Geilquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:02 schreef Scandalous het volgende:
wtf is dit dan,
http://www.last.fm/event/684927
Rock the Bells 14 sept ArenA
In een exclusief interview met Immortal Technique bij HIJS radio wist hij te melden dat de legendarische hiphoptour Rock The Bells op 14 september in Nederland staat. De legendarische tour komt voor de eerste keer naar Europa en tourt op dit moment rond in Amerika. De tour kent louter grote namen als A Tribe Called Quest, Mos Def, Rakim, MF Doom en Immortal Technique. De exacte line up en info volgt binnenkort.
The Lineup-A Tribe Called Quest, Nas, De La Soul, Mos Def, Ghostface, Method Man, MF DOOM, Immortal Technique, The Pharcyde, Dead Prez, Redman, Raekwon, Rakim, The Cool Kids
Daaaaaammmmnnnnn!!!!quote:The Lineup-A Tribe Called Quest, Nas, De La Soul, Mos Def, Ghostface, Method Man, MF DOOM, Immortal Technique, The Pharcyde, Dead Prez, Redman, Raekwon, Rakim, The Cool Kids
iddquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:24 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Zou zeker tof zijn als dat allemaal echt naar NL komt! Nu maar hopen dat MF Doom dan ook echt komt en niet weer een look-a-like in een masker stuurt die komt playbacken.
Eensch. Hoewel ik Vaudeville Villain wel beter vind.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Over Doom gesproken, wat blijft dit:
[ afbeelding ]
toch een enorm vet album. Zeker mijn favoriete solo album van 'm, denk dat ik 't zelfs nog beter vind dan die KMD albums!
Vaudeville Villain staat bij mij echt stipt op nummer 1 qua MF Doom-albums!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:17 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Eensch. Hoewel ik Vaudeville Villain wel beter vind.
Vind die track met Apani zo vet!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 02:02 schreef krioro het volgende:
Jazz Liberatorz' Clin D'Oeil was hier (vorig topic) al genoemd, en Last.fm raadde het me aan. Nu aan het luisteren, heel tof.
Die viel me idd ook al in positieve zin op.quote:
Op de Cool Kids na is dit natuurlijk superdopequote:Op donderdag 10 juli 2008 17:02 schreef Scandalous het volgende:
wtf is dit dan,
http://www.last.fm/event/684927
Rock the Bells 14 sept ArenA
In een exclusief interview met Immortal Technique bij HIJS radio wist hij te melden dat de legendarische hiphoptour Rock The Bells op 14 september in Nederland staat. De legendarische tour komt voor de eerste keer naar Europa en tourt op dit moment rond in Amerika. De tour kent louter grote namen als A Tribe Called Quest, Mos Def, Rakim, MF Doom en Immortal Technique. De exacte line up en info volgt binnenkort.
The Lineup-A Tribe Called Quest, Nas, De La Soul, Mos Def, Ghostface, Method Man, MF DOOM, Immortal Technique, The Pharcyde, Dead Prez, Redman, Raekwon, Rakim, The Cool Kids
The Cool Kids zijn ook dope man!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef Steve-O het volgende:
Op de Cool Kids na is dit natuurlijk superdope![]()
Ik vind dit echt ruk .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |