abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:00:52 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59493043
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat heeft volgens mij nooit bestaan, een oude mythe.
en ook compleet irrelevant in dit geheel dus opmerkingen daarover kunnen wat mij betreft gewoon achterwege gelaten worden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Official ESF Kreviewer woensdag 18 juni 2008 @ 17:01:11 #167
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59493050
Vaag verhaal. Hoe krijgt hij in vredesnaam zomaar jouw broek uit? Händige jongen.

Maar goed, tvp dus.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:02:40 #168
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59493082
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

staan daar 5 nerds bij die barman...
stuurt de barman ze weg omdat ze geen alcohol onder de 15 schenken

Ik zou toch mijn geld zetten op de politie.
Is TS reeds geweest want ze zou wel gaan
Ja ze is wel gegaan denk ik. Maar naast 15 jarige nerds zijn er toch ook wel andere users hoop ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Belsezar op 18-06-2008 17:16:21 ]
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:03:52 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_59493106
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Aneurism het volgende:
En achteraf schuld hebben dat ze mee gedaan heeft en daardoor haar vriendje heeft bedonderd... En dan de schuld elders af schuiven.
Ja nouja ik geloof wel dat ze heeft gezegd het niet te willen en de barman vrij hardhandig zijn zin heeft doorgeduwd, wat dat betreft heeft ze best een case dat het ook echt verkrachting is. Maar het heeft wel wat weg van "Nee zeggen, ja denken".
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Cornelis83 het volgende:
probleem was alleen: de deur zat op slot.
Tenzij het een hele oude badkamerdeur was met een loper, kun je 99% van de badkamerdeuren weer van de knip afhalen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_59493303
Grappig, er zijn hier een paar mensen die in een soortgelijk topic er een hele andere mening op nahielden.

Maar OK, ik begrijp wel dat TS naderhand nog coke gesnoven heeft. Als je door een bekende aangerand of verkracht wordt, duurt het sowieso even voor je beseft dat je verkracht bent.
pi_59493386
Als ze nu al naar de politie is gegaan, goed bezig. Anders; DOEN!

Ik kan me voorstellen dat jij en anderen denken dat het misschien je eigen schuld is, omdat je naar jouw idee meer had kunnen doen. Daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat je nee gezegd hebt. Ook al zou een hoer een kerel het peeskamertje intrekken, dan nog is het nee, als zij nee zegt.

En in je verhaal hoor ik ook dat hij hier duidelijk wat makkelijker in is. Dan ben je misschien niet de eerste en zou je alleen daarom al aangifte moeten doen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_59493556
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:12 schreef MLI het volgende:
Grappig, er zijn hier een paar mensen die in een soortgelijk topic er een hele andere mening op nahielden.

Maar OK, ik begrijp wel dat TS naderhand nog coke gesnoven heeft. Als je door een bekende aangerand of verkracht wordt, duurt het sowieso even voor je beseft dat je verkracht bent.
Link?
Lambo of Rekt
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:41:12 #173
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59495324
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja nouja ik geloof wel dat ze heeft gezegd het niet te willen en de barman vrij hardhandig zijn zin heeft doorgeduwd, wat dat betreft heeft ze best een case dat het ook echt verkrachting is. Maar het heeft wel wat weg van "Nee zeggen, ja denken".
[..]

dat is dan ook het enige waar het om gaat. Ze zegt nee, stribbelt tegen voor zover ze kan in haar omstandigheid (verwarring, ongeloof, overrompelt, gedronken). Klaar.

Aan sommige reacties te zien zou het onmogelijk zijn verkracht te worden tenzij er wapens of meerdere mannen bij betrokken zijn. Immers, ze kan toch gewoon haar dijen tegen elkaar klemmen
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:44:37 #174
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59495397
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:41 schreef Vandaag... het volgende:

[..]
Aan sommige reacties te zien zou het onmogelijk zijn verkracht te worden tenzij er wapens of meerdere mannen bij betrokken zijn. Immers, ze kan toch gewoon haar dijen tegen elkaar klemmen
Precies. Weinig inlevingsvermogen noem ik dat.
pi_59496243
Al die reacties die met slimme vragen willen aantonen dat er geen sprake was van verkrachting zijn walgelijk. Al die wijsneuzerige kutpubers vanachter huj beeldschermpjes die zich een onverwachte overmachtsituatie niet kunnen voorstellen... Tief toch een eind op. Ik weet niet waar de waarheid ligt, maar al die wijsneuzen die zo graag het verhaal willen ontkrachten, stuitend om te lezen hoe zwartwit er gedacht wordt. Ik hoop dat het goed gaat met TS, en ik hoop dat ze aangifte doet als ze zich verkracht voelt. De meeste vormen van verkrachting vinden plaats door een dader uit de nabije omgeving, een stevige barkeeper tegen een pubermeisje is ten alle tijden een overmachtsituatie, en die overmachtsituatie is echt niet ineens weg als de broeken weer aan zijn, het al dan niet vrijwillig snuiven van coke toont niets aan over de vermeende verkrachting.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_59497231
Het toont niets aan over de verkrachting, maar het is wel op z'n minst opmerkelijk, nietwaar?
Lambo of Rekt
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:01:44 #177
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59497344
heb je al aangifte doen, bovendin had ik die barman minstens met een honkbalknuppel bewerkt als aangifte niet zou helpne
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59497549
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef speknek het volgende:
Uit de OP is volgens mij wel duidelijk dat ze het ergens stiekem wel lekker vond, vandaar de twijfel of ze zich wel genoeg had verzet. Een badkamerdeur kun je ook weer opendoen, het is niet alsof hij gewapend was.
Het huilen lijkt ook vooral gebaseerd op dat ze een vriendje had en was vreemdgegaan als ik het zo lees.
Domme reactie.

Dan zouden alle verkrachte vrouwen het stiekem wel lekker hebben gevonden, omdat ze zich niet succesvol hebben kunnen verzetten.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:16:58 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_59497811
Ja goed vergelijkbaar. Het lijkt me niet dat vrouwen die bijvoorbeeld de bosjes ingesleurd worden zich na afloop afvragen of ze nou wel of niet verkracht zijn. Of dat het eerste wat door hun hoofd gaat is dat ze vreemd gegaan zijn na afloop, en dat de verkrachter haar dan gerust stelt dat hij ook een vriendin heeft. wtf? Het verhaal klopt gewoon niet. En ze moet natuurlijk zo snel mogelijk naar de politie voor een onderzoek, maar tegelijkertijd moet ze zich er wel heel bewust van zijn dat ze echt verkracht is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_59498197
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:16 schreef speknek het volgende:
Ja goed vergelijkbaar. Het lijkt me niet dat vrouwen die bijvoorbeeld de bosjes ingesleurd worden zich na afloop afvragen of ze nou wel of niet verkracht zijn. Of dat het eerste wat door hun hoofd gaat is dat ze vreemd gegaan zijn na afloop, en dat de verkrachter haar dan gerust stelt dat hij ook een vriendin heeft. wtf? Het verhaal klopt gewoon niet. En ze moet natuurlijk zo snel mogelijk naar de politie voor een onderzoek, maar tegelijkertijd moet ze zich er wel heel bewust van zijn dat ze echt verkracht is.
Ik denk dat je inderdaad behoorlijk aan jezelf gaat twijfelen als je wat drank op hebt, en de reactie van je vriendin is: 'Zoiets zou hij nooit doen, zo'n aardige jongen'
De meeste verkrachtingen gebeuren niet door vreemde mannen die je de bosjes in trekken, maar personen die je goed kent.

In het begin dacht ik nog: en daarna wel coke-snuiven met hem? Maar toen ze een aantal posts daarna zei dat ie dat aan haar gaf zodat ze hopelijk op zou houden met huilen geloof ik het verhaal wel.

Wat betreft het verzetten: een man is nu eenmaal veel sterker en kan je in de houdgreep houden en alsnog van alles met je doen, kun je je verzetten wat je wilt. Misschien begrijp je het niet omdat je zelf een kerel bent.

Jammer dat je inderdaad zo makkelijk reageert vanachter je pc-tje. Maar goed, da's het risico van als je je verhaal op Fok zet.

Hopelijk is Ts nu aangifte doen. Ik geef haar helaas weinig kans, hij zal toch ontkennen.

Veel sterkte in ieder geval en mijd die barman vanaf nu als de pest.
En denk ook eens na over wat je aan je vriendin hebt als ze je niet gelooft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')