abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59509391
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 08:27 schreef navigator het volgende:

[..]

Waar heb ik het over een titel dan??
Rusland is gewoon te pakken. Die Zweden en Grieken hebben echt belachelijk slechte elftallen. Spanje daarentegen maakte gehakt van ze. ZOals ik al zei zal het een heerlijke wedstrijd worden maar trekken wij aan het langste eind.
Ik geef alleen maar aan hoe je kan redeneren.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 19 juni 2008 @ 08:49:56 #102
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_59509432
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 07:52 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Die voeten die in Canada zijn aangespoeld? Zoek niet verder, die zijn van dit Zweeds elftal.
pi_59509434
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 08:41 schreef Karrs het volgende:

[..]

Het is afwachten wie er wint.
Wat een heerlijke dooddoener
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 19 juni 2008 @ 08:51:15 #104
176916 Karrs
2007-2017
pi_59509455
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 08:50 schreef navigator het volgende:

[..]

Wat een heerlijke dooddoener
Alvast een indekker
Ik verwacht eigenlijk niet écht dat het misgaat.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  donderdag 19 juni 2008 @ 08:57:55 #105
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59509543
Ben nog steeds niet onder de indruk van Rusland... Kom op zeg, ze hebben alleen tegen de allerzwakste broeders iets laten zien.

Maar makkelijk zal het niet worden, want ze hebben leuke voetballers rondlopen. Ik hou het op 2-1 of 3-1
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59509587
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 08:41 schreef Karrs het volgende:

[..]

Nederland ook. Maar dat is geen reden om hier niet ongerust om te zijn. En ik denk dat Nederland wat meer druk op de schouders heeft liggen, omdat de verwachtingen zo torenhoog liggen opeens. Tot nu toe zijn ze bewonderenswaardig goed met die druk omgegaan...

Het is afwachten wie er wint.
Voor alle teams liggen de verwachtingen nu torenhoog. Echt niet dat die Russen denken dat ze Johan Cruijff God op hun blote knieen mogen danken dat ze toch maar de kwartfinale hebben gehaald.
pi_59509724
Die ''6-1'' & ''4-0'' mensen ook altijd.....

Na gisteravond had ik toch echt liever Zweden gehad als tegenstander, dit Rusland kan ons zomaar uit het toernooi knikkeren.

Maar we zullen zien zaterdag, heb er iig zin in !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_59509784
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 08:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ben nog steeds niet onder de indruk van Rusland... Kom op zeg, ze hebben alleen tegen de allerzwakste broeders iets laten zien.

Maar makkelijk zal het niet worden, want ze hebben leuke voetballers rondlopen. Ik hou het op 2-1 of 3-1
Idd, Nederland dendert door verreweg de zwaarste poule, Rusland krijgt smeer van Spanje, wint met 1-0 van Griekenland (1 van de zwakste teams van het EK) en speelt daarna bij vlagen leuk voetbal tegen de houthakkers uit Zweden. We moeten die Russen niet onderschatten maar, kom op zeg!

3-1 voor Nederland vind ik daarom een mooie uitslag!
It Never Hurts To Help!
pi_59509917
Kom op gasten, Nederland is kwalitatief toch wel een stuk beter dan die Russen. Het is een leuke ploeg waarbij mij vooral die back Zhirkov opvalt. Die mag best een naturaliseren Ze spelen graag en zullen dus tegen Nederland ook wel proberen te voetballen. Mooi, dat is precies wat wij willen. Onze middenvelders zijn stuk voor stuk beter en ik schat onze aanval, verdediging en keeper ook wel hoger in dan die van de Russen
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:19:13 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59509958
Het is zo lekker cliche, als Nederland de vorm van tegen Italie en Frankrijk heeft zal Rusland niet zo'n probleem zijn denk ik. Maar ja, dan moet het allemaal wel weer kloppen.

En de scheidsen beginnen ook vervelend te worden her en der.....

Maar goed, dit moet nog wel lukken denk ik .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59510096
Hier verwacht ik toch echt geen problemen.

Griekenland en Zweden zijn gewoon 2 hele zwakke teams en Spanje heeft laten zien dat ook Rusland niet al te sterk is.
pi_59510214
Zweden een zwak team Je kan ook overdrijven...
pi_59510237
Wie zegt dat Nederland weer een goede dag heeft waar alles lukt ? Zou best wel eens kunnen dat dit een mindere wedstrijd van Oranje wordt, die zit er altijd tussen in zo'n toernooi. Zal je net zien dat Rusland een topdag heeft. Zou wel eens Oranje exit kunnen worden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_59510385
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:31 schreef Longmen het volgende:
Zweden een zwak team Je kan ook overdrijven...
Bijzonder zwak zelfs. Als je het voorin, buiten Zlatan, met de 46 jarige Larsson en Johan Elmander moet doen heb je niet veel te juichen.
Om over Petter Hansson nog maar te zwijgen. Dat is het niveau van Zweden; Heerenveen, Stade Rennes. Belabberd dus.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:07:08 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59511102
Zweden was niet best gisteren nee, maar de Russen lieten gewoon zien goed te kunnen voetballen. Zo'n ploeg kan wel eens helemaal losgaan in de wedstrijd tegen NL....

Nederland zal weer heel erg geconcentreerd moeten beginnen en de zaak zsm onder controle krijgen. Hoe langer het duurt voor "we" veilig zijn, hoe moeilijker het gaat worden.
Get woke, go broke!
pi_59511142
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef navigator het volgende:

[..]

Bijzonder zwak zelfs. Als je het voorin, buiten Zlatan, met de 46 jarige Larsson en Johan Elmander moet doen heb je niet veel te juichen.
Om over Petter Hansson nog maar te zwijgen. Dat is het niveau van Zweden; Heerenveen, Stade Rennes. Belabberd dus.
Zlatan was zelfs half geblesseerd. Ik snap sowieso niet waarom Rosenberg niet speelde , die heeft een toch een prima seizoen gehad bij Werder?
It Never Hurts To Help!
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:09:52 #117
148870 BOYS1985
Parijzenaar
pi_59511187
Al die mensen die nu bang voor Rusland zijn zouden eens naar de pouleresultaten kijken.
We waren niet bang voor iemand in de poule. We hebben de poule geownd. En Rusland werd geownd door een A land --> Spanje.

Wij zijn de beste... Wij zijn Nederland
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:12:17 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59511238
Ja, want kijken naar poule resultaten geeft garantie gelukkig .

Dit is beginnen op 0, alles hiervoor was prachtig maar telt niet meer. Zaterdag moet het gebeuren en dan zal wederom alles moeten kloppen en lopen, anders kan je OOK van Rusland verliezen.

Ik ben ook voorzichtig optimistisch hoor, want Nederland zou het wel moeten kunnen redden, maar om nou maar weer alvast de tegenstander in de halve finale te bespreken is ook weer typisch Nederlands opportunisme.
Get woke, go broke!
pi_59511250
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Zweden was niet best gisteren nee, maar de Russen lieten gewoon zien goed te kunnen voetballen. Zo'n ploeg kan wel eens helemaal losgaan in de wedstrijd tegen NL....

Nederland zal weer heel erg geconcentreerd moeten beginnen en de zaak zsm onder controle krijgen. Hoe langer het duurt voor "we" veilig zijn, hoe moeilijker het gaat worden.
Juist niet, hoe langer de beslissing in de wedstrijd uitblijft des te makkelijker het voor Ned wordt. Rusland zal nooit de hele wedstrijd een hoog niveau aankunnen. Daarnaast heeft Rusland 2 spelers die uit het niets de wedstrijd kunnen beslissen, Nederland 5.
It Never Hurts To Help!
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:13:32 #120
148870 BOYS1985
Parijzenaar
pi_59511272
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja, want kijken naar poule resultaten geeft garantie gelukkig .

Dit is beginnen op 0, alles hiervoor was prachtig maar telt niet meer. Zaterdag moet het gebeuren en dan zal wederom alles moeten kloppen en lopen, anders kan je OOK van Rusland verliezen.

Ik ben ook voorzichtig optimistisch hoor, want Nederland zou het wel moeten kunnen redden, maar om nou maar weer alvast de tegenstander in de halve finale te bespreken is ook weer typisch Nederlands opportunisme.

Je kan niet verliezen van Rusland. Dan is het volksfeest voorbij... Zoals Evert Ten Napel zou zeggen.

HOOO HOOO dat mag niet gebeuren.
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
pi_59511405
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef navigator het volgende:

[..]

Onzin er staat een alleraardigst team. Met een verkeerde coach en een verkeerde instelling. Maar Zweden is geen zwak land. Niemand op dit toernooi btw.
Waar denk je dat de spelers van Rusland spelen? De club waar je speelt zegt niet zoveel.
pi_59511414
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ze in Portugal of Duitsland ne zo goed vrij opportunistisch zouden zijn. Niets 'typisch Nederlands' aan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_59511432
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:12 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Juist niet, hoe langer de beslissing in de wedstrijd uitblijft des te makkelijker het voor Ned wordt. Rusland zal nooit de hele wedstrijd een hoog niveau aankunnen. Daarnaast heeft Rusland 2 spelers die uit het niets de wedstrijd kunnen beslissen, Nederland 5.
Hoe weet je dat nou?
pi_59511641
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:18 schreef Longmen het volgende:

[..]

Onzin er staat een alleraardigst team. Met een verkeerde coach en een verkeerde instelling. Maar Zweden is geen zwak land. Niemand op dit toernooi btw.
Waar denk je dat de spelers van Rusland spelen? De club waar je speelt zegt niet zoveel.
Je hebt gelijk hoor, Griekenland, Zwitserland, Oostenrijk zijn allemaal topteams, ik ben blij dat we die niet meer tegenkomen!
pi_59511663
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:19 schreef Longmen het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou?
Omdat geen enkele ploeg dat kan, zelfs de erg matige Zweden kregen kansjes. Het gaat erom hoe sterk je zwakke momenten in de wedstrijd zijn. En ik denk dat Ned daar een stuk beter in is dan de Russen.
It Never Hurts To Help!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')