Dat vertelt de politie wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef IIDMLB het volgende:
Goed, ik ga naar de politie.
En het ziekenhuis. Wat moet ik precies zeggen als ik in het ziekenhuis ben?
Zou in eerste instantie naar de huisarts gaan, niet direct naar het ziekenhuis. Maar pas nadat je bij de politie je verhaal hebt gedaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef IIDMLB het volgende:
Dat zullen ze bij de politie wel kunnen vertellen lijkt me.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef IIDMLB het volgende:
je kan beter eerst naar de politie gaan, die hebben zelf een arts. Hoef je ook niet naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef IIDMLB het volgende:
Ga eerst naar het politiebureau. Wanneer ze sporen onderzoek willen doen gaat er een ( vrouwelijke ) rechercheur mee naar het ziekenhuis en op verzoek wordt dan door een vrouwelijke arts het onderzoek gedaan. Je moet dus niet EERST naar het ziekenhuis gaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef IIDMLB het volgende:
Alles precies zoals het gebeurd is. Ze hebben geheimhoudingsplicht. Het is voor de behandelend arts belangrijk om te weten wat er precies gebeurd is, dus ben eerlijk, ook over de coke.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef IIDMLB het volgende:
Meteen naar de politie gaan, je kleding etc niet in de was doen die je gisteren aan had ivm mogelijke sporen. Ook eerlijk vertellen dat hij jou coke aanbood (misschien extra straf voor hem). Bel je ouders om mee te gaan als je het (nog) niet aan je vriendje wilt vertellen. Dan naar de huisarts of ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef IIDMLB het volgende:
Ik wil wel naar de politie maar ik ben dus zo bang dat het mijn eigen schuld was omdat ik 'em niet van me af heb kunnen duwen, althans niet genoeg. Ik heb wel heel duidelijk gezegt dat ik het niet wilde en me verzet naar hoe ik kon.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
En een paar mensen verzamelen die de barman even een wat tikken willen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |