abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59504924
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:22 schreef speknek het volgende:
Kan heel goed voor d'r werken. Als seks is vastgesteld, en ze onder invloed van drank en drugs was, kan handelingsonbekwaamheid vastgesteld worden, waardoor de seks sowieso niet consensual was. Of kijk ik nu teveel Advocatenseries? .
Denk het wel, ik heb verder ook geen weet van het echte recht en blablabla. Alleen als ik gewoon nuchter kijk naar dit geheel:
-zijn er geloofwaardige getuigen geweest?
-niemand heeft de sex gezien of gehoord, TS heeft geroepen maar niemand heeft het gehoord dus niemand kan getuigen dat er daadwerkelijk sex heeft plaatsgevonden
-door onderzoek kan worden vastgesteld dat er sex is geweest ,daarbij ook gelijk of het enigzins tegen haar wil in is gebeurd (door scheurtjes/kneuzingen)
-is dat zo dan is er alsnog verder niks hard te maken ben ik bang, door de drank/drugs die in haar bloed zullen worden gevonden (als het klopt wat zij zegt en zij daadwerkelijk naar de politie en alles is geweest) zal niet in haar voordeel werken. Zij heeft ook vrijwillig de drugs toegenomen dus ik zie niet wat het in haar voordeel kan werken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:28:16 #197
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59504991
de tijd dat een rechter zei, "je hebt gedronken en waarom heb je je niet gewoon wat meer verzet of je benen bij elkaar gehouden" ligt toch hopelijk wel een 50 jaar achter ons. Dat veel jongens hier blijkbaar wel zo denken vind ik behoorlijk verontrustend. Nooit iemand gesproken die verkracht is denk ik dan.

De meeste verkrachtigingen gebeuren met bekenden, vaak is er wat gedronken ( bekende ´daterape´) en meestal zijn er geen wapens, had het meisje een broek aan en was ze niet in staat meer te doen dan tegenstribbelen en nee, nee, nee roepen. Maar dat kunnen dus geen verkrachtingen zijn

Dus als een meisje nee zegt mag je gewoon doorgaan, pas als ze je in je ballen weet te schoppen, de badkamer open weet te krijgen, haar benen zo tegen elkaar weet te klemmen dat je na herhaaldelijke pogingen niet ertussen kan komen. Pas dan hoef je als man dus pas te gaan bedenken dat je misschien aan het verkrachten bent? Of zijn er nog andere criteria? Nu weet ik toch verdorie niet meer waar de grens ligt
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 23:29:37 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_59505038
Tvp
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:31:20 #199
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_59505104
Tvp, en tevens veel sterkte TS!
Toeval is toeval
pi_59505145
Ik ben het totaal met je eens Vandaag dus vandaar dat ik niet echt snap dat je die reactie geeft op de quote. Wat ik met "geloofwaardigheid van de getuigen" bedoel, is dat er drank en drugs in het spel is, wie zegt dat de drugs niet voor de verkrachting is genomen, dit is niet vast te stellen, en zal woord tegen woord zijn.

Het blijven lastige situaties, en gelukkig is het, zoals jij zegt, wel in positieve zin (vind ik dan) verandert ten opzichte van vroeger.

Ik ben nu even benieuwd wat TS heeft gedaan en hoe alles is gegaan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:32:44 #201
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59505158
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]
Afhankelijk van hoeveel coke je neemt, 1 goede lijn is al voldoende om in 1 klap nuchter te zijn, dat geldt voor bijna iedereen. De hoeveelheid drank maakt niet zoveel uit, coke overheerst ENORM. Dat is alsof je wakker wordt.
Mwah, ben het daar niet mee eens. Je kan nog steeds in een roes rondlopen en het gevoel hebben dat alles langs je heen gaat na weet ik hoeveel. Ligt echt aan de persoon/situatie. Ik heb zat gevallen daarvan gezien.

(En ga nou zeggen dat de kwaliteit in dat geval dan per definitie slecht is, of iets van die strekking...)
pi_59505218
Ik wee nu niet of ik moet lachen omdat ik dit niet serieus neem, of moet huilen omdat ik dit niet serieus neem

Ervan uitgaand dat het echt gebeurd is.
Wat rot. Heb je aangifte gedaan inmiddels? En hoe kom je erbij dat je niet verkracht bent? sex tegen je wil = VERKRACHTING.

Raar verhaal, maarja.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_59505263
-edit- idd

[ Bericht 82% gewijzigd door Re op 18-06-2008 23:40:34 ]
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:37:15 #204
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_59505306
Als dit niet vervolgd word, is het een vrijbrief om er lekker op los te neuken als man zijnde. Ik had (als meisje) mijn stoere neef en zijn click ingeschakelt.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:47:44 #205
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59505721
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:32 schreef rene90 het volgende:
Ik ben het totaal met je eens Vandaag dus vandaar dat ik niet echt snap dat je die reactie geeft op de quote. Wat ik met "geloofwaardigheid van de getuigen" bedoel, is dat er drank en drugs in het spel is, wie zegt dat de drugs niet voor de verkrachting is genomen, dit is niet vast te stellen, en zal woord tegen woord zijn.

Het blijven lastige situaties, en gelukkig is het, zoals jij zegt, wel in positieve zin (vind ik dan) verandert ten opzichte van vroeger.

Ik ben nu even benieuwd wat TS heeft gedaan en hoe alles is gegaan.
had mijn post ook al ge-edit, wilde ingaan op de quote maar werd een heel ander verhaal

Ben ook benieuwd TS, veel sterkte.
pi_59505882
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:32 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Mwah, ben het daar niet mee eens. Je kan nog steeds in een roes rondlopen en het gevoel hebben dat alles langs je heen gaat na weet ik hoeveel. Ligt echt aan de persoon/situatie. Ik heb zat gevallen daarvan gezien.

(En ga nou zeggen dat de kwaliteit in dat geval dan per definitie slecht is, of iets van die strekking...)
Heb je het zelf wel eens gedaan?
Lambo of Rekt
  Official ESF Kreviewer woensdag 18 juni 2008 @ 23:59:33 #207
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59506132
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Roquefort het volgende:
Al die reacties die met slimme vragen willen aantonen dat er geen sprake was van verkrachting zijn walgelijk.
Ik verontschuldig me bij deze alvast voor iedereen die niet zomaar klakkeloos alles gelooft wat een alcholdrinkend, cokesnuivend (vast niet voor de 1e keer) meisje op fok plempt.
Walgelijk idd, dat er mensen zijn die niet veroordelen op 1 verhaal op internet. Je kan tenslotte beter meteen elke man als verkrachter zien tenslotte, dat is veiliger. Je weet maar nooit.

Neemt niet weg, dat áls het alllemaal zo gebeurd is, het wel degelijk triest is. Jouw reactie is zoals gewoonlijk echter weer te R&P voor woorden.
pi_59506344
Hm, ik vind het ook een vaag verhaal, maar ben wel benieuwd hoe het is afgelopen bij de politie. TS, is je vriendin nog mee gegaan? En heb je ook laten testen op ghb e.d.?
  donderdag 19 juni 2008 @ 00:38:58 #209
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59507077
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je het zelf wel eens gedaan?
Daar antwoord ik niet ontkennend op...
pi_59507486
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 00:38 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Daar antwoord ik niet ontkennend op...
Heerlijk zo'n politiek antwoord.

Anyway, ben wel benieuwd hoe het nu verder is verlopen met TS vandaag. Er vanuitgaande dat het hele verhaal echt was en ze dus inderdaad naar de politie en 't ziekenhuis is gegaan, that is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')