Aan jou de eer om hem te herschrijvenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:02 schreef m-niki het volgende:
trusten Nexie!
sjees, wie heeft die OP eigenlijk ooit geschreven...hij is best ehm...duf
Jammer, geen gevleugelde OPquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:03 schreef Kluts het volgende:
Ja, zou ik ook moeten doen, maar bedenk me net dat dat laatste restje redbull dat ik in mijn mond goot net, daarbij niet bijzonder gaat helpen..
Ik probeer het elke keer wat bij te schaven!quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:02 schreef m-niki het volgende:
trusten Nexie!
sjees, wie heeft die OP eigenlijk ooit geschreven...hij is best ehm...duf
Ik heb die uit topic 87 gepaktquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik probeer het elke keer wat bij te schaven!
Maar bij de laatste bijschaving heeft Tegan weer een oudere versie gepakt
hahaha ik meende al wat rare zinnetjes te lezenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik probeer het elke keer wat bij te schaven!
Maar bij de laatste bijschaving heeft Tegan weer een oudere versie gepakt
Ja ik voeg elke keer maar 1 zin extra. Het is al 2 keer goed gegaan. Sinds #58 ofzo. Behalve de laatste (vetste )keer. Maar toen moest mevrouw zonodig een uit 87 pakkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:10 schreef m-niki het volgende:
[..]
hahaha ik meende al wat rare zinnetjes te lezen
Nog 1 paar minuutjes dan zu hause!quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:12 schreef Feitosa het volgende:
Nou, 1 biertje en dan ga ik pitten.
ik heb effe een edit gedaan op de OPquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja ik voeg elke keer maar 1 zin extra. Het is al 2 keer goed gegaan. Sinds #58 ofzo. Behalve de laatste (vetste )keer. Maar toen moest mevrouw zonodig een uit 87 pakken
Moeten jullie maar niet zo hard typen, want dan had ik topic 88 ook meegekregenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja ik voeg elke keer maar 1 zin extra. Het is al 2 keer goed gegaan. Sinds #58 ofzo. Behalve de laatste (vetste )keer. Maar toen moest mevrouw zonodig een uit 87 pakken
Werk jij in een hotel o.i.d.?quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nog 1 paar minuutjes dan zu hause!
Oohh wat lief.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:13 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik heb effe een edit gedaan op de OP
Pure romantiek!quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:14 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oohh wat lief.
Ik fap vanavond op jou zodra ik thuis ben
het is respectvoller dan swaffelenquote:
Dat nummer is echt té fout!quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:20 schreef Feitosa het volgende:
Dit nummer al tig keer gedraait vandaag, die videoclip is echt briljant![]()
Volgens mij stuiter je voorlopig nog wel even rond na die red bull, niet zo slim van je...quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat nummer is echt té fout!
Maar wel errug leuk!
En dan kom jij ook nog eens met zo'n nummer, ik zou bijna een dansje doen..quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Volgens mij stuiter je voorlopig nog wel even rond na die red bull, niet zo slim van je...
Huh? Wat is er dan voor ernstigs gebeurtquote:
Hoezo?quote:
Heb je dat biertje nu nog niet op?quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:50 schreef Feitosa het volgende:
Nu ben ik erg nieuwsgierig....
Niks ernstigs hopelijk?
Het zijn er inmiddels 2. En zoals het er nu uitziet is de 3de niet meer ver weg.quote:
Mwah, ik ben maar overgegaan op sap, iets waar geen cafeïne in zit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het zijn er inmiddels 2. En zoals het er nu uitziet is de 3de niet meer ver weg.
Palm drinkt ook zo makkelijk weg...![]()
Waarom heb ik nou het idee dat je even met de wapenstok van die twee agenten hebt gespeeld?quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:00 schreef MLI het volgende:
OK, OK.
De francophone had er niks mee te maken. Het was die man die gevoelens voor mij heeft, die even met zijn collega een huisbezoek af kwam leggen. Ik vond het gezellig
. Pliesie mag vaker komen.
Verstandige keuze.,anders zit je er morgen bij als een verlepte zombie, dat werkt zo klote.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik ben maar overgegaan op sap, iets waar geen cafeïne in zit.
Ok, heb ik iets gemist?, je bent bi??quote:
Maaaar.... Ik ben morgen vrij!quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Verstandige keuze.,anders zit je er morgen bij als een verlepte zombie, dat werkt zo klote.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ok, heb ik iets gemist?, je bent bi??
En wtf is irish mist?
Irish Mist is een whisky likeur, echt goddelijk spul, en ik ben jaloers want ik heb alleen gewone whisky en sambuca in huis, maar wil irisg mistquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ok, heb ik iets gemist?, je bent bi??
En wtf is irish mist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |