Nou, dan krijg ik dus nooit alles wegquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:42 schreef -Mellow- het volgende:
Ik moest vroeger ook elke dag scheren. Maar dat heb ik sinds 5 jaar niet meer gedaan. Nu epileer ik altijd en heb aanzienlijk minder haargroei. Hoef het nog maar af en toe bij te houden en geen stoppels meer.
En epileren terwijl je tussendoor nog scheert heeft natuurlijk geen enkele zin. Echt, kap met dat scheren! NOOIT meer doen, het is evil.
hoezo niet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dan krijg ik dus nooit alles weg.
Omdat ik altijd nog van alles voel zitten. De donkere haartjes zijn wel weg, maar de lichte niet.quote:
je moet gewoon doorzetten, met de tijd wordt het steeds gladder en zachterquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik altijd nog van alles voel zitten. De donkere haartjes zijn wel weg, maar de lichte niet.
Hmpffquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:49 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
je moet gewoon doorzetten, met de tijd wordt het steeds gladder en zachter
Dat zullen ze wel niet vergoeden, aangezien het een esthetisch probleem is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:17 schreef Joonjoon het volgende:
en de dokter? ik weet niet of je beetje aardige dokter hebt ofzo?
maar dit soort dingen zijn dr heel goed bespreekbaar
misschien kun je het laten laseren? dan zou je informatie bij je verzekering moeten opvragen
Dat je dit overmatige haargroei vindtquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb last van overmatige haargroei. Niet zodanig dat ik een baard kan laten staan (thank heavens), maar wel zodanig dat ik mijn benen elke dag moet scheren, wil ik dat ze spiegelglad blijven. Een hoop gedoe natuurlijk, dus ik vroeg me af of er op hormonaal niveau iets aan te doen is?
... Totdat je twee a drie keer per week naar de fysio moetquote:Op maandag 23 juni 2008 14:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het verschil tussen 'redelijk glad' en 'spiegelglad' is niet tot amper merkbaar voor de medemens, zolang zij je benen niet bevoelen.
Muntthee drinken is dus tip 1.quote:2) Door het drinken van thee, groeit het haar harder.
NIET WAAR! Het tegendeel is zelfs waar. Wanneer je te veel thee drinkt, kan dit haargroei tegengaan. Theedrinken wordt aangeraden voor mensen met hirutisme, oftewel: extreme overbeharing. Turks onderzoek heeft uitgewezen dat bij vrouwen die vijf dagen lang twee kopjes muntthee drinken, het haar minder snel groeit.
Bron
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:43 schreef Rebubbled het volgende:
Kalo. Anti-haargroeispul
Kalo, wat is het, hoe werkt het.
Gebruikerservaringen
Edit: Ik verder lezen in de gebruikservaringen en 2 jaar later waren diverse mensen ervan overtuigd dat anti-haarsmeersels pure oplichterij is.Grappig om die verandering te zien.
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:30 schreef -Mellow- het volgende:
[..]jaaaaren geleden, toen ik nog een onwetend lief meisje was, ben ik eens bijna in die vuige onzin getrapt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |