Loos-jongen en scharrel zijn dus twee verschillende mensen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is wat ik dus bedoelde![]()
Ben je je scharrel (= dat die Loos jongen?) nog tegen gekomen gister?
Tot zover degene die zeker niet kloppen... Kom ik echt over als een Belindaquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:29 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ga even een lijstje maken van realnames. Tenminste de namen die mij passend klinken en die ik gewoon weet natuurlijk (zijn er niet veel).
M-niki = Monique
Tegan = Belinda
Q = Gerwin
Elegy = Vernon
Feitosa = Davey
Heksehiel = Sarah
Kwaakvaak = Jan
Abbandon = Michiel
Den_haag = Guido
Kluts = Suzanne
Crazy-M = Mark
ReulZeus = Jos
MLI = Emily
Garrison72 = Gijs
MrBox = Stefan
Godshand = Manuel
Kastanova = Martin
streep de mijne ook maar door...quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:40 schreef Tegan het volgende:
Tot zover degene die zeker niet kloppen...
En die van mij ookquote:
weet je dat niet? tssss....quote:
Lijkt me ook tof.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:45 schreef Liquidootje het volgende:
Het is MIJN associatie!
Maar zou wel leuk zijn als er een correcte lijstje zou komen. Abba en Kasta zouden toch wel van iedereen een correcte naam weten denk ik.
ik?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:45 schreef Liquidootje het volgende:
Abba en Kasta zouden toch wel van iedereen een correcte naam weten denk ik.
Da's een leuke, zo mogen jullie mij wel noemen. Ik klink wel een stuk ouder danquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof.
M-niki = Monique
Tegan = Tosca
Q = Gerwin
Den_Haag = David
Crazy-M = Marcel
Kastanova = Martin
dawg = Rob
MLI = Emily
Kluts = Suzanne
Godshand = Manuel
Ik alleen van de aantrekkelijke vrouwenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:45 schreef Liquidootje het volgende:
Abba en Kasta zouden toch wel van iedereen een correcte naam weten denk ik.
Ik ben nog naar de kroeg geweest, en ik ben hem nog tegengekomen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:45 schreef Kluts het volgende:
Tegan, hoe is gisteravond gegaan? Nog naar de kroeg geweest?
En vooral.. Ben je 'm nog tegen het lijf gelopen?
Dat mensen je snel in vertrouwen nemen ook al herkennen ze je alleen aan een rode avatar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik?![]()
ik vraag me echt af wat voor beeld je van mij hebt, behalve dat je mijn nick nu pas goed gelezen hebt...
Uiteraardquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik alleen van de aantrekkelijke vrouwen.
hee, da's een complimentquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:50 schreef Liquidootje het volgende:
Dat mensen je snel in vertrouwen nemen ook al herkennen ze je alleen aan een rode avatar.
Het lijkt toch op Teganquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:50 schreef Nexie het volgende:
[..]
Uiteraard
Over Tegan hadden we een topic of 18239 vol kunnen raden, trouwens.
Is het gelukt om je aandacht vooral op andere voorwerpen/manspersonen te richten in plaats van op hem?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben nog naar de kroeg geweest, en ik ben hem nog tegengekomen.
Whehe, maar wel zielig dat je MrBox er _weer_ bijzet als een stefanquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had hem nog ge-edit (natuurlijk)
.
Mijn privacy wat doe je! Op msn staat mijn echte naamquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het lijkt toch op Tegan. En nu jouw naam Nexie!
Pfffff...quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:50 schreef Liquidootje het volgende:
Net als dat mensen vrouwen Kasta spannend vinden om mee te praten.
Nouja, het was zo. Hij was niet in mijn kroeg. Ik had het super gezellig met iedereen... Toen smste hij, of ik naar de kroeg waar hij was kwam. Ik zo: "Nee, kom jij maar hierheen". Hij: "Nee". Dus ik dacht zo, prima, ik vermaak me genoeg hier. Toen belde hij me half uur later oid, stond hij stukje buiten mijn kroeg. Dus ik heb hem even gesproken buiten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is het gelukt om je aandacht vooral op andere voorwerpen/manspersonen te richten in plaats van op hem?
redelijk kansloze actie van hemquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, het was zo. Hij was niet in mijn kroeg. Ik had het super gezellig met iedereen... Toen smste hij, of ik naar de kroeg waar hij was kwam. Ik zo: "Nee, kom jij maar hierheen". Hij: "Nee". Dus ik dacht zo, prima, ik vermaak me genoeg hier. Toen belde hij me half uur later oid, stond hij stukje buiten mijn kroeg. Dus ik heb hem even gesproken buiten.
Fuck. Ik dacht serieus dat mrbox' antwoord was dat hij juist Stefan heette ipv wat in jouw lijstje stondquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Whehe, maar wel zielig dat je MrBox er _weer_ bijzet als een stefan
Wat een sukkel zeg. Nog wel een leuke avond gehad daarna?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, het was zo. Hij was niet in mijn kroeg. Ik had het super gezellig met iedereen... Toen smste hij, of ik naar de kroeg waar hij was kwam. Ik zo: "Nee, kom jij maar hierheen". Hij: "Nee". Dus ik dacht zo, prima, ik vermaak me genoeg hier. Toen belde hij me half uur later oid, stond hij stukje buiten mijn kroeg. Dus ik heb hem even gesproken buiten.
Ja, ik heb het ook twee jaar volgehouden, maar achteraf maakt het niets uit. Zeker als je zo'n oer-Hollandse naam hebt... Maar ik begrijp het wel hoor, ben gewoon benieuwdquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:57 schreef Nexie het volgende:
[..]
Mijn privacy wat doe je! Op msn staat mijn echte naam![]()
Minder subtiel dan het in mijn hoofd leek
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfffff...
Vanmiddag kwam ik er zelfs achter dat het 't tegendeel is.
Op zich best een mooi compliment; een bloedmooi grietje dat aangaf dat ze altijd zo kalmeerde wanneer ze met me praatte.
Maar misschien bedoelde ze ook wel gewoon dat ze me een grote lamzak ontzettend slaapverwekkend vindt.
Blijkbaar toch niet zo kansloos als hij me toch heeft gesproken...quote:
Ik ben daarna eigenlijk naar huis gegaan, want het werd al best laat. Hebben best lang daar gestaan. Maar mijn avond was wel leuk, dus het maakt me eigenlijk niets uit. Vandaar dat ik om half twee weer op Fok was, was rond kwart over een daar weggegaan terwijl ik normaal dus later weg zou gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een sukkel zeg. Nog wel een leuke avond gehad daarna?
Jij mag me Heinrich noemen =)quote:
Ja Sjoerdquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:04 schreef Nexie het volgende:
kaasplankje is Sjoerd en katerwater is Mark!
quote:
Ok dan denk ik meer richting Tom of Toine. Warm?!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja SjoerdEcht een nerd naam is dat. hehehe hoe heet jij nexie? Klaas-Jan?
Trouwens, jij doet ook wat ik altijd doe. In extreme overdrijving dingen zeggen. Maar ik die het vooral met 1000quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:50 schreef Nexie het volgende:
[..]
Uiteraard
Over Tegan hadden we een topic of 18239 vol kunnen raden, trouwens.
Wat zit je mij weer te fucking gek. Indo mensen grijpen voor jongens altijd maar naar een aantal namen. Vernon, victor, sander.quote:
Dat is veel leuker ja. Ik had ni echt een hoge pet op van Fok, en ik maakte een account aan, toen moest ik ineens een naam verzinnen en er stond een kaasplankje naast me.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:09 schreef Kluts het volgende:
Het boeit me eerlijk gezegd weinig hoe iemand echt heet. Ben vaak benieuwder naar hoe de nick tot stand is gekomen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik alleen van de aantrekkelijke vrouwen.
Ik maak er toch geen geheim van dat ik je van een tokkie verdacht.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:11 schreef Feitosa het volgende:
Davey????? , zo,n tokkienaam?![]()
Je zit er echt lichtjaren vandaan.
Hehehe Tom is warm, dat was de 2e naam die mijn mams bedacht had, maar dat is m niet geworden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:09 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ok dan denk ik meer richting Tom of Toine. Warm?!
Klaas-Jan
Delano, dát is pas een tokkienaam.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:11 schreef Feitosa het volgende:
Davey????? , zo,n tokkienaam?![]()
Je zit er echt lichtjaren vandaan.
Je bent alles behalve makkelijk om in bed te krijgen. Alleen je bent veel te naief naar de mensen die jij "vertrouwt"quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef Tegan het volgende:
Owja, een 'vriend' van me zei gister tegen me dat ik makkelijk was. Omdat scharrel me steeds weer om kan praten. Maar dat is voor mij echt totaal iets anders dan dat ik makkelijk met een random kerel naar huis zou gaan... Wat jullie?
Nietus, katerwater heet stiekem Thomas. IRL vriendelijke pé trouwens.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:04 schreef Nexie het volgende:
kaasplankje is Sjoerd en katerwater is Mark!
Glaube Feitosa, voormalig kampioen Kyokushin karate. Nu K1 vechter.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:09 schreef Kluts het volgende:
Het boeit me eerlijk gezegd weinig hoe iemand echt heet. Ben vaak benieuwder naar hoe de nick tot stand is gekomen.
Ja, van iemand die míj inschatte als een Melanie, ben ik heel benieuwd hoe die dan heet.quote:
Zeg Hendrik-Jan hoe kom ik aan dat nerd imago?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja SjoerdEcht een nerd naam is dat. hehehe hoe heet jij nexie? Klaas-Jan?
Respect dwing je af door niet met je te laten sollen. Dat leer je met vallen & opstaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef Tegan het volgende:
Owja, een 'vriend' van me zei gister tegen me dat ik makkelijk was. Omdat scharrel me steeds weer om kan praten. Maar dat is voor mij echt totaal iets anders dan dat ik makkelijk met een random kerel naar huis zou gaan... Wat jullie?
Je bent niet makkelijk want je hebt alleen voor hem een zwak. Als je elke 2 maanden (of vaker) een zwak hebt voor iemand en er dan ook mee de koffer in duikt, ja, dán ben je wel makkelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef Tegan het volgende:
Zet toch niet van die smerige puntjes op je i man.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, van iemand die míj inschatte als een Melanie, ben ik heel benieuwd hoe die dan heet.
Ik ben gewoon blank van binnen hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat zit je mij weer te fucking gek. Indo mensen grijpen voor jongens altijd maar naar een aantal namen. Vernon, victor, sander.
Echt waar. Ik vind het nog steeds vreemd dat mensen mij zien als een iel wit mannetje met bril en stekeltjes haar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:17 schreef m-niki het volgende:
Ik vind Liquido meer een Thijs..
en Kluts heet dus Janneke
enne...Elegy heet vast John
Kaasplankje...Bart?
namen raden = fun!
Soms heb je van die dagen dat je denkt.. Hrmmm ik kwaak nogal veel, en best vaakquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:09 schreef Kluts het volgende:
Is inderdaad iets anders.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef Tegan het volgende:
Ik doe het IRL ook vaak. Ik ben fan van 80 omdat je daar lekker Brabants op los kunt gaan voor extra overdrijfskills. TAGGUTIG. Emoties overdrijven is het leukste wat er is, nep sip kijken en traantjes uit ogen wrijven etc. Ik ben echt een kindquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Trouwens, jij doet ook wat ik altijd doe. In extreme overdrijving dingen zeggen. Maar ik die het vooral met 1000. Dit begint eng te worden...
Ok, dat is al geloofwaardiger idd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:14 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je bent alles behalve makkelijk om in bed te krijgen. Alleen je bent veel te naief naar de mensen die jij "vertrouwt"
Eh, oke...quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Respect dwing je af door niet met je te laten sollen. Dat leer je met vallen & opstaan.
Lijkt me ook idd. Wel beetje stom dat hij dat zei danquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Je bent niet makkelijk want je hebt alleen voor hem een zwak. Als je elke 2 maanden (of vaker) een zwak hebt voor iemand en er dan ook mee de koffer in duikt, ja, dán ben je wel makkelijk.
Flauw, nu is de fun er al vanafquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Nietus, katerwater heet stiekem Thomas. IRL vriendelijke pé trouwens..
Doe eens niet zo slap lullen en gewoon je naam vertellenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Ik vind het nog steeds vreemd dat mensen mij zien als een iel wit mannetje met bril en stekeltjes haar.
Haha, dat doe ik ook iddquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:18 schreef Nexie het volgende:
[..]
Is inderdaad iets anders.
[..]
Ik doe het IRL ook vaak. Ik ben fan van 80 omdat je daar lekker Brabants op los kunt gaan voor extra overdrijfskills. TAGGUTIG. Emoties overdrijven is het leukste wat er is, nep sip kijken en traantjes uit ogen wrijven etc. Ik ben echt een kind
En mijn stem is lekker gillend/vrouwelijk dus als ik opgewekt ben dan zul je het merken ook
Van dit magazine:quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:09 schreef Kluts het volgende:
Oh was toch al gezegd door die ene slet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe eens niet zo slap lullen en gewoon je naam vertellen.
Ik heb juist een beetje een indo-ish beeld van je. Naam zou ik niet weten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Ik vind het nog steeds vreemd dat mensen mij zien als een iel wit mannetje met bril en stekeltjes haar.
Op zn duits klinkt het idd vreselijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:20 schreef Liquidootje het volgende:
Ben je een duitse Thomas? Of echt een Thomas.
Vroeger hadden wij een duitse Thomas. Was zo leuk roepn. TTThhhooomaaaaaas.
Zeg 't nog eens, wat ik lees geen slowsjetquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh was toch al gezegd door die ene slet.
Oh oh! Doe jij ook ontzettend flauwe/foute grappen maken maar wel erbij aangeven dat je zelf doorhebt dat ze fout zijn, bijvoorbeeld door extreem hard te lachen?! Beetje de draak steken met de slechte humor van anderen en toch een beetje luchtige sfeer maken tegelijkertijdquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe eens niet zo slap lullen en gewoon je naam vertellen.
[..]
Haha, dat doe ik ook idd![]()
. Maar meer irl dan op het forum.
Een Nederlandse is ook niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:23 schreef katerwater het volgende:
[..]
Op zn duits klinkt het idd vreselijk![]()
Een Belgische Thomas
Door wiequote:Op woensdag 18 juni 2008 21:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh was toch al gezegd door die ene slet.
Thomas is een stoere naam, alle thomassen die ik ken zijn wel een beetje hunks, met cool britpophaarquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een Nederlandse is ook niet verkeerd hoor.
You couldn't be more wrongquote:
Nouja, die foute grappen doe ik ook wel. Meestal als een van de enigen die het snappenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:25 schreef Nexie het volgende:
[..]
Oh oh! Doe jij ook ontzettend flauwe/foute grappen maken maar wel erbij aangeven dat je zelf doorhebt dat ze fout zijn, bijvoorbeeld door extreem hard te lachen?! Beetje de draak steken met de slechte humor van anderen en toch een beetje luchtige sfeer maken tegelijkertijd!
En ik beweeg veel! Vage dansjes/handbewegingen en dergelijke! Rare cheers als iets goed is/gaat.
daar was ik ook zo bang voor toen m'n beste vriendinnetje zwanger was... we waren al aan het raden en zij kwam opeens met Elmo, dat die de revue was gepasseerd tijdens het 'namen bedenken' tussen haar en d'r vriend... en ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Delano, dát is pas een tokkienaam.
(ooit eens tegen een zwangere collega gezegd dat ik dat 'zó'n aso-naam vond.. Kind wordt geboren, 3 keer raden hoe hij heette..)
Ja, ik ben nu eenmaal uit Belgiequote:Op woensdag 18 juni 2008 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een Nederlandse is ook niet verkeerd hoor.
Ik ken er een paar. Eentje is eigenlijk maar een rare gast, maar af en toe kan ik echt lachen om iets wat hij zegt terwijl de rest van de groep zo staat:quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Thomas is een stoere naam, alle thomassen die ik ken zijn wel een beetje hunks, met cool britpophaar
Loos-jongen = Thomas = Van Persie look-a-like. Nu maar hopen dat hij niet meeleestquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:29 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu eenmaal uit Belgie![]()
dat impliceert overigens dat jij ooit gedated hebt met een NL-thomas, niet?
dus tóch Delano?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:31 schreef Feitosa het volgende:
Gelukkig hebben m,n ouders gekozen voor een naam die bij de status van onze familie past.
Ik krijg vaak een "huh?" terug op mijn grappenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, die foute grappen doe ik ook wel. Meestal als een van de enigen die het snappen. Maar de handbewegingen en vage dansjes zijn hoogstens een uitzondering... Maar wel erg grappig!
Die namen die jij noemt zijn echt in nu, net zoals Fin, Samar, Indy, Zev enzovoorts. mijn zus werkt op een kinderdagverblijf en we hebben het er wel eens over.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:28 schreef m-niki het volgende:
[..]
daar was ik ook zo bang voor toen m'n beste vriendinnetje zwanger was... we waren al aan het raden en zij kwam opeens met Elmo, dat die de revue was gepasseerd tijdens het 'namen bedenken' tussen haar en d'r vriend... en ik![]()
weekje later hadden ze een naam bedacht, maar ze wilden het nog niet vertellen...
ik durfde toen geen naam meer te noemen...
twee weken terug issie dan geboren en het was Noah Aaron geworden... dat was een hele opluchting (vind het erg mooie namen ook wel)
m'n nichtje heeft laatst een kindje gekregen en die heet Daimy Aimee (of nog raarder gespeld) en als je dat in het Frans zegt, dan is het half geliefd...ook leuk (en erg tokkie ook)
andere nichtje is ook laatst bevallen, kindje heet Lexx (yep.... met dubbele x)
rare famlie heb ik eigenlijk....
Ik ben geen Rooseveltquote:
Erger is dan nog als de achternaam op een of andere manier met de voornaam correspondeert, zoals Danny Ducardis, Peter Pijper of Rembrand Knevelbaard. (deze mensen bestaan trouwens echt)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |