Loos-jongen en scharrel zijn dus twee verschillende mensen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is wat ik dus bedoelde![]()
Ben je je scharrel (= dat die Loos jongen?) nog tegen gekomen gister?
Tot zover degene die zeker niet kloppen... Kom ik echt over als een Belindaquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:29 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ga even een lijstje maken van realnames. Tenminste de namen die mij passend klinken en die ik gewoon weet natuurlijk (zijn er niet veel).
M-niki = Monique
Tegan = Belinda
Q = Gerwin
Elegy = Vernon
Feitosa = Davey
Heksehiel = Sarah
Kwaakvaak = Jan
Abbandon = Michiel
Den_haag = Guido
Kluts = Suzanne
Crazy-M = Mark
ReulZeus = Jos
MLI = Emily
Garrison72 = Gijs
MrBox = Stefan
Godshand = Manuel
Kastanova = Martin
streep de mijne ook maar door...quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:40 schreef Tegan het volgende:
Tot zover degene die zeker niet kloppen...
En die van mij ookquote:
weet je dat niet? tssss....quote:
Lijkt me ook tof.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:45 schreef Liquidootje het volgende:
Het is MIJN associatie!
Maar zou wel leuk zijn als er een correcte lijstje zou komen. Abba en Kasta zouden toch wel van iedereen een correcte naam weten denk ik.
ik?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:45 schreef Liquidootje het volgende:
Abba en Kasta zouden toch wel van iedereen een correcte naam weten denk ik.
Da's een leuke, zo mogen jullie mij wel noemen. Ik klink wel een stuk ouder danquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof.
M-niki = Monique
Tegan = Tosca
Q = Gerwin
Den_Haag = David
Crazy-M = Marcel
Kastanova = Martin
dawg = Rob
MLI = Emily
Kluts = Suzanne
Godshand = Manuel
Ik alleen van de aantrekkelijke vrouwenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:45 schreef Liquidootje het volgende:
Abba en Kasta zouden toch wel van iedereen een correcte naam weten denk ik.
Ik ben nog naar de kroeg geweest, en ik ben hem nog tegengekomen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:45 schreef Kluts het volgende:
Tegan, hoe is gisteravond gegaan? Nog naar de kroeg geweest?
En vooral.. Ben je 'm nog tegen het lijf gelopen?
Dat mensen je snel in vertrouwen nemen ook al herkennen ze je alleen aan een rode avatar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik?![]()
ik vraag me echt af wat voor beeld je van mij hebt, behalve dat je mijn nick nu pas goed gelezen hebt...
Uiteraardquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik alleen van de aantrekkelijke vrouwen.
hee, da's een complimentquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:50 schreef Liquidootje het volgende:
Dat mensen je snel in vertrouwen nemen ook al herkennen ze je alleen aan een rode avatar.
Het lijkt toch op Teganquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:50 schreef Nexie het volgende:
[..]
Uiteraard
Over Tegan hadden we een topic of 18239 vol kunnen raden, trouwens.
Is het gelukt om je aandacht vooral op andere voorwerpen/manspersonen te richten in plaats van op hem?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben nog naar de kroeg geweest, en ik ben hem nog tegengekomen.
Whehe, maar wel zielig dat je MrBox er _weer_ bijzet als een stefanquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had hem nog ge-edit (natuurlijk)
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |