Cruiserweight titel bestaat toch niet meer. En de WWE wou het langzaam uit zicht brengen, dan weghalen, en dan later een mogelijke nieuwe titel brengen die in de buurt komt van de X-Division titel. En daar zit geen gewicht limiet aan. En die betekend bijna net zoveel als de world titles (in TNA dan)quote:Op zondag 22 juni 2008 13:38 schreef kidkash19 het volgende:
van iedereen die je daar opnoemt zijn alleen Yang en Helms qua gewicht Cruisers (aangezien de limiet qua gewicht meestal rond de 215 ligt, al weet je het in WWE land nooit)....Mysterio is zelfs nog te betwijfelen simpelweg omdat hij al World champ is geweest.
Punk, Burke, Miz, Morrison zijn te hoog voor de cruiser title (en te zwaar)
Lijk me inderdaad het beste ja als het gebeurd.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:07 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zie ze ook niet zoiets als een X-title maken, er zijn al genoeg titels op dit moment. als ECW ooit een uur langer krijgt kan daar misschien nog wel een midcard titel bij
Sydal heeft veel meer hang-time en dan is het niet echt gevaarlijk, London en Kidman hadden een veel snellere rotatie en dan is het veel lastiger om hem goed uit te voeren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:50 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja beetje belachelijk allemaal.. London mocht hem een tijdje geleden niet meer doen.. ze moeten zeker de kijkcijfers weer omhoog krijgen
Wordt trouwens wel allebei afgerond naar een 1.0 Dus in principe is het nog gelijk. Maar toch nog een kleine overwinningquote:
Jup, eerste keerquote:Op zondag 22 juni 2008 19:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wordt trouwens wel allebei afgerond naar een 1.0 Dus in principe is het nog gelijk. Maar toch nog een kleine overwinningEerste keer geloof ik. Enige andere keer was toen ECW pas om 11 uur begon een keer dacht ik.
heb je de SSP van London ooit gezien? Die is technisch mooier dan Sydal, London maakt zichzelf mooi klein terwijl Sydal er een soort stervende zwaan van maakt (al ziet het er wel cool uit).quote:Sydal heeft veel meer hang-time en dan is het niet echt gevaarlijk, London en Kidman hadden een veel snellere rotatie en dan is het veel lastiger om hem goed uit te voeren.
Kidman ruk?? Niet vloeken in de kerk, kidkash.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:21 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
heb je de SSP van London ooit gezien? Die is technisch mooier dan Sydal, London maakt zichzelf mooi klein terwijl Sydal er een soort stervende zwaan van maakt (al ziet het er wel cool uit).
Kidman was gewoon ruk
Kidman is kewl!!quote:Op maandag 23 juni 2008 17:23 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Kidman ruk?? Niet vloeken in de kerk, kidkash.Ik mag hopen dat je het enkel over de shooting star press van Kidman had, en niet over hem in het algemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:29 schreef roepdeman het volgende:
En PWinsider heeft Ad Block software alweer gebanned.....zooo oneerlijk....
Ravens Flockquote:Op maandag 23 juni 2008 17:53 schreef kidkash19 het volgende:
ok ok...Kidman was leuk in de Ravens Flock....daarna was het ruk...zwaar ruk. Geen persoonlijkheid, geen charisma, geen moves die hem deden opvallen, niks eigenlijk.
Ben ik het persoonlijk absoluut niet mee eens. Kidman gaf de cruiserweight division (samen met Rey en Juventud, en Eddie) echt de credibility die het verdiende. Daarnaast was hij heel behoorlijk over. Kidman in 1998 en '99 vond ik echt zwaar goed, kijk de matches op bijv. Starrcade 98 of World War 3 nog maar eens na. Als ik het me goed herinner had hij in 2003 of 2004 ook nog een geweldige tag team match met Rey tegen WGTT.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:53 schreef kidkash19 het volgende:
ok ok...Kidman was leuk in de Ravens Flock....daarna was het ruk...zwaar ruk. Geen persoonlijkheid, geen charisma, geen moves die hem deden opvallen, niks eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom denk je eigenlijk dat niet iedereen blijft waar hij nu is?? Ik heb eht gevoel dat er nog enkele lower/midcards gedraft worden en data zij de draft van dit jaar zullen afsluiten.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:25 schreef kidkash19 het volgende:Ik kan het me ook niet voorstellen, maar goed.. álles kan in de WWESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben idd erg benieuwd hoe ze het allemaal gaan brengen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ZO zo zo!Je bedoelt SD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar idd wat jij ook zegt over dat einde.. kwam echt waargebeurd op me over zeg maar ondanks dat ik weet dat het storyline is.
volgens mij staat trouwens zowat iedereen binnen de WWE op z'n kop over wat er allemaal gebeurd is als ik af mag gaan op de reports..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Tazmaniac op 24-06-2008 19:06:03 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Torrents gaan tergend langzaam? Dan doe je iets heel verkeerdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Aaarg torrents gaan zo tergend langzaam. Kan niet wachten, als ik jullie reacties zo lees moet het echt goede show zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google eens naar PWTquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja ik begrijp er ook geen ruk van. Is gewoon SC download, maar die duren elke keer echt uren. Terwijl als ik muziek download gaat het wel gewoon met 600 per/s
Zet het woordje torrents achter PWT, dan is het gelijk de eerste. (je moet daar wel terug seeden heh)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:55 schreef Pieter-utd het volgende:
http://www.google.com/search?client=safari&rls=nl-nl&q=pwt&ie=UTF-8&oe=UTF-8 ?![]()
Ik heb zelfs wel is 1000 gehaald, althans dat is toch best veel?
(ik heb er dus echt 0 verstand van)
Nee geen spoilers, is daar net zoals overal streng verboden. Je krijgt gelijk een ban aan je reet hangen als je spoiled, dus daar hoef je jezelf geen zorgen over te maken. Enige wat je moet doen is alles terug seeden wat je download. Zodat iedereen snel alles kan krijgenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Aha nu zie ik het, staan toch geen spoilers op die site ofzo?
-edit-
Het lijkt te werken man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Inmiddels verontschuldigingen voor eerder berichtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Anyway er wou dus al iemand stoppen na de draft omdat hij niet tevreden was:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Narf!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Anyway er wou dus al iemand stoppen na de draft omdat hij niet tevreden was:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |