Uittenue van Rusland is rood.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:56 schreef sjutt het volgende:
[..]
Ook oranje, want uittenue van Rusland is wit.
Ook goed, meende te herinneren dat het in de kwalificatie nog andersom was. Ach ja maakt ook niet uit, het gaat erom dat ze waarschijnlijk in het wit zullen spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:59 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Uittenue van Rusland is rood.
[ afbeelding ]
Maar ze mogen/moeten waarschijnlijk in het wit spelen.
Of als er even iemand even sneaky zo'n welpie op z'n dugout plakt, pal boven hem.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:06 schreef crv het volgende:
Het zou pas echt een stunt zijn als Hiddink een oranje trainingspak zou aandoen in de dugout
Zie je, dat dacht ik gisteren ook al.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:59 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Uittenue van Rusland is rood.
[ afbeelding ]
Maar ze mogen/moeten waarschijnlijk in het wit spelen.
Jawel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maakt me niet uit, als het maar geen strafschoppen worden na 3-3![]()
Of hanteren ze die niet in de kwartfinale...
Misschien hadden ze heimwee naar de Sovjet-tijdquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:11 schreef NED het volgende:
[..]
Zie je, dat dacht ik gisteren ook al.
Dan vraag ik me alleen af waarom ze gisteren in het rood speelde.
Het was toch RUS - ZWE en niet ZWE - RUS?
Ik dacht altijd dat links voor het streepje als thuis telde zegmaar
En het is nou ook niet bepaald dat dat witte tenue op het geel/blauwe van Zweden lijkt.
Dus, waarom speelde Rusland gisteren met het uit-tenue?
Misschien zaten de andere shirtjes nog in de wasquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:11 schreef NED het volgende:
[..]
Dus, waarom speelde Rusland gisteren met het uit-tenue?
Zo'n gevoel krijg ik dan ook altijd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:48 schreef tenenkaas het volgende:
Ik denk dat wanneer we in het blauw zullen spelen we meteen verliezen. Dus zorgen dat je in oranje speelt.
ik ook hehequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:02 schreef Roysen het volgende:
[..]
Zo'n gevoel krijg ik dan ook altijd.
Komt door de associatie met Italie en Frankrijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:26 schreef Urquhart het volgende:
Wanneer we in het blauw spelen zijn we gedoemd.
Laat ik dan maar 's optimistisch zijn en er niet vanuit gaan dat het na 3-3 op strafschoppen aankomtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |