Het zou hier gelijk ge-edit wordenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap is daar trouwens wel eerlijk in...Die zegt simpelweg "Fuck fans, laat ze spareribs doneren!"
Ja, eigenlijk was dat 6-2 gebeuren gewoon de schuld van Bush, net zoals 9/11.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:20 schreef Huubdgk het volgende:
de complot theorien van iedereen, de scherpzinnige meningen, de stompzinnige meningen, gewoon fok is grappig, zeker als je zelf wel bijna alle antwoorden kent
Je mag alles zeggen van ome John hoor, staat op beeldquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:20 schreef Huubdgk het volgende:
de complot theorien van iedereen, de scherpzinnige meningen, de stompzinnige meningen, gewoon fok is grappig, zeker als je zelf wel bijna alle antwoorden kent
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:22 schreef Juud79 het volgende:
Hoi Huub, welkom terug.
Laat Jaap dan ook gewoon een account aanmaken, dan kan ie fijn met ons meedoen. Moet er even iemand regelen dat er een ´Commotie om Jaap´ topic wordt geopend. :-)
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Er komt hier niet nog een DGK-bewoner topic, dat is een feit en daar leggen we ons bij neer. Of hij moet écht nieuws in showbizzland gaan produceren. Dat zie ik zo 123 niet gebeuren dus dan is het hier nog beter op z'n plaats dan in de DGK reeks waar nu de borrels worden besteld.
Zoals altijd doodsbang.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:23 schreef humberto.tan het volgende:
Huub en Jaap: Volgens Mr. D zou Jaap eergisternacht hier ook gaan posten maar ging dat niet door omdat hij "zijn toekomst niet op het spel wilde zetten". Klopt dit en zo ja, welk risico zou hij dan kunnen lopen door te gaan posten?
Jaap heeft al een account via Sjoerd geloof ik maar Jaap mocht niet of zo, niet goed voor zijn toekomstplannenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:22 schreef Juud79 het volgende:
Hoi Huub, welkom terug.
Laat Jaap dan ook gewoon een account aanmaken, dan kan ie fijn met ons meedoen. Moet er even iemand regelen dat er een ´Commotie om Jaap´ topic wordt geopend. :-)
Nope, dat was de schuld van Lieke volgens huistuinenkeukenpsychologe Anita. Passieve agressie, remember?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:24 schreef APK het volgende:
Ja, eigenlijk was dat 6-2 gebeuren gewoon de schuld van Bush, net zoals 9/11.
6+2 =8 Huub had 8 ton aan boetes 8+8 = 16.. 16 is het aantal kinderen wat John de Mol bij Deborah Flens heeft verwekt...Flens zat erachter het was haar idee!! YES!!!! HET IS OPGELOST... Jaap zei het toch toen ie die boete kreeg "ze is nog erger dan Frans"quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk was dat 6-2 gebeuren gewoon de schuld van Bush, net zoals 9/11.
Heb altijd al bezwaar gehad tegen BH's......'t zijn gewoon ondingen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, dat was de schuld van Lieke volgens huistuinenkeukenpsychologe Anita. Passieve agressie, remember?
Nou als Jaap zelf komt posten dan wordt het wel een ander verhaal natuurlijk.quote:
Sjoerd is een Jaap 2 volgens mij, maar dat mag je wrs niet zeggen hier omdat Jaap meeleest met Huub.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:28 schreef Margo37 het volgende:
Jaap heeft al een account via Sjoerd geloof ik maar Jaap mocht niet of zo, niet goed voor zijn toekomstplannen
Als hij er zo belabberd bij zit, kunnen we dan geen actie starten:? Help Jaap de zomer door?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou als Jaap zelf komt posten dan wordt het wel een ander verhaal natuurlijk.![]()
Het feit dat hij ergens in een houten keet woont en mensen hem van voren moeten benaderen is niet SHO-waardig. Maar goed, hij denkt aan z'n toekomst en een houten keet heeft ook onderhoud nodig dus hij zal hier niet zelf gaan posten aldus iemand.
Volgens een ander iemand had hij al heel even zijn gezicht laten zienquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou als Jaap zelf komt posten dan wordt het wel een ander verhaal natuurlijk.![]()
Het feit dat hij ergens in een houten keet woont en mensen hem van voren moeten benaderen is niet SHO-waardig. Maar goed, hij denkt aan z'n toekomst en een houten keet heeft ook onderhoud nodig dus hij zal hier niet zelf gaan posten aldus iemand.
Het is een roestige caravan en de poen ligt bij het linkerwiel begraven.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
Jaap woont op dit moment in een houten keet?
Ik heb nog wel wat dvd's voor hem! Al vraag ik me af of hij die nieuwe speler wel durft te gebruiken. Straks gaat die kapot.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als hij er zo belabberd bij zit, kunnen we dan geen actie starten:? Help Jaap de zomer door?
Het moet groots.....zoals Noekje zijn. Ik stel voor een Airbus te laten vliegen
ik denk dat ie het heel erg leuk vindtquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:32 schreef Margo37 het volgende:
Heb ook nog wel een vraag voor je Huubje, wat vind je ervan dat Amanda minimaal 2 keer liep te schreeuwen dat jij je vrienden in Amerika vermoord had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |