Ik geef alleen maar aan hoe je kan redeneren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:27 schreef navigator het volgende:
[..]
Waar heb ik het over een titel dan??![]()
Rusland is gewoon te pakken. Die Zweden en Grieken hebben echt belachelijk slechte elftallen. Spanje daarentegen maakte gehakt van ze. ZOals ik al zei zal het een heerlijke wedstrijd worden maar trekken wij aan het langste eind.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die voeten die in Canada zijn aangespoeld? Zoek niet verder, die zijn van dit Zweeds elftal.
Wat een heerlijke dooddoenerquote:
Alvast een indekkerquote:
Voor alle teams liggen de verwachtingen nu torenhoog. Echt niet dat die Russen denken dat ze Johan Cruijff God op hun blote knieen mogen danken dat ze toch maar de kwartfinale hebben gehaald.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:41 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nederland ook. Maar dat is geen reden om hier niet ongerust om te zijn. En ik denk dat Nederland wat meer druk op de schouders heeft liggen, omdat de verwachtingen zo torenhoog liggen opeens. Tot nu toe zijn ze bewonderenswaardig goed met die druk omgegaan...
Het is afwachten wie er wint.
Idd, Nederland dendert door verreweg de zwaarste poule, Rusland krijgt smeer van Spanje, wint met 1-0 van Griekenland (1 van de zwakste teams van het EK) en speelt daarna bij vlagen leuk voetbal tegen de houthakkers uit Zweden. We moeten die Russen niet onderschatten maar, kom op zeg!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ben nog steeds niet onder de indruk van Rusland... Kom op zeg, ze hebben alleen tegen de allerzwakste broeders iets laten zien.
Maar makkelijk zal het niet worden, want ze hebben leuke voetballers rondlopen. Ik hou het op 2-1 of 3-1
Bijzonder zwak zelfs. Als je het voorin, buiten Zlatan, met de 46 jarige Larsson en Johan Elmander moet doen heb je niet veel te juichen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:31 schreef Longmen het volgende:
Zweden een zwak teamJe kan ook overdrijven...
Zlatan was zelfs half geblesseerd. Ik snap sowieso niet waarom Rosenberg niet speeldequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef navigator het volgende:
[..]
Bijzonder zwak zelfs. Als je het voorin, buiten Zlatan, met de 46 jarige Larsson en Johan Elmander moet doen heb je niet veel te juichen.
Om over Petter Hansson nog maar te zwijgen. Dat is het niveau van Zweden; Heerenveen, Stade Rennes. Belabberd dus.
Juist niet, hoe langer de beslissing in de wedstrijd uitblijft des te makkelijker het voor Ned wordt. Rusland zal nooit de hele wedstrijd een hoog niveau aankunnen. Daarnaast heeft Rusland 2 spelers die uit het niets de wedstrijd kunnen beslissen, Nederland 5.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Zweden was niet best gisteren nee, maar de Russen lieten gewoon zien goed te kunnen voetballen. Zo'n ploeg kan wel eens helemaal losgaan in de wedstrijd tegen NL....
Nederland zal weer heel erg geconcentreerd moeten beginnen en de zaak zsm onder controle krijgen. Hoe langer het duurt voor "we" veilig zijn, hoe moeilijker het gaat worden.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja, want kijken naar poule resultaten geeft garantie gelukkig.
Dit is beginnen op 0, alles hiervoor was prachtig maar telt niet meer. Zaterdag moet het gebeuren en dan zal wederom alles moeten kloppen en lopen, anders kan je OOK van Rusland verliezen.
Ik ben ook voorzichtig optimistisch hoor, want Nederland zou het wel moeten kunnen redden, maar om nou maar weer alvast de tegenstander in de halve finale te bespreken is ook weer typisch Nederlands opportunisme.
Onzin er staat een alleraardigst team. Met een verkeerde coach en een verkeerde instelling. Maar Zweden is geen zwak land. Niemand op dit toernooi btw.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef navigator het volgende:
[..]
Bijzonder zwak zelfs. Als je het voorin, buiten Zlatan, met de 46 jarige Larsson en Johan Elmander moet doen heb je niet veel te juichen.
Om over Petter Hansson nog maar te zwijgen. Dat is het niveau van Zweden; Heerenveen, Stade Rennes. Belabberd dus.
Ik denk dat ze in Portugal of Duitsland ne zo goed vrij opportunistisch zouden zijn. Niets 'typisch Nederlands' aan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook voorzichtig optimistisch hoor, want Nederland zou het wel moeten kunnen redden, maar om nou maar weer alvast de tegenstander in de halve finale te bespreken is ook weer typisch Nederlands opportunisme.
Hoe weet je dat nou?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:12 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Juist niet, hoe langer de beslissing in de wedstrijd uitblijft des te makkelijker het voor Ned wordt. Rusland zal nooit de hele wedstrijd een hoog niveau aankunnen. Daarnaast heeft Rusland 2 spelers die uit het niets de wedstrijd kunnen beslissen, Nederland 5.
Je hebt gelijk hoor, Griekenland, Zwitserland, Oostenrijk zijn allemaal topteams, ik ben blij dat we die niet meer tegenkomen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Onzin er staat een alleraardigst team. Met een verkeerde coach en een verkeerde instelling. Maar Zweden is geen zwak land. Niemand op dit toernooi btw.
Waar denk je dat de spelers van Rusland spelen? De club waar je speelt zegt niet zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |