abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 juli 2008 @ 15:56:15 #176
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60379069
quote:
Op zondag 27 juli 2008 15:42 schreef J-heronimus het volgende:
Tja als je graag naar Southern Rap, Dirty South of hoe het ook mag heten luistert
Nu ben ik niet zo een Southern Rap fan. Maar hoe kan je dit nou niet diggen:





Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  zondag 27 juli 2008 @ 15:59:09 #177
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60379112
quote:
Op zondag 27 juli 2008 15:53 schreef TimDeVries het volgende:
Lil' Wayne is wat mij betreft, en velen met mij, dé belangrijkste man binnen de hiphop iemand met veel talent die in de top 10 van commerciele artiesten zit. Tha Carter II en III I zijn beide erg sterke albums en daarnaast istie ook nog verantwoordelijk voor heel veel dope nummers van anderen (Duffle Bag Boy, Hello Brooklyn, Make It Rain, etc.). Daarnaast heeft ie ook een heel stel gruwlijke mixtape-tracks.. Het moet wel je ding zijn.. Ik was een paar jaar terug ook anti.. Maar Wayne heeft echt wel gruwlijke flows en niet te vergeten gigantisch veel swagger/charisma..

Daarintegen zijn zijn metaforen soms lachwekkend en moet hij nog een paar klassiekers onder zn belt hebben voordat hij mee mag doen in de catagorie van legende. Laat staan Best Rapper Alive.
Met die aanpassingen is dat ongeveer mijn mening.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  zondag 27 juli 2008 @ 16:16:00 #178
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_60379360
quote:
Op zondag 27 juli 2008 15:56 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Nu ben ik niet zo een Southern Rap fan. Maar hoe kan je dit nou niet diggen:






Ieder zijn smaak natuurlijk

Maar ik hou meer van jazz-achtige beats en wat diepere teksten. Ik vind de beats bij Southern Rap toch allemaal wat te club en te popi jopi achtig en de teksten gaan alleen maar over geld en andere patser zaken.
  zondag 27 juli 2008 @ 18:48:28 #179
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_60381702
Zoals J-heronimus vind ik de jazz kant van hiphop ook interessanter. Ik hoef niet 10x in een nummer te horen; bitch, fuck, motherfucker, money etc. De beats zijn ook veel te simpel.
  zondag 27 juli 2008 @ 21:36:51 #180
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60384376
quote:
Op zondag 27 juli 2008 16:16 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Ieder zijn smaak natuurlijk

Maar ik hou meer van jazz-achtige beats en wat diepere teksten. Ik vind de beats bij Southern Rap toch allemaal wat te club en te popi jopi achtig en de teksten gaan alleen maar over geld en andere patser zaken.
Dat mag. Hou ik ook van, maar als ik feest wil ik dit ook graag horen.
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:48 schreef andre347 het volgende:
Zoals J-heronimus vind ik de jazz kant van hiphop ook interessanter. Ik hoef niet 10x in een nummer te horen; bitch, fuck, motherfucker, money etc. De beats zijn ook veel te simpel.
Ja want een loopje met drums eronder is veel ingewikkelder. Je kan veel van Mannie Fresh beats zeggen maar simpel niet. Hij is de man die de drumroll populair heef gemaakt.

Afgezien van dit, en van smaak. De Hot Boyz en Cash Money in zijn algemeen vond ik niet slecht hoor.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  maandag 28 juli 2008 @ 11:47:00 #181
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_60392719
quote:
Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Dat mag. Hou ik ook van, maar als ik feest wil ik dit ook graag horen.
[..]

Ja want een loopje met drums eronder is veel ingewikkelder. Je kan veel van Mannie Fresh beats zeggen maar simpel niet. Hij is de man die de drumroll populair heef gemaakt.

Afgezien van dit, en van smaak. De Hot Boyz en Cash Money in zijn algemeen vond ik niet slecht hoor.
Ik denk dat we ons er gewoon bij neer moeten leggen dat hiphop de kinderschoenen ontgroeit is en mainstream is geworden. Dat brengt natuurlijk een hoop mainstream georienteerde artiesten met zich mee, want dat verkoopt immers het beste. Deze artiesten horen ook bij wat hiphop vandaag de dag is, of je dat nu leuk vindt of niet.

Ik geef zelf de voorkeur aan oldskool en golden age hiphop, met wat hedendaagse underground artiesten, maar kan goed begrijpen dat de 'nieuwere' generatie andere dingen tof vindt. Zo heb ik neefjes die Dr. Dre oldskool vinden. Die gasten luisteren met een heel ander referentiekader naar hiphop en hebben weer niets met 'mijn' oldskool artiesten. Persoonlijk vind ik de hiphop van vandaag een stuk oppervlakkiger dan die van vroeger en dat is jammer.

Maar goed, leven en laten leven is mijn motto vandaag de dag. Als ik iets tof vind luister ik het en als ik het niet tof vind luister ik het gewoon niet. Over smaak valt toch niet te twisten.

Amen.

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_60395940
Gimme Some Missy!





[ Bericht 8% gewijzigd door ilona-scuderia op 28-07-2008 14:41:29 ]
pi_60396166
quote:
Is wel een beetje off-topic, maar check deze remix van Eels - Get ur freak on (live)

"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_60396263
quote:
Op maandag 28 juli 2008 14:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gimme Some Missy!
Mijn favoriete Missy track en een van de beste producties van de jaren '90:


Haar hele debuutalbum is aan te raden, zie ook:


En voor de mensen die minder met de r&b tracks hebben:
  maandag 28 juli 2008 @ 16:02:57 #185
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_60398007
quote:
Op maandag 28 juli 2008 11:47 schreef AboruAsli het volgende:

[..]
Zo heb ik neefjes die Dr. Dre oldskool vinden. Die gasten luisteren met een heel ander referentiekader naar hiphop en hebben weer niets met 'mijn' oldskool artiesten. Persoonlijk vind ik de hiphop van vandaag een stuk oppervlakkiger dan die van vroeger en dat is jammer.

Maar goed, leven en laten leven is mijn motto vandaag de dag. Als ik iets tof vind luister ik het en als ik het niet tof vind luister ik het gewoon niet. Over smaak valt toch niet te twisten.

Amen.

Laters!!

AA
..maar dan toch nog wel benieuwd naar D-Tox ook al duurt het jáááren...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:16:55 #186
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_60413914
quote:
Op maandag 28 juli 2008 16:02 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

..maar dan toch nog wel benieuwd naar D-Tox ook al duurt het jáááren...
Zeker benieuwd! Je kunt zeggen wat je wilt, maar Dre weet wel hoe 'ie een vette beat moet bakken! Props 2 Dre!
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_60414254
quote:
Op maandag 28 juli 2008 11:47 schreef AboruAsli het volgende:
Maar goed, leven en laten leven is mijn motto vandaag de dag. Als ik iets tof vind luister ik het en als ik het niet tof vind luister ik het gewoon niet. Over smaak valt toch niet te twisten.
De hele discussie vind ik nogal nutteloos ja, dus het enige wat ik erover wil zeggen is wat AA hier dus zei.
full stops and exclamation marks
pi_60414685
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:34 schreef krioro het volgende:

[..]

De hele discussie vind ik nogal nutteloos ja, dus het enige wat ik erover wil zeggen is wat AA hier dus zei.
Ik ben het ook eens met AA, laten we inderdaad gewoon ophouden met deze discussie steeds. In de OP staat niet voor niks "Van Schoolly D tot Coolio, van Brand Nubian tot Dr. Dre, van Marley Marl tot The Neptunes, het maakt niet uit, als het maar wat met hiphop te maken heeft."

AA, als je neefjes into Dre zijn kun je zo ook meteen bekend maken met andere "old school" artiesten als DJ Quik
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:52:53 #189
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_60417307
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:53 schreef le_knightclub_soda het volgende:


AA, als je neefjes into Dre zijn kun je zo ook meteen bekend maken met andere "old school" artiesten als DJ Quik
Hahaha! Wat dacht jij dan LKS?? Ik heb me al goed van mijn opvoedkundige taken gekweten hoor!

Heb ze al kennis laten maken met artiesten varierend van Organized Konfusion, Ultramagnetic tot aan The Game. Leuk om te zien hoe die mannetjes het oppakken!

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_60446966
Er is een unreleased versie van ATCQ's Scenario uitgelekt met De La Soul, Black Sheep en L.O.N.S. erop.

http://www.unkut.com/2008/07/scenario-unreleased-version/


Leuke variatie op die beat ook met de extra samples.
  woensdag 30 juli 2008 @ 17:33:34 #191
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_60448023
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Er is een unreleased versie van ATCQ's Scenario uitgelekt met De La Soul, Black Sheep en L.O.N.S. erop.

http://www.unkut.com/2008/07/scenario-unreleased-version/


Leuke variatie op die beat ook met de extra samples.
Dope man! Hoewel ik ook erg benieuwd ben naar die andere versie die in het artikel genoemd wordt (de versie waarin Posdnuos helemaal los gaat).

Mijn zwager heeft trouwens een track opgenomen met Craig G. Als 'ie afgemixed is zal ik hem hier wel posten.

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_60451397
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60451453
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:33 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

Mijn zwager heeft trouwens een track opgenomen met Craig G. Als 'ie afgemixed is zal ik hem hier wel posten.
Wow, zeker doen!
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:30:51 #194
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_60464467
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:15 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Wow, zeker doen!
Heb de ruwe versie in m'n iTunes staan. Zeer dope! Moet nog worden afgemixt en er moeten nog een paar bars worden gespit door een andere emcee, maar het Craig G deel kan niet meer stuk!

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 01:41:09 #195
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_60480604


Weet een van jullie wat Kenny Muhammed allemaal gedaan heeft, iets uitgebracht of zoiets? Klinkt echt te ziek voor woorden dit.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_60482958
Check de nieuwe albumsampler van Chief Kamachi en Killah Priest! Track nummer 2 en 3 ("All hail" en "Closer") zijn gedaan door mijn zwager Diamond Legit. Dope shit!

Longtime Wu-Tang affilate Killah Priest and Army of The Pharaohs core member Chief Kamachi are teaming up to release their full length collabo album “Beautiful Minds” on September 23rd on Good Hands Records.

Both considered two of the top lyrical MC’s in the game, Priest and Kamachi promise an album fans of lyricism will love.

“Kamachi and I are alike in a lot of ways, this album is going to turn a lot of heads,” said Priest.

“Working with Priest was like going to the studio with myself. It was second nature working with him. It all just came so naturally,” said Kamachi.

“Beautiful Minds” features only guest appearances from Planet Asia and DJ Rhettmatic on the track “Illest.”

“As much as the fans are going to love the non stop spitting by Priest and Kamachi, I think the production matches their efforts, we all made an effort to make sure it was really top notch,” said Good Hands Records president DJ Truth.

Production on “Beautiful Minds” is handled by Tekneek (Kurupt, Tha Dogg Pound), E . Dan (Wiz Khalifa, Reef The Lost Cauze, Kamachi), C Sik (Dilated Peoples, Strong Arm Steady), Dev Rocka, Diamond Legit, Emonex and more.


Sampler (legaal!) te downloaden op de volgende locatie: http://www.hiphopgame.com/news.php3?id=2821

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:24:51 #197
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_60489191
Weinig Game fans hier of vergis ik me nou?
Ik kan iig niet wachten tot LAX uitkomt
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:24:03 #198
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_60505363
Weet niet of het al gepost is:
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/39842689
Nog neit verschenen album van Nas...
Wat moet je anders?
pi_60512044

Echt een heerlijke track dit imo

Iemand trouwens nieuwe album van Emancipator al gehoord (heeft niet superveel met hiphop te maken).

http://www.myspace.com/emancipator. Daar staan een aantal nummers, vind het zelf erg mooi. Die gast is gewoon 19 jaar en dan al zulke vette muziek maken.
zakelijk
pi_60530152
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:24 schreef Wutangtony het volgende:
Weet niet of het al gepost is:
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/39842689
Nog neit verschenen album van Nas...
Het nieuwe album van The Cool Kids 'The bake sale' staat nu ook op de luisterpaal!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')