quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:24 schreef FleshWound het volgende:
Er werd om roodharige mannen gevraagd?
hup, studeren jijquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gavin, de replacement collega van Rachel in Friends![]()
![]()
![]()
Ja, de 'rustige, zelfverzekerde knappe collega met altijd een weerwoord' speelt hij van Rachel, ik kan me wel voorstellen dat je dat geil vindt ja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:25 schreef Tezz het volgende:
Steer, Gavin is zooooooo geil in de serie!!!!! Maar ik ben eigenlijk Dermot-fan geworden door die film die hij speelde met dat mens van Will&Grace. Ik kan niet eens meer op de naam van de film komen, zo kwijlerig werd ik van Dermot!
Je kunt ook celibaat zijn zonder voornemen hoor. Kijk maar naar mij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Soms heh, heel soms, baal ik stiekem van mijn celibate voornemen. Dat nu al een maand goed gaat overigens.
Gaat ook vaak om de rol die ze spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:25 schreef Tezz het volgende:
Steer, Gavin is zooooooo geil in de serie!!!!! Maar ik ben eigenlijk Dermot-fan geworden door die film die hij speelde met dat mens van Will&Grace. Ik kan niet eens meer op de naam van de film komen, zo kwijlerig werd ik van Dermot!
Goede beurt is gezond op z'n tijd...quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Soms heh, heel soms, baal ik stiekem van mijn celibate voornemen. Dat nu al een maand goed gaat overigens.
Nou, geef mij Hugh maar dan!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gaat ook vaak om de rol die ze spelen.![]()
Darcy...
als het aan mij had gelegen had ik m'n voornemen al gebroken. Gelukkig bestaan er nog echte gentemens!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Leintjeuh het volgende:
4 maanden promiscue leven en tot de conclusie komen dat ik me daar niet beter door ga voelenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Goede beurt is gezond op z'n tijd...
Vanwaar deze keus?
Nee, ik bedoel in Pride & Prejudice...quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
4 maanden promiscue leven en tot de conclusie komen dat ik me daar niet beter door ga voelen
Oh, ja...met zoveel seks zat er geen 1 goede tussen?quote:
Plus slechte seks
Inderdaad. Net als hysterisch hoog giechelende mannenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gniffelende mannen zijn niet geil.
Ach, je kunt er altijd wel weer een paar in KPD vinden die gewillig zijn als je jeuk krijgt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Er is vast ook wel een tussenweg, maar nu ik even rust heb, vind ik dit ook wel fijn. Wie weet, na Londen, ga ik weer 'op zoek' ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar er is toch ook zoiets als een tussenweg?
[..]
Oh, ja...met zoveel seks zat er geen 1 goede tussen?
Ohquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als hysterisch hoog giechelende mannen
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is vast ook wel een tussenweg, maar nu ik even rust heb, vind ik dit ook wel fijn. Wie weet, na Londen, ga ik weer 'op zoek' ofzo.
quote:
Er zaten wel een aantal goede tussen, maar die zijn om andere redenen afgekeurd. Te ver weg, in een relatie, verloofd, dat werk
Mijn wereld stort in, wat doe jequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja want ik ben zo'n enorm goede partijquote:
quote:
Ja man, jij bent een top-partij!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja want ik ben zo'n enorm goede partij
[..]
I know, ik schaam me er ook wel voor. Ondanks dat ik t bij die 'in relatie'-types niet wist.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja want ik ben zo'n enorm goede partij
Oh, zulke types?quote:
I know, ik schaam me er ook wel voor. Ondanks dat ik t bij die 'in relatie'-types niet wist.
Vooral nu David Beckham in de US zit. Trustenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:44 schreef AKnynke het volgende:
Hup lein, eerst lekker naar londen.
Die engelsmannen, daar is toch niets aan!
zo, nu echt bedtijd......
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:44 schreef AKnynke het volgende:
Hup lein, eerst lekker naar londen.
Die engelsmannen, daar is toch niets aan!
zo, nu echt bedtijd......
Jij post best vaak iets over je ex.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:40 schreef Den_Haag het volgende:
ff nog hoi zeggen voordat ik echt ga slapen.
mijn ex moet waarschijnlijk naar het revalidatie-centrum. reumatoloog en neuroloog hebben nog niks kunnen vinden behalve dan dat er wel wat mis is.
nu lekker in slaap vallen met dit op de achtergrond
ATBquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:40 schreef Den_Haag het volgende:
mijn ex moet waarschijnlijk naar het revalidatie-centrum. reumatoloog en neuroloog hebben nog niks kunnen vinden behalve dan dat er wel wat mis is.
* Leintjeuh popcorn pakt...quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:47 schreef SHE het volgende:
Jij post best vaak iets over je ex.
Je neukt vervolgens wat rond in de SC.
Help me even, want ik snap hier allemaal geen kont van.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:52 schreef octopussy het volgende:
Sopmateriaal![]()
[ afbeelding ]
Stefan leest toch niet mee
Dat klinkt wel heel erg eenvoudig.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg eenvoudig.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt, die lijken die in de CUL SC kast zijn opgeborgen....
Jij begon.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hou mn kastdeuren stevig dicht. Hoewel inmiddels iedereen t al weet geloof ik
Welk verhaal? Er zijn er zoveelquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij begon.
Ik vind het wel een sterk verhaal overigens.
Naja, die ene, en toen die andere.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Welk verhaal? Er zijn er zoveel
Lianne, trusten en tot morgen
Oh diequote:Op donderdag 19 juni 2008 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naja, die ene, en toen die andere.
Maar ik probeer al een halfuur te studeren.
Wauwiequote:Op donderdag 19 juni 2008 00:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh die![]()
Gaat t studeren je beter af als ik weg ga?
beter dan Jason Mrazquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:40 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb trouwens ook ISOS 7 besteld. Via ebay in britland incl verzendkosten 10 pondquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Ik ga slapen. Morgen dagje aan het verslag werken.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:35 schreef latislos het volgende:
[..]
beter dan Jason Mraz
sorry ladies, maar ik vind JM niet zo geweldig...
quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]je kan nog typen! Je hebt lang niet genoeg gebierd
JM is wel hot, en beter dan die groep/artiest die jij quote
Ja nu niet meer eejquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:36 schreef Den_Haag het volgende:
SOL, naar bed jij!
Morguh iedereen!
ff voorbereiden op een dagje politiek over de energievoorziening van Nederland in de toekomst.
Leuk!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:05 schreef Leintjeuh het volgende:
MoggeVandaag naar Londen toe
Zo nog naar t paard, daarna koffer inpakken, eten bij Lianne vanavond en dan *hop* de boot op met Isabeau
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:23 schreef beunkster het volgende:
En succes bij de kapper.
Thank U!quote:
maar wel schattigquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:05 schreef Leintjeuh het volgende:
MoggeVandaag naar Londen toe
Zo nog naar t paard, daarna koffer inpakken, eten bij Lianne vanavond en dan *hop* de boot op met Isabeau
SATC is leuk!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:26 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen! Wij zijn gisteren niet meer naar SATC geweest, luiheid, slechte recensies, zonde etc. Kijken 'm binnenkort thuis wel..
Have fun in London girls!!!!
Heej, Lianne, HvH Haven of HvH Strand?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
SATC is leuk!Ik heb echt met een grote grijns de film zitten kijken!
Owja, ik moet zo nog wat recepten zoeken.Ik wilde Indiaas koken voor vanavond. Met als toetje chocoladetaart.
In mijn hart ben je altijd online.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Haven, Lein ±P
En ik ga offline, tot later.
maak me maar jaloersquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja ik ga ook maar eens wat doen ofzo. En stroopwafels en ander proviand halen voor de grote overtocht
t was een blonde vrouw. en nu heb ik nog veeel meer pijn!quote:
Poes is er dol op jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedmorgen, Lein en Isa veel plezier!
Borisz, nog iemand die mijn afkeer jegens welpis deelt. Ik mag je kat nu al!
Mijn broertje werkt bij de AHquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
dood aan de welpies
wij hebben er tot nu toe overigens nog maar één, en het is nog een wite ook
dat doet die van mij ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de beste foto maar wel lollig
Niet zoveel pr0n downloaden, Lianne.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, nog 1 vraag.
Als ik naar www.photobucket.com ga, word ik doorgestuur naar deze site: http://www.atspace.com/de(...)cles-news/index.html
Heb ik nu een virus of is er iets mis met photobucket?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef Liejannuh het volgende:
Ik download helemaal geen p0rn. Toevallig!![]()
Heb wel gister een memorystick die ik van een collega kreeg in mn laptop gehangen.Ik vrees dat ik m een trap onder zn kont moet geven en dat ie mij minstens mag gaan trakteren op een concertje ofzo!
*virusscanner aanslingert*
Faust!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Over pr0n gesproken:
Waarom genoegen nemen met een lelijk wijf als je een lekker slet kunt nemen. Deze sletjes zien er niet alleen heerlijk uit, ze zijn ook nog eens gewillig. Vaginaal, anaal, oraal, dubbele penetraties, spuit de ogen maar dicht.
Ik zou er 'oogjes' van makenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Over pr0n gesproken:
Waarom genoegen nemen met een lelijk wijf als je een lekker slet kunt nemen. Deze sletjes zien er niet alleen heerlijk uit, ze zijn ook nog eens gewillig. Vaginaal, anaal, oraal, dubbele penetraties, spuit de ogen maar dicht.
turks broodquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:15 schreef AKnynke het volgende:
Wat is nu lekker met tzatziki? K heb de tzatziki gister al gemaakt, nu nog bedenken wat ik erbij wil eten...
Lekker vers broodquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:15 schreef AKnynke het volgende:
Wat is nu lekker met tzatziki? K heb de tzatziki gister al gemaakt, nu nog bedenken wat ik erbij wil eten...
Ik had eerst ook oogjes...quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou er 'oogjes' van maken
En ik heb eindelijk het gevoel wakker te zijnwel met barstende koppijn. Heb even een rondje hardgelopen
Dus ik moet nog steeds alles doen wat ik wilde doen, alleen nu voel ik me wat fitter
Op mijn werk kwam ik overal ook al welpies tegen. Op monitoren, op kastjes, op het koffiezetapparaat etc
Mwah, beetje simpel. Maar wel bij een snel groeiend bedrijf.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, MB, ik denk eigenlijk dat ik maar wat eerder naar huis ga straks
karrel, pensioengat is niet zo belangrijk (vergeleken met de lethargie van je huidige werk), en duits kun je leren. Maar was het een toffe baan?
Zeg CF, mij wel wijze raad geven, maar dezelfde wijze raad niet voorjezelf laten gelden? Je geloofwaardigheid neemt af hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, MB, ik denk eigenlijk dat ik maar wat eerder naar huis ga straks
karrel, pensioengat is niet zo belangrijk (vergeleken met de lethargie van je huidige werk), en duits kun je leren. Maar was het een toffe baan?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg CF, mij wel wijze raad geven, maar dezelfde wijze raad niet voorjezelf laten gelden? Je geloofwaardigheid neemt af hoor!
Dus, naar huis nu. Uitzieken, en daarna pas weer werken.
Zeg, ik ben groter hoor! Hup, naar huis!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik peer m maar weer over een uurtje ofzo. Eerst even wat afmaken
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik peer m maar weer over een uurtje ofzo. Eerst even wat afmaken
Ik zit niet in het lab, ik ben gewoon op mijn kamerquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:42 schreef SHE het volgende:
Typisch he..die wijze vrouwen.
Die zijn niet goed wijs.
Verspreid nog maar lekker wat bacillen in dat lab CF!
Dat dus. Ik heb geen koorts en ik nies niet iedereen onderquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als je het vol houdt ben je ook niet echt ziek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat klinkt al wat gezonder!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit niet in het lab, ik ben gewoon op mijn kamerEven m'n thee opdrinken, m'n soep wegwerken en een mailtje versturen en dan ga ik. OK?
Een foto posten van je nieuwe haar?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:01 schreef Oblivion het volgende:
Zo, dat is ook weer gedaan!![]()
Ik moet nog wat doen, maar ik weet het niet....
Have fun Isaquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:16 schreef Isabeau het volgende:
drop: Check
Snoepgoed voor onderweg: Check
Koffer ingepakt: half
Gelunched: ongezond check
Reis naar Lianne geplannend: Check
spijkerbroek voor Lein: check
eten voor de beestjes: check
bus over het hoofd gezien
nu heb ik dus haast
Best relaxedquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
Octo!!! Hoe is het met je? Beetje relaxed nu, of nog steeds erg druk?
Tot straksquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:16 schreef Isabeau het volgende:
drop: Check
Snoepgoed voor onderweg: Check
Koffer ingepakt: half
Gelunched: ongezond check
Reis naar Lianne geplannend: Check
spijkerbroek voor Lein: check
eten voor de beestjes: check
bus over het hoofd gezien
nu heb ik dus haast
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:20 schreef octopussy het volgende:
[..]
Best relaxed![]()
ik heb nog zat dingen te doen, maar de grote druk is er even van af.
Er is niks veranderd aan mijn haar....quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een foto posten van je nieuwe haar?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
en dan nemen we Den_Haag mee als voorrijder, want wij vrouwen weten de weg natuurlijk niet
en wat ga je koken?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga vanavond weer koken!
Hoi!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En dan ophangt naast de nieuwe pc van Golfer?quote:
Brandblusser staat klaarquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb geen geld dus moet even in de kasten kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoi!
Wat ga je voor lekkers koken?
Jeetje, de calorieën vliegen jou om je oren...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:20 schreef Liejannuh het volgende:
Ik maak denk een bananen raita, chana massala, kip met abrikozen en rijst. Misschien ook nog iets met linzen, maar dat weet ik nog niet zeker.![]()
Toetje: chocoladetaart met frambozen!
Kan heel leuk en lekker zijn...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb geen geld dus moet even in de kasten kijken
Ja er is echt super veel meestalquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kan heel leuk en lekker zijn...![]()
Heb je wel vlees in de vriezer?
Ik ga morgen weer naar mn werk fietsen en hardlopen in mn lunchpauze.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jeetje, de calorieën vliegen jou om je oren...![]()
Wanneer ga je een grotere maat kopen?
Ze zullen er vast en zeker van smullen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer naar mn werk fietsen en hardlopen in mn lunchpauze.![]()
En er komen 4 mensen eten. Meestal kook ik niet zo uitgebreid voor mezelf.
Owja, en het kan nog een andere raita worden.
Als je daar kip of varkenvlees bij hebt, kun je met die ingredienten een fantastische pork sweet & sour, of zoetzure kip makenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- ananas
- tomaten
- oranje paprika
- spitskool
- aardappelen
- uien
- rode uien
Dit kon ik vinden qua groentenWil vooral veel groente eten en niet zo veel aardappelen/rijst/pasta
Hinniken. Hinnikte zijn laatste hinnik. Hinniken dus.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef FleshWound het volgende:
Vraag!
Wat is het meervoud van hinnek?
"Het stervende paard hinnekte zijn laatste hinnek."
Hinneks? Hinneken? Gehinnekerds?
Maar het meervoud van een hinnik? Wat is dat dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het is ten eerste hinnik
en het is hinniken en hinnikte
Het is geen zelfstandig naamwoord maar een werkwoord..quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:37 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Maar het meervoud van een hinnik? Wat is dat dan?
Eén hinnik, twee hinniks?
"Het paard hinnikte zijn laatste hinnik"quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het is geen zelfstandig naamwoord maar een werkwoord..
Hm.................................... Wat is de zin die je goed wil hebben dat kan ik wel. Hoe alles heet weet ik niet precies. Je hebt wel gelijk denk ik?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:41 schreef FleshWound het volgende:
[..]
"Het paard hinnikte zijn laatste hinnik"
Vetgedrukt is dan toch een zelfstandig naamwoord?
Ik heb geen idee in wat voor zin het zou kunnen hoor, maar het kwam ineens bij me op en ik kwam er zelf niet uitquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hm.................................... Wat is de zin die je goed wil hebben dat kan ik wel. Hoe alles heet weet ik niet precies. Je hebt wel gelijk denk ik?
De man liep zijn laatste loop
Hmz
heb je een receptje van de bananenraitta?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:20 schreef Liejannuh het volgende:
Ik maak denk een bananen raita, chana massala, kip met abrikozen en rijst. Misschien ook nog iets met linzen, maar dat weet ik nog niet zeker.![]()
Toetje: chocoladetaart met frambozen!
Nee, ze trekken ten strjiden. Google er maar opquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
is het niet te strijden
net als te allen tijden?
Oh ja, dit is de CUL-SC, we hebben het hier alleen over etenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
', hinnikten de paarden de dood tegemoet.'
Gebruik geen woorden waar van je niet weet hoe je ze moet gebruiken![]()
Trouwens, dit lijkt me meer een TTK vraag![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Oh ja, dit is de CUL-SC, we hebben het hier alleen over eten
whoops, pwn ik mezelf!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, ze trekken ten strjiden. Google er maar op
De juiste vorm is: te allen tijde
me neitherquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik weet niet eens wat een bananenraitta, of uberhaupt een raitta is
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
en dan nemen we Den_Haag mee als voorrijder, want wij vrouwen weten de weg natuurlijk niet
Ik weet wat raitta is, maak het zelf geregeld klaar, ik doe er alleen ook nog wat geroosterde korianderzaadjes bij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:15 schreef Liejannuh het volgende:
Raita is yoghurt met kruiden. Typisch Indiaas.
Dit recept heb ik gevonden:
Basisrecept Raita:
Klop 3 dl volle yoghurt (Bulgaarse of Griekse) met een elektrische mixer flink op.
Rooster een mespunt komijnzaad in een droge koekenpan, laat afkoelen en maak de komijn en een mespunt zwarte peper in een vijzel of keukenmachine fijn.
Voeg de komijn en peper met een mespunt zout en een mespunt suiker aan de yoghurt toe en laat de raita in de koelkast minstens 30 minuten op smaak komen.
Banaanraita:
Voeg aan het basisrecept 2 fijngesneden bananen, 2 eetlepels gedroogde geraspte kokos, 1 mespunt chilipoeder, 1 eetlepel citroensap en zout toe
Lolz dat wist ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
haar voor en achternaam staan inclusief haar e-mail in haar profiel...
en ehm.. ik heb er nog nooit eerder problemen mee gehad![]()
shit happens...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:14 schreef Vork het volgende:
Ken je die grap van Vork die naar de tandarts ging. Eh juist ja. Dankjewel voor het uurtje vertraging NS, rond Amsterdam kon ik dus weer terug. Tot zover deze ontzettend doelloze en nutteloze dag.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
Lindaaaa!!!!!
wat een leuke trouwkaart![]()
![]()
![]()
hij lag onder de UPC rekeningdus had m al veel eerder kunnen zien...
![]()
hoe maak je datquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je daar kip of varkenvlees bij hebt, kun je met die ingredienten een fantastische pork sweet & sour, of zoetzure kip maken
Ik pm je wel evenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
is het trouwens de bedoeling dat René ook mee komt? Of niet?![]()
weet eigenlijk niet wat jij wilt
Ohzo lekkerquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:24 schreef SHE het volgende:
Niet echt; in restaurants wokken ze de groenten met kruiden ( bijvoorbeeld 7 spices of 5 spices )
Wordt het doorgaans met mirin geroerbakt, en blussen ze het af met goede sojasaus.
Hmmm... daar was ik al bang voor...quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:24 schreef SHE het volgende:
Niet echt; in restaurants wokken ze de groenten met kruiden ( bijvoorbeeld 7 spices of 5 spices )
Wordt het doorgaans met mirin geroerbakt, en blussen ze het af met goede sojasaus.
Oh, meer in dat het niet zo simpel was als ik dacht.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:33 schreef SHE het volgende:
Hoezo bang?
Ga naar de toko, koop de volgende zaken:
potje 5 spices + potje japanse 7 spices
flesje kikkoman; of laat je daar adviseren voor de beste zoute sojasaus
1 flesje mirin
Naar de super voor wortels en boontjes
Pak wok
Pak olie ( zonnebloem )
Laat olie heet worden. Doe de groenten in de pan; goed roeren; kruiden erbij, weer roeren
Dan flinke scheut mirin en laten uitsissen
Na 5 minuutjes afhalen; afblussen met soja.
Klaar is BE
Als je de juiste ingrediënten in huis hebt is het gewoonweg te simpel om klaar te maken, zeker wokgerechtenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, meer in dat het niet zo simpel was als ik dacht.
Ik zal me binnenkort eens richting de toko begeven.
* Brighteyes is nogal van de makkelijke.![]()
Ik ben destijds begonnen mijn vriend te verrassen door Indisch te koken, hij heeft echt een geweldig kookboek, en een kruiden en specerijen-arsenaal waar je niet goed van wordt (hij is zelf Indisch en kan fantastisch koken).quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar in huis hebben en weten wat je ermee moet doen zijn nog 2 verschillende dingen he!.
Ohnoes ga ik jou dus ook bedienenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:30 schreef YPPY het volgende:
Wat knap van Milou, soep op d'r rug. Dat heeft Anna dus van haar geleerd.
Leuk kaartje Octo!
Lekker is dat toch...quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:06 schreef Vork het volgende:
Hey een reminder. Ik moet binnenkort toch echt weer eens een keer langs de toko.
Daar heb ik mijn eigen man dus voorquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lekker is dat toch...
Ik kan echt scheumen in dat soort winkels....
Alles nachecken en navragen, waarvoor is dit?Waarvoor is dat?
Als ik aan kom lopen staat die meneer altijd voor me klaar, met een dikke glimlach....![]()
Lieve man!
Die moet zich hiermee helemaal niet bemoeien!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn eigen man dus voor![]()
Onze lieve Turk heeft echt heel veel sambal staan, zag ik laatst...quote:
Alleen wil ik altijd zo graag allemaal sambal's kopen, terwijl ik niet van onwijs pittig hou![]()
De knoflooksambal flikker ik wel door zowat elke marinade en de ananassambal gebruik ik vooral om te dippen
Komt toch wel goed?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
kom ik met mijn lullige kruidenvoorraadje![]()
maar ben uitbreidende, écht waar![]()
quote:
xenos?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Oblivion het volgende:
EN toch moet ik dat een keer in orde gaan maken.
Maar waar vind je zoveel potjes? Die lang en hoog zijn die niet teveel kosten?
Geen idee, zal eens een keer moeten gaan zoeken.quote:
Xenos of Dille & Kamillequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Oblivion het volgende:
EN toch moet ik dat een keer in orde gaan maken.
Maar waar vind je zoveel potjes? Die lang en hoog zijn die niet teveel kosten?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/range/10377/10524-2/ ? hoewel die niet echt hoog zijn ofzo
Dille en Kamille is een KUT winkel, daar loop je ALTIJD met teveel weg...quote:
En bij de IKEA niet wilde je zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dille en Kamille is een KUT winkel, daar loop je ALTIJD met teveel weg...
Nee, heb ik het niet echt....quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En bij de IKEA niet wilde je zeggen![]()
Oh ben benieuwd hoe t je bevalt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:42 schreef Oblivion het volgende:MM, tja dat krijg je...
![]()
DE: Belachelijk die hoge prijzen voor scheermesjes!
Ik ga sugaring proberen...![]()
Morgen!
voor de bodylotion en parfum wa sik maar 12 euro kwijt, sale bij The bodyshopquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:42 schreef Oblivion het volgende:MM, tja dat krijg je...
![]()
DE: Belachelijk die hoge prijzen voor scheermesjes!
Ik ga sugaring proberen...![]()
Morgen!
hehehe. Heerlijke CDquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:43 schreef latislos het volgende:
oja, borisz. Mijn ISOS 7 is ook binnen![]()
gekocht op eBay in britland. Krijg ik die cd (gesealed dat wel), maar het is er een uit de Ukraine
"not for sale outside ukraine"
Ik hoop nooit meer te hoeven scheren!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd hoe t je bevalt.
Ik wil t ook wel proberen maar moet wel een goed scheermes achter de hand hebben ... en die cheapass dingen die ik uit "economisch" oogpunt gekocht had zijn echt vreselijk waardeloos...
Dat valt hartstikke mee!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor de bodylotion en parfum wa sik maar 12 euro kwijt, sale bij The bodyshopen 9 voor de blouse. En mn H&M bestelling komt morgen binnen
22 euro voor een jeans, blouse, 2shirts, 2 topjes en een zonnebril
![]()
Gelukkig heb ik ook licht haar, op mijn benen zie je t sowieso nauwelijksquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik hoop nooit meer te hoeven scheren!
Nu scheer ik alleen mijn onderbenen, de rest is blond, godzijdank.
En heb weinig haar.
Ik doe morgen wel verslag en anders Zaterdag!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:47 schreef latislos het volgende:
[..]
Gooi de rest maar weg!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook licht haar, op mijn benen zie je t sowieso nauwelijksHandig hoor..
en ik ben ook niet van de snelle groeiers of flinke hoeveelheden ofzo dus daar heb ik ook geluk mee...
Maar sugaring staat op de lijst idd om te proberen, al doe ik t liever met die bal dan met lapjes..
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:47 schreef latislos het volgende:
[..]
Gooi de rest maar weg!
[ afbeelding ]
oeh inside info! Please do sharequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook voor de bal!
Hoop ik...
Ik hoorde wel van de buuf dat ze precies weet hoe en wat!
Dus dat is handig!
Absoluut!quote:
Oh god nee, ik martel mezelf wel hoor, daar hoef ik geen toeschouwers bijquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
Zolang ik het maar bij NIEMAND hoef te doen...![]()
Ook jij niet, SHE!
Er is maar 1 geur voor mannen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:53 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Ik werd net opgebeld door Lein, of ik een mannengeurtje kon aanraden. Ze waren op de boot in de parfumerie terechtgekomen.
Heb ze deze laten ruiken:
[ afbeelding ]
Goedgekeurd door Isa.![]()
![]()
En dames, deze hadden jullie moeten vinden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |