Leuk!quote:Nieuwe X Factor met Martijn Krabbé en Wendy van Dijk
RTL4 komt begin 2009 terug met de X Factor. De talentenjacht zal dan echter niet meer alleen door Wndy van Dijk worden gepresenteerd, ze krijgt gezelschap van Martijn Krabbé. Begin dit jaar zei een woordvoerder van RTL: De kans dat er komend jaar een nieuwe X Factor of Idols komt is vrij groot. Er was dit jaar een recordaantal inschrijvingen. De tv-talentenjacht is nog steeds populair.
Een vijfde editie van Idols lijkt voorlopig van de baan. Mogelijk komt die show eind 2009 of begin 2010. Volgens de Telegraaf zullen de juryleden in de nieuwe X Factor nog prominenter backstage in actie komen als coach, begeleider en zangdocent.
De nieuwe reeks wordt niet meer op zaterdag èn zondagavond uitgezonden. Het wordt een anderhalf uur durende show op zaterdagavond, inclusief de uitslag.
RTL4-programmadirecteur Erland Galjaard zegt in de krant dat er nog wordt overwogen afzonderlijke categorieën voor vrouwen, mannen en groepen te maken. Je ziet dat er bijvoorbeeld hele muzikale families zijn. Dat lijkt ons dan ook een echte verbreding van het programma. En Wendy en Martijn zijn natuurlijk heel naturel als presentatoren en hebben zich nadrukkelijk bewezen in Idols.
Wat heeft de eerste zin met de volgende 2 te makenquote:dat er nog wordt overwogen afzonderlijke categorieën voor vrouwen, mannen en groepen te maken.
Je ziet dat er bijvoorbeeld hele muzikale families zijn. Dat lijkt ons dan ook een echte verbreding van het programma.
Aparte woordkeuzequote:En Wendy en Martijn zijn natuurlijk heel naturel als presentatoren en hebben zich nadrukkelijk bewezen in Idols.
In een locatieprogramma misschien, maar zet haar in een grote studio en ze verandert in een kleuterjuf.quote:En Wendy en Martijn zijn natuurlijk heel naturel als presentatoren
En leker veel bejaarden, zoals Dorine.quote:
Oftewel; een greoot kruis er doorquote:Op zondag 29 juni 2008 14:14 schreef Toedels het volgende:
Moet die Wendy weer erbij? Die kan zelf ook wel een beetje X-factor gebruiken.
Die heeft zelfs een enorm grote familie om zich heen, waarvan minstens de helft de showbizz in lijkt te willen --> getuige andere Idols-edities & overige talentenjachten.quote:
Nee, de nieuwe:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:21 schreef Maartel het volgende:
...want iedereen wil natuurlijk de nieuwe Sharon Kips worden
Dan ben je er wel vroeg bij!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:27 schreef BVO het volgende:
Ik heb er zin an!
Ja, maar qua forum (want zomder FOK! is het echt veel minder leukquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:01 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dan ben je er wel vroeg bij!
Het zou toch pas begin 2009 beginnen?
Die mensen doen ook alles om op tv te komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:56 schreef Svensational het volgende:
Een van de Hendriks' doet mee met het programma Million Dollar Wedding.
Je hoeft niet te kijken hoor! Is het XFA-forum tenminste ook weer een zuurpruim armerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:38 schreef Fir3fly het volgende:
Krijgen we dit weer. Ik vind Idols een heel stuk leuker, maar goed. In ieder geval zonder Henk-Jan, maar ik reken wel op Gordon.
Kijk niet. Sim-pel!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:31 schreef FP128 het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat jullie dit soort 'domme' programma's leuk vinden. Het is niks, wordt niks en een uiterst vervelende format.
En bedankt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken hoor! Is het XFA-forum tenminste ook weer een zuurpruim armer.
Quoten voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vooruit, ik doe wel mee dan.
In januari ergens. Ik zag ook de groepen-promo, maar solisten mogen gelukkig ook meedoen:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
Wanneer gaat dit eigenlijk beginnen? Ik meen me te herinneren dat ik van het weekend er een reclame voor zag die specifiek over groepen ging...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb het denk ik iets te druk om nog mee te doen.. dus helaas
ik las ergens dat de eerste uitzending 17 januari zou zijn, maar heb het nog niet kunnen bevestigen verder...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
In januari ergens. Ik zag ook de groepen-promo, maar solisten mogen gelukkig ook meedoen:
Groepen promo - Solisten promo
Ik hoorde het net jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:52 schreef borisz het volgende:
Jury is bekend.
Eric van Tijn
Gordon
Angela Groothuizen
en een blonde van 23 die al een paar jaar een eigen platenmaatschappij heeft, ben even haar naam kwijt.
Bron boulevard.
Jerney deed vorige keer ook niet mee aan Xfactor, toen was Marjanne van Wijnkoop (ofzoquote:
Stacy Rookhuizen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:52 schreef borisz het volgende:
Jury is bekend.
Eric van Tijn
Gordon
Angela Groothuizen
en een blonde van 23 die al een paar jaar een eigen platenmaatschappij heeft, ben even haar naam kwijt.
Bron boulevard.
Een beetje zoals jij he?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geen Marianne is vreselijk, ik hield van haar. Lekker threatraal altijd.
Engeland heeft er ook 4, jongens en meisjes apart.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:27 schreef Svensational het volgende:
Stacy! Die ken ik nog van dat Veronica-programma waarin ze een nieuwe veronica-presentator zochten, daar zat ze samen in met die gast van Astro TV en Valerio.
En verder verrassend dat er vier juryleden zijn, zouden ze niet meer elke categorie een jurylid geven ofzo?
Jawel. Er komt waarschijnlijk een categorie bij.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:27 schreef Svensational het volgende:
En verder verrassend dat er vier juryleden zijn, zouden ze niet meer elke categorie een jurylid geven ofzo?
Bij welke categorie?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Engeland heeft er ook 4, jongens en meisjes apart.
16-24.quote:
Henk heeft het druk met de andere Henkquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Geen Marianne.![]()
Angela is volgens mij ook best leuk. Gelukkig zijn zowel Henkjan als die andere vent weg.
Ah, ik hoop dat ze in Nederland die ondergrens ook krijgen.quote:
Oh, ik dacht dat ze die juist niet hadden om vervolgens iedereen onder de 15 weg te sturen omdat ze te jong warenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:47 schreef happyme28 het volgende:
Leuke jury. Ik maak me alleen zorgen over de hoeveelheid promo's er worden uitgezonden voor de groepen. Zal wel weer niet veel bijzitten vrees ik. Verder hoop ik ook op een splitsing van jongens en meiden.
Volgens mij was er toch al een ondergrens van 15 jaar bij XFA? Edit: opgezocht en minimum leeftijd is idd. 15 jaar.
Hoewel dat 'wederom' nergens op slaat, Wendy deed het de vorige keer alleen.quote:Nieuwe Juryleden X-Factor
Dejury van het nieuwe seizoen van X-factor is vandaag bekend gemaakt in RTL Boulevard. Naast vaste leden Gordon en ouwe rot Eric van Tijn is er nu ruimte voor twee nieuwe gezichten.
Gordon heeft alles met RTL bijgelegd en zal de artiesten dus weer gewoon van commentaar voorzien. "Ik ben blij dat Gordon er bij is. Zo'n persoon heb je nodig om de boel op te schudden."Aldus Eric van Tijn.
Oud Dolly Dot Angela Groothuizen zal naast de twee heren een plekje vullen.
Een nieuw televisie gezicht zal in het laatste jurygestoelte plaatsnemen. Stacey Rookhuizen zal de laatste plek vervullen. Op dit moment is ze te horen als DJ op Kink FM en heeft de 22-jarige al 6 jaar een eigen platenlabel gehad.
De presentatie van het programma zal wederom in handen van Martijn Krabbé en Wendy van Dijk zijn.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja, dit jaar trouwens geen kneuzenkermissen, alleen de (redelijk) goeie worden laten zien.
Doe nou niet of jij zo'n hoge standaard hebt qua zangkwaliteitquote:
Aparte zet van RTLquote:RTL's X Factor weigert kandidaten uit SBS' Popstar
16 November 2008 10:44: Herman Roggeveen
De audities voor het RTL-programma X Factor zijn dit weekend losgebarsten. Kandidaten uit de regio Amsterdam mogen gisteren en vandaag voor de jury verschijnen. En die jury heeft niet voor iedereen even leuk nieuws. Kandidaten die het ver hebben geschopt bij SBS-talentenjachten als So You Wanna Be a Popstar en het huidige Popstars worden sowieso naar huis gestuurd.
Het overkwam Naomi Lagerwaard (website), die vorig jaar bij de laatste 15 kwam van So You Wanna Be a Popstar. Haar vader Dick meldt aan Zappen: "Er werd letterlijk tegen haar gezegd: 'Je hebt zeer zeker potentie maar omdat je aan So You Wanna Be a Popstar hebt meegedaan en zo hoog bent geëindigd, kunnen wij je niet door laten gaan."
En dat is toch opmerkelijk. Want in RTL-talentenjachten Popstars the Rivals, Idols en X Factor zijn toch meermalen dezelfde figuren langsgekomen. Sommigen bij voorbaat kansloos, anderen die meerdere auditierondes bij een eerdere talentenjacht overleefden en dan toch door mochten gaan. Denk maar aan Alice (die bij Idols I net niet tot de laatste 10 doordrong en bij Idols II dat wel deed) of Lotus Metaal, die aan meerdere RTL-talentenjachten meedeed en onlangs wel gewoon redelijk ver kwam in Popstars.
"Voor mij is geen X Factor maar SHIT Factor", concludeert vader Dick. En daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Erg kinderachtig van X Factor om mensen bekend uit een SBS-talentenjacht te weigeren. Dan laat je jezelf wel erg kennen.
Truequote:Op maandag 17 november 2008 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er eigenlijk geen problemen mee als ze SBS-kandidaten weigeren. Alsof dat ookal niet de restjes van talloze andere talentenjachten waren
.
Iddquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe nou niet of jij zo'n hoge standaard hebt qua zangkwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |