Aan jou de eer om hem te herschrijvenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:02 schreef m-niki het volgende:
trusten Nexie!
sjees, wie heeft die OP eigenlijk ooit geschreven...hij is best ehm...duf
Jammer, geen gevleugelde OPquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:03 schreef Kluts het volgende:
Ja, zou ik ook moeten doen, maar bedenk me net dat dat laatste restje redbull dat ik in mijn mond goot net, daarbij niet bijzonder gaat helpen..
Ik probeer het elke keer wat bij te schaven!quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:02 schreef m-niki het volgende:
trusten Nexie!
sjees, wie heeft die OP eigenlijk ooit geschreven...hij is best ehm...duf
Ik heb die uit topic 87 gepaktquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik probeer het elke keer wat bij te schaven!
Maar bij de laatste bijschaving heeft Tegan weer een oudere versie gepakt
hahaha ik meende al wat rare zinnetjes te lezenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik probeer het elke keer wat bij te schaven!
Maar bij de laatste bijschaving heeft Tegan weer een oudere versie gepakt
Ja ik voeg elke keer maar 1 zin extra. Het is al 2 keer goed gegaan. Sinds #58 ofzo. Behalve de laatste (vetste )keer. Maar toen moest mevrouw zonodig een uit 87 pakkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:10 schreef m-niki het volgende:
[..]
hahaha ik meende al wat rare zinnetjes te lezen
Nog 1 paar minuutjes dan zu hause!quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:12 schreef Feitosa het volgende:
Nou, 1 biertje en dan ga ik pitten.
ik heb effe een edit gedaan op de OPquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja ik voeg elke keer maar 1 zin extra. Het is al 2 keer goed gegaan. Sinds #58 ofzo. Behalve de laatste (vetste )keer. Maar toen moest mevrouw zonodig een uit 87 pakken
Moeten jullie maar niet zo hard typen, want dan had ik topic 88 ook meegekregenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja ik voeg elke keer maar 1 zin extra. Het is al 2 keer goed gegaan. Sinds #58 ofzo. Behalve de laatste (vetste )keer. Maar toen moest mevrouw zonodig een uit 87 pakken
Werk jij in een hotel o.i.d.?quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nog 1 paar minuutjes dan zu hause!
Oohh wat lief.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:13 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik heb effe een edit gedaan op de OP
Pure romantiek!quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:14 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oohh wat lief.
Ik fap vanavond op jou zodra ik thuis ben
het is respectvoller dan swaffelenquote:
Dat nummer is echt té fout!quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:20 schreef Feitosa het volgende:
Dit nummer al tig keer gedraait vandaag, die videoclip is echt briljant![]()
Volgens mij stuiter je voorlopig nog wel even rond na die red bull, niet zo slim van je...quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat nummer is echt té fout!
Maar wel errug leuk!
En dan kom jij ook nog eens met zo'n nummer, ik zou bijna een dansje doen..quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Volgens mij stuiter je voorlopig nog wel even rond na die red bull, niet zo slim van je...
Huh? Wat is er dan voor ernstigs gebeurtquote:
Hoezo?quote:
Heb je dat biertje nu nog niet op?quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:50 schreef Feitosa het volgende:
Nu ben ik erg nieuwsgierig....
Niks ernstigs hopelijk?
Het zijn er inmiddels 2. En zoals het er nu uitziet is de 3de niet meer ver weg.quote:
Mwah, ik ben maar overgegaan op sap, iets waar geen cafeïne in zit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het zijn er inmiddels 2. En zoals het er nu uitziet is de 3de niet meer ver weg.
Palm drinkt ook zo makkelijk weg...![]()
Waarom heb ik nou het idee dat je even met de wapenstok van die twee agenten hebt gespeeld?quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:00 schreef MLI het volgende:
OK, OK.
De francophone had er niks mee te maken. Het was die man die gevoelens voor mij heeft, die even met zijn collega een huisbezoek af kwam leggen. Ik vond het gezellig
. Pliesie mag vaker komen.
Verstandige keuze.,anders zit je er morgen bij als een verlepte zombie, dat werkt zo klote.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik ben maar overgegaan op sap, iets waar geen cafeïne in zit.
Ok, heb ik iets gemist?, je bent bi??quote:
Maaaar.... Ik ben morgen vrij!quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Verstandige keuze.,anders zit je er morgen bij als een verlepte zombie, dat werkt zo klote.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ok, heb ik iets gemist?, je bent bi??
En wtf is irish mist?
Irish Mist is een whisky likeur, echt goddelijk spul, en ik ben jaloers want ik heb alleen gewone whisky en sambuca in huis, maar wil irisg mistquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ok, heb ik iets gemist?, je bent bi??
En wtf is irish mist?
OOOOOH, dan heb je m,n medelijden niet nodig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maaaar.... Ik ben morgen vrij!![]()
Dat scheelt weer een beetje. Ik zeg; Proost!
Ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maaaar.... Ik ben morgen vrij!![]()
Dat scheelt weer een beetje. Ik zeg; Proost!
Hehehe, dat denk ik welquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou het idee dat je even met de wapenstok van die twee agenten hebt gespeeld?
Of is dat gewoon mijn twisted mind
quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:15 schreef Feitosa het volgende:
Nou, proost dan maar. Ik zit aan m,n 3e PALM ( Geweldig volk die Belgen )
Ben toch maar op zoek gegaan naar een of ander eng alcoholisch drankje ingeschonken, ooit meegenomen door vrienden. (in het kader van; ik neem iets mee, maar het is goedkope bocht.)quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:15 schreef Feitosa het volgende:
Nou, proost dan maar. Ik zit aan m,n 3e PALM ( Geweldig volk die Belgen )
quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb toch maar een of ander eng alcoholisch drankje ingeschonken, ooit meegenomen door vrienden. (in het kader van; ik neem iets mee, maar het is goedkope bocht.)
Ben benieuwd.
De grote vraag is dan.... wat is het?quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben toch maar op zoek gegaan naar een of ander eng alcoholisch drankje ingeschonken, ooit meegenomen door vrienden. (in het kader van; ik neem iets mee, maar het is goedkope bocht.)
Ben benieuwd.
Mixen dusquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:35 schreef Kluts het volgende:
El Picu - Mangosmaak
En ja, ben er al achter dat het net zo mierzoet als het klinkt smaakt.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:37 schreef Feitosa het volgende:
Nou, proost dan maar. Nu ben ik echt m,n nest in, anders komt er morgen ook al niks van m,n training.
Truste .
7-up?quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:38 schreef Kluts het volgende:
Mwah, ik zou niet weten waarmee.
Net had ik voor een moment even een breezer-associatie toen ik een slok nam..![]()
*neemt nog maar een slok om het te verdringen*
slaapzachtquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:37 schreef Feitosa het volgende:
Nou, proost dan maar. Nu ben ik echt m,n nest in, anders komt er morgen ook al niks van m,n training.
Truste .
glaasje geefquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:41 schreef Kluts het volgende:
Heb alleen maar cola of een of ander ranzig soort dubbeldrank.
En ik was zo desperate dat ik zelfs dat al geprobeerd heb, is 'm ook niet.
Dat wordt neus dichtknijpen, achterover gieten.
Gewoon nóg een glaasje inschenken!quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:56 schreef DrMarten het volgende:
Begin wel inkakverschijnselen te krijgen na dat glaasje whisky
Overijssel is toch een andere tijdzone.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:54 schreef Kluts het volgende:
Nou, Logician, DrMarten, it looks like there are only 3 of us left.
Die hards!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:29 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ga even een lijstje maken van realnames. Tenminste de namen die mij passend klinken en die ik gewoon weet natuurlijk (zijn er niet veel).
M-niki = Monique
Tegan = Belinda
Q = Gerwin
Elegy = Vernon
Feitosa = Davey
Heksehiel = Sarah
Kwaakvaak = Jan
Abbandon = Michiel
Den_haag = Guido
Kluts = Suzanne
Crazy-M = Mark
ReulZeus = Jos
MLI = Emily
Garrison72 = Gijs
MrBox = Stefan
Godshand = Manuel
Kastanova = Martin
Doe eens gek, want ik heb de smaak van een dode couturier uit de jaren 90... Van de vorige eeuw wel te verstaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ik zal ook wel een paar jassen voor je uitzoeken.
Wat nu in is.
Heerlijk als er over je gepraat wordt als je er niet bent!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar heksehiel is typisch zo'n vrouw die mee wilt doen met de mannen, maar als het persoonlijk wordt en als ze uitgezonderd wordt.. dan kan ze niet mee en gaat zich beledigd voelen.
Zulke mensen heb je altijd.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:28 schreef kastanova het volgende:
Kolleretyfus. Tot nu toe 8 vrije dagen gehad en alle dagen ben ik nog wakker gebeld door panikerende collega's.
Soms zelfs meerdere keren!
Oftewel, ik ga vandaag iemand voor de bek schoppen.
Waarom reageer je toch zo fel op dit soort dingen, relax tis fokquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:28 schreef heksehiel het volgende:
Ik zeg: "GOEDEMORGEN"![]()
Hebben we er vandaag allemaal zo zin in? Ik ben echt uitermate vrolijk vandaag en daar laat ik het ook bij![]()
Nog even enkele opmerkingen naar aanleiding van het topic van gisteravond:
[..]
Heerlijk als er over je gepraat wordt als je er niet bent!
Beetje jammer, dat het dan zulke teksten zijn. Maar hey, vandaag vind ik alles prima![]()
En wat betreft dat leuke namen raden spelletje... Liqui, ik kan goed leven met de naam SarahMaar had je iets slimmer ingeschat, ben zó duidelijk
Ben geen deurmat en blijkbaar ken je mij nog niet zo goed. Als ik fel zou zijn, zouden de vonken van het scherm afspattenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom reageer je toch zo fel op dit soort dingen, relax tis fok
Net als dinsdag zeker en dan is je batterij zeker weer leegquote:
M'n batterij was écht leegquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Net als dinsdag zeker en dan is je batterij zeker weer leegStation Arnhem is groot....Noordzijde dan maar?
idem dito...wil naar huisquote:
Opeens bedenk ik me dat je gewoon misbruik maakt van mijn vrolijke buiquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n batterij was écht leeg.
Euuuh, geen idee, ik kom er langsrijden met de trein naar huis. Trein naar Deventer dus.
Jij enig idee welk spoor dat is?
Ik probeer eerst Rockin'Park en LL eens, als dat bevalt ben ik je man vrouwquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:57 schreef Feitosa het volgende:
Iemand nog zin om morgen mee te gaan naar Graspop?
Te mooie lineup : Testament, Obituary, Yngwie Malmsteen
, Morbid Angel
, Ministry, Def Leppard, Whitesnake
en natuurlijk Judas Priest
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |