abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59496634
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:27 schreef Pedroso het volgende:
Huntelaar is momenteel de v. Nistelrooij van een paar jaar geleden.
Dat ben ik niet met je eens. Beide spelers hebben bij Heerenveen gespeeld en ik heb ze daardoor altijd vrij intensief gevolgd. Van Nistelrooij is altijd een andere speler geweest dan Huntelaar, juist als het om dat mee voetballen gaat. Bovendien heeft hij een compleet andere instelling en mentaliteit, de spelers lijken echt weinig op elkaar vind ik.
pi_59496709
Van Nistelrooy is ook eigenlijk als een soort aanvallende middenvelder begonnen.
Voetballend veel sterker dan Huntelaar.
pi_59498195
Ik vond hem gister erg matig, maar het is toch wel een leuke gedachte dat hij bijvoorbeeld bij Duitsland tot de betere spelers zou horen.
pi_59498217
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat klopt, hij heeft zijn praatje ook altijd klaar. Het is een slijmbal die altijd van zichzelf zegt dat hij goed was, nooit enige zelfkritiek
Mijn hemel, het is echt erg met jou he

Er zijn ook wel spelers waar ik een hekel aan heb, maar jouw haat tegen Van Nistelrooy duidt op een obsessie
pi_59501421
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:29 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Mijn hemel, het is echt erg met jou he

Er zijn ook wel spelers waar ik een hekel aan heb, maar jouw haat tegen Van Nistelrooy duidt op een obsessie
Meneertje had liever Makaay in het elftal gezien omdat ie het zo voortreffelijk heeft gedaan dit seizoen..

pi_59501597
Huntelaar is magistraal in de 16, maar ietwat traag in de omschakeling en buiten de 16 onthutsend zwak.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_59503862
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Beide spelers hebben bij Heerenveen gespeeld en ik heb ze daardoor altijd vrij intensief gevolgd. Van Nistelrooij is altijd een andere speler geweest dan Huntelaar, juist als het om dat mee voetballen gaat. Bovendien heeft hij een compleet andere instelling en mentaliteit, de spelers lijken echt weinig op elkaar vind ik.
Ze hebben toch echt één ding gemeen, staan altijd op de goede plaats en scoren altijd en overal. Meevoetballend was Ruud nou ook geen kanjer hoor is nu wel beter. Ik vind overigens niet dat je Huntelaar op de wedstrijd van gisteren kan afrekenen. Heel andere tegenstander en heel andere omstandigheden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_59511135
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:59 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ze hebben toch echt één ding gemeen, staan altijd op de goede plaats en scoren altijd en overal.
Behalve als het echt moet.
quote:
Meevoetballend was Ruud nou ook geen kanjer hoor is nu wel beter. Ik vind overigens niet dat je Huntelaar op de wedstrijd van gisteren kan afrekenen. Heel andere tegenstander en heel andere omstandigheden.
Ik ben wel met je eens dat hij bij Madrid weer de spits is geworden die hij moet zijn: Doelgericht, beweeglijk en opportunistisch. Maar hij moet alleen dingen doen die mogen mislukken, hij kan gewoon niet goed genoeg voetballen om vanuit balvastheid mee te voetballen. Zoals hij voor de goal gaat, met vol risico en zonder 100% beheersing, zo kan hij ook andere dingen doen. Maar het blijft lastig goed aanvallend voetbal te spelen met iemand in het centrum op wie je niet kunt vertrouwen dat hij de pass daadwerkelijk aflevert op het juiste moment.

Bij Ruud is altijd alles goed, als hij niet scoort ligt het aan de aanvoer, scoort hij wel dan is het per definitie goed omdat een spits slechts dat hoeft te doen, en nu heet het dan weer dat hij meevoetballend zo goed is, iets wat jaren totaal onbelangrijk scheen omdat hij er niet goed in was.

Als je nou kijkt wat Zlatan, Toni, Henry, Torres, Arshavin, Mutu voor ballen krijgen en wat ze daar dan nog van weten te maken, dan vallen spelers als Van Nistelrooij en Huntelaar daarbij in het niet. In de vergelijking met zichzelf is Ruud aardig gaan meevoetballen, maar in de vergelijking met collega spitsen staat ie er heel bleekjes op, daar verandert één pirouette met een al dan niet gelukkige uitkomst niks aan. Ze zijn iets doelgerichter, maar dat soort spelers missen óók grote kansen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_59512047
Hij was gisteren ook weer kut
pi_59513790
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:44 schreef SCH het volgende:
Hij maakte geen enkele fout hoor
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59514372
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:46 schreef RayMania het volgende:

[..]

Tijdens de lunch het zachte eitje pakken vind jij geen fout?
pi_59519341
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:44 schreef SCH het volgende:
Kut, daar heb jij niets aan natuurlijk
pi_59519684
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:45 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Kut, daar heb jij niets aan natuurlijk
Nee, liever een lul zoals jij
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:00:40 #164
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59519844
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:46 schreef RayMania het volgende:

[..]

hij is ongeveer 10 keer afgefloten voor van alles en nog wat. heb jij een andere wedstrijd gekeken ofzo. of had je je 'rood-witte' bril nog op
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59519897
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef DANILXL het volgende:

[..]

hij is ongeveer 10 keer afgefloten voor van alles en nog wat. heb jij een andere wedstrijd gekeken ofzo. of had je je 'rood-witte' bril nog op
Anders lees je zelf eerst even en zet je je bril op.
Kijk eens naar de datum waarop die post is gemaakt.
Ik wist niet dat Nederland op Woensdag heeft gespeeld tegen Roemenie.
pi_59520113
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, liever een lul zoals jij
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:19:16 #167
3185 Adelante
To let it go now
pi_59548671
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')