Degeen die in het vorige topic woordvoerders leugenaars noemde heeft gelijkquote:
Nee. Ik weet niet hoe lang ze al zwanger is, maar een miskraam zou ook maar zo kunnen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef _Mike_ het volgende:
Wat word er verstaan onder complicaties? Hoort te vroeg geboren daar ook bij?
Als dat waar is dan is Jansma een mongool.quote:
Bijvoorbeeld. Of dat ze al vruchtwater verliest terwijl dat niet zou moeten of nog meer spul..quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef _Mike_ het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:37 schreef NED het volgende:
[..]
Complicaties wil nog niet zo heel veel zeggen he.
Voor hetzelfde geld moeten ze gewoon met spoed een keizersnede doen en wilde mevrouw daar graag haar vent bij hebben. Weten wij veel.
Hoelang is dat wijf van hem eik al zwanger?
nu.nlquote:AMSTERDAM - Khalid Boulahrouz heeft woensdagmiddag de training van het Nederlands elftal in Lausanne voortijdig verlaten. Het vertrek van de verdediger heeft te maken met familie-omstandigheden, waarover de KNVB verder geen mededelingen doet.
ANP
Boulahrouz blijft bij de selectie van Oranje in Zwitserland.
De training verliep tot dan toe kalm. De basisspelers van het duel tegen Roemenië hielden een rustige uitlooptraining met rek- en strekoefeningen. De overige spelers deden vooral oefenvormen met afwerken op doel.
Tegenstander
Woensdagavond weet Oranje wie zaterdag de tegenstander in de kwartfinale wordt. Zweden en Rusland maken in een onderling duel uit wie tweede wordt in groep D. Zweden heeft daarbij voldoende aan een gelijkspel.
De Russen van Guus Hiddink moeten winnen om door te gaan.
Dat, zwangeschapsvergiftiging, loslaten van de placenta, suiker, torenhoge bloeddruk, kan van alles zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef _Mike_ het volgende:
*aansluit bij echtgenoot*quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
tvp
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hè, wat een leuke post in een mannentopic
Dat heeft nog niemand kunnen achterhalen. Op die foto's lijkt ze niet bepaald 9 maanden zwanger, maar goed, dat zegt helemaal niks natuurlijk.quote:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ouz_geblesseerd.htmlquote:
Mijn vrouw werpt als een konijn, dus je post is prima hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:38 schreef yvonne het volgende:
Duidelijk, bedankt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, zwangeschapsvergiftiging, loslaten van de placenta, suiker, torenhoge bloeddruk, kan van alles zijn.
Wat? IK HAD GELIJK!quote:
De Couscous viel niet in smaak zo te zien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:30 schreef -jos- het volgende:
Volgens mij is de vrouw van Boula zwanger, dus zou een goede reden kunnen zijn kijk deze foto maar:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |