Ze willen een leuke bandquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kane schijnt uit Den Haag te komen... Di-Rect ook dacht ik...
Op youtube zijn heel veel filmpjes ge vinden dus misschien ook daarvan. Vaak hebben dat soort dingen wel samples op de site staan. Kan je zelf beetje beoordelen of het je wat lijkt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:26 schreef kevin_ het volgende:
Hoi,
Ik ben al een tijdje begonnen met gitaar spelen (akoustisch) en ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met de dvd's van "learn and master guitar" by Steve Krenz. Het komt bij mij een beetje over als zooi, maar misschien zijn er wel goede ervaringen mee hier. Bedankt!
Precies, ik lag pas lepeltje lepeltje met een vriendin, nou die ligt nu op de intensive carequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:55 schreef Moozze het volgende:
[..]
Soort Uri Geller ben jij gewoon joh...
GIOquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:05 schreef guitarist.nl het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=221502294&media_secret=x9ic
Als Dean de basgitaar van Daan gaat swafellen on-stage is de trip het wel waardquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:05 schreef guitarist.nl het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=221502294&media_secret=x9ic
Bijna alles van MXR is oké!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:54 schreef Sloggi het volgende:
MXR Micro Amp is oké by the way.
Proza op de late avond.
Kan je niet beter je koffer pas timmeren als je de maten van je pedalen weet ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:13 schreef Sloggi het volgende:
Geen ervaring mee, weet alleen dat ik nog een Phase 90 wil. Ik heb in ieder geval een pedalenkoffer getimmerd/gekocht, nu nog wat meer pedalen. Staat toch een beetje lullig zo'n koffer waar amper iets in zit
.
Gewoon passen en metenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je niet beter je koffer pas timmeren als je de maten van je pedalen weet ?
Wij spelen geen gothic.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:04 schreef Doodkapje het volgende:
Wie gaat er morgen nog meer naar die Efteling-metal van Daan? Als ik de auto van mijn ouders meekrijg wil ik wel komen...
Geniaal hehe, en trots dat hij d'r op is!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Je moet ook een beetje rustig aan doen met dat meisjequote:Op donderdag 19 juni 2008 08:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Alweer een optreden moeten canclen!Zangeres heeft nog steeds keelproblemen! Al een maand niet opgetreden, en de eerst volgende is pas 7 Augustus.
Maar ze wil zo graag!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje rustig aan doen met dat meisje
Vette demo hoor, klinkt echt goed!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wij spelen geen gothic..
Zou tof zijn!.
wel vervelend in ieder geval.quote:
Thanks en thanks!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Vette demo hoor, klinkt echt goed!
en vooral wat een ontzettende vette foto in dat krantenartikel, ik ben jaloers!!! Beetje david-lachapelleachtig
www.mikeanthony.nlquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:38 schreef GoodGawd het volgende:
Wie is die vent?
Ik had het geluid bijvoorbaat al wat zachter gezet, ik verwachtte een midi-file op de achtergrond........quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
www.mikeanthony.nl
Damn, dat is nóg grappiger!
Ist wat?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Net even een basgitaartje gekocht voor thuis een beetje opnames te maken!
[ afbeelding ]
't valt dus weer 100% mee?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik had het geluid bijvoorbaat al wat zachter gezet, ik verwachtte een midi-file op de achtergrond........
Ja, prima basje, short scale. Dus ligt lekker in de hand.quote:[..]
Ist wat?
Graag gedaan en veel succes met de releaseparty vanavond!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks en thanks!.
Ik zal het compliment aan de fotograaf doorgeven.. Was echt een toffe fotosessie ook. De foto's zijn gemaakt in Stadsherberg De Mol in Delft.
.
hier ook inderdaad, had even gevraagd of hij wilde mailen zodra die amp er weer was. AER is ook heel gaaf, maar dan ben je dus meteen sowieso ¤800 kwijt en ik doe dat akoestische gewoon een beetje erbijquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Tof! We hebben ze ook wel eens bij de Guitarbox, meestal weer snel weg aangezien ze prijs / kwalitatief best goed zijn!
die gast is een driedubbele schande!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
www.mikeanthony.nl
Damn, dat is nóg grappiger!
Net even een basgitaartje gekocht voor thuis een beetje opnames te maken!
[ afbeelding ]
Stef pwnt Bob genadeloos... geen discussie mogelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Moozze het volgende:
Ik vind dit ook wel een leuk albumpje
[ afbeelding ]
Wacht maar tot je dit ziet...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Stef pwnt Bob genadeloos... geen discussie mogelijk
Omg. Ik dacht dat ook al bij het zien van die goedkope flutsitequote:Op donderdag 19 juni 2008 12:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik had het geluid bijvoorbaat al wat zachter gezet, ik verwachtte een midi-file op de achtergrond........
Da's niet eerlijk... hij heeft hulp van 4 dansende walrussenquote:
Hmmm, dat zuigt behoorlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:41 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond geen Conorach.
Lang verhaal, maar ouders = nazi's. Sorry Daniël![]()
Bereid een cd en shirt op te sturen?
Vertel mij wat.quote:
En hij kan nepdrummen (wat er afgrijselijk uitziet)quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk... hij heeft hulp van 4 dansende walrussen
Wat is het voor oude. En wat moet je er voor hebben?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:26 schreef Moozze het volgende:
[..]
En hij kan nepdrummen (wat er afgrijselijk uitziet)
Ik heb mijn lelijke oude kutstratocaster weer tevoorschijn gehaald en wil nu nog liever mn nieuwe gitaar...
Je wilt deze niet hebben, al kreeg je geld toe. Ik zal er straks wel een foto van maken. Het is een Stagg, hij is oud, hij zuigt, hij was goedkoop en ik ga er op tekenen en ophangen aan de muur ofzo. Maar eerst op mn nieuwe gitaar wachten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat is het voor oude. En wat moet je er voor hebben?
Iemand interesse in in een in perfecte staat verkerende Snarling Dogs Very-Tone Dog?
[ afbeelding ]
Je kan er anders behoorlijk vette dingen mee. Okee je moet geen dubbel bass machine aanzetten als bij metalquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:38 schreef Aresdreams het volgende:
ziet er goed uit dribbel, maar dubbele pas drum voor punk?
Dude, ik heb op een Amuse gespeeld, slechter dan dat kan het niet zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:43 schreef Moozze het volgende:
[..]
Je wilt deze niet hebben, al kreeg je geld toe. Ik zal er straks wel een foto van maken. Het is een Stagg, hij is oud, hij zuigt, hij was goedkoop en ik ga er op tekenen en ophangen aan de muur ofzo. Maar eerst op mn nieuwe gitaar wachten.
Probeer Hondoquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, ik heb op een Amuse gespeeld, slechter dan dat kan het niet zijn
Gedaan, en dat viel mee, in vergelijking met een Amusequote:
ach ja, we wachten afquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan er anders behoorlijk vette dingen mee. Okee je moet geen dubbel bass machine aanzetten als bij metal![]()
Maar eerst moet hij het helemaal strak onder de knie hebben voordat we het echt gaan gebruiken.
Gebruik daar nou maar gewoon een oude sok voorquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Zoek namelijk nog een goedkope strat om in een hele foute kleur te sproeien
Ik wil m ophangen... Om over de emotionele waarde niet te spreken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat vraag je er nou voor?
Super vet man! Eigen oefenruimtetjes zijn echt zooo chill!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor Witch dan eindelijk die foto's
Oefenhok nu helemaal compleet qua apparatuur. Klein maar fijn
[ afbeelding ]
Voor dat geld mag je hem lekker ophangen jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik wil m ophangen... Om over de emotionele waarde niet te spreken.
300 euro?
Zijn dat geen powerchords? Is punk manquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef RinkeNL het volgende:
Beginnende gitarist meld zich met een vraag:
Ik speel nu Boulevard of Broken Dreams (Green Day doh) alleen heb ik 1 probleem: ik heb geen capo.
Akkoorden zijn als volgt (met capo op 1ste fret): Em G D A.
Hoe moet ik dit nu zonder capo spelen? 1ste fret barren, A+D snaar op de 3e fret voor het Em akkoord lijkt me?
Maar voor de G D en A? E maj barré grip en dat gewoon naar boven schuiven tot je de goede noot hebt fzo?
Intro zijn geen powerchords, pas in het refrein.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zijn dat geen powerchords? Is punk man
Punk en capo's![]()
Green Day
Dean +1quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:33 schreef RinkeNL het volgende:
Om nummers met barré akkoorden erin te kunnen spelen?
Ik hoef echt niet alleen maar punk/rock/metal wat dan ook met alleen maar powerchords.
Ja hoe was het? Ik was te moe en het werd me te duur om te komenquote:
Op een acoustic,... daar moet je toch ff net wat meer kracht zetten om alle noten er goed uit te kunnen poepen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:27 schreef Moozze het volgende:
| |-------------------------|
| |-------------------------|
| |--------------8~--------|
| |--3~---6~---8~---8~--|
| |--3~---6~---6~---8~--|
| |--1~---4~---------6~--|
Als je barrés wilt oefenen kan je dat beter doen met een nummer waarin barrés voorkomen
Moet kunnen toch? En Anders kan je er altijd nog 'E' akkoordjes van maken... (Klinkt dan wel anders en is niet punk denk ik maar je zal wel horen wat de bedoeling is)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Op een acoustic,... daar moet je toch ff net wat meer kracht zetten om alle noten er goed uit te kunnen poepen...
Wat velen lastig vinden is het kreupele handje wat je moet doen om je wijsvinger gekanteld te krijgen bij de barré...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:01 schreef Moozze het volgende:
[..]
Moet kunnen toch? En Anders kan je er altijd nog 'E' akkoordjes van maken... (Klinkt dan wel anders en is niet punk denk ik maar je zal wel horen wat de bedoeling is)
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat velen lastig vinden is het kreupele handje wat je moet doen om je wijsvinger gekanteld te krijgen bij de barré...
Dat is bij mij op zich niet zo'n probleem, barrés kan ik vrij vlot pakken, maar ik krijg er altijd zo snel kramp van... Een heel nummers met barré akkoorden houd ik nooit vol... Wat ik ook probeer, harder drukken, minder hard, duim iets hoger, iets lager enz enz. Krijg er na al die tijd nog altijd vrij snel kramp van...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat velen lastig vinden is het kreupele handje wat je moet doen om je wijsvinger gekanteld te krijgen bij de barré...
Ja dat bedoel ik met lastig... dan lukt het vaak niet om alle 6 de snaren goed in te drukken omdat dat veel kracht kost => ergo: krampquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat is bij mij op zich niet zo'n probleem, barrés kan ik vrij vlot pakken, maar ik krijg er altijd zo snel kramp van... Een heel nummers met barré akkoorden houd ik nooit vol... Wat ik ook probeer, harder drukken, minder hard, duim iets hoger, iets lager enz enz. Krijg er na al die tijd nog altijd vrij snel kramp van...
Dan zal je ze toch nog langer en meer moeten oefenen, die kramp komt gewoon doordat je spieren niet genoeg ontwikkeld zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat is bij mij op zich niet zo'n probleem, barrés kan ik vrij vlot pakken, maar ik krijg er altijd zo snel kramp van... Een heel nummers met barré akkoorden houd ik nooit vol... Wat ik ook probeer, harder drukken, minder hard, duim iets hoger, iets lager enz enz. Krijg er na al die tijd nog altijd vrij snel kramp van...
Daqt gaan we proberenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:57 schreef Jorikjet het volgende:
de truuk is om je vinger beetje krom te houden en je duim er recht achter zetten, dan gaat het vanzelf zonder kracht te zetten
Was echt gaaf! Ik vond het zo geslaagd. Heb het echt naar mijn zin gehad. Echt tof dat je er was, Dribbelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Was vet gister WitchIk ga nu je cd eens luisteren
Wat ben je ook een heldquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was echt gaaf! Ik vond het zo geslaagd. Heb het echt naar mijn zin gehad. Echt tof dat je er was, Dribbel
Ben benieuwd wat je van de CD vindt.
DK, Dean; geeft niet joh! Andere keerEn tuurlijk, Dean. No problemo.
.
Wat wil je spelen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:13 schreef Moozze het volgende:
Die cube ziet er juist zo vet uit vind ik met die 7(ofzo) amp simulators of hoe dat ook heet met mooie woorden.
Haha, is ook wel een goed ding hoor, Cubes schoppen kontquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:13 schreef Moozze het volgende:
Die cube ziet er juist zo vet uit vind ik met die 7(ofzo) amp simulators of hoe dat ook heet met mooie woorden.
Gitaar het liefst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.30 watt is iets van 220 euro en de 60 watt ruim 300 ofzo. Ze hebben bijna dezelfde funties.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, is ook wel een goed ding hoor, Cubes schoppen kont
Wat kost zo'n ding gemiddeld?
Vette shit!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:44 schreef Witchfynder het volgende:
Jammer dat zo'n succesvolle CD-presentatie er niet direct voor zorgt dat ik nieuwe bassen toegeworpen krijg. Wel een dude die aanbood chromen slagplaten voor mij te maken..
En eerste foto's!.
En je was er zo blij mee toen je 'm kocht. Waarom heb je 'm weggedaan, wat heb je er voor gekregen en wat koop je er voor terug? Zonde, ik vond het iig een mooie gitaarquote:
Ook mooi, hangt die oude strat nu lelijk overgeverfd aan de muur van the Dean?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:35 schreef Jorikjet het volgende:
heb er een gibson les paul voor terug!
maar die strat plus was/is echt een fijne gitaar, maar de elementen zijn me iets te steriel af, dus had ik zoiets van kan maar beter weg doen want me andere strat klinkt gewoon chiller
maar nu dus mooie goldtop![]()
[ afbeelding ]
Okee, komtie:quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:26 schreef Moozze het volgende:
[..]
En hij kan nepdrummen (wat er afgrijselijk uitziet)
Ik heb mijn lelijke oude kutstratocaster weer tevoorschijn gehaald en wil nu nog liever mn nieuwe gitaar...
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat is het voor oude. En wat moet je er voor hebben?
Iemand interesse in in een in perfecte staat verkerende Snarling Dogs Very-Tone Dog?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:43 schreef Moozze het volgende:
[..]
Je wilt deze niet hebben, al kreeg je geld toe. Ik zal er straks wel een foto van maken. Het is een Stagg, hij is oud, hij zuigt, hij was goedkoop en ik ga er op tekenen en ophangen aan de muur ofzo. Maar eerst op mn nieuwe gitaar wachten.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat vraag je er nou voor?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Zoek namelijk nog een goedkope strat om in een hele foute kleur te sproeien
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik wil m ophangen... Om over de emotionele waarde niet te spreken.
300 euro?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voor dat geld mag je hem lekker ophangen ja
Zo en nu Testament gaan spelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:35 schreef Jorikjet het volgende:
maar die strat plus was/is echt een fijne gitaar, maar de elementen zijn me iets te steriel af, dus had ik zoiets van kan maar beter weg doen want me andere strat klinkt gewoon chiller
[ afbeelding ]
Sterallures...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:48 schreef fraubitch het volgende:
leuk optreden gister Witch. groot pluspunt dat jullie zanger niet begon te grunten en al zeker niet was aan het grunten onder het praten.
Overigens wel een beetje jammer dat je niks tegen mij durfde te zeggen
overduidelijk!quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:48 schreef fraubitch het volgende:
leuk optreden gister Witch. groot pluspunt dat jullie zanger niet begon te grunten en al zeker niet was aan het grunten onder het praten.
Viesss Coño(rach)!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:36 schreef The_Dean het volgende:
Zo, binnenkort in bezit van Coronach shirt en CD
TIETUHHHHH!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:48 schreef fraubitch het volgende:
Zonder meer,... en ik baal dat alle action in de Randstad isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat je er niet was..
Precies! Ik zou eerst dát maar eens verklaren voordat je met commentaar komt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
TIETUHHHHH!!!!
Ksst =( je speelt helemaal geen gitoar =(
quote:The true spirit of rock 'n' roll was unleashed on Monday, June 16 at London's state-of-the-art Indigo2 complex, when the sixth Metal Hammer Golden Gods opened its doors to some of the biggest and most notorious rock stars in the world.
Dave Mustaine won best "Riff Lord" award sponsored by Guitar Hero while elsewhere in the awards, Roadrunner Records snatched an impressive four awards including the "Best Metal Label".
Postkantoor is middags ook wel open toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:30 schreef Moozze het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuut....
Ik was vanochtend de hele ochtend niet thuis. Kom ik net thuis, ligt er een briefje: "De postbode was te lui uw pakket af te geven bij de buren" en wat was de afzender???? Feedback Rotterdam! En het enige wat daar possibly in kan zitten is mijn nieuwe gitaar:D:D:D:D Die ik nu dus pas maandag krijg
Ja, daar ging ik vorige keer dat dit gebeurde ook naartoe, maar dat kon echt niet. Staat ook op dat briefje. Ophalen bij postkantoor is wel een optie maar die was nu niet aangekruits, alleen dat hij volgende bezorgdag komt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Postkantoor is middags ook wel open toch?
Het was dat of de brievenbusquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:30 schreef Moozze het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuut....
Ik was vanochtend de hele ochtend niet thuis. Kom ik net thuis, ligt er een briefje: "De postbode was te lui uw pakket af te geven bij de buren" en wat was de afzender???? Feedback Rotterdam! En het enige wat daar possibly in kan zitten is mijn nieuwe gitaar:D:D:D:D Die ik nu dus pas maandag krijg
ik speel wel met gitaristen =(quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
TIETUHHHHH!!!!
Ksst =( je speelt helemaal geen gitoar =(
Is het al uitverkochtquote:
Die vent klinkt alsof hij constant zit te schijten ofzo.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:07 schreef Cynic het volgende:
De prijs voor beste zanger gaat-ie in ieder geval nooit krijgen, dat moet toch een hele geruststelling zijn
Voorbereiden voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:01 schreef Moozze het volgende:
Kan ik je niet mee helpen, sorry.
(Waar is iedereen?)
Je bedoelt winnen toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:07 schreef The_Dean het volgende:
Naja, over het algemeen wel. Nu ben ik ook niet echt fan hoor, maar hoop wel dat ze wennen enzo, dat dan wel weer.
En wil vanavond wel kijken, maar ouders willen een film zien, en ik heb geen vrienden om heen te gaan om te kijken. Naja, ik denk wel dat ze kijken trouwens, maar weet niet waar en bij wie enzo.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:07 schreef The_Dean het volgende:
en ik heb geen vrienden
Klopt ook.quote:
Nice!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:35 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die spreekt mij ook wel aanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:13 schreef Moozze het volgende:
In de beschrijving van 'The Plus'staat wel "AC/DC" als "Rage agaisnt the machine"... Die moet ik dus!
Ja en die big daddy is iets te heavy denk ik zoquote:
Als je niet in een serieuze band speelt, word je nooit goed genoeg.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Moozze het volgende:
Er zit hier niks lokaals wat met muziek te maken heeft.
En al was dat zo... Ik wil geen serieuze band want daar ben ik niet goed genoeg voor, als vervoer heb ik alleen een oude fiets, ik ga binnenkort dan de roland cube 60 kopen en ik heb geen idee of 60 watt gigbaar is... Wat voor band ik zoek weet ik eigenlijk ook niet...
Ja. Ik ken iemand die keigoed kan drummen. Maar die zit zeg maar al in een band en hij luisterd alleen Dream Theatre, wat best leuk is maar niet echt mijn muziek. (Hij heeft met Mike Portnoy gespeelt, maar dat is een ander verhaal)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Ja hoor, met die Cube kan je het best doen
Maar ken je geen andere muzikanten in de buurt? Ga je gewoon eerst met wat lui jammen, wie weet wat er uit komt
Nah, ik wil gewoon een beetje jammen, relaxen, dat veel doen en dan word het vanzelf serieuzer. ik wil niet met iemand in een band die na een maand al een gig wilt gaan spelen ofzo...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je niet in een serieuze band speelt, word je nooit goed genoeg..
Je hebt ook van die mannetjes die na 2 oefensessies een manager willen en na een half jaar een CD willen maken, maar onrealisme zie ik ook niet als serieus eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Moozze het volgende:
[..]
Nah, ik wil gewoon een beetje jammen, relaxen, dat veel doen en dan word het vanzelf serieuzer. ik wil niet met iemand in een band die na een maand al een gig wilt gaan spelen ofzo...
Ja dat bedoel ik dus. En gewoon, zeker in het begin, niet te veel presure van, ik noem maar wat, twee keer per week oeenen enzo. Gewoon voor de lol als er tijd is, naarmate het beter gaat klinken zal ik het serieuzer gaan nemen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hebt ook van die mannetjes die na 2 oefensessies een manager willen en na een half jaar een CD willen maken, maar onrealisme zie ik ook niet als serieus eigenlijk..
Ha, dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:52 schreef The_Dean het volgende:
Wij oefenen ook zoveel mogelijk wekelijks 3-4 uur.
Maar wij zijn ik ben dan ook zo slecht, we moeten wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaumeaux!quote:
Doe niet zo engquote:Op zondag 22 juni 2008 00:40 schreef The_Dean het volgende:
Zou het?
Nu hopen dat je nek niet krom is, of gebroken, of de lak beschadigd, of...
Al is het nu niet zo extreem in weersverschillen, laat hem toch maar even een uurtje rusten in de verpakking als hij aankomt.quote:Remember that your new guitar is made of wood, covered with stains, paints and polymers. Each of those materials can react differently to extreme temperature changes.
In spite of the excitement that comes along with a new guitar, you gotta wait and let it acclimate to the new climate inside your house or office before opening the package.
We always wait at least two hours after the package arrives before un-boxing the new guitars. If, after two hours, the outer box is still cold to the touch, we give it another hour to slowly acclimate to the temperature inside the store.
Then, if the guitar is in a Hardshell case, we give it another hour or so before opening the case.
The LAST thing anybody wants to see happen is for a new guitar to make the trip from the factory safely; make the trip from the store to your house safely, then develop a finish crack or even worse, some warpage due to the quick change between the outside air and the temperature inside your house.
Even if you don't have extreme temperatures in your part of the country, your guitar has probably gone through some major temperature/humidity changes during its trip.
Today we have an air temp of 16 degrees with a wind chill of 5 (fahrenheit). The guitars that leave here today will be loaded onto a barely heated truck, go to a depot, get loaded onto another unheated truck, go the the next depot, get loaded onto yet another unheated or barely heated truck before coming to you. As long as the temperature/humidity changes are gradual, you will have no problems.
Hope this helps us all to avoid huge disappointments with our new guitars as they arrive!
Tering wat laadt putfile traag zegquote:Op zondag 22 juni 2008 11:49 schreef The_Dean het volgende:
Voor degenen die benieuwd zijn naar ons thrash nummer: klik
Is nog maar oefenen hè, en wil nog ene klein beetje aan de structuur sleutelen [kwa partijen]. Maarja, wat vinden jullie er van?
quote van reactie van youtube,quote:Op zondag 22 juni 2008 13:01 schreef ssebass het volgende:
Als ik wat meer tijd heb ga ik ook weer eens wat dingetjes opnemen. Hier heb ik trouwens een filmpje gevonden van een meisje dat echt goed gitaar speelt. Dat zie je niet vaak, helaas:
Als ik me niet vergis zijn dat 3 verschillende meisjes.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:01 schreef ssebass het volgende:
Als ik wat meer tijd heb ga ik ook weer eens wat dingetjes opnemen. Hier heb ik trouwens een filmpje gevonden van een meisje dat echt goed gitaar speelt. Dat zie je niet vaak, helaas:
Ja alleen die eerste en derde hebben dezelfde naam. Zal wel veel voorkomen daar.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zijn dat 3 verschillende meisjes.
Allemaal erg goed gespeeld trouwens, mooie tone vooral in dat eerste nummer.
Ja en als je het langzamer speelt krijg je van die hele foute smooth jazz porno muziek. Hoe dan ook het gebruik van scales is geweldig gedaan. Die eerste is helaas geen improvisatie anders was het echt goed geweest.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:05 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
quote van reactie van youtube,
good job but i hate this type of music it reminds me of something that would be on a 1980s commercial or documentary
spijker op z;n kop!
Hoi, Ania.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Nice dean =D
Moet je nou echt de hele tijd TIETUHHH door die mic schreeuwen
Whe, voel ik me ff gepwnd nu...quote:
Ik zou het niet doen als je goed kijkt aan de rechterkant zie je dat er een deuk in zitquote:Op zondag 22 juni 2008 17:19 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
To buy or not to buy that is the question!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet zo lang geleden die Bender in elkaar gezet en ik was ook de gene die er over begon in dit topic.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:09 schreef Moozze het volgende:
Die bender lijkt me tof. en mijn vader vind dat ook leuk om te makenhnij heeft electronika gestudeerd ofzo, dus hij ziet het wel zitten. Als ik het zelf zou moeten doen zou het niet goed komen denk ik... Al die kleine onderdeeltjes
Maar ik wil wel weten wat die dingen doen... (En hoe kan een effect nou maar 1 knop hebben?)
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:24 schreef The_Dean het volgende:
Ohja, en wat ik je wel kan zeggen, laat de gitaar even in de verpakking als hij binnenkomt morgen.
[..]
Al is het nu niet zo extreem in weersverschillen, laat hem toch maar even een uurtje rusten in de verpakking als hij aankomt.
Inderdaad nog voor dat ie over de drempel zou zijn zal de halve verpakking er al afliggenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:27 schreef Moozze het volgende:
[..]
Haha, jij denkt dat ik het kan opbrengen een uur naar mijn gitaar in verpakking te staren? Nee man, en temperatuurverschil zal misschien een paar graden zijn...
En er staat Muse in je avatar, dus beter word het niet!quote:Op zondag 22 juni 2008 18:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb niet zo lang geleden die Bender in elkaar gezet en ik was ook de gene die er over begon in dit topic.
Over het geluid kan ik moeilijk oordelen, aangezien ik niet weet hoe een 'echt' pedaal klinkt. Maar ik ben erg tevreden. Klinkt leuk, het spul wat je krijgt is geen volledige troep en de service is perfect.
Met onderdelen van newtone heb ik ook een kanaal wissel pedaaltje gemaakt voor mijn Roland Cube. Die heb ik zelf uitgedacht (niet dat het moeilijk is). Ik had de onderdelen besteld, geld over gemaakt en de volgende dag werd het verstuurd.. super!
Jij begrijpt mijquote:Op zondag 22 juni 2008 19:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inderdaad nog voor dat ie over de drempel zou zijn zal de halve verpakking er al afliggen [ afbeelding ]
En temp verschi met zo'n busje is natuurlijk niks.
Nou ja, zij speelt geen akkoorden, maar de grondtonen van jullie akkoorden. Als bassist kun je leuke truukjes doen als in de kwint te spelen (want dat zit ook in jullie powerchords), maar bij dit soort nummers is dat geen goed idee.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:32 schreef The_Dean het volgende:
En thanks Daan! Wat je zegt klopt, maar ze word al steeds beter
Ze zit inderdaad nog wat met haar snelheid enzo, maar dat komt ook wel goed. Onthoud dat ze nog geen jaar speeld hé
En je bedoeld dat ze gewoon haar akkoorden door moet blijven spelen? Dat vinden wij ook, daar hebben we het al even over gehad, dus dat word hem de volgende keer
Mijn cube bevalt prima als huiskamer versterker (20 watt). Er zitten leuke effectjes in die nog best goed te gebruiken zijn. Die 20 watt is alleen net te veel voor bij mij in huis, studenten, oud huis enz. Als ik een beetje lekker wil spelen moeten er niet te veel mensen thuis zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 19:33 schreef Moozze het volgende:
[..]
En er staat Muse in je avatar, dus beter word het niet!
Maar ik ben nu van de Bender veranderd van gedachten naar the Plus. Ik ga ook een Roland cube 60 kopen (hoe bevalt jouw cube?) dus zo'n wisselpedaal is misschien ook wel wat voor mij![]()
Maar de winkel schijnt dus inderdaad goede service te bieden, ik zie het wel zitten! Maar eerst de Cube kopen
Ik wil een 60 watt... Daar zal ik de buren ook wel mee wakker kunnen blazenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Mijn cube bevalt prima als huiskamer versterker (20 watt). Er zitten leuke effectjes in die nog best goed te gebruiken zijn. Die 20 watt is alleen net te veel voor bij mij in huis, studenten, oud huis enz. Als ik een beetje lekker wil spelen moeten er niet te veel mensen thuis zijn. Maar een koptelefoon helpt ook
.
Mijn gitaar leraar heeft voor bij hem in school nu ook Cube's 20 gekocht en hij was er ook wel over te spreken, dus slecht zijn ze iig niet.
Ja maar ik heb net een nieuwe gekregenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb ook een gitaar!
Vanavond naar:
Ja, de 60 heeft ook zo zijn voordelenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:28 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik wil een 60 watt... Daar zal ik de buren ook wel mee wakker kunnen blazenEn de 60 heeft ook wat meer functiese enzo, denk niet dat ik nog van gedachten ga veranderen...
Ja, maar wie leest de boekjes nou?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, de 60 heeft ook zo zijn voordelenAlleen zag ik dat hij andere foot SW mogelijkheden had. Dus ik weet niet precies hoe het werkt. Maar daar is vrij snel achter te komen door het boekje te lezen
.
Oké, ik niet!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:28 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik wil een 60 watt... Daar zal ik de buren ook wel mee wakker kunnen blazenEn de 60 heeft ook wat meer functiese enzo, denk niet dat ik nog van gedachten ga veranderen...
[..]
Ja maar ik heb net een nieuwe gekregen![]()
En die muziek klinkt best vet, had het nog nooit gehoord. Waar spelen ze?
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:57 schreef Moozze het volgende:
Jaaa, even gordijnen opendoen, witbalans instellen, een smoes bedenken voor de pinguin dekbed en ik ben ready to go.
Nu even uploaden....
Hmmm, alleen omdat het een 2x12 is.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Shit, nee!
Wel een Fender Deville 2x12".
Telt dat ook?
3 minuten werk en een leven lang plezier van, geloof mequote:
Het koste mij maar 1 minuut, en het werkt niet. Er is hier iets mis. Hij gaat gewoon het bestand uploadne maar aan het eind stoptie en gebeurt er niks meer. Dat was bij tinypic en imagshack ook al zo... Ligt dus aan iets hier...quote:Op maandag 23 juni 2008 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
3 minuten werk en een leven lang plezier van, geloof me
Ik, om uit te zoeken hoe die foot SW zou moeten werkenquote:
http://www.bigupload.com/ Opties Photos, geen account nodig.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:14 schreef Moozze het volgende:
Moet ik een account maken...
Ja het geeft niet hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 11:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik, om uit te zoeken hoe die foot SW zou moeten werkenMaar daarvoor heb ik hem nooit open gehad
Als je de gebruiksaanwijzing moet gaan lezen van een apparaat dan is het apparaat niet goed ontworpen (of je bent zelf misschien niet de slimste..).
Het probleem ligt niet bij de site maar bij mijn internetverbinding die mij blijkbaar niet wilt laten uploaden...quote:Op maandag 23 juni 2008 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://www.bigupload.com/ Opties Photos, geen account nodig..
Nice!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:33 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat gaan we proberen...
Edit: Werkt niet, kijk maar gewoon naar dit plaatje dan
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat kutding al uit stondquote:Op maandag 23 juni 2008 12:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Zorg eens snel voor die pics dan
Je firewall uitschakelen dan misschien ff ofzo
Oh het speelt zooooveel beter dan mijn oude 'gitaar', ik vind het heerlijk!quote:Op maandag 23 juni 2008 12:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nice!Ik heb ooit eens zoiets in het blauw gehad!
Speelt lekker?
Ja ben al aan het mailen, maar dan moet ikj alsnog de foto´s uploaden om ze te mailen geloof ik...quote:Op maandag 23 juni 2008 13:06 schreef Cynic het volgende:
Mail dat plaatje anders even naar iemand, dan kan iemand met een echte computer hem misschien wel uploaden
Ik heb nu geen van dat allequote:Op maandag 23 juni 2008 13:05 schreef Aresdreams het volgende:
witte gitaar, politie pet, strakke leren broek... conclusie: dribbel is eng
al iets meer bekend over dat fok optreden gebeuren?
Jij bent eng, Dribbel_ is gewoon maf.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:05 schreef Aresdreams het volgende:
witte gitaar, politie pet, strakke leren broek... conclusie: dribbel is eng
nee, mijn imago is om jullie te laten denken dat ik eng ben, terwijl ik stiekum erg verlegen en stil en niet eng benquote:Op maandag 23 juni 2008 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jij bent eng, Dribbel_ is gewoon maf.
Dribbel is coolquote:Op maandag 23 juni 2008 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jij bent eng, Dribbel_ is gewoon maf.
Vraag Dean maar wat die 5 betekentquote:Op maandag 23 juni 2008 13:20 schreef Goover het volgende:
Goed, ik heb een vraag.
Mijn gitaar leraar geeft mij altijd tabs mee om te spelen, maar nu staan er in een nummer ook gewoon akkoord namen. Hij is alleen even vergeten mijn die akkoorden te leren. Nu ben ik ze aan het opzoeken maar ik stuit op twee problemen.
Alleen een letter, is dat dan een majeur of mineur?
C#5 -> C# kan ik vinden maar wat doet die 5 daar?
Zoals je misschien al merkt heb ik weinig muzikale kennis en ben ik te lui om te wachten op mijn volgende gitaar les. Wie helpt mij uit de brand?!
Majeur.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:20 schreef Goover het volgende:
Krijg er gelijk trek in een mojito van.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dribbel is cool[ afbeelding ]
Maarja Jimmy is pas maf die zit me met deze shit te spammen
Weet niet wat ik daarvan moet denken
http://www.all-guitar-chords.com/quote:Op maandag 23 juni 2008 13:20 schreef Goover het volgende:
Goed, ik heb een vraag.
Mijn gitaar leraar geeft mij altijd tabs mee om te spelen, maar nu staan er in een nummer ook gewoon akkoord namen. Hij is alleen even vergeten mijn die akkoorden te leren. Nu ben ik ze aan het opzoeken maar ik stuit op twee problemen.
C#5 -> C# kan ik vinden maar wat doet die 5 daar?
Zoals je misschien al merkt heb ik weinig muzikale kennis en ben ik te lui om te wachten op mijn volgende gitaar les. Wie helpt mij uit de brand?!
Powerchordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |