www.mikeanthony.nlquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:38 schreef GoodGawd het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=221502294&media_secret=x9ic
Wie is die vent?
Ik had het geluid bijvoorbaat al wat zachter gezet, ik verwachtte een midi-file op de achtergrond........quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
www.mikeanthony.nl
Damn, dat is nóg grappiger!
Ist wat?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Net even een basgitaartje gekocht voor thuis een beetje opnames te maken!
[ afbeelding ]
't valt dus weer 100% mee?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik had het geluid bijvoorbaat al wat zachter gezet, ik verwachtte een midi-file op de achtergrond........
Ja, prima basje, short scale. Dus ligt lekker in de hand.quote:[..]
Ist wat?
Graag gedaan en veel succes met de releaseparty vanavond!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks en thanks!.
Ik zal het compliment aan de fotograaf doorgeven.. Was echt een toffe fotosessie ook. De foto's zijn gemaakt in Stadsherberg De Mol in Delft.
.
hier ook inderdaad, had even gevraagd of hij wilde mailen zodra die amp er weer was. AER is ook heel gaaf, maar dan ben je dus meteen sowieso ¤800 kwijt en ik doe dat akoestische gewoon een beetje erbijquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Tof! We hebben ze ook wel eens bij de Guitarbox, meestal weer snel weg aangezien ze prijs / kwalitatief best goed zijn!
die gast is een driedubbele schande!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
www.mikeanthony.nl
Damn, dat is nóg grappiger!
Net even een basgitaartje gekocht voor thuis een beetje opnames te maken!
[ afbeelding ]
Stef pwnt Bob genadeloos... geen discussie mogelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Moozze het volgende:
Ik vind dit ook wel een leuk albumpje
[ afbeelding ]
Wacht maar tot je dit ziet...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Stef pwnt Bob genadeloos... geen discussie mogelijk
Omg. Ik dacht dat ook al bij het zien van die goedkope flutsitequote:Op donderdag 19 juni 2008 12:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik had het geluid bijvoorbaat al wat zachter gezet, ik verwachtte een midi-file op de achtergrond........
Da's niet eerlijk... hij heeft hulp van 4 dansende walrussenquote:
Hmmm, dat zuigt behoorlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:41 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond geen Conorach.
Lang verhaal, maar ouders = nazi's. Sorry Daniël![]()
Bereid een cd en shirt op te sturen?
Vertel mij wat.quote:
En hij kan nepdrummen (wat er afgrijselijk uitziet)quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk... hij heeft hulp van 4 dansende walrussen
Wat is het voor oude. En wat moet je er voor hebben?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:26 schreef Moozze het volgende:
[..]
En hij kan nepdrummen (wat er afgrijselijk uitziet)
Ik heb mijn lelijke oude kutstratocaster weer tevoorschijn gehaald en wil nu nog liever mn nieuwe gitaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |