Klinkt inderdaad erg fijn. Poolse hiphop klinkt ook erg lekker en daar versta ik ook geen zak van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:05 schreef Zuen het volgende:
Dikke track dit imo. Zweedse hiphop klinkt zo lekker, al versta ik er niks van.
Inderdaad treurig nieuws. Laatst ook al de zoon van KRS en nu die van Dre. Heb met ze te doen, een kind verliezen is volgens mij het ergste wat je kan overkomen....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:18 schreef kokos het volgende:
http://www.reuters.com/article/domesticNews/idUSN2638705620080826
Oh ja, dat was ik helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 04:14 schreef Syb-rund. het volgende:
Goed nieuws! A Tribe Called Quest, Nas en Immortal Technique komen naar Nederland!
Ik vind het wel leuk, maar vind het niet donker. Wat is er donker aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:45 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
YEAH!!!!Krush, de meester van duistere instrumentale hiphop!! Goede smaak heb je Zuen!
''From Filthy Tongue of Gods and Griots '' eerste 2 nummers zijn echt super, die kan ikzelf altijd opzetten, voor de rest van het album moet ik in de stemming zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar vind het niet donker. Wat is er donker aan.
Dit vind ik pas duister klinken:
Ken alleen niet genoeg van Dälek. Weet iemand leuke albums? Ik heb alleen Absence.
Niet duister? Mwah, vind het niet echt vrolijk klinken of zo. Eerste albums vielen mee, maar daarna ging Krush toch wel de minder toegankelijke kant op. Is mijn bescheiden mening.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ken alleen niet genoeg van Dälek. Weet iemand leuke albums? Ik heb alleen Absence.
Dälek is wel dope ja! Ik heb het album 'Abandoned Language'. Beetje noizy. Maar als je echt 'noise-hiphop' wil horen moet je eens 'Food For Animals' checken. Dat vind ik echt tof!! Alleen zullen veel hiphop-heads hier het niet echt trekken ben ik bangquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
Omdat het niet aan jouw standaarden voldoet over hoe so called 'hiphop' zou moeten klinken of wat?! Ben blij dat er experiment plaatsvindt door acts als Krush, Dälek, Prefuse 73, Machine Drum etc. etc. etc. Progressie ftw! In plaats van vastroesten in 'standaard' kunstvormen...quote:Op maandag 1 september 2008 15:51 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Krush heeft veel duister klinkende tracks. Ik vind vrijwel alles van hem erg gedateerd klinken. Sommige hiphop als, ik noem maar wat, ATCQ klinkt nog steeds fresh. Oude dj shadow en dj krush platen klinken gewoon uit de tijd. "Triphop"..echt een flutgenre.
Die Dalek track is zo'n beetje de grootste bagger die ik in lange tijd gehoord heb. "Hiphop" voor alto jochies van 16.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:04 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Oude Big L demo zojuist gereleased in Japan door Lord Finesse (de beat is van Showbiz). Schijnt z'n eerste solo track te zijn? Klinktiig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |