Hoi Kees!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Uhhhquote:
Dat kan ik toch nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:26 schreef Jipje het volgende:
Kees. Hou jezelf nou niet voor de gek. Zet Fok uit en begin echt met afkicken...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
ZIE JE NOU!
Hij leest gewoon alles mee
Kees. Hou jezelf nou niet voor de gek. Zet Fok uit en begin echt met afkicken...Vraag een ban aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor anderhalf week...totdat je klaar bent met stage
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Iedereen heeft het druk zeg ik altijd maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, vorige week zo druk gehad joh?![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
ZIE JE NOU!
Hij leest gewoon alles mee
Kees. Hou jezelf nou niet voor de gek. Zet Fok uit en begin echt met afkicken...Mee eens. Lekker zinvol wel om de hele dag 'afwezig' te zijn en niet te posten maar toch alles mee te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Hahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Iedereen heeft het druk zeg ik altijd maar. Viel alleen vorige week erg tegen, ook in het weekend nog wat gedaan dus ik mag wel even fokken
En bedanktquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mee eens. Lekker zinvol wel om de hele dag 'afwezig' te zijn en niet te posten maar toch alles mee te lezen
Ik bouw af.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:28 schreef Bravebart het volgende:
Mee eens. Lekker zinvol wel om de hele dag 'afwezig' te zijn en niet te posten maar toch alles mee te lezen
quote:
Ik zie er heletijd maar 1ntje lopen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
Die kuikens zijn echt liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeef
quote:
Ik zie ze hier nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
Die kuikens zijn echt liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeef
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaJe wordt toch geen workaholic he
Vanwaar opeens die ommekeer?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bouw af.
Straks lees ik hopelijk niet eens meer. Als ik blijf posten blijf ik sowieso terugkomen
Nee ik post gewoon niet als ik niks boeiend te melden hebquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]Jij pretendeert niet een dag fokloos te zijn
Que?quote:
Nep-SC-erquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik post gewoon niet als ik niks boeiend te melden heb
In Zeelandquote:
Vast nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaJe word toch geen workaholic he
Zal me echt aan mn reet oxiderenquote:
Nee, ik wou zeggenquote:
dees en tees heb ik ook schijt aan... Ik word altijd dood moe van dingen als: "groter als mij". Iedereen zijn ergenissenquote:
Jij ziet geen harde werken in mijquote:
Och ik weet het allemaal wel, maar op dingen als fok en msn zal het me echt een zorg zijn of ik het altijd goed doequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:35 schreef jackson het volgende:
[..]
dees en tees heb ik ook schijt aan... Ik word altijd dood moe van dingen als: "groter als mij". Iedereen zijn ergenissen
Als je staat te draaien, maar andersquote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:36 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren halflam uit het café gelopen...
Een zware looptraining + een (bijna) lege maag + 2 biertjes = lam je bed in duiken
Ojawel hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet meer spellingsnazi bij anderen zijn
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je staat te draaien, maar anders
Gelulquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ojawel hoorSpellingsnazi mag je zijn als je de regels weet, dat wil niet zeggen dat je het zelf ook altijd goed hoeft te doen
Truequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is hobby maar inderdaad ook hard werken voor weinig geld
quote:
Overigens dit jaar al wel een paar honderd euro weten binnen te slepen met draaienquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueMaar gaat om het gevoel he, om de vibe, om de feeling die je kracht geeft [ afbeelding ]
Hadden ook gewoon 3 heerlijke eieren kunnen zijn. Als ik mag kiezen.....quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:41 schreef Yesse het volgende:
3 kuikens zijn inmiddels geboren.
Ooooh best netjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Overigens dit jaar al wel een paar honderd euro weten binnen te slepen met draaien
Deze post kwam slecht door... denk dat mijn internet even weg viel of mij scherm een beetje gaar is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooh best netjesHeb je aan Zweden nou nog wat verdiend of alleen dat je bij Peter mocht slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |