Niet zo vrolijk he ... het wordt vandaag 29 graden ... en ik zit binnen! En soms ben ik wel jaloers op vrouwen, die kunnen met dit weer gewoon een rokje oid aantrekken. Zit ik daar in mijn lange broek! Kan natuurlijk ook wel een keer een rokje aantrekken ... ik weet alleen niet hoe ze erop reageren ...quote:
Jah ik zit ook binnen eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:06 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet zo vrolijk he ... het wordt vandaag 29 graden ... en ik zit binnen! En soms ben ik wel jaloers op vrouwen, die kunnen met dit weer gewoon een rokje oid aantrekken. Zit ik daar in mijn lange broek! Kan natuurlijk ook wel een keer een rokje aantrekken ... ik weet alleen niet hoe ze erop reageren ...
Hmm, tijd voor nog meer koffie.
Ik ga wel bijtijds weg, maar niet naar huis. In Amsterdam in het Westerpark genieten van een concert van Radiohead. Het leven is goed!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:09 schreef Chiquitina het volgende:
Jah ik zit ook binnen eigenlijkMaar ik kan vandaag wel vroeger naar huis toe
Ja, helaas voorspellen ze voor aankomende donderdag regen en onweer. En dan ben ik daar voor Massive Attack...quote:
Gewoon doen alsof je moslim bent en een jaballa aantrekken met niks eronderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:06 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet zo vrolijk he ... het wordt vandaag 29 graden ... en ik zit binnen! En soms ben ik wel jaloers op vrouwen, die kunnen met dit weer gewoon een rokje oid aantrekken. Zit ik daar in mijn lange broek! Kan natuurlijk ook wel een keer een rokje aantrekken ... ik weet alleen niet hoe ze erop reageren ...
Hmm, tijd voor nog meer koffie.
En bedankt. Heb nog een hele middag volgepland met moslimcliënten voor de boeg. Zit ik straks in de spreekkamer met 'onreine gedachten'quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je moslim bent en een jaballa aantrekken met niks eronder![]()
Dan ga jij er toch ook gewoon zitten zonder je ondergoed aan? Aanpakken met hun eigen methodes die figuren!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:26 schreef m@x het volgende:
En bedankt. Heb nog een hele middag volgepland met moslimcliënten voor de boeg. Zit ik straks in de spreekkamer met 'onreine gedachten'![]()
m@x zonder ondergoedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga jij er toch ook gewoon zitten zonder je ondergoed aan? Aanpakken met hun eigen methodes die figuren!![]()
Toch wel een beetje hequote:Op maandag 30 juni 2008 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar valt die ene dag lamballen wel bij in het niet...
Ik doe een aanname op basis van een post van Elegy...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:26 schreef Atreidez het volgende:
Hoe bedoel je Air, met ookWat weet jij van moslims wat wij niet weten?
Jammerquote:
En met mij vele anderenquote:
Mss Elmo aan de costa ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:03 schreef Atreidez het volgende:
Wat dacht je van een nieuwe avatar, optimist?
Dat zal die moslims wel aanspreken, dat maagdengedrag...quote:
Handig, hoef ik mij niet meer af te vragen waar die loeiende sirene nou voor was, die ik voorbij hoorde komen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:49 schreef becky27 het volgende:
tegenover mijn werk staat een huis in de fik en niet zo'n beetje ook. ppfff je zal er wonen!
Poeh, dat is niet goed... Ik zit niet aan een becky-kant van het gebouw, dus zien kan ik het niet...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:02 schreef becky27 het volgende:
ik denk dat er nu 6 huizen in de fik staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |