zou me verbazen als hier geen Scantraxx-stijl vertraging bij komtquote:Op maandag 23 juni 2008 08:54 schreef Digiwave het volgende:
Frontliner - Spacer / Warphole
Release datum: 23 juni 2008
art. nr. : SCSP 018
A1. Frontliner - Spacer
B1. Frontliner - Warphole
Medium : 12-inch
Label : Scantraxx Special
YES SPACER![]()
inderdaad, 60 euro voor zo'n line-up is mij (en vele anderen) teveel van het goede, ook als je kijkt wat je voor een tientje minder op bijvoorbeeld DefQon.1 hebt!! megamix is ook elk jaar hetzelfde, een CD die een uur draaitquote:Op maandag 23 juni 2008 14:11 schreef mstx het volgende:
Black vind ik te duur voor wat je er voor terug krijgt. En dan heb je nog die onzin zoals de megamix (elk jaar hetzelfde), Mr Puta, Rob Gee en Lange Frans.
Dat vond ik juist erg gaafquote:Op maandag 23 juni 2008 14:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat ik ook minder aan de ArenA vind is dat je de nacht voorbij ziet gaan/zon op ziet komen.
Dat + het feit dat de booth in het midden staat is idd het enige wat mij ook leuk lijkt aan black. Maar zoals velen hier al zeggen. Sensation ( ook al mag het zo blijkbaar dus niet meer hetenquote:
OP q-base 2006 toen de zon door de dj booth scheen bij de main. Echt te vet. heb ik vette foto's vanquote:
daar zat toch alweer vertraging in?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:38 schreef NLS04 het volgende:
Is de P1 cd trouwens vandaag nou wel of niet gereleased??
Zal dan denk ik diep-vooraan in de Tent of Hangar staan losgaanquote:Op maandag 23 juni 2008 14:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OP q-base 2006 toen de zon door de dj booth scheen bij de main. Echt te vet. heb ik vette foto's van![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:38 schreef NLS04 het volgende:
Is de P1 cd trouwens vandaag nou wel of niet gereleased??
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:49 schreef mstx het volgende:
Headhunterz & Wildstylez pres. Project 1 - The Album
http://www.freaky.nl/cms/(...)52dThe%2520Album.htm
Release datum : donderdag 3 juli 2008
Van uitstel komt afstel... steek die CD maar in je reet ScantraxxCloud Dance.![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk zullen ze hem volgende week wel nog verder opschuiven.
Je zou bijna denken dat Dov en vriendjes uit brabant komen!! Waar een 'Bergs kwartietje' een hele avond kan duren *Smilie met bierglas in zijn hand*quote:
Hij is urrrrrrquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nooooh prophet je 1 a2 dagen zijn allaaaaaaaaaaaang voorbij!!
ja, daar had ik al flink wat positieve shit over gehoordquote:
Je hebt 100% gelijk. De in mijn ogen tragische ontwikkeling die sensation heeft ondergaan is nu ook in gang met Defqon & Qlimax ( Qlimax in belgie, Defqon in Australie, gebrekkige sfeer etc. ). Het enige voordeel voor mij persoonlijk is dat Qlimax hier op 10 km afstand wordt gehouden en dus min of meer thuiswedstrijd is. Maar deze feesten zijn voor mij persoonlijk geen must meer. ik ga nu liever naar een Inqontrol of Q-basequote:Op maandag 23 juni 2008 20:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bijna iedereen hier zegt dat black comemrcieel is maar huppelt wel rond op Qlimax.. en als er 1 feest samen met defqon gehyped en commercieel is is het Qlimax wel... Op sensation waren vorig jaar meer "liefhebbers" te vinden dan op Qlimax denk ik zo..
Het concept is ouderwets? Black is begonnen als technofeest.. daarna werd het hardstyle en nu schuift het richting de Hardcore...![]()
Black ging vorig jaar keihard los..veel harder dan qlimax.. en het moment dat je de zon weer door het dak ziet komen is magisch.. je weet dat het bijan weer ochtend is en je bed lonkt maar je mag nog 2 uurnadeel: het haalt wel de sfeer een beetje weg
P.s: ieder feest is commercieel... de een alleen iets meer dan de ander
Ik luister hem nu vanaf zijn site, maar iemand een rapidshare linkje ofzo...quote:Op maandag 23 juni 2008 19:43 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Happy hour ! Dus geen wachten en geen rare plaatjes
al gekeken op lsdb/mic?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
maar iemand een rapidshare linkje ofzo...
Mag ook pm'n als je vrij gegeven setjes neit hier mag posten!
Ja geef hem ook groot gelijk.. ben ook niet meer naar qlimax toe geweest vorig jaar want vond het nou echt geen superfeest. De feestjes in de HMH (qlubtempo, xqlusive, etc) vond ik tot nu toe altijd het leukst (holland vs italyquote:Op maandag 23 juni 2008 21:12 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Je hebt 100% gelijk. De in mijn ogen tragische ontwikkeling die sensation heeft ondergaan is nu ook in gang met Defqon & Qlimax ( Qlimax in belgie, Defqon in Australie, gebrekkige sfeer etc. ). Het enige voordeel voor mij persoonlijk is dat Qlimax hier op 10 km afstand wordt gehouden en dus min of meer thuiswedstrijd is. Maar deze feesten zijn voor mij persoonlijk geen must meer. ik ga nu liever naar een Inqontrol of Q-baseVoornamelijk vanwege de topsfeer. Zijn weliswaar ook wel feesten van q-dance maar ondanks de kritiek die ik dan wat betreft dit op ze heb, de rest van de feestbusiness hebben ze tot nu toe (geluid,voorzieningen etc) altijd perfect voor elkaar. Alleen B2S kan enigszins daarbij in de buurt komen.
![]()
Succesquote:Op maandag 23 juni 2008 23:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Lady & Gentlemen
Da_Ripper is watching you
Ah, nu kun jij de linkjes die verwijderd zijn weer terugzetten.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Lady & Gentlemen
Da_Ripper is watching you
strak plan , daar sluit ik me bij aanquote:Op maandag 23 juni 2008 23:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ah, nu kun jij de linkjes die verwijderd zijn weer terugzetten.
nou..zo live is het denk ik ook weer niet. van wat ik ervan kan zien, speelt hij zelf geen extra melodielijnen..maar klikt hij alleen af & toe met zn muis. ik verdenk hem er zelfs eerder van dat hij de set van tevoren al heeft gemaakt en dat deze geowon afgespeeld wordt vanaf zn HD. ik bedoel....waarom live gaan en hiermee de kans vergroten dat je act in het water valt door toedoen van bijvoorbeeld defecte apparatuur?quote:
Het concept 'live-act' zoals Showtek, Headhunterz, Noisecontrollers of Donkerollers af en toe doen, is toch dat ze puur eigen werk en/of remixen draaien? Heeft niet altijd zoveel te maken met live muziekspelen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:02 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
nou..zo live is het denk ik ook weer niet. van wat ik ervan kan zien, speelt hij zelf geen extra melodielijnen..maar klikt hij alleen af & toe met zn muis. ik verdenk hem er zelfs eerder van dat hij de set van tevoren al heeft gemaakt en dat deze geowon afgespeeld wordt vanaf zn HD. ik bedoel....waarom live gaan en hiermee de kans vergroten dat je act in het water valt door toedoen van bijvoorbeeld defecte apparatuur?
zeker als je zoveel (in mijn ogen waardeloze) tracks in een half uur stopt, is het zoveel gemakkelijker om alles v.tevoren te maken
Helemaal voorquote:Op maandag 23 juni 2008 23:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ah, nu kun jij de linkjes die verwijderd zijn weer terugzetten.
Nee, een live-set word vantevoren gemaakt, zeg maar de "hoofdmuziek" en dan worden er live dingen, "edits" aan toegevoegd, als het goed isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:02 schreef MrDice het volgende:
[..]
Het concept 'live-act' zoals Showtek, Headhunterz, Noisecontrollers of Donkerollers af en toe doen, is toch dat ze puur eigen werk en/of remixen draaien? Heeft niet altijd zoveel te maken met live muziekspelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |