Ik hoop dat je dat in het dagelijks leven ook mag ervaren. Daar is zo'n weerberichtitem toch niet voor nodig, hoop ik.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
is geen indoctrinatie, maar zogenaamde reclame dat allochtonen ook normaal kunnen zijn en niet altijd kwaad in het nieuws hoeven te zijn.
Het werkt niet, want dit geeft mij een argwaniger gevoel bruder.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
is geen indoctrinatie, maar zogenaamde reclame dat allochtonen ook normaal kunnen zijn en niet altijd kwaad in het nieuws hoeven te zijn.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:02 schreef nietzman het volgende:
"Me-he m'n belastingcentjes" huilies..
Wen d'r maar aan dat ze er ook dingen mee doen waar je het niet mee eens bent. Ben zelf nog steeds het meest pissig over de Deltawerken. Jesus man, Zeeland, ik kóm daar nooit.
*haphap ... half nederland zou anders onder water staanquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:02 schreef nietzman het volgende:
"Me-he m'n belastingcentjes" huilies..
Wen d'r maar aan dat ze er ook dingen mee doen waar je het niet mee eens bent. Ben zelf nog steeds het meest pissig over de Deltawerken. Jesus man, Zeeland, ik kóm daar nooit.
het leuke is dat het niemand opvalt, omdat we het zien als normaal. Nu het even in het nieuws komt duikt men er bovenop. Kom er dan mee als het niet in het nieuws isquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Het werkt niet, want dit geeft mij een argwaniger gevoel bruder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |