Al een keer goed naar ons volkslied geluisterd ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:21 schreef LadyBlack het volgende:
He jeetje, zit jij nou in de AKQ? Dit is gegoogled!!
Maar inderdaadIdioot eigenlijk he? Voetballen in de kleur van een Frans koningshuis
Mja, en die eer aan de Spaanse koning mag onderhand ook wel geschrapt worden ...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ja daar heb ik laatst ook iets leuks over gelezen... dat we eigenlijk ben ik van dietsen bloed zouden moeten zingen
Ik zoek het wiki-linkje even
quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:40 schreef Soempie het volgende:
Oh, ik kwam er trouwens gister pas achter dat Vennegoor of Hesselink 1 persoon is en niet 2.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben inderdaad net als IARL bankierAlleen verdient hij er wel aan
Je kunt wel wat lenen.... tegen een beetje rentequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:51 schreef MaJo het volgende:
Ja lach er maar om, ik zit nu een week zonder geld
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:09 schreef Soempie het volgende:
Damn, MaJo, dat is kut. Snel die vrienden vragen of ze je je geld terug kunnen geven.![]()
Ik heb vakantie.![]()
Vakantie van studie dus. Ik moet ook gewoon werken de rest van de tijd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:12 schreef iamredleader het volgende:
Pfff... vakantie
Voorlopig geen vrij of vakantie. Gewoon werken
Jeremys zijn kut, die heb ik van het weekend gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:02 schreef MaJo het volgende:
Nieuwe Lowlands namen:
The Presidents of the USA // Miss Kittin // De Jeugd van Tegenwoordig // Santogold // Ellen Allien // Junkie XL // Pete Philly & Perquisite // Bart Skils // Benga // Che Sudaka // Does It Offend You, Yeah? // Dorlene Love // El Guincho // Fucked up // GEM // Hit Me TV // Jeremy's // Kissy Sell Out // Kraak & Smaak // Late of the Pier // Laura Marling // Le Le // Lucky Fonz III // No Age // Off The Record // Paprika Korps // Pivot // Shinedoe // Slagsmålsklubben // Stephen Marley // Textures // The Girls // The Opposites // Tom Baxter // White Lies
Geen idee. Ik ben overgeleverd aan de genade van de docenten nu.quote:
Maar hoe is de muziek?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jeremys zijn kut, die heb ik van het weekend gezien.De gitarist is wel leuk, daar houdt het dan ook mee op
Anders breek je toch in? Heeft je broer wel een keer bij ons gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er wordt aangebeld. Een pakje voor papa, eindelijk hij ook zijn laptop weer terug. Ps huppelt vrolijk naar beneden om het te halen. Klabaf. Oeps. Deur dicht. In het slot
Gelukkig was mijn broer ook thuis...
Echt? Vertelquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Anders breek je toch in? Heeft je broer wel een keer bij ons gedaan

Ook weer een gevallatje sleutels binnen of om een andere reden niet naar binnen kunnen, toen is je broer via het dakraam naar binnen gegaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Echt? Vertel
Wij wonen op de tweede en derde etage
En de muziek van de Jeremys was niet echt relaxed ofzo
Haha daar moest ik gister ook al om lachenquote:
Woont PS haar broer bij jou?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook weer een gevallatje sleutels binnen of om een andere reden niet naar binnen kunnen, toen is je broer via het dakraam naar binnen gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |