om ff te quoten van een voetbalwebsitequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:57 schreef Blik het volgende:
[..]
In zijn Man United tijd scoorde hij ongeveer 20 a 25 doelpunten per seizoen, waarvan over het algemeen 7 a 8 doelpunten uit penalties. En het maakt natuurlijk geen zak uit of het tegen clubs uit het linkerrijtje is of niet. Iedere spits van een topclub scoort meer tegen een lager geplaatst team
enough said'quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef Ruiseart het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar heeft dinsdag met zijn doelpunt (1-0) in het EK-duel met Roemenië een bijzondere prestatie geleverd. De spits van Ajax scoorde in de vijfde opeenvolgende interlands die hij speelde. Slechts zeven andere spelers slaagden daar ook in. Huntelaar werd de eerste sinds 1974 die dit presteerde.
Het record staat op naam van Wout Buitenweg die tussen 1914 en 1928 in negen interlands scoorde. Noud van Melis (8), Kick Smit (7), Beb Bakhuys (6) staan nog boven Huntelaar.
Hij heeft ook nog een 100% kans gemist.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:07 schreef dieselnoi het volgende:
HIj kan men zeggen dat Huntelaar slecht speelde? Hij was de beste man op het veld. Krijgt 1 bal en die knalt hij er meteen in. Zet ook nog eens een man vrij voor goal. Voor de rest heeft hij geen een bal gekregen.
Oh ja hij scoort ook nog eens 5 of 6 keer achter elkaar voor het nederlands elftal. Dat is volgens mijj ook nog nooit gebeurt. Loop iets van 3 op 4. Huntelaar is gewoon harstikke goed.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:03 schreef kraakschandaal het volgende:
Ow en Ruud heeft laten zien dat hij gewoon zeer belangrijk is voor een elftal door steeds minimaal 2 man bezig te houden.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:27 schreef LeChiffre04 het volgende:
Klaas-jan liet gisteren al zien dat hij veel beter is in de combinatie met de andere spelers, zijn aanname is veel beter dan ruud waardoor hij ook meer geschikt is om aan het spel mee te doen. het enigste wat ruud dit toernooi heeft laten zien is die mooie pirrouette van hem, die heel onbedoelt bij robben kwam.
Moet je niet op een eiland gaan staan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
KJH stond op een eiland. En het is moeilijk voetballen in je eentje.
iedere spits mist wel eens een 100% kans, denk aan RVN tijdens Italië waar hij 2 enorme kansen mist in de 1ste helft.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:20 schreef thaduck het volgende:
Ik vond hem niet best en snap wel dat ie op de bank zit. Weinig balvast en weinig dreigend. 100% kans gemist en degene die hij erin hielp was ook zowat per ongeluk.
Geef mij Ruudje maar.
+1 helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:42 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Kunnen we gewoon niet zeggen dat het helemaal team een beetje ruk speelde waardoor niemand echt zijn kansen kreeg voorin? Hoe vaak zijn er wel geen balletjes afgelegd zonder dat er iemand mee kwam? Of balletjes naar voren geschoten die bij niemand aankwamen...
Ik denk zelfs dat de beste spelers daar niets van kunnen maken...
Achterin vond ik wel dat er netjes verdedigd werd (overall gezien)...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |