Volgens iemand die zelf reageert op zijn eigen posten, met een andere naamquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens een ander iemand had hij al heel even zijn gezicht laten zien
Tegen wie heb je hetquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:33 schreef Huubdgk het volgende:
oke...ben bijna dagelijks op fok te vinden en ga de discussie aan met fans en tegenstanders......wat is je punt nou precies? en wist niet dat lachen verboden was, chagarijn!
De Party was vrij duidelijk volgens mij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef noekje het volgende:
Nou als Jaap zelf komt posten dan wordt het wel een ander verhaal natuurlijk.![]()
Het feit dat hij ergens in een houten keet woont en mensen hem van voren moeten benaderen is niet SHO-waardig. Maar goed, hij denkt aan z'n toekomst en een houten keet heeft ook onderhoud nodig dus hij zal hier niet zelf gaan posten aldus iemand.
Quote nu toch eensquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:33 schreef Huubdgk het volgende:
oke...ben bijna dagelijks op fok te vinden en ga de discussie aan met fans en tegenstanders......wat is je punt nou precies? en wist niet dat lachen verboden was, chagarijn!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat dvd's voor hem! Al vraag ik me af of hij die nieuwe speler wel durft te gebruiken. Straks gaat die kapot.
Sinds wanneer heet jij Huubquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik denk dat ie het heel erg leuk vindtwat een open deur zeg
Psssst, 't is chagrijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:33 schreef Huubdgk het volgende:
En dan durven sommigen nog te beweren dat hij dom isquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:38 schreef Dementor het volgende:
Jaap gebruikt de dvd speler tot 1 dag voor het ding buiten de garantie valt dan verkoopt hij de speler met winst en koopt een nieuwe.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:33 schreef Huubdgk het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt, de moderaters helaas nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:40 schreef Juud79 het volgende:
Het is wel grappig dat de personen met de grootste mond zich meteen aangevallen voelen... Het is hier toch ook om te lachen, alle complotten, meningen, uiteenzettingen over de Kooi en dan ook nog eens voor en tegenstanders van Huub die met elkaar zitten te steggelen. Als ik Huub of Jaap was zou ik ook moeten lachen om een groep mensen die zich zo druk maakt over een tv programma. En welja, wij hebben dat ook anderhalf jaar om hun kunnen doen, dus laat ze lol hebben....
9 ton netto in de kontzak en FF tot z'n beschikking is in zijn geval niet echt dom.......quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan durven sommigen nog te beweren dat hij dom is
en dat is dan wel weer een waarheid als een koe. Niemand daar kan zijn handen wassen in onschuld.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:42 schreef Huubdgk het volgende:
ik reageerde op Amanda door te zeggen dat haar vader zelfmoord pleegde omdat hij zo een kutdochter had,
ach ja zo hebben wij allemaal de verschrikkelijkste dingen tegen elkaar geroepen,
Respect en Jaap.... m'n neusquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:42 schreef Huubdgk het volgende:
Heeft niets te maken met FOK of Nowlive of welke site dan ook, hij heeft juist respect voor mensen die de Gouden Kooi hebben gesteund, maar dit heeft gewoon zijn voorkeur.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:34 schreef Dementor het volgende:
Huub, weiger je ook wel eens boekingen?
Dacht ik bij Tanja ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens iemand die zelf reageert op zijn eigen posten, met een andere naam
Nou... die eerste avond toen hij zo dronken was...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:45 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat is dan wel weer een waarheid als een koe. Niemand daar kan zijn handen wassen in onschuld.
Nouhou, Jaap wel, geloof ik. Die heeft nooit zulke dingen geroepen.
Damn!
Dat was de Goldstrike!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... die eerste avond toen hij zo dronken was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |