Hoi Kees!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Uhhhquote:
Dat kan ik toch nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:26 schreef Jipje het volgende:
Kees. Hou jezelf nou niet voor de gek. Zet Fok uit en begin echt met afkicken...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
ZIE JE NOU!
Hij leest gewoon alles mee
Kees. Hou jezelf nou niet voor de gek. Zet Fok uit en begin echt met afkicken...Vraag een ban aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor anderhalf week...totdat je klaar bent met stage
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Iedereen heeft het druk zeg ik altijd maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, vorige week zo druk gehad joh?![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
ZIE JE NOU!
Hij leest gewoon alles mee
Kees. Hou jezelf nou niet voor de gek. Zet Fok uit en begin echt met afkicken...Mee eens. Lekker zinvol wel om de hele dag 'afwezig' te zijn en niet te posten maar toch alles mee te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Hahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Iedereen heeft het druk zeg ik altijd maar. Viel alleen vorige week erg tegen, ook in het weekend nog wat gedaan dus ik mag wel even fokken
En bedanktquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mee eens. Lekker zinvol wel om de hele dag 'afwezig' te zijn en niet te posten maar toch alles mee te lezen
Ik bouw af.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:28 schreef Bravebart het volgende:
Mee eens. Lekker zinvol wel om de hele dag 'afwezig' te zijn en niet te posten maar toch alles mee te lezen
quote:
Ik zie er heletijd maar 1ntje lopen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
Die kuikens zijn echt liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeef
quote:
Ik zie ze hier nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
Die kuikens zijn echt liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeef
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaJe wordt toch geen workaholic he
Vanwaar opeens die ommekeer?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bouw af.
Straks lees ik hopelijk niet eens meer. Als ik blijf posten blijf ik sowieso terugkomen
Nee ik post gewoon niet als ik niks boeiend te melden hebquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]Jij pretendeert niet een dag fokloos te zijn
Que?quote:
Nep-SC-erquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik post gewoon niet als ik niks boeiend te melden heb
In Zeelandquote:
Vast nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaJe word toch geen workaholic he
Zal me echt aan mn reet oxiderenquote:
Nee, ik wou zeggenquote:
dees en tees heb ik ook schijt aan... Ik word altijd dood moe van dingen als: "groter als mij". Iedereen zijn ergenissenquote:
Jij ziet geen harde werken in mijquote:
Och ik weet het allemaal wel, maar op dingen als fok en msn zal het me echt een zorg zijn of ik het altijd goed doequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:35 schreef jackson het volgende:
[..]
dees en tees heb ik ook schijt aan... Ik word altijd dood moe van dingen als: "groter als mij". Iedereen zijn ergenissen
Als je staat te draaien, maar andersquote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:36 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren halflam uit het café gelopen...
Een zware looptraining + een (bijna) lege maag + 2 biertjes = lam je bed in duiken
Ojawel hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet meer spellingsnazi bij anderen zijn
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je staat te draaien, maar anders
Gelulquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ojawel hoorSpellingsnazi mag je zijn als je de regels weet, dat wil niet zeggen dat je het zelf ook altijd goed hoeft te doen
Truequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is hobby maar inderdaad ook hard werken voor weinig geld
quote:
Overigens dit jaar al wel een paar honderd euro weten binnen te slepen met draaienquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueMaar gaat om het gevoel he, om de vibe, om de feeling die je kracht geeft [ afbeelding ]
Hadden ook gewoon 3 heerlijke eieren kunnen zijn. Als ik mag kiezen.....quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:41 schreef Yesse het volgende:
3 kuikens zijn inmiddels geboren.
Ooooh best netjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Overigens dit jaar al wel een paar honderd euro weten binnen te slepen met draaien
Deze post kwam slecht door... denk dat mijn internet even weg viel of mij scherm een beetje gaar is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooh best netjesHeb je aan Zweden nou nog wat verdiend of alleen dat je bij Peter mocht slapen?
wel goedkoop dronken wordenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken hetIk was na trainen/wedstrijd ook altijd halflam na 2 of 3 bier
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Deze post kwam slecht door... denk dat mijn internet even weg viel of mij scherm een beetje gaar is.
Ja ok, maar ik was na wedstrijden dan soms al lam om 3 uur 's middags en dan moet je nog zo langquote:
Ik zeg altijd.... Hij is maar 16cm maar er zit wel 80 kilo druk achterquote:
Dat is wel vroeg jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik was na wedstrijden dan soms al lam om 3 uur 's middags en dan moet je nog zo lang
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zeg altijd.... Hij is maar 16cm maar er zit wel 80 kilo druk achter
Oohnee, dat gaat ergens anders over. Maar nee hoor, het zit niet zo diep. Was tof om een keer mee te maken
Dat sowieso. Ook zal ik geen vrienden meer inlichten over dikke zalen en 2000man. Wie mee wil mag mee maar verwacht niksquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]Mja, 800 Newton, aardig wat
True, al ga je volgende keer zeker ook wel in het gewone hotel ipv hotel Intercity
+1quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:58 schreef Yesse het volgende:
Ik ben een beetje duf en er komt niets uit mn handen
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ook zal ik geen vrienden meer inlichten over dikke zalen en 2000man. Wie mee wil mag mee maar verwacht niks
Qua muziek rockte het prima de pan uit. Was ook haarzuiver mixwerk van ons al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ach onze zaal was alsnog 10 keer beter dan die breezerzaal die wel vol stond
Dat zie je snelquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:02 schreef Sweety_girl het volgende:
ik ga gelijk weer, want zie dat ik hier niet thuis hoor
oh okquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:02 schreef Sweety_girl het volgende:
Je hoort hier niet thuis ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:02 schreef Sweety_girl het volgende:
Erg knap. Respect voor dat dusquote:
Ik zat alweer in het fotoboek te kijken maar daar staan geen foto's inquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja
ik d8 al yes! nu komt er nog een sweety girl bijmaar gaat dus weet niet door
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:07 schreef jackson het volgende:
Ik zat alweer in het fotoboek te kijken maar daar staan geen foto's in
Stelletje stalkersquote:
Wat is daar mis mee dan? Iedereen zijn meuk tochquote:
Ik ben nogal visueel ingesteldquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoiets doe ik nou nooit
Tijd om weer te gaan![]()
slijmbalquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoiets doe ik nou nooit
Tijd om weer te gaan![]()
Ja tochquote:
Hi deze morgenquote:
Sarcasmequote:
Toch altijd leuk om de persoon bij de post te denkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja toch. Ik kijk vaak even van, hoe ziet die er ook weer uit... Soms blijf je schrikken maargoed, dat doen mensen bij mij ook
Ben ik zeker wegquote:
ach ja je hebt gelijk hoor. waar zijn die fotoboeken anders voorquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja toch. Ik kijk vaak even van, hoe ziet die er ook weer uit... Soms blijf je schrikken maargoed, dat doen mensen bij mij ook
Ze kwam. Ze zag. en ze gingquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
*Even meestalkt... (nieuwsgierig naar postgeschiedenis en waarom ze zo snel zag dat ze hier niet hoorde...![]()
Ze verwarde SES zeker met SEX
Anders staan jullie weer vrolijk op plaats 1 en 2 van de top 100 zekerquote:
Nou kan ik het zeker niet meer bijhoudenquote:
Haar denkbeelden kan je nog wel bijsturen, het uiterlijk moeilijk... Vandaar toch het fotoboekquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:16 schreef mash_ het volgende:
Wel grappig de mannen bekijken meteen haar fobo en de vrouwen de postgeschiedenis
Nee ik was vooral benieuwd waarom ze het idee had dat ze hier niet pastte..quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:16 schreef mash_ het volgende:
Wel grappig de mannen bekijken meteen haar fobo en de vrouwen de postgeschiedenis
Och en volgens haar post gs post ze alleen bij sexquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Haar denkbeelden kan je nog wel bijsturen, het uiterlijk moeilijk... Vandaar toch het fotoboek
Ja, dat verklaart een boelquote:
Een of ander ei spel op Q-musicquote:
Hmmja mee eens!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Och en volgens haar post gs post ze alleen bij sexdus dat beeld hoef je noggeneens bij te sturen
maarja ze had geen fotosmaak dan geen fotoboek aan als je er toch geen fotos in doet
Ah, die link had ik nog niet gelegdquote:
Ja, maar Sacha wilt nu weer terug naar haar/zijn ei want die stopt haar/zijn hoofdje weer terugquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:22 schreef mash_ het volgende:
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b9352c4fa7122
Die verslaglegging hoeft van mij niet maar wellicht doe je er andere een plezier meequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar Sacha wilt nu weer terug naar haar/zijn ei want die stopt haar/zijn hoofdje weer terug
Denk dat dat komt doordat ze ook in KPD heeft gepostquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:19 schreef mash_ het volgende:
Och en volgens haar post gs post ze alleen bij sexdus dat beeld hoef je noggeneens bij te sturen
maarja ze had geen fotosmaak dan geen fotoboek aan als je er toch geen fotos in doet
uhm ja okquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat dat komt doordat ze ook in KPD heeft gepost
en zoiets had van, wil wel reacties, maar geen verdere foto's.
Mogguh !quote:
Dat verklaart een boelquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan ook via PM natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
morgguh Cuequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kloptquote:
Aawwwwwquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:33 schreef Jipje het volgende:
Ik heb geen zin vandaag...
En ik kan de kuikentjes niet zien
En ik ben niet uitgeslapen
En ik zit vanmiddag helemaal alleen op de afdeling
Met andere woorden: Ik heb een baaldag.![]()
- Het leven is mooi, het weer is mooi, de dag is mooi dus niet zeurenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:33 schreef Jipje het volgende:
Ik heb geen zin vandaag...
En ik kan de kuikentjes niet zien
En ik ben niet uitgeslapen
En ik zit vanmiddag helemaal alleen op de afdeling
Met andere woorden: Ik heb een baaldag.![]()
Tekeningen verbeteren, conclusie verbeteren, verslag doorlezen en verbeteren en een samenvatting schrijven. En als ik dan nog tijd heb eigenlijk ook een voorwoord. Maar ik denk dat ik blij mag zijn als ik de eerste 2, 2,5 dingen gedaan heb...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:34 schreef Cuegirllie het volgende:
*aai over de bol smilie
voor Jipje
wat staat er vandaag dan op het programma?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou je graag ondersteunen, maar ik heb een afkickdag
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
- Het leven is mooi, het weer is mooi, de dag is mooi dus niet zeuren
- Who cares about kuikens, ga naar een kinderboerderij
- Slapen is zonde van je vrije tijd dus heb je extra genoten van je vrije tijd
- Lekker alleen, beetje fok!ken, lekker toch!
Niks baaldag, niet moeilijk doen
Ja, dat dacht ik gister ook, alleen... Ik was compleet uitgevloerd toen ik eindelijk om kwart over 6 thuis wasquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is idd behoorlijk wat jipje.. wens ik je alvast veel succes
Maar het gaat je allemaal lukken, gewoon goed doorwerken en dan voel je je aan het eind van de dag trots ..
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar het gaat je allemaal lukken, gewoon goed doorwerken en dan voel je je aan het eind van de dag trots ..
Ja tochquote:
Kwart over 6 thuis.... mooie tijd lijkt me toch ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik gister ook, alleen... Ik was compleet uitgevloerd toen ik eindelijk om kwart over 6 thuis wasMaar nu zijn mn ouders weer thuis, nu hoef ik gelukkig niet meer aan boodschappen of koken te denken
![]()
(das ook meteen het enigste voordeel
![]()
)
*jaloers*quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:41 schreef mash_ het volgende:
Morgen walibi lalala
alleen wel te vroeg me bed uit
Toch niet cold turkey kunnen stopen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou je graag ondersteunen, maar ik heb een afkickdag
Cold turkey?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:42 schreef PieterBas het volgende:
Toch niet cold turkey kunnen stopen?
Oh hoelaat moet ik waar zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je mag wel mee hoorschool betaald toch
Dat is inderdaad cold turkeyquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Cold turkey?
Ineens helemaal zeg maar?
Nee, dat lukt me niet![]()
Tis toch ook niet normaal eigenlijk
Nouja, ik was om kwart over 8 al begonnen, dus ik vond het wel een lange dag tot kwart voor 6quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Kwart over 6 thuis.... mooie tijd lijkt me toch ?
Hmja... het is even wennen als je studie gedaan hebt. Erg herkenbaarquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:47 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nouja, ik was om kwart over 8 al begonnen, dus ik vond het wel een lange dag tot kwart voor 6
Tja. Ik werk al 18 weken 47 uur in de week. Zo een lange dag hakt er dan gewoon in.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmja... het is even wennen als je studie gedaan hebt. Erg herkenbaar
Zet kees in de goliath en je ziet em de hele dag niet meerquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
denk ik yes! kan ik samen met milou wat leuks doen. gaat het weer niet door
Als jij die jongen op je advater bent komt dat wel goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je mag wel mee hoorschool betaald toch
Het is lastig..quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Cold turkey?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als jij die jongen op je advater bent komt dat wel goed
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zet kees in de goliath en je ziet em de hele dag niet meer
Is ook begrijpelijk. Ik baal nog het meest als ik soms bij moet komen in het weekend van een drukke werkweek. Teh horror wat blijft dat irritantquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tja. Ik werk al 18 weken 47 uur in de week. Zo een lange dag hakt er dan gewoon in.
Met z'n laptop op schootquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zet kees in de goliath en je ziet em de hele dag niet meer
*aai over de bolquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Cold turkey?
Ik ben die jongen uit me foboquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als jij die jongen op je advater bent komt dat wel goed
Precies, helemaal goed, dan houden wij em wel bezigquote:
Iedereen kijkt nu massaal naar je foboquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ben die jongen uit me foboook goed??
Wat? Deze?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja! die ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wat? Deze?
[ afbeelding ]
Ook heeeeeeeeeeeel herkenbaar hoor
Ja hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja hoorVoor een dagje walibie heb ik niet zo veel eisen
![]()
grapje
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
grapje
oh ik ook niet voor gezelschap dus dat scheelt dan weerquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
grapje
Die ontlopen we welquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh ik ook niet voor gezelschap dus dat scheelt dan weer
nouja mensen uit me klas zijn er.. maar daar word je ook niet echt blij van
Jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
ok dan![]()
Je houd van van achtbanen he ??
Met een suikerspin en een XL beker Colaquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaan jullie maar in de Goliath dan, ga ik wel op een bankje in de zon zitten met mn laptop
Wie houdt er nou wel van wachten?quote:
Jij gaat fokken in walibi....quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaan jullie maar in de Goliath dan, ga ik wel op een bankje in de zon zitten met mn laptop
rolstoel is beterquote:
Je liegt dat je barstquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh ik ook niet voor gezelschap dus dat scheelt dan weer
nouja mensen uit me klas zijn er.. maar daar word je ook niet echt blij van
Straks komt de loopingquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie gaan snel!
net als een achtbaan![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
Dat valt op als je enthousiast eruit komt
Als fok! eruit ligt is de achtbaan defectquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie gaan snel!
net als een achtbaan![]()
Ja ik zag het net in een andere topic.. lijkt me ook wel kickequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:08 schreef jna het volgende:
Hebben jullie trouwens die nieuwe glijbaan gezien met looping erin?
Dan gaan we pas echt hard!quote:
Goed idee. Anders ben ik straks nog niet klaar...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:ik gaat maar eens even hard aan het werk.. hou dit toch niet bij
Nee, ik doelde op dat het je niet uitmaakte wie je gezelschap wasquote:
maakt me wel uit wiequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op dat het je niet uitmaakte wie je gezelschap was
Te makkelijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
maakt me wel uit wiemaar me eisen zijn niet zo hoog
ging toch ook met jou om!
Mag een gehandicapte niet enthousiast uit een achtbaan komenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
Dat valt op als je enthousiast eruit komt
Met enthousiast bedoelde ik meer dat je rennend en springend naar het karretje gaat zodra je op het instapplatform bentquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mag een gehandicapte niet enthousiast uit een achtbaan komenAls je een beetje goed acteren wordt je gewoon uit het karretje getild en weer in rolstoel gezet
Cali! Waar ben jij nu nog mee bezig? Was je stage nou al klaar of niet?quote:
Snap ik ook welquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:20 schreef jna het volgende:
[..]
Met enthousiast bedoelde ik meer dat je rennend en springend naar het karretje gaat zodra je op het instapplatform bent
quote:((2*pi*0,4E-6*2E-6)+(2*pi*(0,4E-6)^2))*(1/3.0E-13)
Jaaaaa ik kan niet verderquote:
ik gok op 12!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:29 schreef Bravebart het volgende:
Wie heeft er wel een rekenmachine bij zich () en kan dit even uitrekenen
[..]
Precies zoals het er staatquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik gok op 12!
ik heb wel rekemachinemaar geen idee hoe ik dat moet invoeren
Hoezo je hebt geen idee hoe je dat moet invoerenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik gok op 12!
ik heb wel rekemachinemaar geen idee hoe ik dat moet invoeren
start -> uitvoeren -> calcquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
en dan zelf rekening moeten houden met de haakjesquote:
Op mn Mac?quote:
Computer says noquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op mn Mac?En ik wil het als 1 regel, niet allemaal afzonderlijke berekeningetjes. En google zegt dat het niet gaat
Kan niet in dit gevalquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Computer says nokun je niet even snel naar huis sprinten dan?
excel?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op mn Mac?En ik wil het als 1 regel, niet allemaal afzonderlijke berekeningetjes. En google zegt dat het niet gaat
Momentje!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
omdat het zo`n standaard kut ding isquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo je hebt geen idee hoe je dat moet invoeren
Duplo, altijd goedquote:
Nee gewoon.quote:
Als je inspiratie hebtquote:
Oh, en ik ben het er natuurlijk weer eens niet mee eensquote:
oeh ik ben ook met me portfolio bezigquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens is.Weer een pagina van portfolio af
Nog maar 5 te gaan
![]()
![]()
Poging 2 levert iets anders op. Je zult het zelf moeten doen, mn casio kan het niet aanquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Momentje!
ik kom op 8.377.583,761
Ik denk dat er bij het laatste stuk iets mis gaat
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, en ik ben het er natuurlijk weer eens niet mee eens![]()
Heb eigenlijk zin om mn hoofd door het beeldscherm te slaan
Ik snap dat stuk niet eigenlijk...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:41 schreef Californium het volgende:
((2*pi*0,4E-6*2E-6)+(2*pi*(0,4E-6)^2))*(1/3.0E-13)
Waarom wil je dit uitrekenen
Wantquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:41 schreef Californium het volgende:
quote:E. colicel weegt 3.0 x 10-13 gram (drooggewicht)
Afmetingen: 2 x 0.8 µm
Watis het oppervlakvan 1 gram (drooggewicht) E. colicellen?
Nee precies. Geeft mooi aan hoe ik me voelquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:42 schreef Yesse het volgende:
Daar heb je niks aan.
Gewoon 1/3.0E-13quote:
ik snapte het 3.0 niet, maar na je uitleg van waarom je het wilde uitrekenen welquote:
lamaquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:41 schreef Californium het volgende:
Nutteloos dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee precies. Geeft mooi aan hoe ik me voel
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef mash_ het volgende:
ik snap er echt geen fuck van waar jullie het allemaal over hebbenal die slimme mensen hier :p
ahaquote:
Gast, dat is echt een brugklas berekeningquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef mash_ het volgende:
ik snap er echt geen fuck van waar jullie het allemaal over hebbenal die slimme mensen hier :p
je praat je zelf op dit moment in een dip. praat jezelf er eens uit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee precies. Geeft mooi aan hoe ik me voel
quote:
Bacterienquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:46 schreef Bravebart het volgende:
Ik doelde ook eigenlijk hierop, bij dat het leven mooi is
Diversiteit van microbieel leven
Celgrootte: 0.2 µm -750 µm
Genoomgrootte: 0.5 - 40 Mb
Druk: <1 - >1000 bar
Temperatuur: <0 - >110 oC
pH: 0.5 - 12
Zout (NaCl) concentraties: < 0.01 - 30%
Is moeilijk. Voor sommige mensen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, dat is echt een brugklas berekeningGewoon omtrek en oppervlakte van een cirkel bereken.
Schat. Wij (als in de mensen die hebben aangegeven het niet te begrijpen) begrijpen niet wat je bedoelt. Dat is echt 100% zeker geen brugklasberekening die wij kregen. Wij kwamen zeker niet verder dan:quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, dat is echt een brugklas berekeningGewoon omtrek en oppervlakte van een cirkel bereken.
Is je berekening dan niet veuls te moeilijk gedachtquote:
ja dat dusquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Schat. Wij (als in de mensen die hebben aangegeven het niet te begrijpen) begrijpen niet wat je bedoelt. Dat is echt 100% zeker geen brugklasberekening die wij kregen. Wij kwamen zeker niet verder dan:
korte zijde x lange zijde = oppervlakte
en zulke dingen.
Dat doe ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:46 schreef Jipje het volgende:
Nutteloos dus.![]()
Misschien moet je iets nuttigs gaan doen?
Kan ik dat?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
je praat je zelf op dit moment in een dip. praat jezelf er eens uit.
Straal x straal x Piquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Schat. Wij (als in de mensen die hebben aangegeven het niet te begrijpen) begrijpen niet wat je bedoelt. Dat is echt 100% zeker geen brugklasberekening die wij kregen. Wij kwamen zeker niet verder dan:
en zulke dingen.
Het maakt wel uit. Er zijn nou eenmaal mensen die minder goed zijn in wiskunde. En om dan te zeggen dat iemand zomaar dom is vind ik niet liefquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja dat dusmaar bart houd er van mij aftezeiken
dus maakt niet uit
Mycoplasma en fytoplasmaquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Bacterien![]()
Vind die zonder wand cool.....Hoe heten die ook alweer?
Jij hebt in de brugklas niet geleerd hoe je de omtrek en oppervlakte van een cirkel moet uitrekenenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
en zulke dingen.
Mycoplasma! Die jahquote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef Yesse het volgende:
Ja.
ja maar dat heb ik echt niet onthouden..quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij hebt in de brugklas niet geleerd hoe je de omtrek en oppervlakte van een cirkel moet uitrekenen
Diameter x piquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik echt niet onthouden..
iets met straal, diameter en pi.. maar dan houdt het ook op inderdaad. Weet gewoon niet wanneer dit voor mij persoonlijk nuttig zou moeten zijn. En als ik moet weten hoeveel tapijt ik in mijn ronde kamer zou moeten leggen, vraag ik het wel aan iemand die dat wel kanquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
iets met straal, diameter en pi.. maar dan houdt het ook op inderdaad. Weet gewoon niet wanneer dit voor mij persoonlijk nuttig zou moeten zijn. En als ik moet weten hoeveel tapijt ik in mijn ronde kamer zou moeten leggen, vraag ik het wel aan iemand die dat wel kan
Dat was Piles zegt dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij hebt in de brugklas niet geleerd hoe je de omtrek en oppervlakte van een cirkel moet uitrekenen
Iedereen zeikt de stelling van Pythagoras altijd af, maar met klussen is ie toch verdomd handig af en toequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef nicomart het volgende:
Weet gewoon niet wanneer dit voor mij persoonlijk nuttig zou moeten zijn.
Die snapte ik tenminstequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen zeikt de stelling van Pythagoras altijd af, maar met klussen is ie toch verdomd handig af en toe
Ik denk stiekem dat jij in je volgende studie nog een hoop wiskunde voor je kiezen krijgt hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen zeikt de stelling van Pythagoras altijd af, maar met klussen is ie toch verdomd handig af en toe
Ik denk het ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
Ik denk stiekem dat jij in je volgende studie nog een hoop wiskunde voor je kiezen krijgt hoor
whahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
iets met straal, diameter en pi.. maar dan houdt het ook op inderdaad. Weet gewoon niet wanneer dit voor mij persoonlijk nuttig zou moeten zijn. En als ik moet weten hoeveel tapijt ik in mijn ronde kamer zou moeten leggen, vraag ik het wel aan iemand die dat wel kan
Als ik sociologie ga doen ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat jij in je volgende studie nog een hoop wiskunde voor je kiezen krijgt hoor
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Maar goed, eerst maar eens zien dat ik dit haal, dan nog toegelaten worden, en dan zien we wel verder
daarom heb ik die wel onthoudenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel strengquote:
Poe. Ruimtelijk inzicht, dat is iets wat je hebt of niet, kun je niet echt trainen volgens mij. Voor je IQ kun je nog zo'n leuke nintendo halenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel streng
IQ, ruimtelijke inzicht, psychologisch (maar goed dat het nog een jaar duurt) en heel veel inzet. Zijn allemaal testen
Die is ook zo moeilijk te onthoudenquote:
Wat wil je gaan doen dan pili?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel streng
IQ, ruimtelijke inzicht, psychologisch (maar goed dat het nog een jaar duurt) en heel veel inzet. Zijn allemaal testen
hey.. ik doe mijn best ja!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die is ook zo moeilijk te onthouden
Mja, we zien welquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:04 schreef Jipje het volgende:
Poe. Ruimtelijk inzicht, dat is iets wat je hebt of niet, kun je niet echt trainen volgens mij. Voor je IQ kun je nog zo'n leuke nintendo halenEn psychologisch, ja daar moet je idd nog wel even aan werken denk ik
Luchtverkeersleiding (Toren @ Schiphol enzo)quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:06 schreef Milou__ het volgende:
Wat wil je gaan doen dan pili?
Nee das goedquote:
Je kan ook op het OCC bij KLM gaat werken.. ongeveer hetzelfde als de luchtverkeersleiding maar dan alleen voor KLM vliegtuigen.. over de gehele wereld.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, we zien welIk heb zelf wel het idee dat ik het zou moeten kunnen, nu hun nog overtuigen
[..]
Luchtverkeersleiding (Toren @ Schiphol enzo)
Mja, das niet echt Luchtverkeersleiding lijkt mequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef PieterBas het volgende:
Je kan ook op het OCC bij KLM gaat werken.. ongeveer hetzelfde als de luchtverkeersleiding maar dan alleen voor KLM vliegtuigen.. over de gehele wereld.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef nicomart het volgende:
heb last van mijn keel, mijn neus en mijn hoofd
Kiwi heeft net BHV/EHBO* cursus gehadquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef nicomart het volgende:
heb last van mijn keel, mijn neus en mijn hoofd
van mijn oren heb ik standaard lastquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is klote zeg.. ook van je oor? dan kun je gelijk door naar de KNO-arts
Ook regisseren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, das niet echt Luchtverkeersleiding lijkt me
Meer planning enzo zeker?
En juist het regiseren is het leukste
Misschien eerst even stoppen bij de huisartsquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is klote zeg.. ook van je oor? dan kun je gelijk door naar de KNO-arts
Het is alleen niet door een bedrijfsongeval gekomen en het is ook niet echt iets dat eerste hulp behoeft.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Kiwi heeft net BHV/EHBO* cursus gehad
* doorhalen wat niet van toepassing is
Mja, maar toch andersquote:
neuh.. tis pas sinds gister. Waarschijnlijk een Zwitsers koutje opgelopenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien eerst even stoppen bij de huisarts
Als je al lang keelpijn hebt is het misschien wel keelontsteking. Ik had toen ook last van hoofdpijn
Nouja, keel neus en oren, die zitten allemaal aan je hoofdquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
van mijn oren heb ik standaard last
maar KNO doet toch niets aan mijn hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |