Ze willen een leuke bandquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kane schijnt uit Den Haag te komen... Di-Rect ook dacht ik...
Op youtube zijn heel veel filmpjes ge vinden dus misschien ook daarvan. Vaak hebben dat soort dingen wel samples op de site staan. Kan je zelf beetje beoordelen of het je wat lijkt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:26 schreef kevin_ het volgende:
Hoi,
Ik ben al een tijdje begonnen met gitaar spelen (akoustisch) en ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met de dvd's van "learn and master guitar" by Steve Krenz. Het komt bij mij een beetje over als zooi, maar misschien zijn er wel goede ervaringen mee hier. Bedankt!
Precies, ik lag pas lepeltje lepeltje met een vriendin, nou die ligt nu op de intensive carequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:55 schreef Moozze het volgende:
[..]
Soort Uri Geller ben jij gewoon joh...
GIOquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:05 schreef guitarist.nl het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=221502294&media_secret=x9ic
Als Dean de basgitaar van Daan gaat swafellen on-stage is de trip het wel waardquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:05 schreef guitarist.nl het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=221502294&media_secret=x9ic
Bijna alles van MXR is oké!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:54 schreef Sloggi het volgende:
MXR Micro Amp is oké by the way.
Proza op de late avond.
Kan je niet beter je koffer pas timmeren als je de maten van je pedalen weet ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:13 schreef Sloggi het volgende:
Geen ervaring mee, weet alleen dat ik nog een Phase 90 wil. Ik heb in ieder geval een pedalenkoffer getimmerd/gekocht, nu nog wat meer pedalen. Staat toch een beetje lullig zo'n koffer waar amper iets in zit
.
Gewoon passen en metenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je niet beter je koffer pas timmeren als je de maten van je pedalen weet ?
Wij spelen geen gothic.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:04 schreef Doodkapje het volgende:
Wie gaat er morgen nog meer naar die Efteling-metal van Daan? Als ik de auto van mijn ouders meekrijg wil ik wel komen...
Geniaal hehe, en trots dat hij d'r op is!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Je moet ook een beetje rustig aan doen met dat meisjequote:Op donderdag 19 juni 2008 08:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Alweer een optreden moeten canclen!Zangeres heeft nog steeds keelproblemen! Al een maand niet opgetreden, en de eerst volgende is pas 7 Augustus.
Maar ze wil zo graag!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje rustig aan doen met dat meisje
Vette demo hoor, klinkt echt goed!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wij spelen geen gothic..
Zou tof zijn!.
wel vervelend in ieder geval.quote:
Thanks en thanks!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Vette demo hoor, klinkt echt goed!
en vooral wat een ontzettende vette foto in dat krantenartikel, ik ben jaloers!!! Beetje david-lachapelleachtig
www.mikeanthony.nlquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:38 schreef GoodGawd het volgende:
Wie is die vent?
Ik had het geluid bijvoorbaat al wat zachter gezet, ik verwachtte een midi-file op de achtergrond........quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
www.mikeanthony.nl
Damn, dat is nóg grappiger!
Ist wat?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Net even een basgitaartje gekocht voor thuis een beetje opnames te maken!
[ afbeelding ]
't valt dus weer 100% mee?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik had het geluid bijvoorbaat al wat zachter gezet, ik verwachtte een midi-file op de achtergrond........
Ja, prima basje, short scale. Dus ligt lekker in de hand.quote:[..]
Ist wat?
Graag gedaan en veel succes met de releaseparty vanavond!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks en thanks!.
Ik zal het compliment aan de fotograaf doorgeven.. Was echt een toffe fotosessie ook. De foto's zijn gemaakt in Stadsherberg De Mol in Delft.
.
hier ook inderdaad, had even gevraagd of hij wilde mailen zodra die amp er weer was. AER is ook heel gaaf, maar dan ben je dus meteen sowieso ¤800 kwijt en ik doe dat akoestische gewoon een beetje erbijquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Tof! We hebben ze ook wel eens bij de Guitarbox, meestal weer snel weg aangezien ze prijs / kwalitatief best goed zijn!
die gast is een driedubbele schande!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
www.mikeanthony.nl
Damn, dat is nóg grappiger!
Net even een basgitaartje gekocht voor thuis een beetje opnames te maken!
[ afbeelding ]
Stef pwnt Bob genadeloos... geen discussie mogelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Moozze het volgende:
Ik vind dit ook wel een leuk albumpje
[ afbeelding ]
Wacht maar tot je dit ziet...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Stef pwnt Bob genadeloos... geen discussie mogelijk
Omg. Ik dacht dat ook al bij het zien van die goedkope flutsitequote:Op donderdag 19 juni 2008 12:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik had het geluid bijvoorbaat al wat zachter gezet, ik verwachtte een midi-file op de achtergrond........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |