je had zeker veel te doen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent er bijna!
Damn, tijd ging echt snel vandaag!
Echt een damn drukke dag gewoon!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:29 schreef tripack het volgende:
[..]
je had zeker veel te doen?
ze zeggen dat dat helpt
jaa iddquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt een damn drukke dag gewoon!
Het helpt inderdaad... beter wel een drukke dag als je brak bent als niets te doen hebben
Inderdaad, maar nu is bijna iedereen weg... kan ik eindelijk even rustig aan doen... lijkt alles weer langer te duren hahaha Vanavond maar vroeg pittenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:47 schreef tripack het volgende:
[..]
jaa idddan kan je je niet op je brakheid concentreren
lol
Geen idee hoe dat komt, weet jij dat misschien?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:48 schreef lynda het volgende:
Zo wel drie klanten in laatste uur.. Ik wil sluitenen drox wat ben je toch belachelijk vrolijk :p
foei! dat zag ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz jat "merci" van kut collega... die is toch pleite
Sgele was datquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Wie woont er ook alweer in Breda, was dat Beller niet?
nee eigenlijk heb ik geen idee :p zo weer drie klantjes.. Ik heb geen zin meer.. Nog ff en ik ga spontaan dweilen ofzo.. Weer zeikerd die wil wisselen.. Koop maar lekker wat :pquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat komt, weet jij dat misschien?![]()
Das niet veel, maar 3!
Heb hier de afgelopen 2 uur niemand gezien/niet gebeld,
helaas nog genoeg te doen...
Graag gedaan, ik demotiveer graag!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
ik ga opruimen ik zie jullie morgen weer denk ik![]()
mazzels
Droxz bedankt voor je inzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |