abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59504154
Wat mij opvalt, hè.

Dat als iemand een relatie ineens beëindigt, zomaar om de haverklap, na 2 jaar ofzo. Dan zijn het wel vrij vaak vrouwen. Weet je wel, die langharige mensen met appetijtelijke tieten en vormen.
Het zijn in de regel niet de mannen die een relatie, waar alles wel lekker op rolletjes gaat, ineens beëindigen, zonder dat er een ruzie vooraf gegaan zijn.

Als er een gewone goede relatie eindigt dankzij een man, dan is het meestal omdat de man vreemdgaat.

Als een gewone goede relatie eindigt dankzij een vrouw, dan is het altijd ineens *pats* *weg relatie*. Zonder dat er een duidelijk aanwijsbare reden is.

En welja, dat viel me dus gewoon op. Nou, enfin. Deel hier uw instemming, of kanttekeningen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:08:46 #2
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_59504227
fipo?

Veel vrouwen zijn niet te vertrouwen en kunnen van het ene op het andere moment partner wisselen, vanuit het oogpunt van de man. Vaak is er dan al langer iets gaande, maar dat laat ze dan niet merken.
pi_59504229
-edit- er mag gewoon normaal gereageerd worden hoor

[ Bericht 86% gewijzigd door Re op 18-06-2008 23:32:38 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_59504230
Meestal heeft die vrouw dan een ander, of ze is verliefd op een ander
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:10:06 #5
213369 shut.up.and.love
it must be bunnies.
pi_59504284
Nope, de vrouwen in deze situaties zitten er meestal al maanden mee, maar om verschillende redenen blijven ze in de relatie tot dat het echt niet meer gaat.. en een excuus als "gevoel is opeens weg" is makkelijker dan "ik twijfel al maanden maar durfde het je niet te vertellen".

Dat is mijn ervaring dan
pi_59504318
Daarom moet je je ze voor zijn!
Zeggen dat je van ze houdt, mooie toekomstbeelden schetsen en onstuimige nachten hebben.. en dan dump je ze smorgens keihard, zonder enig opgaaf van reden. Tijd voor de volgende.
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:11:59 #7
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59504346
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:07 schreef Schoothondje het volgende:
Het zijn in de regel niet de mannen die een relatie, waar alles wel lekker op rolletjes gaat, ineens beëindigen,
Mannen vinden het eerder wel best allemaal
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59504357
*eens. Vrouwen zijn bang om to the point te zijn, stellen uit tot het niet anders kan. Verder is het natuurlijk ook zo dat mannen minder snel emoties op kunnen vangen en minder subtiel zijn op het sociale vlak.
pi_59504438
Wat ik langzamerhand ook constateer, is dat het lijkt alsof altruisme vaker voorkomt bij mannen, dan bij vrouwen.

Behalve bij dieren, lijken vrouwen weinig altruistisch ingesteld bij vrouwen en mannen. Zelfs in hun vriendinnenkring. Eerder bij vrouwen, dan bij mannen lijkt het voor eigen belang bedoeld zijn, al dan indirect. Ook huisvrouwen in een relatie, doen het omdat ze een goede relatie willen. En met hun kinderen, omdat het natuurlijk hun investering blijft.

Zie je een alleenstaande vrouw ineens voogd worden van een willekeurig negertje uit ander land? Nah, niet echt. Of ze moet aandacht tekort hebben. Of een complex hebben, ofzo.
Zie je een alleenstaande man ineens voogd worden van een willekeurig negertje uit ander land? Geen idee, maar ik kan me eerder voorstellen dat het vaker altruistisch van aard is, dan bij de vrouw het geval is.

Tja, niet echt vrouwvriendelijk, dit topic. Maar dat zijn nu eenmaal m'n kille constateringen. ...
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:18:06 #10
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59504599
Mijn ervaring is inderdaad dat vrouwen het uit maken na een relatie van 2 jaar waarvan je op dat moment denkt dat het wel redelijk tot goed loopt allemaal.

Ik had zelf het idee dat het wel ging allemaal, maar achteraf blijkt ze er inderdaad al een tijdje mee te hebben gezeten.
pi_59504779
Kun je een vrouw ooit vertrouwen, met al die achtergrondgedachtes die ze nooit prijsgeeft. Is er überhaupt nog wel een vrouw die daadwerkelijk altruistisch is?
pi_59504980
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:12 schreef flipster112 het volgende:
Verder is het natuurlijk ook zo dat mannen minder snel emoties op kunnen vangen en minder subtiel zijn op het sociale vlak.
Mannen verwachten niet dat de ander telepathisch (of eigenlijk empathisch) begaafd is en zeggen waar het op staat bedoel je? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:29:00 #13
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59505013
Ze zullen vast nog wel bestaan. Het moet dan wel een vrouw zijn die vanuit de keuze bij jou wil zijn . Het is geen eenmalige keuze. Deze keuze moet dan steeds worden gemaakt. En het moet natuurlijk wederzijds zijn
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:31:48 #14
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_59505126
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:22 schreef Schoothondje het volgende:
Kun je een vrouw ooit vertrouwen, met al die achtergrondgedachtes die ze nooit prijsgeeft. Is er überhaupt nog wel een vrouw die daadwerkelijk altruistisch is?
Met een nickname zoals die van jou, heb ik echt niet het idee dat een vrouw zich ooit aan jou zal binden. Face it, een vrouw valt niet op een schoothondje, maar op een man die zich niet onderdanig opstelt en in het leven wat wil bereiken. Creëer een ruggegraat, of troost jezelf met het feit dat vrouwen gewoon niet jouw ding zijn.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_59505377
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:31 schreef Lotusss het volgende:
Met een nickname zoals die van jou, heb ik echt niet het idee dat een vrouw zich ooit aan jou zal binden. Face it, een vrouw valt niet op een schoothondje, maar op een man die zich niet onderdanig opstelt en in het leven wat wil bereiken. Creëer een ruggegraat, of troost jezelf met het feit dat vrouwen gewoon niet jouw ding zijn.
Wat nou? Ineens een valselijke kreet richting m'n tere persoontje? Zo intens, en met diepe haat en wrokgevoelens vervuld.

Tja, dat je helaas als vrouw geboren bent, en ik nuchtere conclusies over jullie trek, komt klaarblijkelijk nogal stigmatiserend over. Daar kan ik verder weinig aan doen, want het blijven nu eenmaal gortdroge feiten, hoe onwelgevallig ze ook voor je zijn. ..

Wel wil ik je graag veel succes wensen met het uitbannen van al je hatelijkheid uit je leven.
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:49:28 #16
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_59505769
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:38 schreef Schoothondje het volgende:

[..]

Wat nou? Ineens een valselijke kreet richting m'n tere persoontje? Zo intens, en met diepe haat en wrokgevoelens vervuld.

Tja, dat je helaas als vrouw geboren bent, en ik nuchtere conclusies over jullie trek, komt klaarblijkelijk nogal stigmatiserend over. Daar kan ik verder weinig aan doen, want het blijven nu eenmaal gortdroge feiten, hoe onwelgevallig ze ook voor je zijn. ..

Wel wil ik je graag veel succes wensen met het uitbannen van al je hatelijkheid uit je leven.
Schat, ik wens je niks toe qua hatelijkheid, maar als je echt zo bent als dat je nickname doet vermoeden, dan kom je alleen "borderline wereldverbeteraars" tegen, of dames die zodanig dominant zijn dat het net voelt alsof je bij je moeder thuis woont, en je dus alsnog geen gelijkwaardige relatie hebt....

En laat alsjeblieft los dat de mens van nature altruïstisch zou zijn! Zowel mannen als vrouwen willen zich nuttig voelen voor de samenleving. In mannen uit het zich als werken voor het geld en werken voor een eventuele partner en gezin, in vrouwen uit het zich als nuttig zijn voor hun partner/kinderen/samenleving. Maar blijf alsjeblieft niet uitgaan van een totaal altruïstische Nederlandse vrouw/vriendin, dan kom je heel bedrogen uit.

Misschien kan je je geluk proberen op russianbrides.com ,al zijn die vrouwen natuurlijk alleen op zoek naar een rijke westerse partner die hun wel een goed leven kan bieden.

Live with it... zowel mannen als vrouwen hebben hun eigen plan en zijn lang niet zo altruïstisch als ze doen vermoeden.

Welcome to the real world. En nee, dat is niet cynisch, dat is de échte wereld.

Hey, als jij met bovenstaande tevreden bent, who am I to comment... maar let wel op hoe je je naar buiten toe profileert!

[ Bericht 22% gewijzigd door Lotusss op 18-06-2008 23:55:02 (check upon the real world) ]
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 19 juni 2008 @ 00:49:27 #17
203115 Devious69
Je bent een doos, kan je open?
pi_59507236
vrouwen vinden het lastig om over hun problemen te praten
en dat lossen ze op door een relatie te beeindigen.

maarja, dat is mijn ervaring met die puberkutjes
If you must choose between two evils, pick the one you've never tried before.
pi_59508022
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:49 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Schat, ik wens je niks toe qua hatelijkheid, maar als je echt zo bent als dat je nickname doet vermoeden, dan kom je alleen "borderline wereldverbeteraars" tegen, of dames die zodanig dominant zijn dat het net voelt alsof je bij je moeder thuis woont, en je dus alsnog geen gelijkwaardige relatie hebt....

En laat alsjeblieft los dat de mens van nature altruïstisch zou zijn! Zowel mannen als vrouwen willen zich nuttig voelen voor de samenleving. In mannen uit het zich als werken voor het geld en werken voor een eventuele partner en gezin, in vrouwen uit het zich als nuttig zijn voor hun partner/kinderen/samenleving. Maar blijf alsjeblieft niet uitgaan van een totaal altruïstische Nederlandse vrouw/vriendin, dan kom je heel bedrogen uit.

Misschien kan je je geluk proberen op russianbrides.com ,al zijn die vrouwen natuurlijk alleen op zoek naar een rijke westerse partner die hun wel een goed leven kan bieden.

Live with it... zowel mannen als vrouwen hebben hun eigen plan en zijn lang niet zo altruïstisch als ze doen vermoeden.

Welcome to the real world. En nee, dat is niet cynisch, dat is de échte wereld.

Hey, als jij met bovenstaande tevreden bent, who am I to comment... maar let wel op hoe je je naar buiten toe profileert!
Bedankt voor je reactie.
pi_59508045
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef Devious69 het volgende:
vrouwen vinden het lastig om over hun problemen te praten
en dat lossen ze op door een relatie te beeindigen.

maarja, dat is mijn ervaring met die puberkutjes
Ik denk dat de meeste vrouwen gewoon te lang blijven uit loyaliteit. Na een paar maanden komen ze er dan achter dat het écht niet verandert en dan zijn ze 'ineens' weg.
  donderdag 19 juni 2008 @ 04:43:09 #20
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_59508358
tvp
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 19 juni 2008 @ 08:18:27 #21
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59509055
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:10 schreef shut.up.and.love het volgende:
Nope, de vrouwen in deze situaties zitten er meestal al maanden mee, maar om verschillende redenen blijven ze in de relatie tot dat het echt niet meer gaat.. en een excuus als "gevoel is opeens weg" is makkelijker dan "ik twijfel al maanden maar durfde het je niet te vertellen".

Dat is mijn ervaring dan
idd, eens.
De vrouw heeft dan haar verwerkingsproces ook al bijna helemaal doorlopen in stilte tijdens die maanden, dus nadat het uit is lijkt zij veel sneller over de breuk heen dan de man, die dán pas begint met verwerken.

Niet zelden ook dat de man dan kwaad wordt op haar 'omdat die hoer al na een wéék weer een ander had!' maar zij was er dus al veel sneller klaar voor, én niet zelden stond die nieuwe vent al te trappelen in de coulissen in de laatste weken voordat het uitging!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59512644
Dat soort vrouwen denken dat je voor altijd verliefd moet zijn in een relatie, als de verliefdheid over is na een aantal jaren, dan gaan ze op zoek naar een nieuwe verliefdheid.

Tsja...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_59513103
Het komt puur door Westerse instelling van vrouwen: Er moet liefde zijn, een krachtige mooie man.

Heb ooit eens een documentaire gezien van chinese vrouwen, deze bekijken het veel rationeler: De man moet voor zijn kinderen kunnen zorgen financieel. Hoe hoger de status, hoe hogere status vrouwen de man kan krijgen. Liefde is een zaak die later komt, in de relatie... Of niet. Daar nemen vrouwen genoegen met of een man haar een goed leven kan bieden. In het westerse leven moet een man uitdagend zijn, elke dag weer vlinders en bloemen bezorgen en het gevoel mag absoluut niet weggaan.

Tja, voor beiden is wel iets te zeggen.
  donderdag 19 juni 2008 @ 12:00:07 #24
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_59514229
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 02:14 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste vrouwen gewoon te lang blijven uit loyaliteit. Na een paar maanden komen ze er dan achter dat het écht niet verandert en dan zijn ze 'ineens' weg.
En in die paar maanden hebben ze ettelijk honderden keren gevraagd aan hun partner wat er scheelt maar zelfs niks losgelaten.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_59527468
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:10 schreef shut.up.and.love het volgende:

Dat is mijn ervaring dan
Dat is wel waar, al leg ik meestal al wel eerder mijn twijfels op tafel. Eigenlijk weet ik dan 9 van de 10 keer al dat het niet meer goed gaat komen.

En TS, wat heb jij toch met het woordje altruisme. Je gebruikt het te pas en te onpas. Nogmaals mensen zijn per definitie niet altruistisch
pi_59527642
maar als dit zo is, wat heb je eigenlijk dan aan vrouwen?
pi_59527973
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:02 schreef addictivebeat het volgende:
Iemand moet toch het huishouden doen
  donderdag 19 juni 2008 @ 20:15:36 #28
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_59528028
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:02 schreef addictivebeat het volgende:
je moet gigantisch oppassen met die wezens, sommigen vinden het niet erg om jarenlange relaties weg te gooien puur om weer verliefd te zijn

heb het helaas te vaak om me heen gehoord, maar zo zijn ze niet allemaal.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')