Mannen vinden het eerder wel best allemaalquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:07 schreef Schoothondje het volgende:
Het zijn in de regel niet de mannen die een relatie, waar alles wel lekker op rolletjes gaat, ineens beëindigen,
Mannen verwachten niet dat de ander telepathisch (of eigenlijk empathisch) begaafd is en zeggen waar het op staat bedoel je?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:12 schreef flipster112 het volgende:
Verder is het natuurlijk ook zo dat mannen minder snel emoties op kunnen vangen en minder subtiel zijn op het sociale vlak.
Met een nickname zoals die van jou, heb ik echt niet het idee dat een vrouw zich ooit aan jou zal binden. Face it, een vrouw valt niet op een schoothondje, maar op een man die zich niet onderdanig opstelt en in het leven wat wil bereiken. Creëer een ruggegraat, of troost jezelf met het feit dat vrouwen gewoon niet jouw ding zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:22 schreef Schoothondje het volgende:
Kun je een vrouw ooit vertrouwen, met al die achtergrondgedachtes die ze nooit prijsgeeft. Is er überhaupt nog wel een vrouw die daadwerkelijk altruistisch is?
Wat nou? Ineens een valselijke kreet richting m'n tere persoontje? Zo intens, en met diepe haat en wrokgevoelens vervuld.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:31 schreef Lotusss het volgende:
Met een nickname zoals die van jou, heb ik echt niet het idee dat een vrouw zich ooit aan jou zal binden. Face it, een vrouw valt niet op een schoothondje, maar op een man die zich niet onderdanig opstelt en in het leven wat wil bereiken. Creëer een ruggegraat, of troost jezelf met het feit dat vrouwen gewoon niet jouw ding zijn.
Schat, ik wens je niks toe qua hatelijkheid, maar als je echt zo bent als dat je nickname doet vermoeden, dan kom je alleen "borderline wereldverbeteraars" tegen, of dames die zodanig dominant zijn dat het net voelt alsof je bij je moeder thuis woont, en je dus alsnog geen gelijkwaardige relatie hebt....quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:38 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
Wat nou? Ineens een valselijke kreet richting m'n tere persoontje? Zo intens, en met diepe haat en wrokgevoelens vervuld.
Tja, dat je helaas als vrouw geboren bent, en ik nuchtere conclusies over jullie trek, komt klaarblijkelijk nogal stigmatiserend over. Daar kan ik verder weinig aan doen, want het blijven nu eenmaal gortdroge feiten, hoe onwelgevallig ze ook voor je zijn...
Wel wil ik je graag veel succes wensen met het uitbannen van al je hatelijkheid uit je leven.
Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Schat, ik wens je niks toe qua hatelijkheid, maar als je echt zo bent als dat je nickname doet vermoeden, dan kom je alleen "borderline wereldverbeteraars" tegen, of dames die zodanig dominant zijn dat het net voelt alsof je bij je moeder thuis woont, en je dus alsnog geen gelijkwaardige relatie hebt....
En laat alsjeblieft los dat de mens van nature altruïstisch zou zijn! Zowel mannen als vrouwen willen zich nuttig voelen voor de samenleving. In mannen uit het zich als werken voor het geld en werken voor een eventuele partner en gezin, in vrouwen uit het zich als nuttig zijn voor hun partner/kinderen/samenleving. Maar blijf alsjeblieft niet uitgaan van een totaal altruïstische Nederlandse vrouw/vriendin, dan kom je heel bedrogen uit.
Misschien kan je je geluk proberen op russianbrides.com ,al zijn die vrouwen natuurlijk alleen op zoek naar een rijke westerse partner die hun wel een goed leven kan bieden.
Live with it... zowel mannen als vrouwen hebben hun eigen plan en zijn lang niet zo altruïstisch als ze doen vermoeden.
Welcome to the real world. En nee, dat is niet cynisch, dat is de échte wereld.
Hey, als jij met bovenstaande tevreden bent, who am I to comment... maar let wel op hoe je je naar buiten toe profileert!
Ik denk dat de meeste vrouwen gewoon te lang blijven uit loyaliteit. Na een paar maanden komen ze er dan achter dat het écht niet verandert en dan zijn ze 'ineens' weg.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef Devious69 het volgende:
vrouwen vinden het lastig om over hun problemen te praten
en dat lossen ze op door een relatie te beeindigen.
maarja, dat is mijn ervaring met die puberkutjes
idd, eens.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:10 schreef shut.up.and.love het volgende:
Nope, de vrouwen in deze situaties zitten er meestal al maanden mee, maar om verschillende redenen blijven ze in de relatie tot dat het echt niet meer gaat.. en een excuus als "gevoel is opeens weg" is makkelijker dan "ik twijfel al maanden maar durfde het je niet te vertellen".
Dat is mijn ervaring dan
En in die paar maanden hebben ze ettelijk honderden keren gevraagd aan hun partner wat er scheelt maar zelfs niks losgelaten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 02:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen gewoon te lang blijven uit loyaliteit. Na een paar maanden komen ze er dan achter dat het écht niet verandert en dan zijn ze 'ineens' weg.
Dat is wel waar, al leg ik meestal al wel eerder mijn twijfels op tafel. Eigenlijk weet ik dan 9 van de 10 keer al dat het niet meer goed gaat komen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:10 schreef shut.up.and.love het volgende:
Nope, de vrouwen in deze situaties zitten er meestal al maanden mee, maar om verschillende redenen blijven ze in de relatie tot dat het echt niet meer gaat.. en een excuus als "gevoel is opeens weg" is makkelijker dan "ik twijfel al maanden maar durfde het je niet te vertellen".
Dat is mijn ervaring dan
Iemand moet toch het huishouden doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:02 schreef addictivebeat het volgende:
maar als dit zo is, wat heb je eigenlijk dan aan vrouwen?
je moet gigantisch oppassen met die wezens, sommigen vinden het niet erg om jarenlange relaties weg te gooien puur om weer verliefd te zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:02 schreef addictivebeat het volgende:
maar als dit zo is, wat heb je eigenlijk dan aan vrouwen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |