Goede middag!!!!!!!!quote:
Zal wel niet mogen van de Arboquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer man! gewoon zon kussen plaatsen , en springen ! hop!
De jongens?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne geeft iedereen een lekker bakkie TNT koffie
![]()
hoe gaat het met de jongens hier?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne geeft iedereen een lekker bakkie TNT koffie
![]()
hoe gaat het met de jongens hier?
laters Vliegjequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben weer even foetsie![]()
Tot een volgende keer!
is het niet gezellig ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben weer even foetsie![]()
Tot een volgende keer!
Te gezelligquote:
Ben ik zo ergquote:
feliciteer haar maar van mequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Te gezellig![]()
Nee, zusje had permanent-examen vanochtend en heeft ze gehaald..
Dus ik moet taartje komen halen
je bent wel de prive demotivator dus...quote:
je bent niet de enige hoorquote:
Ook namens z'n moederquote:
Dat dan weer wel... nou heb ik nogt veul minder zin!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent wel de prive demotivator dus...
Ik niet, ga namelijk naar huisquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik niet, ga namelijk naar huis
Fijne avond menschen!![]()
ohw...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef tripack het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor
volgens mij zit iedereen in een dip...
fijne avond sgelequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik niet, ga namelijk naar huis
Fijne avond menschen!![]()
haal ons den even uit de dipquote:
Gisteren een leuke avond gehadquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heb ik nou altijd, krijg ik tijd om hier te posten, is bijna iedereen al naar huis
ik ben er nogquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heb ik nou altijd, krijg ik tijd om hier te posten, is bijna iedereen al naar huis
Goed bezig!quote:
Nou heb ik nog veul minder zin!quote:
bedankt heaquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik nog veul minder zin!
Dus de rest is al lekker naar huis? Ik moet nog tot even over half 6
Ik ben & blijf natuurlijk wel je prive demotivator hequote:
tot vijf natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben & blijf natuurlijk wel je prive demotivator he![]()
Moet je nog langs "werken" ?
Je bent er bijna!quote:
je had zeker veel te doen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent er bijna!
Damn, tijd ging echt snel vandaag!
Echt een damn drukke dag gewoon!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:29 schreef tripack het volgende:
[..]
je had zeker veel te doen?
ze zeggen dat dat helpt
jaa iddquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt een damn drukke dag gewoon!
Het helpt inderdaad... beter wel een drukke dag als je brak bent als niets te doen hebben
Inderdaad, maar nu is bijna iedereen weg... kan ik eindelijk even rustig aan doen... lijkt alles weer langer te duren hahaha Vanavond maar vroeg pittenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:47 schreef tripack het volgende:
[..]
jaa idddan kan je je niet op je brakheid concentreren
lol
Geen idee hoe dat komt, weet jij dat misschien?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:48 schreef lynda het volgende:
Zo wel drie klanten in laatste uur.. Ik wil sluitenen drox wat ben je toch belachelijk vrolijk :p
foei! dat zag ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz jat "merci" van kut collega... die is toch pleite
Sgele was datquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Wie woont er ook alweer in Breda, was dat Beller niet?
nee eigenlijk heb ik geen idee :p zo weer drie klantjes.. Ik heb geen zin meer.. Nog ff en ik ga spontaan dweilen ofzo.. Weer zeikerd die wil wisselen.. Koop maar lekker wat :pquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat komt, weet jij dat misschien?![]()
Das niet veel, maar 3!
Heb hier de afgelopen 2 uur niemand gezien/niet gebeld,
helaas nog genoeg te doen...
Graag gedaan, ik demotiveer graag!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
ik ga opruimen ik zie jullie morgen weer denk ik![]()
mazzels
Droxz bedankt voor je inzet
Ben jij ook zo achterlijk vrolijk, of door het doelloos gedoe op je werk niet meer?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:59 schreef lynda het volgende:
[..]
nee eigenlijk heb ik geen idee :p zo weer drie klantjes.. Ik heb geen zin meer.. Nog ff en ik ga spontaan dweilen ofzo.. Weer zeikerd die wil wisselen.. Koop maar lekker wat :p
Dat is minder om te horen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
middag ....
nu vernieuwde fubar met hoofdpijn pijn in zijn keel oren die dicht zitten loop neus (moet ik nog door gaan ??? )
erg aangenaam weer allemaal .....
Ah okee, wilde al zeggen, ik ben straks toch in Bredaquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:59 schreef tripack het volgende:
[..]
Sgele was dat![]()
Beller woont in zeewolde... gok ik
Je moeder, die had net ook nog ff 3 klantjes die 'afgedweild' wilden wordenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:59 schreef lynda het volgende:
[..]
nee eigenlijk heb ik geen idee :p zo weer drie klantjes.. Ik heb geen zin meer.. Nog ff en ik ga spontaan dweilen ofzo.. Weer zeikerd die wil wisselen.. Koop maar lekker wat :p
Als je toch weet dat ze je weer naar huis sturen, waarom blijf je dan niet gewoon thuis?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ach das teminste toch nog wat![]()
morgen gewoon weer lekker werken![]()
word vanzelf wel weer naar huis gestuurd >.<
* Dr.Droxz pakt zijn fiets, fietst naar station "Y", pakt Lynda op.. en fietst wegquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:17 schreef lynda het volgende:
Ik wil gewoon huis toe! Sluit internet op mobiel ook weer af, moet nog twee weken en tegoed er al door heen gejaagd :p ga wel smsen
quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je toch weet dat ze je weer naar huis sturen, waarom blijf je dan niet gewoon thuis?
nee smsén is goed koop .....quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:17 schreef lynda het volgende:
Ik wil gewoon huis toe! Sluit internet op mobiel ook weer af, moet nog twee weken en tegoed er al door heen gejaagd :p ga wel smsen
Aha, dat is ook niet echt collegiaal ofzo van je collega'squote:Op woensdag 18 juni 2008 17:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
iets met collega's die zeuren enz enz (ben helaas dit jaar al een aantal keer goed ziek geweest
en ben inmiddels de kluts een beetje kwijt )
slik extra vitaminen enz eet geen wazige dingen (naja bijna niet )
in het kort komt het me gewoon niet echt goed uit dit ziek zijn.
en elke keer ben ik weer de lul op 1 of andere manier.....
Halloooo harde werkerquote:
quote:
Leg me nou eens uit waarom je telkens eenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Halloooo harde werker![]()
![]()
Weer tot laat vanavond?
Dat is niet persoonlijk hoor, doe ik in bijna al m'n posts geloof ik..quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leg me nou eens uit waarom je telkens eenplaats als je tegen mij praat?
Maar neehoor, nog anderhalf uur, dan ga ik weer naar huis. Was vanmorgen nogal laat (kwart voor 11 ofzo)
quote:
Dag dag Sgele, fijne avond!quote:
Yep, daar zit ik vanavond ffquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:55 schreef Sgele het volgende:
Hoorde ik daar iemand Breda roepen?
Misschien.. moeten we dan meer posten!quote:
Ik wist niet dat de moeder van WL in Breda woondequote:
Zie je, daar ga je weer met jequote:Op woensdag 18 juni 2008 18:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de moeder van WL in Breda woonde
quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Misschien.. moeten we dan meer posten!
Is maar een idee hoor
2 dagen??quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zie je, daar ga je weer met je![]()
Maar idd, nou je het zegt, daar kan ik ook wel ff kijken vanavond
(t is ook alweer 2 dagen geleden)
Ik voel me ook niet super..quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja maar als je niet zo super voeld dan gaat dat niet echt ...
We kunnen natuurlijk ook tegen elkaar postenquote:
Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht zegquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook tegen elkaar posten
Thee, lekker!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht zeg
Koffie?
* Sm0keZ geeft DV een bakkie thee, en neemt zelf nog maar wat koffiequote:
Hip zeg!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft DV een bakkie thee, en neemt zelf nog maar wat koffie
Oeh, nog 10 minuutjes, dan ga ik afsluiten!
Al naar de dokter geweest?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ut zal wel weer iets van een holte ontsteking zijn of zo
alles zit weer pot dicht loop neus enz enz
Toch maar even doen dan..quote:
Owquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
erm zit er sinds 2 dagen mee
dus valt wel mee
en het gaat wel weer over![]()
en anders .... anders maar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |