Das kutquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:59 schreef Ynske het volgende:
zucht
recept is doorgefaxt naar de apotheek kom je daar is t recept niet te vinden en net t laatste doosje gaat de deur uit
ik moet en zal vanaaf weer van die troep hebben ben benieuwd hoe dit nu weer gaat lopen
Verras haar dan met een schotel a-la-qu?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:25 schreef qu63 het volgende:
Belt mn zusje net op:
zusje: Wil je koken vanavond?
ik: ja hoor, wat moet ik maken?
z: doperwtjes en wortels, aardappels en vlees
i: noem je dat koken
z: ja?
Nou goed, ik ga dus wat opwarmen vanavond
Je moet de aardappels toch koken? En vlees bakken?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:25 schreef qu63 het volgende:
Belt mn zusje net op:
zusje: Wil je koken vanavond?
ik: ja hoor, wat moet ik maken?
z: doperwtjes en wortels, aardappels en vlees
i: noem je dat koken
z: ja?
Nou goed, ik ga dus wat opwarmen vanavond
Geef mij maar nu.nlquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
Overigens wat een ***site, een juichende hiddink in de banner en dan zo'n nieuwtje, goed bezig
Ach, voor voetbal roddels is nu minder handig. Voor inhoudelijk nieuws wat beterquote:
Ja, zie een post of 10 terugquote:
ritje huisarts - apotheek - apotheek2 - apotheek 3quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das kut
Ook stom dat ze dat spul niet meer op voorraad hebben
nee dat heet oplettenquote:
Kun je niet beter sollicitatie brieven gaan schrijvenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:25 schreef qu63 het volgende:
Weer nieuwe Kuukskekruimels
En 2 boeken
- Bang, de complete geschiedenis van het heelal (Brian May, Patrick Moore, Chris Lintott)
- Musicofilia (Oliver Sacks)
Dat zijn weer 600 bladzijden om uit te lezen
Goed puntquote:
Leuk!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:33 schreef Ynske het volgende:
cool, kreeg net een email van een fotogroep hier uit utrecht en omgeving die mijn foto's online hebben gezien en hebben me uitgenodigd of ik lid wil worden van hen groep
Welk bedrijf zou ik aan kunnen schijrven als 22 jarige met een HAVO diploma?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Kun je niet beter sollicitatie brieven gaan schrijven
Willekeurig IT bedrijf.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Welk bedrijf zou ik aan kunnen schijrven als 22 jarige met een HAVO diploma?
Hmz, dan weet ik niet bij wat voor een bedrijf jij werktquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Willekeurig IT bedrijf.
* JortK is zelf ook 22 met alleen HAVO op zak
Hoiquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Welk bedrijf zou ik aan kunnen schijrven als 22 jarige met een HAVO diploma?
Waar ben jij begonnen dan?quote:
tis ook maar waar je ambities liggenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Willekeurig IT bedrijf.
* JortK is zelf ook 22 met alleen HAVO op zak
Ik ben op me 18de met geluk bij een bedrijf terecht gekomen, met profiel E&M!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmz, dan weet ik niet bij wat voor een bedrijf jij werkt
Een vriend van me heeft zelfs moeite met het vinden van een stageplaats in de IT
En E&M is niet het juiste profiel daarvoor geloof ik (althans, voor informatica)
E&Mquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmz, dan weet ik niet bij wat voor een bedrijf jij werkt
Een vriend van me heeft zelfs moeite met het vinden van een stageplaats in de IT
En E&M is niet het juiste profiel daarvoor geloof ik (althans, voor informatica)
is dat niet ecommerce & management?quote:
bijna, economie & maatschappijquote:
precies, met geluk dus. En daar ga ik niet op zitten wachten. Dus (in mijn ogen) nutteloze sollictaties schrijven in de hoop dat ik aangenomen wordt op basis van niets ga ik niet doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben op me 18de met geluk bij een bedrijf terecht gekomen, met profiel E&M!
Na 3,5 jaar ben ik zelf benaderd door mijn nieuwe baas om bij ze te komen werken
Het kan dus wel
Goede tweede fase instelling.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
precies, met geluk dus. En daar ga ik niet op zitten wachten. Dus (in mijn ogen) nutteloze sollictaties schrijven in de hoop dat ik aangenomen wordt op basis van niets ga ik niet doen
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:
Hier eindelijk weer zon (soms)quote:
Probeer 't eens bij de post, als het toch maar voor een bepaalde tijd is, rijbewijs is dan ook wel handig misschienquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Ik heb niet gekozen voor die 2e fase meuk
Het was mijn bedoeling dat ik netjes na de HAVO zou gaan studeren en dat heb ik dus ook 1 jaar gedaan. Daarna verhuisd naar Enschede en wilde daar verder studeren. Dat ging niet door, ik werd om verschillende redenen depressief, ondernam een zelfmoordpoging en zocht daarna hulp. Nu, 3 jaar later, wil ik weer verder met mijn leven. In september ga ik weer studeren en in de tussentijd hoop ik een (vakantie/bij-)baan te vinden. Op je 16e is het makkelijk, omdat je dan nog goedkoop bent. Op je 22e is het minimumjeugdloon toch ff wat hoger, waardoor de meeste bedrijven liever een 16-jarige aannemen, als opleiding of werkervaring niet relevant is. Helaas heb ik nu dezelfde opleiding als een 16-jarige, en alleen maar 5 jaar werkervaring in een supermarkt (en 3 maanden callcenter).
Dus in mijn ogen kan ik alleen maar aangenomen worden op:
1) het feit dat ik mn rijbewijzen heb (B, D en na morgen hopelijk ook BE)
2) mn leeftijd (sommige beroepen hebben een leeftijdsgrens, buschauffeur kan je bijvoorbeeld pas vanaf je 21e worden), maar daar horen vaak diploma's bij
3) mn leuke glimlach?
Daar ben ik ook serieus mee bezig geweest, alleen zoek ik ook afwisseling. En pakketdiensten ofzo hebben niet veel afwisseling, behalve het adres en het soort pakket wat je moet bezorgen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Probeer 't eens bij de post, als het toch maar voor een bepaalde tijd is, rijbewijs is dan ook wel handig misschien.
Lijkt me beter dan alleen maar op je gat zitten, wat structuur...
Lieve schat, je bent behoorlijk veeleisend... Zeker voor iets dat toch vooral als tijdelijk en/of zaterdagbaantje bedoeld is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook serieus mee bezig geweest, alleen zoek ik ook afwisseling. En pakketdiensten ofzo hebben niet veel afwisseling, behalve het adres en het soort pakket wat je moet bezorgen.
Maar het is nog wel een optie die open staat, alleen iets verder naar de achtergrond is geschoven omdat ik iets zoek wat ook een beetje aan kan sluiten bij mn opleiding
Mwah, houdt ff niet over... Komt wel weerquote:
Maar je praat erover alsof het om een fulltime baan gaat voor meerdere jaren?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Ik heb niet gekozen voor die 2e fase meuk
Het was mijn bedoeling dat ik netjes na de HAVO zou gaan studeren en dat heb ik dus ook 1 jaar gedaan. Daarna verhuisd naar Enschede en wilde daar verder studeren. Dat ging niet door, ik werd om verschillende redenen depressief, ondernam een zelfmoordpoging en zocht daarna hulp. Nu, 3 jaar later, wil ik weer verder met mijn leven. In september ga ik weer studeren en in de tussentijd hoop ik een (vakantie/bij-)baan te vinden. Op je 16e is het makkelijk, omdat je dan nog goedkoop bent. Op je 22e is het minimumjeugdloon toch ff wat hoger, waardoor de meeste bedrijven liever een 16-jarige aannemen, als opleiding of werkervaring niet relevant is. Helaas heb ik nu dezelfde opleiding als een 16-jarige, en alleen maar 5 jaar werkervaring in een supermarkt (en 3 maanden callcenter).
Dus in mijn ogen kan ik alleen maar aangenomen worden op:
1) het feit dat ik mn rijbewijzen heb (B, D en na morgen hopelijk ook BE)
2) mn leeftijd (sommige beroepen hebben een leeftijdsgrens, buschauffeur kan je bijvoorbeeld pas vanaf je 21e worden), maar daar horen vaak diploma's bij
3) mn leuke glimlach?
Volgens mij niet, heb dat nergens gezegdquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:33 schreef JortK het volgende:
Maar je praat erover alsof het om een fulltime baan gaat voor meerdere jaren?
Maar niet toen je 22 was.quote:Ik zat in dezelfde situatie als waar jij inzit, maar ben toen voor 6 maanden bij een supermarkt gaan werken 32 uur in de week, toch nog lekker vrije tijd maar wel geld in je zak.
Ik vind niet dat ik veeleisend ben, ik weet alleen wat ik niet wil.quote:Niet al te veeleisend zijn, dan maak je je het ook een stuk makkelijker
Zo kwam het wel overquote:(Trouwens, was niet slecht bedoeld hoor die opmerking, ik heb juist respect voor de manier hoe je het probeert op te pakken na de gebeurtenissen in je leven zoals ik die lees.)
Oftewel: verkopen dat ding?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, Alkalineabtterijen doen het ruim 8 uur in die GPSdoos. Nou, hij heeft het er een uurtje of 4 mee uitgehouden, maar schoon op godverdomme
en in de trein, mja. Als je bij vertrek signaal hebt, dan houdtie dat wel vast. Zo niet: vergeet het maar dat er ooit wat van terecht komt dan. Ik ben maar matig te spreken over dat ding.
Om te beginnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
En waar ligt dat aan? Prorail?
Is die van mij van ¤60 toch beterquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, Alkalineabtterijen doen het ruim 8 uur in die GPSdoos. Nou, hij heeft het er een uurtje of 4 mee uitgehouden, maar schoon op godverdomme
en in de trein, mja. Als je bij vertrek signaal hebt, dan houdtie dat wel vast. Zo niet: vergeet het maar dat er ooit wat van terecht komt dan. Ik ben maar matig te spreken over dat ding.
Fles is loers!quote:
Naah, dan moet het eerst m een vrouw gaanquote:
* qu63 gaat ynske knuffelenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah, dan moet het eerst m een vrouw gaan
* Dr_Flash legt qu over de knie en pakt een mattenklopper vanuit ehh.. het museum van de Nederlandse Vereniging van Huisvrouwenquote:
* qu63 geeft de mattenklopper weer terugquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash legt qu over de knie en pakt een mattenklopper vanuit ehh.. het museum van de Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen
Ik vond nog een boncadeau van 15 euroquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:08 schreef qu63 het volgende:
Vertel ik net aan mn moeder dat ik 2 boeken heb gekocht, zegt ze "oh, ik heb hier nog wat boekenbonnen". Krijg ik dus ¤40 aan boekenbonnen, maar dat is dus weer lekker achteraf
Je hebt te hard geslagenquote:
Mosterd maaltijd zeg maarquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:08 schreef qu63 het volgende:
Vertel ik net aan mn moeder dat ik 2 boeken heb gekocht, zegt ze "oh, ik heb hier nog wat boekenbonnen". Krijg ik dus ¤40 aan boekenbonnen, maar dat is dus weer lekker achteraf
Dan volgende week maar weer naar de boekhandel
Zoiets jaquote:
Zeer goed planquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Dus volgende week de mosterd maar meenemen
Maak je geen zorgen, ze vond het fijn hoor ik netquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef qu63 het volgende:
Je hebt te hard geslagen
Nu komt ze hier niet meer
Mwoa, gebeurde erg weinigquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef qu63 het volgende:
Ik ga de geschiedenis van het heelal nog maar eens doornemen
Volgens mij is 't praktijk examenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:48 schreef Pheno het volgende:
Is het niet handig om voor het examen meer te weten
Je moet ook wel geduld hebben he, ze zijn pas een half uurtje te laat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
Fijn.
Installatie van de nieuwe printer/copier zou om 8:30 beginnen. Nog niemand te zien
Xerox?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
Fijn.
Installatie van de nieuwe printer/copier zou om 8:30 beginnen. Nog niemand te zien
Ach, een systeembeheer moet ik telefonisch ondersteunen (hij weet echt niets), maar hij zou er om 8 uur zijn. Gaap. Ik fok nog steeds....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
Fijn.
Hoiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:45 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Strakjes weer werken, ik wil vandaag geen klagende,zeurende en/of jankende klanten.Geeft dit door.
Dat het duidelijk mogen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |