1 troost... over 2 jaar ben je het allemaal weer vergeten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
helaas, wonder boven wonder kan ik de normale verdeling nog wel begrijpen... Standraardafwijking, mu, sigma, alles. Maar zodra er een vergelijking of een (gebroken, oh gruwel) macht in voorkomt kan je me bij elkaar vegen en in een plastic zakje stoppen.
Nee. Het is verdorie jou schuldquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook al voordat je dat had gelezen?
Als ik slaag voor het examen wel jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1 troost... over 2 jaar ben je het allemaal weer vergeten.
jouwquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee. Het is verdorie jou schuld
Helemaal niet mijn schuldquote:
Slagsmålsklubben is van die geweldige videoclip, even zoeken zometeen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:02 schreef MaJo het volgende:
Nieuwe Lowlands namen:
The Presidents of the USA // Miss Kittin // De Jeugd van Tegenwoordig // Santogold // Ellen Allien // Junkie XL // Pete Philly & Perquisite // Bart Skils // Benga // Che Sudaka // Does It Offend You, Yeah? // Dorlene Love // El Guincho // Fucked up // GEM // Hit Me TV // Jeremy's // Kissy Sell Out // Kraak & Smaak // Late of the Pier // Laura Marling // Le Le // Lucky Fonz III // No Age // Off The Record // Paprika Korps // Pivot // Shinedoe // Slagsmålsklubben // Stephen Marley // Textures // The Girls // The Opposites // Tom Baxter // White Lies
Hèquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin in bitterballen met mosterd
quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Slagsmålsklubben is van die geweldige videoclip, even zoeken zometeen.
dank jequote:Op woensdag 18 juni 2008 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning Etcie!
vond ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:43 schreef wyccie het volgende:
Dat is een mooie afsluiting, Etc.
Ik zou dat debat niet winnen, omdat mijn stelling zou zijn:quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:03 schreef Etcetera het volgende:
en nu is er natuurlijk niemand
oh ja, het debat hebben we gewonnen dankzij 2 argumenten: invoeren van de beleidsstelling (dat mensen met voorkombaar overgewicht de kosten ter bestrijding ervan zelf moeten betalen) is pure discriminatie en in strijd met artikel 1 van de grondwet, en omdat het grootste deel van de mensen die overgewicht hebben afkomstig zijn van een lagere sociale klasse (en dus niet veel geld hebben) is het niet haalbaar omdat ze het gewoon niet kunnen betalen
Het is wel echt een verschil hoor tussen de idee en het idee.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:53 schreef B.ertha het volgende:
Wat is dat toch met 'de idee'? Als het nou een heel belangrijk idee is, dan snap ik dat je De Idee schrijft, maar anders is het toch echt 'het idee'. Ja, ook voor hele slimme academische wetenschappertjes die denken het beter te weten.
Serieus, bijna iedere tekst die ik lees met dat woord erin, heeft het verkeerd
Had je Lingo opstaan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:18 schreef Whiteguy het volgende:
Hmm..leuke meid op NL1... in echt een redelijk foute bloemetjesjurk
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:53 schreef MaJo het volgende:
IARL, mijn moeder heeft een full HD 40 inch lcd flatscreen gekocht![]()
![]()
![]()
Dat wordt leuk voetbal kijken zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |