quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Lees eerst voordat je commentaar geeft
Daarnaast heeft vrijwel niemand er iets over te zeggen, 99% werd zelfs in het donker gelaten over de draft en moesten het op de avond zelf maar zien waar ze terecht zouden komen.
Betekend dus als je verliest dat JIJ gedraft kan wordenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Uhm.. als iemand won dan werd er naar zijn brand iemand gedraft.. had niks te maken met diegene in de match zelf
en als Vince bepaald dat ze gedraft worden, worden ze gedraft.. of ze het daar nou mee eens zijn of niet
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:51 schreef Sickert het volgende:
Lol!Wat een debiel ben jij zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer lezen zeg.
quote:RAW did a 3.4 cable rating. The show did hours of 2.78, 3.46 and 3.95. During its usual timeslot the show did a 3.7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bring on the supplemental draft!Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op woensdag 25 juni 2008 03:51 schreef Wessiej het volgende:
Wel leuk die spoilers hier van Sickert vooral, top gozer, als mensen nog niet klaar zijn met de show
Geweldige draft iig.
Is dit jouw gok of spoilers?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Supplemental draft om 19:00 NL tijd![]()
![]()
(ja ik ben net wakker)
London&Kendrick terug naar SD!
Jillian naar SD!
Carlito naar SD!
Super Crazy naar ECW
Charlie Haas naar ECW
Shanon Moore naar ECW
Charles Robinson naar ECW
Mark Henry naar RAW
Deuce naar RAW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ging het vorig jaar ook (toch?) om de 10minuten een draft en dat 2uur lang..quote:
Maar het duurt allemaal zo lang, niet dat ik 2 uur met de broek op de enkels ga zitten wachten op een nieuwe draft van Jillian naar ECW ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zo ging het vorig jaar ook (toch?) om de 10minuten een draft en dat 2uur lang..
rekensommentje brengt ons dus op 12drafts.
Smackdown loopt leeg op deze manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kwam zwaar kut neerhopelijk heeft ze niks wat haar lang uit roulatie brengt , want ze kan tenminste nog wrestlen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:38 schreef postmortum het volgende:Was jij niet die sherlock die er opeens mee kwam dat het allemaal nep en dom was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kwam zwaar kut neerhopelijk heeft ze niks wat haar lang uit roulatie brengt , want ze kan tenminste nog wrestlen
Haaaaquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:40 schreef Wessiej het volgende:
5e pick: Deuce naar RAWmijn eerste goeie voorspelling
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
nee hoor , ik kijk al wrestling sinds ik 10 was , dus 18 jaar inmiddels dus ik kan heel goed beoordelen wat nep of echt is hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Was jij niet die sherlock die er opeens mee kwam dat het allemaal nep en dom was?
[..]
Haaaamijn eerste goeie voorspelling
Dat was iemand anders, ben alleen zijn nick kwijt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Was jij niet die sherlock die er opeens mee kwam dat het allemaal nep en dom was?
[..]
Haaaamijn eerste goeie voorspelling
Aaaah okquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee hoor , ik kijk al wrestling sinds ik 10 was , dus 18 jaar inmiddels dus ik kan heel goed beoordelen wat nep of echt is hoor
Hoewel ik de laatste tijd de shows minder vind worden ik kan al mijlenver van te voren aan zien komen welke move ze gaan doen
Noon = 12 uurquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:06 schreef Tazmaniac het volgende:
kut dan was het toch 18:00
Als iemand het weet, please don't spoilquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:52 schreef kidkash19 het volgende:
DH Smith naar SD?? Wie word dan de partner van Ted Jr??
Had mij ook wel leuk geleken ja. Stables helpen altijd mensen over te krijgenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:56 schreef kidkash19 het volgende:
Ik hoopte stiekem op een Next Generation Stable met Dibiase JR, DH Smith, Carlito en Cody maar ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik hoorde trouwens een gerucht over Batista.. hij zou naar RAW zijn gedraft omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan de rest in een spoiler zetten
Narf!
Voor mijn part hoeft dat niet meer in een spoilertagquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:08 schreef kidkash19 het volgende:
jongens het is woensdagavond, is het echt nog nodig om dingen van Raw in spoilers te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |