abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59511405
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef navigator het volgende:

[..]

Bijzonder zwak zelfs. Als je het voorin, buiten Zlatan, met de 46 jarige Larsson en Johan Elmander moet doen heb je niet veel te juichen.
Om over Petter Hansson nog maar te zwijgen. Dat is het niveau van Zweden; Heerenveen, Stade Rennes. Belabberd dus.
Onzin er staat een alleraardigst team. Met een verkeerde coach en een verkeerde instelling. Maar Zweden is geen zwak land. Niemand op dit toernooi btw.
Waar denk je dat de spelers van Rusland spelen? De club waar je speelt zegt niet zoveel.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_59511414
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook voorzichtig optimistisch hoor, want Nederland zou het wel moeten kunnen redden, maar om nou maar weer alvast de tegenstander in de halve finale te bespreken is ook weer typisch Nederlands opportunisme.
Ik denk dat ze in Portugal of Duitsland ne zo goed vrij opportunistisch zouden zijn. Niets 'typisch Nederlands' aan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_59511432
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:12 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Juist niet, hoe langer de beslissing in de wedstrijd uitblijft des te makkelijker het voor Ned wordt. Rusland zal nooit de hele wedstrijd een hoog niveau aankunnen. Daarnaast heeft Rusland 2 spelers die uit het niets de wedstrijd kunnen beslissen, Nederland 5.
Hoe weet je dat nou?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_59511641
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:18 schreef Longmen het volgende:

[..]

Onzin er staat een alleraardigst team. Met een verkeerde coach en een verkeerde instelling. Maar Zweden is geen zwak land. Niemand op dit toernooi btw.
Waar denk je dat de spelers van Rusland spelen? De club waar je speelt zegt niet zoveel.
Je hebt gelijk hoor, Griekenland, Zwitserland, Oostenrijk zijn allemaal topteams, ik ben blij dat we die niet meer tegenkomen!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_59511663
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:19 schreef Longmen het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou?
Omdat geen enkele ploeg dat kan, zelfs de erg matige Zweden kregen kansjes. Het gaat erom hoe sterk je zwakke momenten in de wedstrijd zijn. En ik denk dat Ned daar een stuk beter in is dan de Russen.
It Never Hurts To Help!
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:28:09 #126
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59511667
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:19 schreef Longmen het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou?
Was gister al te zien tegen Zweden. Einde van beide helften hadden ze toch wel hele duidelijke inkak momentjes. Ze verloren duidelijk de concentratie, werden vermoeider; de scherpte ging er snel vanaf.
pi_59511712
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:27 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Omdat geen enkele ploeg dat kan, zelfs de erg matige Zweden kregen kansjes. Het gaat erom hoe sterk je zwakke momenten in de wedstrijd zijn. En ik denk dat Ned daar een stuk beter in is dan de Russen.
klopt, nederland kan druk leggen, zelfs tegen landen die niet voetballen.
En nederland kan ook beter met druk omgaan (tenminste wat ze tot nu toe dit toernooi hebben laten zien)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:36:27 #128
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59511861
Zweden verloor toch ook met 0-1 van Oekraine in eigen huis, al zegt dat niet heel erg veel.

Toch denk ik dat we Zaterdag met 3-1 zullen winnen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:36:46 #129
168255 J.Herrer
pi_59511867
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 08:08 schreef Longmen het volgende:

[..]

Figuren die Nederland nu al met de titel zien omdat Nederland een paar potjes wint
Figuren die Rusland Nederland uit zien schakelen omdat ze 1 leuk potje tegen 11 lamlullen speelden
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_59511999
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:26 schreef TornadoDK het volgende:
Hier verwacht ik toch echt geen problemen.

Griekenland en Zweden zijn gewoon 2 hele zwakke teams en Spanje heeft laten zien dat ook Rusland niet al te sterk is.
ja of spanje is gewoon sterk
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:45:12 #131
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_59512068
Ik verwacht een 4-0 overwinning voor Oranje.
4x Kuyt
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:47:46 #132
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59512139
In de krant staat dat waarschijnlijk Van Persie weer op de bank gaat beginnen en Robben, Kuyt, Van der Vaart, Sneijder in de basis komen te staan. Met Van Der Vaart op de plaats van Engelaar.

Als ik Van Persie was zou ik bedanken voor het Nederlands elftal.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:48:07 #133
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59512147
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:36 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Figuren die Rusland Nederland uit zien schakelen omdat ze 1 leuk potje tegen 11 lamlullen speelden
Dat dus
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:50:45 #134
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59512209
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:47 schreef Klopkoek het volgende:
In de krant staat dat waarschijnlijk Van Persie weer op de bank gaat beginnen en Robben, Kuyt, Van der Vaart, Sneijder in de basis komen te staan. Met Van Der Vaart op de plaats van Engelaar.

Tsja, "de krant" zegt wel meer he. En wat dan nog. Hij weet zelf ook wel dat Van Basten een luxe probleem heeft in de aanval, en toch heeft Van Persie met 1,5 wedstrijd toch de mogelijkheid tot 2 goals gekregen. Ik zie niet in waarom Van Persie reden tot klagen heeft, daar ik zeker weet dat hij heus wel minuten zal maken tegen Rusland. Al is het niet in de basis, dan is het wel als invaller na de rust.
pi_59512225
Hoezo bedanken, hij maakt elke wedstrijd minuten man.
Gewoon niks wijzigen aan de opstelling, alleen eventueel engelaar vervangen door Hetinga of de Zeeuw.
En in de tweede helft Robben en van Persie brengen.
Als verdidiger flip je echt als je eerst een helft die leipe Kuyt tegenover je hebt staan en de tweede helft Robben of van Persie.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_59512255
Dit moet te doen zijn.
pi_59512277
Ik vind het maar eng.

Als je gisteren die tweede goal van de Russen zag, pfoeh, dat was briljant gecounterd. Zo'n aanval is voor iedere ploeg moeilijk te verdedigen, of het nou Zweden of Nederland is.
Verder is het natuurlijk ook een nadeel dat Guus ons door en door kent en met een of andere tactische meesterzet op de proppen kan komen.

Maar goed, kwalitatief zijn wij duidelijk beter en het is gebleken dat het vrijwel onmogelijk is ons af te stoppen. We zouden dus moeten winnen, maar toch he...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:54:23 #138
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_59512324
Fysiek zijn we in 't voordeel, we hebben ook ngo eens een bredere, gelijkwaardige selectie dus ik heb er op zich wel vertrouwen in. Maar het gevoel bekruipt me toch dat het wel eens een lastig avodje kon worden..
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:55:37 #139
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59512360
Maar waarom zouden Kuyt, Sneijder, van der Vaart en Robben de voorkeur moeten krijgen boven Van Persie?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:56:19 #140
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59512372
Tuurlijk wint NL dit.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59512400
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:47 schreef Klopkoek het volgende:

Wat is dat toch tegenwoordig, dat elke speler gelijk moet bedanken als hij op de bank zit? Wat een grandioze onzin zeg. Toen Kuyt zijn basisplaats verloor ten koste van Van Persie werd ook gelijk gevraagd of hij overwoog te bedanken voor het Nederlands elftal. Hoe komen mensen daarbij?

Hebben we een keer een supergoede selectie met de bijbehorende luxe-problemen is het weer niet goed. Van Persie heeft een hele tijd niet gespeeld en steekt niet een grootse vorm. Bovendien heeft hij concurrentie van Sneijder, Van der Vaart, Kuyt en Robben.

Terecht dat hij op de bank zit dus. Niet over zeiken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59512403
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:52 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind het maar eng.

Als je gisteren die tweede goal van de Russen zag, pfoeh, dat was briljant gecounterd. Zo'n aanval is voor iedere ploeg moeilijk te verdedigen, of het nou Zweden of Nederland is.
Verder is het natuurlijk ook een nadeel dat Guus ons door en door kent en met een of andere tactische meesterzet op de proppen kan komen.

Maar goed, kwalitatief zijn wij duidelijk beter en het is gebleken dat het vrijwel onmogelijk is ons af te stoppen. We zouden dus moeten winnen, maar toch he...
Voordeel is dat wij Guus ook door en door kennen
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:59:34 #143
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59512458
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:52 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind het maar eng.

Oh, een leuke pot voetbal zal het zowiezo worden ja Maar ik zal toch echt heel verbaast zijn wanneer we verliezen van Rusland. Er zal heus wel een bal bij ons in het net geschoten worden, maar onze aanvallende spelers zijn op dit moment zó goed dat ik denk dat ze toch heus geen hele grote problemen met de Russische verdediging gaan krijgen. In ieder geval in mindere maten dan zij met ons. Ik houd het dan ook op 3-1.

Maar leuk om naar te kijken gaat het zowiezo worden!
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:00:10 #144
168255 J.Herrer
pi_59512477
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:57 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat is dat toch tegenwoordig, dat elke speler gelijk moet bedanken als hij op de bank zit? Wat een grandioze onzin zeg. Toen Kuyt zijn basisplaats verloor ten koste van Van Persie werd ook gelijk gevraagd of hij overwoog te bedanken voor het Nederlands elftal. Hoe komen mensen daarbij?

Hebben we een keer een supergoede selectie met de bijbehorende luxe-problemen is het weer niet goed. Van Persie heeft een hele tijd niet gespeeld en steekt niet een grootse vorm. Bovendien heeft hij concurrentie van Sneijder, Van der Vaart, Kuyt en Robben.

Terecht dat hij op de bank zit dus. Niet over zeiken.
Bovendien speelt hij frisser wanneer hij komt invallen en dan is hij veel bepalender. In principe is hij natuurlijk basisspeler ten koste van Kuyt ofzo, maar dan moet hij wel echt wedstrijdfit zijn en ritme hebben
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:01:49 #145
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59512530
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Bovendien speelt hij frisser wanneer hij komt invallen en dan is hij veel bepalender. In principe is hij natuurlijk basisspeler ten koste van Kuyt ofzo, maar dan moet hij wel echt wedstrijdfit zijn en ritme hebben
In de finale zal Van Persie heus wel een basisplaats hebben, ja
pi_59512557
Als we niet van Rusland weten te winnen dan heb je het gewoon slecht gedaan.

In de halve finale er tegen Italie of Spanje af gaan is een ander verhaal. Al zou het tegen Italie wel zuur zijn.
pi_59512588
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Als we niet van Rusland weten te winnen dan heb je het gewoon slecht gedaan.
Qua resultaat hebben we dan een kutEK gehad idd.

Qua voetbal is het nu al geslaagd, al hebben we daar natuurlijk niks aan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_59512638
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:03 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Qua resultaat hebben we dan een kutEK gehad idd.

We hebben er niet echt wat aan maar we hebben wel 2 leuke weken gehad terwijl de verwachting was dat we in de poule gigantisch op onze bek zouden gaan.

Toch blijf htet knagen: hadden we Roemenie niet meoten laten winnen.
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:06:13 #149
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59512654
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:03 schreef zjroentje het volgende:
Dat is enkel leuk voor de verhalen bij het haardvuur tijdens de koude winter van 2028. Nu moeten we ook gewoon doorstomen naar de halve finale en daar een mooie pot voetbal spelen tegen een grote tegenstander. Niets ten nadele van Rusland hoor, maar van hen verliezen in de kwartfinale zal veel afdoen aan alle mooie verhalen over de eerste twee wedstrijden
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:18:00 #150
128159 smurfzilla
-------------------
pi_59512996
3-0, van basten maakt de 3e
>>>Fast forward>>>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')