Nee daar komt deez vandaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:31 schreef Snelwagen het volgende:
Van een hele amateurischtische designsite?
Kewlquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee daar komt deez vandaan
[ afbeelding ]
Das gewoon photoshop n00b hoop ik, das geeneens design meerquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee daar komt deez vandaan
[ afbeelding ]
mij komt die iig bekend voorquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:50 schreef Rib-i het volgende:
Ben je zelf aan het knutselen of heb je een bron die je wil delen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben je zelf aan het knutselen of heb je een bron die je wil delen
Ik heb een verzameling opgeslagen in de loop der tijdquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
mij komt die iig bekend voor
Life is a rocky road, with black liiiiight at the end.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:30 schreef Cageon het volgende:
* Cageon was bij zijn toekomstige ex, soort van
Don't worry. Weet wel zeker dat je het nice vind.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:01 schreef Snelwagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jasje kopen aankomende week denk ik....
[ afbeelding ]
Dit broekje denk ik....
db killersquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat moeten wij met die info?![]()
Pôrn!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rij harder met killers dan zonder.quote:
Je wordt echt oud?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rij harder met killers dan zonder.
De motor pakt net even beter op onderin, en bij snel rijden geeft het niet zo'n herrie.
Dagelijks scheelt dat 20 km/u op de snelweg heb ik gemerkt.
Bovendien komt het geluid weer uit de uitlaat, inplaats van overal vandaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
maken alleen de killers zo'n verschilquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
Rij harder met killers dan zonder.
De motor pakt net even beter op onderin, en bij snel rijden geeft het niet zo'n herrie.
Dagelijks scheelt dat 20 km/u op de snelweg heb ik gemerkt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:38 schreef Cageon het volgende:
Je wordt echt oud?Neeej, ben geen zondagsrijder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, me motor is niet uit het jaar nul!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maken alleen de killers zo'n verschilals je nu compleet andere dempers monteert..maar gewoon eruit jassen die dingen, ff langs Ruud tuut tuut en meteen een dyno kitje derin
![]()
![]()
De Moto Morini Corsaro 1200 heeft injectie en een race ECU.![]()
Dynojetkitjes is voor carburateur brikkers.![]()
![]()
ja idd carbs suckquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neeej, ben geen zondagsrijder.![]()
[..]
Zeg, me motor is niet uit het jaar nul!![]()
De Moto Morini Corsaro 1200 heeft injectie en een race ECU.![]()
Dynojetkitjes is voor carburateur brikkers.![]()
Laat het denken maar aan mij over. Verzin ff een route voor zondag.quote:
Scheelt wel gezeik met afstellen, sproeiers en naalden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Cageon het volgende:
ja idd carbs suck![]()
Heb er nog maar ééntje
volgens mij kun je met injectie en een ECU alles ZEER goed afstellen in alle toerentallen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laat het denken maar aan mij over. Verzin ff een route voor zondag.
Het gaat toch niet door. Wisselvallig weer dit weekend.
[..]
Scheelt wel gezeik met afstellen, sproeiers en naalden.
Verbruik en subtiel aan het gas weet ik zo net nog niet.![]()
Carbs kan iedereen idd eenvoudig zelf verkloten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:14 schreef Cageon het volgende:
volgens mij kun je met injectie en een ECU alles ZEER goed afstellen in alle toerentallen.
Iets dat met carb's altijd een compromis zal blijven.
Alleen of je het zelf kan is de vraag, das met carbs wat makkelijker idd
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:57 schreef Rib-i het volgende:
Db killers, Carbs, race ecu ...
Het lijkt wel een motorforum
Relaxt...............quote:[message=9812542,noline]MRT187 schreef op 16 juni 2008 @ 23:57[/message]:
relaxte tourrit zondag de 22e gaat door, start om 11.30 en verzamelen vanaf 11.00 MacD Halfweg....
Daar kun je toch makkelijk op touren?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
@OPM.
Anders kunnen we zondag hier inhaken?![]()
[..]
Relaxt...............gast rijd een Blade.
Voor vele MFers welquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Relaxte sfeer ok, maar een relaxt rondje is geen uitgangspunt.
Hoorde ik daar een lama schijten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:56 schreef bvvt het volgende:
Vandaar dat je de laatste tijd ineens MotoGP kijkt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:56 schreef bvvt het volgende:
Zo, heb nog geen bevestiging maar sta al wel op de lijst.
bvvt gaat de 27 training kijken op assen met bezoekjes aan alle onderdelen in de pits
Moet om 12 uur in de alice lounge zijn.
Hoorde ik daar een eend kwaken?quote:
om de weg naar assen te vindenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaar dat je de laatste tijd ineens MotoGP kijkt.![]()
Om achter het glas champagne mee te kunnen praten.quote:
gewoon planken, je rijd als een dweil.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Om achter het glas champagne mee te kunnen praten.
Assen is ver trouwenslaatste keer dat ik als VIP ging op uitnodiging van Nikon was de 125 en 250 al geweest.
![]()
![]()
De race begint vroeger dan normaal op televisie.quote:
nog fans voor de div gehad?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:11 schreef Geerd het volgende:
tvp
Ik ben een keer dik verkeerd gereden, en 1x met pech gestaan op weg er naar toe....quote:
pwned!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik ben een keer dik verkeerd gereden, en 1x met pech gestaan op weg er naar toe....
Reed achteraan, ik viel stil. Niemand die het zag, werdt ik gebeld jah gast waar the fok ben je. Nou hoogeveen ofzo. Niet op de snelweg ofzo, oh nouja zie je zo wel
Lag dat niet aan je betalingswijze voor het motor lenen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De race begint vroeger dan normaal op televisie.
En op tijd opstaan in het weekend..............................![]()
Volgens mij is het exact 10 jaar geleden dat ik ging.![]()
Op de motor van een collegamijn eigen motor was in onderhoud en niet op tijd klaar.
Had al billenpijn na een kwartier rijden.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Lag dat niet aan je betalingswijze voor het motor lenen?
Volgens mij is dat een motor die vervolgens nog een aantal jaren in z'n tuin heeft lopen verrottenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:23 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Echt zo'n motor-forum mentaliteit. Niet in de spiegels kijken, of wel in de spiegels kijken maar doen of er niks aan de hand is of in paniek raken en verder rijden. Helft rijdt door bij een rood stoplicht waarbij 1 andere motorrijder het verkeer tegenhoudt waarna een paar kkknazen alsnog gaan stoppen bij het verkeerslicht etc. etc.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:15 schreef Snelwagen het volgende:
Ik ben een keer dik verkeerd gereden, en 1x met pech gestaan op weg er naar toe....
Reed achteraan, ik viel stil. Niemand die het zag, werdt ik gebeld jah gast waar the fok ben je. Nou hoogeveen ofzo. Niet op de snelweg ofzo, oh nouja zie je zo wel
Mja was niet met een MF'erquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:32 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
[..]
Echt zo'n motor-forum mentaliteit. Niet in de spiegels kijken, of wel in de spiegels kijken maar doen of er niks aan de hand is of in paniek raken en verder rijden. Helft rijdt door bij een rood stoplicht waarbij 1 andere motorrijder het verkeer tegenhoudt waarna een paar kkknazen alsnog gaan stoppen bij het verkeerslicht etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |