik = lievquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:21 schreef PNG het volgende:
[..]
Theoretische jongen.
Voor mijn part is Lantra spruitstuk zwak punt (geen idee), maar die kost echt geen 1900 nog wah euro.
Wat een kwats joh.
Remschijf staat al in dattie 95 euro kost. Rekenen zij 445 euro voor.
Een grote oplichterij dit.
Zorg maar dat die auto zo snel mogelijk terug is. En zeg gerust dat ze op internet staan, en dreig voor mijn part dat je hun hele naam hier neerdondert. Maar begin LieV.
Ja hoor, je hebt er toch al eentijdje mee gereden.. gewoon iets meer afstand bewaren tot uw voorgangerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:26 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik = lievtegen nare akeligse garagemeneren
![]()
![]()
Heb al een afspraak staan in Groningen.
Stel dat die kromme remschijf waar is... kan ik er dan nog 200km mee rijden, denken jullie?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt er toch al eentijdje mee gereden.. gewoon iets meer afstand bewaren tot uw voorganger
quote:
Oooooooohquote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Gewoon rijden, kromme remschijven kan je best prima nog een stukje mee rijden (dat bedoel ik) en voor je eigen gevoel zou je wat meer afstand kunnen bewaren, maar dat is niet nodig
Hooguit remt je auto wat schokkeriger..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |