Nee daar komt deez vandaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:31 schreef Snelwagen het volgende:
Van een hele amateurischtische designsite?
Kewlquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee daar komt deez vandaan
[ afbeelding ]
Das gewoon photoshop n00b hoop ik, das geeneens design meerquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee daar komt deez vandaan
[ afbeelding ]
mij komt die iig bekend voorquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:50 schreef Rib-i het volgende:
Ben je zelf aan het knutselen of heb je een bron die je wil delen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben je zelf aan het knutselen of heb je een bron die je wil delen
Ik heb een verzameling opgeslagen in de loop der tijdquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
mij komt die iig bekend voor
Life is a rocky road, with black liiiiight at the end.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:30 schreef Cageon het volgende:
* Cageon was bij zijn toekomstige ex, soort van
Don't worry. Weet wel zeker dat je het nice vind.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:01 schreef Snelwagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jasje kopen aankomende week denk ik....
[ afbeelding ]
Dit broekje denk ik....
db killersquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat moeten wij met die info?![]()
Pôrn!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rij harder met killers dan zonder.quote:
Je wordt echt oud?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rij harder met killers dan zonder.
De motor pakt net even beter op onderin, en bij snel rijden geeft het niet zo'n herrie.
Dagelijks scheelt dat 20 km/u op de snelweg heb ik gemerkt.
Bovendien komt het geluid weer uit de uitlaat, inplaats van overal vandaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
maken alleen de killers zo'n verschilquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
Rij harder met killers dan zonder.
De motor pakt net even beter op onderin, en bij snel rijden geeft het niet zo'n herrie.
Dagelijks scheelt dat 20 km/u op de snelweg heb ik gemerkt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:38 schreef Cageon het volgende:
Je wordt echt oud?Neeej, ben geen zondagsrijder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, me motor is niet uit het jaar nul!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maken alleen de killers zo'n verschilals je nu compleet andere dempers monteert..maar gewoon eruit jassen die dingen, ff langs Ruud tuut tuut en meteen een dyno kitje derin
![]()
![]()
De Moto Morini Corsaro 1200 heeft injectie en een race ECU.![]()
Dynojetkitjes is voor carburateur brikkers.![]()
![]()
ja idd carbs suckquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neeej, ben geen zondagsrijder.![]()
[..]
Zeg, me motor is niet uit het jaar nul!![]()
De Moto Morini Corsaro 1200 heeft injectie en een race ECU.![]()
Dynojetkitjes is voor carburateur brikkers.![]()
Laat het denken maar aan mij over. Verzin ff een route voor zondag.quote:
Scheelt wel gezeik met afstellen, sproeiers en naalden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Cageon het volgende:
ja idd carbs suck![]()
Heb er nog maar ééntje
volgens mij kun je met injectie en een ECU alles ZEER goed afstellen in alle toerentallen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laat het denken maar aan mij over. Verzin ff een route voor zondag.
Het gaat toch niet door. Wisselvallig weer dit weekend.
[..]
Scheelt wel gezeik met afstellen, sproeiers en naalden.
Verbruik en subtiel aan het gas weet ik zo net nog niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |